Foros ›
Autor
Mensaxe
Alfonsorf

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/05/15
20 Carreiras
130 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 03 Dec 2016, 19:21
Asunto: III Invasión Celeste (8/12/2016)

Mañan rematan as inscripcions para a 3 invasion celeste en vigo.Mais info e inscripcions no seguinte enlace:
www.magmasports.es/spa...)&nar1=442
vizor

Maratoniano
Maratoniano
5/01/14
0 Carreiras
359 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 04 Dec 2016, 11:02
Asunto: Re: III Invasion celeste

No quiero faltar al respeto a la organización, pero creo que esta carrera cada año va a menos y eso que aun van por la tercera edición, cada año el recorrido por dentro de balaidos es menor y [... El Precio de las Carreras ...], creo que se les esta escapando de las manos, y esto solo es mi opinión....
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1335 Mensaxes
Vigo - Compostela
Respostar citando Envío Dom, 04 Dec 2016, 12:30
Asunto: Re: III Invasion celeste

Eu corrina o primeiro ano, foron 6km e o prezo 6€. A verdade é que foi unha bonita carreira. Como en todas, se poderán pór peros e dar felicitacións, pero estivo moi ben. O ano pasado non fun, e non podo opinar. Pero este ano[... El Precio de las Carreras ...],

Pero para min o peor é ler no regulamento: "La Fundación Celta de Vigo continúa trabajando para formentar el deporte y el celtismo en la sociedad y anima a todos los aficionados a participar en este ilusionante evento."

Estamos a falar dunha fundación que recibirá 295.000€ do Concello de Vigo no ano 2017 (145.000€ máis ca neste ano 2016). Son datos publicados no Faro de Vigo a comezos de novembro deste 2016. Realmente esa é a súa forma de fomentar o deporte? Non sei como se apañan o resto de carreiras para ter outros prezos, ata as benéficas son máis baratas! Pero bueno, aos socios do Celta ou outros colectivos fanlles un desconto de 50 céntimos. Todo un detalle pola súa parte.
hort

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/03/11
70 Carreiras
63 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 04 Dec 2016, 15:42
Asunto: Re: III Invasion celeste

Opino de igual manera. [... El Precio de las Carreras ...], . Aún peor cuando quise anotar a mis hijos de 7 añitos y tiene que pagar [... El Precio de las Carreras ...], Esto no es fomentar el deporte ni nada. Me he anotado este año, pero dudo que vuelva a repetir.
Alfonsorf

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/05/15
20 Carreiras
130 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 04 Dec 2016, 16:35
Asunto: Re: III Invasion celeste

Boas tardes.
Aclarar que eu non pertenzco a organizacion, solo colguei o enlace que atopei por internet. O do precio sin comentarios [... El Precio de las Carreras ...],

Mod.: Mr. Green desvinculándose da organización antes de que che pidan a ti responsabilidade!! fas ben!!

En serio: para falar do Precio de las Carreras tedes un fío en EXCLUSIVA onde vos podedes extender argumentando. Aquí, a carreira. Gracias.

vizor

Maratoniano
Maratoniano
5/01/14
0 Carreiras
359 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 04 Dec 2016, 20:17
Asunto: Re: III Invasion celeste

Alfonsorf yo no te digo nada a ti, me imagine que no serias de la organización, yo solo dejaba caer en este foro sobre esta carrera la opinión que tengo sobre ella, y en mi comentario me pusieron lo de el Precio de las Carreras, pero yo no pretendia hablar sobre el precio, solo lo puse como una de las razones como otras tantas por lo cual me parece que esta carrera va en decadencia y no creo que dure muchos mas años a no ser que cambien algunas cosas los organizadores...
Alfonsorf

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/05/15
20 Carreiras
130 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 04 Dec 2016, 20:28
Asunto: Re: III Invasion celeste

Eu o que teño claro e que por desgracia hay moita xente organizando carreiras que polo que fan , creo que moitas carreiras non correron . Cando unha carreira se organiza por parte de xente que conoce este mundo desde dentro , as cousas fanse mellor, eu teño varios exemplos desto . Hay organizacions como as da mediamaraton palas-melide, mediamaraton ribadeo-as catedrais,etc que estan formadas por corredores e de ahí que organizan carreiras impecables e que fan que ano a ano aumente a sua participacion .
Tamen pido descuplas o moderador por falar do prezo neste fio non era a miña intencion saltar as normas.
Saudos.
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1335 Mensaxes
Vigo - Compostela
Respostar citando Envío Dom, 04 Dec 2016, 22:59
Asunto: Re: III Invasion celeste

Eu tamén pido desculpas ao moderador por facer mención ao prezo da carreira. É a primeira vez que falo de prezos en anos, e foi porque lin esa noticia hai pouco e sorprendeume. A miña intención tan só era engadir un dato máis sobre a relación precio-filosofía desta carreira, sen entrar nun debate global sobre o prezo das mesmas, para o cal está o fío que ti mencionas. Agora ben, sendo consciente de que este é un tema recurrente e que se limita para que non sexa pesado nin colonice todos os fíos, vexo desmesuradas as formas do toque de atención que se nos bota.

Dito isto, como di Vizor, en ningún momento pedimos responsabilidades a Alfonsorf. Penso que unha vez máis, cun comentario medio en broma medio en serio, pasácheste de freada jejeje Guiño

En calquer caso, agradecer o traballo do moderador, que fácil non é! E volver a pedir desculpas. Apertas e a disfrutar os que vaiades á carreira! Aplauso
Baltazar

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/03/09
121 Carreiras
389 Mensaxes
As Travesas-VIGO
Respostar citando Envío Mar, 06 Dec 2016, 19:09
Asunto: Re: III Invasion celeste

Me consta que muchos habituales de las populares, este año no van por qué será?
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1489 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 06 Dec 2016, 21:09
Asunto: Re: III Invasion celeste

Baltazar escribió:
Me consta que muchos habituales de las populares, este año no van por qué será?

Pues básicamente por los motivos anteriormente comentados, y porque hoy en día en Vigo y alrededores sobran carreras a las que acudir. Pero sí, pocos de los habituales populares de la zona van a ir...

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
jaimec

Maratoniano
Maratoniano
29/08/10
0 Carreiras
238 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 07 Dec 2016, 14:50
Asunto: Re: III Invasion celeste

Donde se recoge el dorsal???
Alfonsorf

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/05/15
20 Carreiras
130 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 07 Dec 2016, 15:02
Asunto: Re: III Invasion celeste

Segun o reglamento:
RECOLLIDA DE DORSÁIS Dorsal, chip de cronometraxe e camiseta de agasallo poderá recollerse nos seguintes horarios 7 de decembro, mercores, na tenda Intersport Piñeiro de Vigo (rúa López Mora) de 10 a 14h y de 16 a 19h 8 de decembro, xoves, na grada de Río ata mediá hora antes do inico de cada proba. Porta 18
leidi

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/06/15
80 Carreiras
50 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 07 Dec 2016, 21:05
Asunto: Re: III Invasion celeste

Donde se puede leer el reglamento de la carrera invasión celeste
Alfonsorf

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/05/15
20 Carreiras
130 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 07 Dec 2016, 21:22
Asunto: Re: III Invasion celeste

Eu encontreino no facebook:
www.fundacioncelta.com...-copia.pdf
Baltazar

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/03/09
121 Carreiras
389 Mensaxes
As Travesas-VIGO
Respostar citando Envío Mér, 07 Dec 2016, 21:47
Asunto: Re: III Invasion celeste

Buenas noches, compro dorsal para mañana.Tlfno 605017910





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos