Foros ›
XIX MEDIA MARATÓN DE VIGO [4-12-16]
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
471 Carreiras
3677 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 06 Dec 2016, 13:48
Asunto: Re: XIX MEDIA MARATÓN DE VIGO [4-12-16]

Moi contento con esta carreira, ainda que suavizaron o perfil, segue sendo durecha; pero para ser Vigo non está mal.
Respecto a organización, moi ben ten detalles moi bos, ademáis dos habituais, o tema de ter parking gratis dende as 09 ata as 19 h. é un puntazo se vas con idea de pasar o día na cidade.
Eu ia a este carreira sen pretensión ningunha, disfrutar dunha media máis, pero ten o handicap da saida é primeiros 3Kms. que ao ser todo en baixada e llaneando, xa sae un desbocado (sería mellor sair en sentido contrario facer toda a primeira subida ao principio Silbar Silbar ).
Así que me puxen coma obxetivo dar baixado de 1h30', e ainda que nos tramos chans cumplía sen problemas, as subidas me penalizan en exceso por eses Kgs. de máis, e nas baixadas procuro recuperar e non desfondarme polo que o que perdo nas subidas non o recupero nas baixadas..
Ao final conseguín ese obxetivo pero tendo que darlle un pouco de caña nos 3Kms. finais, xa que ao ser homologada doume 21,360 mts. para facer un tempo oficial de 1h29'59".





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos