Foros ›
Autor
Mensaxe
roi

Montañés
Montañés
20/12/10
0 Carreiras
269 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 19 Abr 2016, 17:46
Asunto: Portabebés

Moi boas! Alguén tén experiencia en mochilas portabebé que admitan trotar un pouquiño?

Gracias, un saúdo!
CORRIN

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 19 Abr 2016, 21:09
Asunto: Re: Portabebés

uf,non creo que sea compatible trotar con mochila polo impacto que lle darias o teu bebe ,non probaches cos carritos de 3 rodas que xa estan un pouco pensados para eso...sorte
roi

Montañés
Montañés
20/12/10
0 Carreiras
269 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 19 Abr 2016, 21:15
Asunto: Re: Portabebés

Pensei pensei, buscaba outra opción, gracias!!!
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Mér, 20 Abr 2016, 6:44
Asunto: Re: Portabebés

Boas Roi,

Eu teño visto a xente con mochila nas andainas polo monte, pero correndo...so vin a unha persoa na San Silvestre en decembro de 2015. Pero como dí CORRIN, polo impacto que lle estaba a dar o bebé ao final tivo que ir camiñando.
De tódalas maneiras, se inda así queres mercar unha mochila, as de BabyBjorn sonche moi boas porque todo o peso do bebé queda apoiado nas túas cadeiras. Hai varios modelos según a idade/peso do bebé. Eu merqueille unha ó meu irmán que valía dende os 6 meses ós 3 anos e que podíase poñer tanto por diante como por detrás.

Saúdos!
roi

Montañés
Montañés
20/12/10
0 Carreiras
269 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 21 Abr 2016, 16:27
Asunto: Re: Portabebés

Mil gracias!
Hera

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/06/15
29 Carreiras
483 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 03 Mai 2016, 8:03
Asunto: Re: Portabebés

No sé si voy a poder aportarte una info como para correr pero por favor, si te planteas comprarte una mochila portabebés no cojas ninguna de las de tipo babybjorn etc. Van de anatómicas pero para nada. Una buena marca puede ser la Boba 3g, la Manduca, Ergobaby, Tula... Es muy muy importante que coloquen bien las piernas en posición de ranita con las rodillas más elevadas que los pies (trazando una M), y nunca llevarlos mirando hacia delante. Yo tengo una Boba 3G y había probado anteriormente una Babybjorn que me regalaron, no hay color, con la Babybjorn me dolía la espalda con un bebé de un mes a la media hora, con la Boba 3G llevo a mi hija de 3 años largas caminatas sin enterarme, incluso tengo hecho trayectos cortos con la mayor cuando tenía 5 años.
Hera

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/06/15
29 Carreiras
483 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 03 Mai 2016, 8:09
Asunto: Re: Portabebés

Te dejo un enlace donde puedes ver las posturas con una mochila ergonómica y una no ergonómica. También es muy importante que la mochila sujete bien la espalda y cabeza, que veas que hace la espalda una forma de C con la mochila bien apoyada en ella, no como algunas que ves que arriba hacen recto hacia arriba, se quedan tiesas y se les descuelga la cabeza. Con una buena mochila y puesto a la espalda, el porteo es comodísimo mínimo los primeros tres años





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos