Foros ›
Meia Maratona de Viana (22/01/2017)
Foros de debate / Carreiras fóra de Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
rrpinheiro

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/04/12
3 Carreiras
72 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 19 Xan 2017, 12:06
Asunto: Re: Meia Maratona de Viana (22/01/2017)

Obrigado a todos os veteranos da carreira pola información. Alí estaremos o domingo
karris

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/10/12
16 Carreiras
349 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 20 Xan 2017, 19:05
Asunto: Re: Meia Maratona de Viana (22/01/2017)

Boas,
Sabedes algo do tema das duchas? Lin o regramento pero non encontrei nada ao respecto.
Gracias!
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
471 Carreiras
3677 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 20 Xan 2017, 21:16
Asunto: Re: Meia Maratona de Viana (22/01/2017)

karris escribió:
Boas,
Sabedes algo do tema das duchas? Lin o regramento pero non encontrei nada ao respecto.
Gracias!

Non sei o ano pasado se foi igual, xa que non puiden ir. Pero outros anos poñían uns buses pequeniños para ir ao pabellón a ducharse, (creo que saen cerca da estación) xa que queda un pouco lonxe da meta.
O bo que ao ser buses pequeniños enseguida se enchen e están todo o tempo a circular dun lado a outro.
RubénB.

Maratoniano
Maratoniano
13/12/15
20 Carreiras
143 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 20 Xan 2017, 22:24
Asunto: Re: Meia Maratona de Viana (22/01/2017)

dos preguntas:hay guardarropa? ? y que hay que presentar para recoger el dorsal??...yo llevo impreso el mail que me mandaron con un codigo y el número de dorsal y el justificante de paypal
karris

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/10/12
16 Carreiras
349 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 21 Xan 2017, 9:11
Asunto: Re: Meia Maratona de Viana (22/01/2017)

Kurty escribió:
karris escribió:
Boas,
Sabedes algo do tema das duchas? Lin o regramento pero non encontrei nada ao respecto.
Gracias!

Non sei o ano pasado se foi igual, xa que non puiden ir. Pero outros anos poñían uns buses pequeniños para ir ao pabellón a ducharse, (creo que saen cerca da estación) xa que queda un pouco lonxe da meta.
O bo que ao ser buses pequeniños enseguida se enchen e están todo o tempo a circular dun lado a outro.

Moitas gracias!
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 21 Xan 2017, 9:39
Asunto: Re: Meia Maratona de Viana (22/01/2017)

Hola,as duchas o ano pasado estaban no polideportivo donde se recollen os dorsales,xusto o lado ,pero cerca da meta,vaise camiñando perfectamente.
elnegro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/11/10
0 Carreiras
171 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 21 Xan 2017, 22:19
Asunto: Re: Meia Maratona de Viana (22/01/2017)

Pregunta de última hora, hay duchas cerca?

Un saludo
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1020 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Xan 2017, 7:09
Asunto: Re: Meia Maratona de Viana (22/01/2017)

Como bén indicaron antes, o ano pasado as duchas estaban no mesmo lugar onde se recollían os dorsaís e preto da meta.
Un saudo e ánimo.
elnegro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/11/10
0 Carreiras
171 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Xan 2017, 7:42
Asunto: Re: Meia Maratona de Viana (22/01/2017)

Gracias!
RubénB.

Maratoniano
Maratoniano
13/12/15
20 Carreiras
143 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Xan 2017, 19:03
Asunto: Re: Meia Maratona de Viana (22/01/2017)

Debut en Viana y, si la salud me lo permite, repito seguro...me voy encantado...el circuito, organizacion, voluntarios,la gente...todo genial...aun alucinando con todo lo que nos han dado...y me llevo una MMP...si le tengo que poner una pega, la salida sin cajones, un poco caos, pero nada alarmante...
PD:Mucho se debian estar jugando todos los que en el primer km decidieron correr por la carretera paralela al circuito. ..en fin...
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1020 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Xan 2017, 20:13
Asunto: Re: Meia Maratona de Viana (22/01/2017)

A miña segunda participación e encantado ca organización e co tempo que fixo hoxe en Viana.
Po ano se podo repito.
Un saudo.
Pd: Ó mellor se houbera caixóns de saida se eliminaría o de correr polo outro carril paralelo
orion764

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/11/13
18 Carreiras
826 Mensaxes
Santiago Compostela
Respostar citando Envío Dom, 22 Xan 2017, 20:18
Asunto: Re: Meia Maratona de Viana (22/01/2017)

Pues otro año en Viana y ya van 3 seguidos, y todavía me sorprende lo excelentemente organzado que esta todo mejor incluso que los años anteriores que ya era más que de diez. Desde la recogida de dorsales y bolsa del corredor, el ambiente, la organización, los voluntarios, el público siempre animando, los km señalizados, los avituallamientos, agua caliente en las duchas ¡y que nivel de duchas!. Fotográfos y más fotógrafos, un dron, etc...
Tantos y tantos conocidos y asi a eso le sumamos un día espectacular como el de hoy pues el resultado es espectacular. Y me voy con una MMP otra vez de Viana.

Celebrado como es debido con mis compañeros y en buen bacalhao y Viana fica no corraçao otro año más.
Hasta el 2018

PD: es cierto que no hay cajones de salida, pero eso no desmerece la fiesta en absoluto.
RubénB.

Maratoniano
Maratoniano
13/12/15
20 Carreiras
143 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Xan 2017, 21:03
Asunto: Re: Meia Maratona de Viana (22/01/2017)

orion764 escribió:
Pues otro año en Viana y ya van 3 seguidos, y todavía me sorprende lo excelentemente organzado que esta todo mejor incluso que los años anteriores que ya era más que de diez. Desde la recogida de dorsales y bolsa del corredor, el ambiente, la organización, los voluntarios, el público siempre animando, los km señalizados, los avituallamientos, agua caliente en las duchas ¡y que nivel de duchas!. Fotográfos y más fotógrafos, un dron, etc...
Tantos y tantos conocidos y asi a eso le sumamos un día espectacular como el de hoy pues el resultado es espectacular. Y me voy con una MMP otra vez de Viana.

Celebrado como es debido con mis compañeros y en buen bacalhao y Viana fica no corraçao otro año más.
Hasta el 2018

PD: es cierto que no hay cajones de salida, pero eso no desmerece la fiesta en absoluto.

Para nada,para nada...yo ya digo, me voy encantado...es por poner alguna pega...me pareció espectacular...por cierto, sabéis de algún enlace con fotillos?
Gondomar

Foreiro Senior
Foreiro Senior
16/09/11
30 Carreiras
759 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Xan 2017, 21:59
Asunto: Re: Meia Maratona de Viana (22/01/2017)

Espectacular carrera la de hoy en Viana,el ambiente,organización...un circuito no muy idoneo para hacer MMP pero hoy me uní a algunos compañeros del foro y tambien logre mi MMP. La bolsa del corredor alucinante.
Viana fiça en mi corazón tambien.
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Dom, 22 Xan 2017, 22:13
Asunto: Re: Meia Maratona de Viana (22/01/2017)

RubénB. escribió:
Para nada,para nada...yo ya digo, me voy encantado...es por poner alguna pega...me pareció espectacular...por cierto, sabéis de algún enlace con fotillos?

Hola Rubén,

He visto que en el Facebook del evento hay varias personas compartiendo fotografías: www.facebook.com/event...discussion





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos