Foros ›
Autor
Mensaxe
hadrian.nieto

Novo foreiro
Novo foreiro
30/10/11
0 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 25 Mai 2016, 19:24
Asunto: Que neopreno mercar?

Como foro de axuda para este mundillo! Gustaríame abrir un fio no que os máis veterans ou entendidos nos recomendedes que neoprenos mercar, ou cales tedes vos e que resultado vos estan dando.

A miña idea é iniciarme no de Negreira e no de Cambados; descubrin fai nada que en Santiago a tenda de 3run alquila traxes e se logo che resultou danche a opción de compra descontando o que xa pagaches.
Tamén mirei en decatlon pero algunha das opinións dos usuarios da web poñen entre dito as costuras...

A ver se entre todos podemos facer un fio bo para os que nos inciamos.
CORRIN

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 25 Mai 2016, 19:47
Asunto: Re: Que neopreno mercar?

Mi hijo tiene el aquasphere(no estoy segura q se escriba así y le va muy bien. Comprarlo en tienda o a alguien de segunda mano Pero pruebalo pues comprarlo por internet es mas barato pero es muy fácil equivocarse de talla.mucha suerte en los tri
tripeco

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/12/14
1 Carreiras
127 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 25 Mai 2016, 23:20
Asunto: Re: Que neopreno mercar?

editado: ya lo habías visto.
abulo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/07/09
13 Carreiras
224 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 26 Mai 2016, 6:46
Asunto: Re: Que neopreno mercar?

Bos días,
O mellor creo que sería establecer canto queres gastar e logo dentro de ese presuposto buscar o mellor traxe posible. Dígoo porque variedade hai case infinita.

Se che sirve como referencia eu tiven dous modelos orca, un S2 (gama baixa) e un orca equip (gama media-baixa). E moi contento con eles. Para min orca é unha aposta segura.

Tamén tiven un modelo de gama alta da marca synergy, que merquei nun outlet e este é espectacular en flexibilidade e comodidade. Eu fago corta distancia pero para quen faga larga é bastante importante estos dous puntos.
De todas formas para xente que necesite un plus de flotabilidade se nota a diferencia, e os de gama más baixa, os outros dous, aportan máis flotabilidade que éste último.

Para xente que se inicia eu non recomendo gastar demasiado nun neopreno, pero eso xa é cuestión persoal. Máis que nada porque para comprar un neopreno de gama alta eu entendo que hai que ser bastante entendido, saber que tivo de nadador somos e cal nos convén máis; que nisto tamén hai todo un mundo.
JacoboDC

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/06/13
65 Carreiras
704 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Xov, 26 Mai 2016, 7:07
Asunto: Re: Que neopreno mercar?

Como di abulo, depende do uso que lle vaias a dar e da túa destreza como nadador. Se estás comezando, eu non gastaría demasiado. Na gama de 150/200 euros tes moitos modelos, Orca TRN, S5(S4 se atopas algún) Zone3 Venture, Zoot 1.0, Sailfish Vibrant, Mako Xperience... Calquera deles se adapta perfectamente para iniciación, e axudan moito máis á flotabilidade que os de gama máis avanzada.
hadrian.nieto

Novo foreiro
Novo foreiro
30/10/11
0 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 27 Mai 2016, 11:19
Asunto: Re: Que neopreno mercar?

Boas, o meu presuposto é BBB, bo bonito e barato jeje. Agora en serio, estiven mirando o orca TRN que é exclusivo para mercar en internet, o tema está tamén nas tallas.

Non quería deixarme máis de 200€. Pero non quero centrar o fio no que eu quero. Senon ter un fío aberto a todo o mundo, onde expoñamos as ideas, precios etc
McCatcher

Novo foreiro
Novo foreiro
1/05/12
3 Carreiras
15 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 27 Mai 2016, 14:50
Asunto: Re: Que neopreno mercar?

Hola compañeiro,

Eu teño o Orca TRN thermo que como ti ben dís o venden por Internet. Eu sinceiramente non cho aconsello. Polo prezo que ten non está mal, pero por pouco máis tes o Orca S5 (agora sobre 150€ en Boyer Vigo) ou o Orca S6 (sobre os 200€). Calquera destes dous neoprenos son ben superiores en calidade o Orca TRN, que ó fin e o cabo, e a gama máis baixa que ofrece Orca.

Tampouco quero dicir que o TRN sexa malo, pero eu dende logo se fose hoxe preferiría gastar algo máis e comprar un neopreno de maior calidade, que o notarás na comodidade que che ofreza ó nadar no mar.

Un saúdo.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos