Foros ›
Autor
Mensaxe
Quiquevich

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/06/14
120 Carreiras
235 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Abr 2016, 13:32
Asunto: Vimianzo 10Km

Hola a todos,
Alguien sabe qué tal está esta carrera? Estoy pensando en anotarme y por eso pregunto. Es un circuito muy exigente?
Gracias!
Joslem

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/10/12
80 Carreiras
51 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 17 Abr 2016, 14:10
Asunto: Re: Vimianzo 10Km

Hola
Es un circuito bastante llano, nada dificil. Son dos vueltas a unas pistas y que pasan por ddlante del ayuntamiento..sólo tiene una cuestecita de 50 metros donde ralentizas pq vienes de un ritmo rápido al ser tan llana. Yo iré el domingo aunque parece que va a llover o hacer freskote..
gerardo_fontan

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/04/12
100 Carreiras
86 Mensaxes
Romai
Respostar citando Envío Lun, 18 Abr 2016, 12:15
Asunto: Re: Vimianzo 10Km

Si es el mismo circuito del campeonato gallego del año pasado yo diria que es duro para ser una carrera en asfalto
Joslem

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/10/12
80 Carreiras
51 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 18 Abr 2016, 14:21
Asunto: Re: Vimianzo 10Km

No es por discrepar Gerardo pero creo que es de las llanas..yo corro todas las de la costa da morte, negreira, santiago, orense, etc y para mi es de las más rápidas sin duda. Negreira moderada-dura, santiago moderada,..Si fuiste a la de Corcubión por ejemplo me darás la razón que es durilla y rompepiernas, pero Vimianzo no tanto. Es mi opinión basándome en tiempos y desniveles.

Un saludo
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 18 Abr 2016, 16:50
Asunto: Re: Vimianzo 10Km

Joslem, eu non a corrín o ano pasado nen vou a ir este, pero corrín todas as edicións anteriores e incluso cando a fixera O Correo Gallego, e dura, dura non é que sexa, pero non se pode considerar chanciña.
Se a comparas cas que ti dis pois si, pero se a comparas, con Porriño; Cambados, Xinzo, Riveira etc. é moi dura. Hai que valorala carreira polo seu perfil particular.

Pero quitando esa costa que dis, que creo que mide máis de 50mts. trátase dunha carreira moi levadeira e na que se fan boas marcas.
Sendo unha carreira moi ben organizada, e se non vou este ano, é polo mesmo do ano pasado coincide cas festas de S. Marcos en Noia, onde teño comida familiar, e como é as 11:40 chegaría xusto para ir comer.
Joslem

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/10/12
80 Carreiras
51 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 18 Abr 2016, 21:25
Asunto: Re: Vimianzo 10Km

Aqui vos deixo o track que grabou o meu colega o ano que a fixemos xuntos..kurty tes razón algo tobogán é pero suavesito...vedes que hai un desnivel de 45 metros en total..efectivamente algún repeitiño hai pero nada de outro mundo ánimo!

es.wikiloc.com/wikiloc...id=6784669
pablobaio

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
8/04/08
0 Carreiras
234 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 18 Abr 2016, 22:01
Asunto: Re: Vimianzo 10Km

Creo lembrar que algún ano xa describín neste foro como era máis ou menos esta carreira. A grandes rasgos, son 2 voltas de 5 km, que teñen esa subida que efectivamente son máis de 50 metros (de feito igual son cento e algo), pero despois é practicamente llana (nada de rompepernas para entendernos).
O meu consello é que fagades a primeira volta reservando porque ao ser tan llana "invita" a dar caña, pero coidado que engana! Eu de vos, despois da subida da segunda volta (que está a uns 3 km da meta) darialle lume. Carreira máis que recomendable cunha organización impecable tódolos anos.
G.Silva

Maratoniano
Maratoniano
21/09/11
0 Carreiras
152 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 20 Abr 2016, 17:20
Asunto: Re: Vimianzo 10Km

Non vos despistedes, último día para inscribirse.
A carreira é doada, solo ten esa costiña que comentan. As previsións metereolóxicas son inmellorables. Non hai excusa para non participar.


INSCRICIÓN


Páxina de Facebook do Circuito





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos