Foros ›
IV MEDIA MARATÓN OS 21 DO CAMIÑO.
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
j.p.n

Novo foreiro
Novo foreiro
23/04/09
0 Carreiras
10 Mensaxes
Carballo( A Coruña)
Respostar citando Envío Dom, 26 Xuñ 2016, 15:24
Asunto: Re: IV MEDIA MARATÓN OS 21 DO CAMIÑO.

Noraboa de novo polo gran traballo da organización, cada ano mellor e mellor.Gran ambiente, recorrido precioso, bolsa do corredor de dez, avituallamientos,etc... Só queda agardar un ano para poder disfrutar de novo.

Moitas grazas e noraboa a tódol@s valientes que afrontaron este reto do camiño.
VICTORALVAREZ

Experto no foro
Experto no foro
13/10/10
196 Carreiras
5440 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 26 Xuñ 2016, 16:02
Asunto: Re: IV MEDIA MARATÓN OS 21 DO CAMIÑO.

Coincido con todos los compañeros: CARRERÓN DE 10.

El ambiente, el recorrido, los avituallamientos, el público, los voluntarios, la bolsa del corredor, los autobuses ... todo cuidado al máxima detalle.

Mi enhorabuena a los organizadores. Siempre que pueda repetiré.

En lo personal la carrera muy dura. Llevaba más de dos años sin correr una media y este no era el perfil más indicado para reaparecer. Aún así no me detuve en ningún momento y conseguí acabar en un tiempo decente.

Un saludo
karris

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/10/12
16 Carreiras
349 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 26 Xuñ 2016, 16:03
Asunto: Re: IV MEDIA MARATÓN OS 21 DO CAMIÑO.

Como o resto dos compañeiros, a carreira de 10. Dende o minuto 0 a organización axudando, ofrecéndose, apoiando. Á diferencia co ano pasado, desfrutei coma un anano (claro, o tempo acompañou). Gustoume o cambio no percorrido, encantáronme os ghaiteiros, a xente animando (a segunda pasada por Palas todo un acerto). Gracias a toda a xente dos puntos de auga, do gardarroupa, da cervexiña... seguro que esquezo algo, pero todo de 10. As duchas, outro 10. Quedei sorprendido de ser só 500 os que chegamos, de non conseguir chegar ao límite de 700. Supoño que as condicións climatolóxicas do ano pasado pasaron factura. Agardo que os 21 do camiño se consolide como o que é, unha das mellores medias. Felicidades!
Montrove

Maratoniano
Maratoniano
12/05/07
125 Carreiras
229 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Dom, 26 Xuñ 2016, 16:10
Asunto: Re: IV MEDIA MARATÓN OS 21 DO CAMIÑO.

Fantástica proba. Tan dura coma fermosa.
zapasdo42.blogspot.com...alnes.html

zapasdo42.blogspot.com.es/
Arenesco

Foreiro infantil
Foreiro infantil
25/04/07
0 Carreiras
119 Mensaxes
San Juan de La Arena (Asturias)
Respostar citando Envío Lun, 27 Xuñ 2016, 6:41
Asunto: Re: IV MEDIA MARATÓN OS 21 DO CAMIÑO.

Preciosa carrera, con un recorrido espectacular y una Organización insuperable. Chapó por todo y gracias a la Organización por hacer esta media maratón para permitirnos disfrutar del paisaje.

Sin duda, una de las mejores medias maratones que he corrido ... y han sido unas cuantas ... para repetir sin duda.

El pulpo en Melide también merece la pena, jejeje.

Un saludo.

Al bajamar ... todo aparece
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 27 Xuñ 2016, 11:25
Asunto: Re: IV MEDIA MARATÓN OS 21 DO CAMIÑO.

A raíz dos participantes de outras edicións, dos fíos das edicións pasadas, e tamén do escrito no fío deste ano, se pode deducir que é unha carreira fantástica, con bo ambiente, perfectamente organizada, pero a realidade é outra.
É mellor que todo iso, debese correndoa, e rematándoa, para disfrutala en todo o seu esplendor.
Para min a carreira mellor organziada que fixen, co mellor trato o atleta, onde nos somos os protagonista, é ademáis onde todo o recaudado, se invirte na carreira e nos corredores.
Me da a min que esta carreira xa ten clientela fixa todos os anos....
Grazas A.D. Cerne, e resto de involucrados na carreira.

PD: Algún dixo neste fío, sen equivocación ningúnha, "que é tan dura como fermosa; ¡É fermosísima!
Aplauso Aplauso Aplauso
Davidi

Maratoniano
Maratoniano
2/08/10
90 Carreiras
678 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 27 Xuñ 2016, 13:41
Asunto: Re: IV MEDIA MARATÓN OS 21 DO CAMIÑO.

Una de esas carreras que destacan sobre el resto, en la que lo primero es el trato al corredor y encima con un recorrido espectacular. Para mi solo puedo comparar con esta a Ferreirua pero hace un par de años que la perdimos.
El año que viene más y mejor!!!
davidbv

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/12/11
10 Carreiras
75 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 28 Xuñ 2016, 17:24
Asunto: Re: IV MEDIA MARATÓN OS 21 DO CAMIÑO.

un 10 e moi pouca votacion levo mais 300 carreiras pero palas melide con von tempo sin moita calor e a millor
xb74

Maratoniano
Maratoniano
18/01/13
50 Carreiras
377 Mensaxes
Melide
Respostar citando Envío Mar, 28 Xuñ 2016, 22:30
Asunto: Re: IV MEDIA MARATÓN OS 21 DO CAMIÑO.

Gracias a todos por vir e disfrutar da nosa carreira. Esta sal adiante debido a moitas horas metidas por moita xente. Persoalmente espero que esta carreira se consolide dentro do calendario e nos intentaremos coidar do corredor popular. Para o ano mais e mellor!

O último tuercebotas/ Ad Cerne
pedralonga

Maratoniano
Maratoniano
20/08/10
0 Carreiras
205 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 29 Xuñ 2016, 12:45
Asunto: Re: IV MEDIA MARATÓN OS 21 DO CAMIÑO.

xb74 escribió:
Para o ano mais e mellor!

Non estaredes pensando en levar ata Melide a praia das Catedrais para darnos un baño nela despois de rematar a carreira? É o que vos falta!
alexv

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/05/15
0 Carreiras
431 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 29 Xuñ 2016, 18:39
Asunto: Re: IV MEDIA MARATÓN OS 21 DO CAMIÑO.

para mi salio perfecto todo,para mejorarla en mi opinion prefiero pagar 5 euros mas y llevarme la famosa medalla tan chula.(pero por pedir algo jejej)
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Mér, 29 Xuñ 2016, 18:57
Asunto: Re: IV MEDIA MARATÓN OS 21 DO CAMIÑO.

Noraboa a organización. Opino igual que todos os meus compañeiros de que é unha carreira fantastica tanto en recorrido, como en dureza(jaja) como no trato que nos dades.
Ainda asi, eu vou a comentar un par de cousas que igual se podian mellorar, pois se nadie di nada vai parecer que todo esta perfectisimo e creo que asi tampouco vos axudamos moito a que ainda esta media sexa moito mellor.

1-Na miña opinion creo que os avituallamentos en carreira deberian ser 4 en vez de 3 (por ejemplo no 4.5, 9, 13.5 e 18)

2- Creo que o chegar a meta deberia haber posiblilidad de tomar mais de unha auga. No meu caso a auga que me entregaron na bolsa chegoume a moi pouco e no puesto onde daban as augas e as isotonicas canto eu cheguei (sobre o puesto 440) xa non quedaba nin unha cousa nin outra co cal o resto de corredores que chegaron despois de min se encontraron co mismo problema. E certo que podia coller cerveza a que quixese, pero no meu caso non me gusta o alcohol e como moito podria beber medio vaso pois se bebo mais igual acabo arrastrandome pola alameda,jaja.

Xa digo, que é a miña opinion como critica constructiva pois a carreira e a organización pareceme fantastica.

Un saludo e hasta o 2017
Maistrote_SGS

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/12/13
67 Carreiras
156 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Mér, 29 Xuñ 2016, 19:57
Asunto: Re: IV MEDIA MARATÓN OS 21 DO CAMIÑO.

No quería pasar la ocasión de felicitar a los organizadores por la maravillosa carrera y excelente organización de la mejor prueba popular de las que he disfrutado y sudado en estos tres años que llevo corriendo. Para mi era la segunda participación consecutiva, y después del extremo calor del año pasado, en esta he disfrutado como un enano, aún con estas, se me hizo muy muy dura. Me quedo con esos instantes memorables, con las piernas ya agotadas, y sintiendo esos anímos con esa música evocadora de gaiteros en varios puntos del recorrido, y trotando por esos senderos espectaculares, joder!!, vaya subidón. Gracias, muchas gracias por organizar esta fabulosa carrera.
alexv

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/05/15
0 Carreiras
431 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 04 Xul 2016, 11:43
Asunto: Re: IV MEDIA MARATÓN OS 21 DO CAMIÑO.

me acaba de llegar un sms que devolviera el chip a la organizacion,no se si a alguien mas le paso.
el caso es que yo llegue y no tenian mi dorsal ni nada,me hicieron otro dorsal y me dieron otro chip,el cual entrega al llegar a meta.
a un amigo le paso algo similar,recogio su dorsal y lo entrego al llegar a meta.
OS21

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/01/16
3 Carreiras
51 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 12 Ago 2016, 8:23
Asunto: Re: IV MEDIA MARATÓN OS 21 DO CAMIÑO.

Video da carreira realizado pola CRTVG.
www.crtvg.es/deportes/...las-melide





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos