Foros ›
I Carreira por Montaña da F.G.M.
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Xov, 13 Set 2007, 16:10
Asunto: I Carreira por Montaña da F.G.M.

A ver se alguén da organización ou da zona nos pode dar mais datos, ou comentar algo mais, sobre a I Carreira por montaña da F.G.M. que se vai celebrar en Parado do Sil o día 21/10/2007.
Ainda me doen as pernas de Penedos do Lobo, pero creo que estou enganchado a esto de correr/andar/trepar polo monte Ríndose
Aqui vos deixo o enlace www.ribeirasacracm.org/
Saudos
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Xov, 13 Set 2007, 17:06
Asunto:

¡vicio! ¡o teu é vicio!
U

Mods
Mods
21/06/06
0 Carreiras
559 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 13 Set 2007, 17:15
Asunto:

castinheiras escribió:
¡vicio! ¡o teu é vicio!
E logo ti non vés? Guiño
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Xov, 13 Set 2007, 17:22
Asunto:

Amigo U, encantado de terche coñecido en Penedos. Ca túa capacidade de integración en 5 minutos xá te fixeches do equipo, si señor, toda unha fichaxe.
Para esta carreira non vou ser do equipo e ben que o sinto, igoal que a Barbanzon, son un entusiasta desta tipo de probas, pero coincide co inicio da liga master de natación e teño que cumprir co CN Ribeira, polo tanto, a partir de agora, o das carreiras queda relegado a un segundo plano, o primeiro e o primeiro.
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 13 Set 2007, 17:50
Asunto:

Tengo varias dudas para participar en esta competicion. Mis dudas estan entre correr el maraton de Ourense, correr por la montaña o empezar la liga master de natacion como nuestro compañero castinheiras. Es lo malo de hacer dos deportes, se juntan varias competiciones y hay que decantarse por una o por otra.

Por cierto castinheiras ¿Sabes en que sede es la primera jornada?. De momente en la pagina de la federacion no actualizaron el calendario.

Saludos, a recuperarse y a entrenarse

Saludos a tod@s.
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Xov, 13 Set 2007, 18:13
Asunto:

Mira por donde teño un amigo nos master. Ainda non esta decidido donde vai ser a primeira xornada, pero sexa donde sexa, espero poder coñecerte. Un saúdo e boas brazadas.
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Xov, 13 Set 2007, 18:28
Asunto:

Pois si amigo castinheiras hai moitos anos que teño ese vicio, ti xa o sabes... o que pasa é que normalmente non se fan (por aquí) este tipo de probas, sempre nos quedan moito mais lonxe.
Si U benvido ao equipo Ríndose , a ver si concidimos en Parada de Sil e a ver si finalmente se anima jecarqui e facemos outro membro do equipo Ríndose Ríndose
Saudos.
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Xov, 13 Set 2007, 21:38
Asunto:

Pois aconsellovos que non vos perdades esta carreira, e xusto na parte contraria o monte Meda de donde se celebrou en xuño a carreira de Esgos, a caron do canón do Sil, non esquezades a camara de fotos....................
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Ven, 14 Set 2007, 14:13
Asunto:

oes, pois tenme moi boa pinta... como que me estou animando e todo.

teño as zapas de trail gardadas desde a de Picos de Europa, e pode ser unha boa ocasión para lles quitar o polvo... Guiño

seguiremos informando...

saúdos Razz

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Sáb, 15 Set 2007, 11:26
Asunto:

U escribió:
Marola escribió:
escribió:
Os leí a todos y no por compromiso, de verdad, me fascinan este tipo de carreras, a ver si algún día me animo y me decido a plantearme una aventura de este tipo...
Una posibilidad para el 21 de octubre: I CARREIRA POR MONTAÃ?A F.G.M. ribeirasacracm.org Wink.

Por la boca muere el pez.... (a pesar de fito&company) Ríndose Ríndose :lol:

Es una tentación de las buenas porque el lugar es espectacular y encima es otoño con todos esos colores .... lo malo es mi forma actual, hace más de dos meses que no hago rodajes de más de una hora... Avergoñado Confuso y no estoy con muy buenas sensaciones por ahora, pero con todo lo pensaré. Además no tengo calzado. Demo Y ya aprovechando este tema, me podéis hacer alguna recomendación en este aspecto???, es que no tengo ni idea y me parece que no hay tema de zapatillas específicas para esto, o si???

Saludos y gracias.
Morangui

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
4/02/07
0 Carreiras
237 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 15 Set 2007, 11:57
Asunto:

Chorando
Esto sí que es tener mala suerte...
Del 19 al 30 de octubre estaré en Cataluña por trabajo...

Marola: anímate, mujer, que te lo pasarás pipa. Guiño


Suerte es lo que sucede cuando la preparación y la oportunidad se encuentran y fusionan.
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Sáb, 15 Set 2007, 12:12
Asunto:

Marola, tes tempo para preparala, e estou seguro que te vas enganchar. Afortunadamente, pouco a pouco van aparecendo máis probas de este tipo, espero que pronto teñamos donde elexir.
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Sáb, 15 Set 2007, 17:08
Asunto:

Por as zapatillas non debes preocuparte Marola porque parece que case todo e por pistas de terra sen complicacions de penedos ou zonas esbaradizas, mañá se non chove penso dar unha volta pola zona en btt e xa vos contarei...............
Sobre comprar un calzado especifico, debes buscar e se pode ser aconsellada mellor, eu levo dous pares de montaña e dous fiascos, un non chegou a competir e o outro ten como maior merito o meu unico abandono nunha carreira..............
can-oso

Montañés
Montañés
16/09/07
0 Carreiras
166 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Set 2007, 21:20
Asunto:

Afiador como fue la btt. que tal el recorrido por Parada. Me imagino que no tendremos cortafuegos "pa levar a corda".
No me estrana lo de tus zapas. Siempre con las garras afiladas y pasa lo que pasa. Tu por el monte corres hasta descalzo si hace falta, y si es bajando mas en la brasa.

Marola, como no podia ser de otra manera, cada uno tenemos una opinion de las zapatillas. Te puedo decir que yo las prefiero con mucha amortiguacion, creo que las piernas sufren menos.
Como en todas las especialidades para el monte hay de todo en formas y colores. Algunas tienen mas fama que otras quizas por que los de elite las llevan, pero algunos de nosotros competimos para divertirnos y seguramente esas muy tecnicas y rapidas no sean la mejor opcion.
Para montana he probado Adidas y Mizuno, las dos me gustan.
Particularmente la Ascend 2 la veo bastante bien. con estas en el Penedos do lobo sin problemas en los pies.(agarran y amortiguan bien)
De todas formas como dice Afiador si son senderos y pistas,y no llueve, con unas de asfalto que tengan algo de dibujo agresivo no debias de tener problemas, solo un poco mas de cuidado en las bajadas. En muchos entrenos, de esos con sorpresa " hoy toca monte", las he utilizado de este tipo y nunca tube problemas.
Morangui

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
4/02/07
0 Carreiras
237 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 17 Set 2007, 11:20
Asunto:

Marola,

para correr por el monte yo uso ahora unas Mizuno Wave Ascend. Son ligeritas, la suela agarra muy bien y el pie queda bien sujeto.

Por si te animas a equiparte. Guiño


Suerte es lo que sucede cuando la preparación y la oportunidad se encuentran y fusionan.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos