Foros ›
I Carreira Pedestre Concello de Mazaricos (30/07/2016)
Forum Index / Carreiras Populares en Galicia
Reply to topic

Author

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/11/14
2 Carreiras
54 Posts

Reply with quote Post Mon, 25 Apr 2016, 7:19
Post subject: I Carreira Pedestre Concello de Mazaricos (30/07/2016)

championchipnorte.com/...mazaricos/
G.Silva

Maratoniano
Maratoniano
21/09/11
0 Carreiras
152 Posts

Reply with quote Post Fri, 29 Apr 2016, 18:35
Post subject: Re: I CARREIRA PEDESTRE CONCELLO DE MAZARICOS (30/07/2016)

Cambio de data nesta carreira.
Comunicado do Circuíto de Carreiras da Costa da Morte:

"ATENCIÓN!!!
O Concello de Mazaricos, organizador da I Carreira Pedestre Concello de Mazaricos, acaba de comunicar o aprazamento de dita proba debido a que a Xunta lle denegou os permisos para a celebración da mesma na data prevista. Así mesmo tamén comunican que a nova data da carreira será o sábado 30 de xullo. Todos aqueles inscritos (de carreira) que desexen darse de baixa poderán facelo e recuperarán os cartos da inscrición.
Dende a organización do Circuíto de Correndo pola Costa da Morte queremos pedir desculpas por este contratempo.
Deixámosvos o comunicado que publicou o concello de Mazaricos".

Comunicado do Concello de Mazaricos
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
370 Carreiras
3109 Posts

Reply with quote Post Sun, 31 Jul 2016, 11:10
Post subject: Re: I CARREIRA PEDESTRE CONCELLO DE MAZARICOS (08/05/2016)

Non sabía se había tema aberto desta carreira, e si que o había.
Pois despois de algo máis dun mes sen acudir a carreiras, parón veraniego e pereza para adestrar (6 saidas en total) e competir acerqueime a testar a miña forma actual.
Onte un bo nº de menbros do C.A. Outes, estivemos na Picota para disfrutar da sua 1ª carreira pedreste (hai uns anos xa a fixera o Correo Galego dentro das Carreiras da Costa da Morte).
O percorrido cambiaba moi pouco respecto a da aquela, ainda que por sorte suavizaron un pouco o perfil.
Como caseque todas as probas deste circuito son 2 voltas, cun perfil totalmente rompepernas con varias baixadas moi pronunciadas e cas suas correspondentes subidas, poucos tramos chans había. Ainda que o tempo foi moi bo para correr, pouca calor e algo de aire nalgún tramo.
Como ven sendo habitual neste circuito tan ben organizado, pouca participación, so 155 chegados a meta na de 10 Kms., ainda que cun moi bo nivel entre os participantes.
Eu sabendo do perfil, tomei a 1ª volta como toma de contacto e na 2ª xa me exprimin un pouco máis, ainda que non estou para moitas alegrías, quedando satisfeito cos meus 43'23" oficiais.
Haber, se me podo acercar a carreira das Areas do 21 en Carnota que tamén forma parte deste circuito, unha carreira moi fermosa e tamén durecha polo terreo no que se corre.

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum