Foros ›
Autor
Mensaxe
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Sáb, 04 Xuñ 2016, 6:26
Asunto: Circuito TOUR MARIÑA 2016

Pensando Non sabía que había tal "circuito"

TOUR MARIÑA BeOne-Serviocio 2016

Agrúpanse 4 probas a disputar na Mariña Lucense. A saber:
Cita:
El Tour Mariña BeOne-Serviocio 2016 es un Circuito de Verano de Carreras Populares por la Costa de Lugo y está compuesto de 4 pruebas.
Es necesario participar en 3 carreras de las 4 para entrar en la clasificación general o, en caso de participar en todas, se descartará automáticamente el peor resultado. Esta edición 2016 sólo habrá premios de fidelidad y participación para categorías absolutas.

PRUEBAS Y FECHAS

23-07 Carrera Popular Burela Bonita
12-08 Carrera Popular de Viveiro Adrián Ben
14-08 Run Foz Run
27-08 Monte de Santa Cruz de Ribadeo

A primeira é un 10km nocturno (2 voltas de 5km) nas rúas de Burela


Organiza Championchips e os concellos respectivos

-- Chámame "ghose"
Simom

Maratoniano
Maratoniano
5/04/13
0 Carreiras
364 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 04 Xuñ 2016, 9:25
Asunto: Re: Circuito TOUR MARIÑA 2016

Ola XoseM, eu xa sabía algo do circuito e da carreira de Burela pero estaba á espera da confirmación e de que se publicase en Championchipnorte. Xa vexo que andas atento e madrugador, incluso en días de festas aquí en Burela, así me gusta Guiño

Creo que é unha boa noticia que haxa aquí no noso pobo outra carreira. Espero que a xente se anime.

A próxima semana farase unha presentación nos medios e supoño que se informará con máis detalle da carreira de Burela. En principio andarei por alí tamén, por se che interese e podes acudir. Non sei día nin hora, pero en canto saiba algo xa o anunciarei por aquí!
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Sáb, 04 Xuñ 2016, 11:45
Asunto: Re: Circuito TOUR MARIÑA 2016

Guiño

-- Chámame "ghose"
beuckelssen

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/08/12
88 Carreiras
959 Mensaxes
Valdoviño
Respostar citando Envío Sáb, 04 Xuñ 2016, 12:29
Asunto: Re: Circuito TOUR MARIÑA 2016

¿Van a hacer una carrera el 12 y otra el 14? No me parece muy bien pensado la verdad. Y si a eso sumamos que el 13 hay carrera en Ortigueira, relativamente cerca de Viveiro, todavía menos. Aunque esperar que tuvieran en cuenta esto último parece ser que ya es pedir demasiado a los organizadores de carreras. Disimulando

Pero lo de poner dos carreras en 3 días me parece algo incomprensible desde el punto de vista del corredor.
Albergg

Maratoniano
Maratoniano
3/08/11
36 Carreiras
198 Mensaxes
Burela/Celeiro
Respostar citando Envío Lun, 06 Xuñ 2016, 9:26
Asunto: Re: Circuito TOUR MARIÑA 2016

Los de esta zona estamos tan ansiosos de contar con carreras y un circuito propio por aquí que no nos va a importar demasiado hacer el esfuerzo de correr dos en tres días. Guiño
Simom

Maratoniano
Maratoniano
5/04/13
0 Carreiras
364 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 10 Xuñ 2016, 9:50
Asunto: Re: Circuito TOUR MARIÑA 2016

Si, pode parecer moi axustado 2 carreiras en 3 días, pero tamén hai que ter en conta que a de Foz son menos de 7km, e a de Viveiro non estou seguro, pero máis de 10 non creo.

E, polo visto nesta noticia: www.lavozdegalicia.es/...0C9991.htm

para participar no "tour" podes escoller 3 das 4, así que todo arreglado. Ademáis, sempre se pode saír con máis calma, e tomar unha das carreiras como un adestamento, non?
maseda

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/03/11
0 Carreiras
1339 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 10 Xuñ 2016, 11:18
Asunto: Re: Circuito TOUR MARIÑA 2016

Me parece un gran acierto este circuito . Incluida las fechas para que tengais una buena participación. Yo en verano haré muy pocas carreras. Es más es probable que las únicas sean las de este circuito. Siempre pasé el verano por la costa de la mariña.
El año pasado corrí en Vivero pero creo recordar que no la hacían en verano y en la de Foz. Las dos tenían un recorrido que me encantó aunque el de Vivero era peculiar con ese trozo de playa por el que había que pasar y en las dos un muy buen trato de la organización.

Así que por ahí nos vemos. No me lo pierdo. Aplauso Aplauso
Simom

Maratoniano
Maratoniano
5/04/13
0 Carreiras
364 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 11 Xuñ 2016, 9:57
Asunto: Re: Circuito TOUR MARIÑA 2016

Ah, maseda, creo que esa carreira de Viveiro que comnetas é diferente a esta. A popular de Viveiro que sempre organizaou o clube Egovarros celébrase en torno a finais de outubro ou prinpipios de novembro, polo menos os últimos anos, e si que se pasa pola praia.

Esta que formará parte do circuito é a 2ª edición que se fai se non me equivoco e ten un percorrido diferente. Copio o link da 1ª edición que se fixo o ano anterior, noticia de La Voz:

www.lavozdegalicia.es/...C11999.htm

Saúdos.
maseda

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/03/11
0 Carreiras
1339 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 11 Xuñ 2016, 14:37
Asunto: Re: Circuito TOUR MARIÑA 2016

Si es verdad que es otra carrera distinta a la que decia la de Vivero. Gracias. Ya me parecia raro que la cambiaran de fecha.
Simom

Maratoniano
Maratoniano
5/04/13
0 Carreiras
364 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 28 Xul 2016, 8:48
Asunto: Re: Circuito TOUR MARIÑA 2016

Ola!

Dentro de 2 semanas (o venres 12 de Agosto supostamente) celébrase a 2ª carreira deste circuito, a de Viveiro.

Alguén sabe da plataforma na que se realizarán as inscricións? Ao parecer o ano anterior a inscrición facíase in situ horas antes da carreira, pero esta vez, formando parte deste Tour Mariña, debería ser tamén por Championchipnorte, non?

Parece algo estraño que a falta de tan poucos días non haxa máis información...
sargoman

Novo foreiro
Novo foreiro
16/09/13
0 Carreiras
22 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 28 Xul 2016, 16:20
Asunto: Re: Circuito TOUR MARIÑA 2016

Ola. O mesmo me estaba preguntando eu. Non vexo nada de información en ningún lado. Suponse que si championchip a inclúe nun circuito é que a ían cronometrar eles. Esperaremos a ver, pero só quedan 15 días.
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Ven, 29 Xul 2016, 7:13
Asunto: Re: Circuito TOUR MARIÑA 2016

twitter.com/ccnorte/st...6141063172

o que ven sendo "stay tuned" Angel

-- Chámame "ghose"
Simom

Maratoniano
Maratoniano
5/04/13
0 Carreiras
364 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 29 Xul 2016, 8:30
Asunto: Re: Circuito TOUR MARIÑA 2016

Igual é unha nova estratexia de marketing que se nos escapa... a de non anunciar nada ata o último momento para ternos todos os días clicando e revisando a web Mr. Green
robertofg

Novo foreiro
Novo foreiro
11/04/12
10 Carreiras
6 Mensaxes
Ponteareas
Respostar citando Envío Mér, 03 Ago 2016, 18:46
Asunto: Re: Circuito TOUR MARIÑA 2016

A estas alturas é de supoñer que non hai carreira de Viveiro??
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mér, 03 Ago 2016, 18:55
Asunto: Re: Circuito TOUR MARIÑA 2016

presentaron incluso un deseño de camiseta para o circuito



e para a de Foz xa está aberta a inscrición desde hai días.

Con respecto a de Viveiro... a verdade é que non pinta ben, pero teñamos en conta que cando se presenta un "Circuito" soe ser que xa está todo firmado cos concellos.

Veremos.

-- Chámame "ghose"





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos