Foros ›
8km no corazón - Chantada [23/04/16]
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
galaxian

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/11/15
121 Carreiras
404 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 20 Abr 2016, 23:28
Asunto: Re: 8km no corazón - Chantada [23/04/16]

ATLETISMOCHANTADA escribió:
galaxian escribió:
El recorrido tiene mucho desnivel o es más bien llano. Alguien puede informar? Gracias.

Antes de nada disculpa por la demora en responder, cosas de las vacaciones Guiño , el recorrido es mayormente llano, solo tiene 2 cuestas dignas de mención, la 1ª empieza en el km 2,8 aprox. y la segunda en el km 4, no son duras y tienen una particularidad, justo después de llegar a la cima comienzas a bajar Ríndose Ríndose . Que sería de este deporte sin las cuestas!!

Anímate, no te va a defraudar!!!
Apuntado ... como soy de fuera no voy a poder ver el circuito hasta el mismo momento de la prueba, así que tengo que fiarme de lo que tú me dices. 2 cuestas importantes, en el km 2,8 y en el km 4. A ver que tal ...
nadel

Maratoniano
Maratoniano
7/07/11
250 Carreiras
62 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 25 Abr 2016, 6:32
Asunto: Re: 8km no corazón - Chantada [23/04/16]

Es el segundo año que asisto, y creo que es de ley, decir el buen hacer de la organización, y el sobresaliente de todos los voluntarios. El trato que nos dispensan a los corredores es exquisito.
Hasta el próximo año. Muchas gracias.
eumealto

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/02/14
12 Carreiras
483 Mensaxes
Muras
Respostar citando Envío Lun, 25 Abr 2016, 7:59
Asunto: Re: 8km no corazón - Chantada [23/04/16]

Eu é o primeiro ano no que participo e teño que decir que me pareceu bastante dura. Esas 2 subidas das que se falaba que eran pouca cousa, a min particularmente deixáronme frito. Despois de subir a primeira costa, non din recuperado para subir a segunda, e cando acabei de subir a segunda, xa non din recuperado para o resto da carreira, e paseino bastante mal ate a chegada á meta. Eso sí, inda que eu persoalmente non a desfrutase moito, a carreira hai que dicir que é ben bonita. Moita xente animando polo centro do pobo, os voluntarios moi atentos en todo, incluso un dos que iba na bicicleta vendo o mal que iba, a falta de 2 kms ofreceume un botellín de auga, cousa que lle agradezo de todo corazón. A carreira perfectamente sinalizada, cos kms marcados ben visibles, o avituallamento intermedio no punto máis necesario, avituallamento final ben completo, camiseta de agasallo, duchas con auga quente en abundancia. E tamén dado que fun solo á carreira e que non había nengún "correlega" meu, encantado de conversar con foreiros como chete, que sen coñecerme de nada me deu uns ánimos que moita falta me facían nos últimos 100 metros, ou galaxian con quen mantiven unha animada conversa nos vestiarios, e outro rapaz que non lembro o seu nome....En fin que é unha carreira para repetir porque o merece, pero sendo conscientes de que ten o seu punto de dureza.


Última edición por eumealto o Lun, 25 Abr 2016, 8:05; editado 1 vez
galaxian

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/11/15
121 Carreiras
404 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 25 Abr 2016, 8:04
Asunto: Re: 8km no corazón - Chantada [23/04/16]

eumealto escribió:
Eu é o primeiro ano no que participo e teño que decir que me pareceu bastante dura. Esas 2 subidas das que se falaba que eran pouca cousa, a min particularmente deixáronme frito. Despois de subir a primeira costa, non din recuperado para subir a segunda, e cando acabei de subir a segunda, xa non din recuperado para o resto da carreira, e paseino bastante mal ate a chegada á meta. Eso sí, inda que eu persoalmente non a desfrutase moito, a carreira hai que dicir que é ben bonita. Moita xente animando polo centro do pobo, os voluntarios moi atentos en todo, incluso un dos que iba na bicicleta vendo o mal que iba, a falta de 2 kms ofreceume un botellín de auga, cousa que lle agradezo de todo corazón. A carreira perfectamente sinalizada, cos kms marcados ben visibles, o avituallamento intermedio no punto máis necesario. E tamén dado que fun solo á carreira e que non había nengún "correlega" meu, encantado de conversar con foreiros como chete, que sen coñecerme de nada me deu uns ánimos que moita falta me facían nos últimos 100 metros, ou galaxian con quen mantiven unha animada conversa nos vestiarios, e outro rapaz que non lembro o seu nome....En fin que é unha carreira para repetir porque o merece, pero sendo conscientes de que ten o seu punto de dureza.
Para mí también era la primera vez que iba, y la verdad es que la carrera es durilla, un rompepiernas, pero una carrera bien chula, e intentaré volver el año que viene.
Muy bien todos los aspectos, la gente, la organización, todo muy bien. Ha sido un gusto conversar contigo, espero que coincidamos en muchísimas carreras más. Un saludo y hasta pronto.
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Lun, 25 Abr 2016, 11:09
Asunto: Re: 8km no corazón - Chantada [23/04/16]

Segundo ano que participo, e todo genial. Carreira moi recomendable tanto por circuito como por ambiente. Hasta o tempo nos acompañou.
Unha pregunta para a organización.......o circuito era exactamente o mismo que o ano pasado?? Pregunto porque a min este ano doume 8100 metros e o ano pasado 7600 metros, pero non me acordo si tibera algun problema co GPS ou si é que realmente este ano foi un pouco mais largo o recorrido.

Para o ano, espero repetir.

Saludos.
ATLETISMOCHANTADA

Organización
Organización
22/03/13
0 Carreiras
101 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 26 Abr 2016, 7:15
Asunto: Re: 8km no corazón - Chantada [23/04/16]

koala36 escribió:
Segundo ano que participo, e todo genial. Carreira moi recomendable tanto por circuito como por ambiente. Hasta o tempo nos acompañou.
Unha pregunta para a organización.......o circuito era exactamente o mismo que o ano pasado?? Pregunto porque a min este ano doume 8100 metros e o ano pasado 7600 metros, pero non me acordo si tibera algun problema co GPS ou si é que realmente este ano foi un pouco mais largo o recorrido.

Para o ano, espero repetir.

Saludos.

Moitas grazas pola túa participación e polo comentario. O percorrido, efectivamente, era idéntico ó do ano pasado pero tamén e certo que todos os anos se repite o mesmo comentario. Nos medímolo en varias ocasións, días distintos, aparatos distintos, correndo e en bici e sempre nos saen os 8km cunhas diferenzas de 30 ou 40 m arriba ou abaixo. De todos os xeitos intentaremos medilo cun odómetro pra sair de dúbidas.

Un saúdo
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Mar, 26 Abr 2016, 7:24
Asunto: Re: 8km no corazón - Chantada [23/04/16]

Gracias pola resposta. Seguro que está ben medido. Eses cento e poucos metros que me dou a maiores dos 8 km este año e normal. O do ano pasado creo recordar que o principio o GPS non me collia a señal por eso me sale a diferencia dos 500 metros. Sólo era para asegurarme de que non mellorara tanto este año,jaja.
Todo fantástico; hasta os da tele de Chantada me gravaron un ratiño polo paseo.
Vemonos no 2017
ChetePazo

Novo foreiro
Novo foreiro
26/11/14
8 Carreiras
24 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 26 Abr 2016, 7:29
Asunto: Re: 8km no corazón - Chantada [23/04/16]

eumealto escribió:
Eu é o primeiro ano no que participo e teño que decir que me pareceu bastante dura. Esas 2 subidas das que se falaba que eran pouca cousa, a min particularmente deixáronme frito. Despois de subir a primeira costa, non din recuperado para subir a segunda, e cando acabei de subir a segunda, xa non din recuperado para o resto da carreira, e paseino bastante mal ate a chegada á meta. Eso sí, inda que eu persoalmente non a desfrutase moito, a carreira hai que dicir que é ben bonita. Moita xente animando polo centro do pobo, os voluntarios moi atentos en todo, incluso un dos que iba na bicicleta vendo o mal que iba, a falta de 2 kms ofreceume un botellín de auga, cousa que lle agradezo de todo corazón. A carreira perfectamente sinalizada, cos kms marcados ben visibles, o avituallamento intermedio no punto máis necesario, avituallamento final ben completo, camiseta de agasallo, duchas con auga quente en abundancia. E tamén dado que fun solo á carreira e que non había nengún "correlega" meu, encantado de conversar con foreiros como chete, que sen coñecerme de nada me deu uns ánimos que moita falta me facían nos últimos 100 metros, ou galaxian con quen mantiven unha animada conversa nos vestiarios, e outro rapaz que non lembro o seu nome....En fin que é unha carreira para repetir porque o merece, pero sendo conscientes de que ten o seu punto de dureza.
Un placer saludarte compañeiro, vémonos nas próximas. saúdos.
ATLETISMOCHANTADA

Organización
Organización
22/03/13
0 Carreiras
101 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 26 Abr 2016, 7:45
Asunto: Re: 8km no corazón - Chantada [23/04/16]

Moitísimas grazas a tod@s por vir a Chantada e por eses comentarios tan positivos, dan moita forza pra seguir adiante. Pedímosvos disculpas polos erros que poidéramos ter, sabemos que os houbo e intentaremos aprender deles para mellorar.

É verdade que o trazado e un pouco rompepernas, a orografía de Chantada é o que ten..., pero tamén é verdade que as carrerias que teñen ese "algo" que comentar son as que tod@s lembramos con máis cariño, das que sempre falaremos e ás que ano tras ano acudimos para intentar superar o reto con maior solvencia Guiño

Un saúdo a tod@s
galaxian

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/11/15
121 Carreiras
404 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 26 Abr 2016, 8:53
Asunto: Re: 8km no corazón - Chantada [23/04/16]

ATLETISMOCHANTADA escribió:
Moitísimas grazas a tod@s por vir a Chantada e por eses comentarios tan positivos, dan moita forza pra seguir adiante. Pedímosvos disculpas polos erros que poidéramos ter, sabemos que os houbo e intentaremos aprender deles para mellorar.

É verdade que o trazado e un pouco rompepernas, a orografía de Chantada é o que ten..., pero tamén é verdade que as carrerias que teñen ese "algo" que comentar son as que tod@s lembramos con máis cariño, das que sempre falaremos e ás que ano tras ano acudimos para intentar superar o reto con maior solvencia Guiño

Un saúdo a tod@s
Es una carrera muy chula, recomendable 100%. Felicidades a la organización. Tenía mis dudas, no tenía claro si apuntarme o no, y la verdad es que estoy super satisfecho de todo. Espero poder volver el año que viene, y espero que siga creciendo la participación. Lo dicho, un gustazo. A ver si alguien da subido algunas fotos de la prueba, porque las únicas que he encontrado fueron las que puse del enlace de La Voz de Galicia.
Saludos.
marroxo

Novo foreiro
Novo foreiro
25/12/12
10 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 26 Abr 2016, 14:14
Asunto: Re: 8km no corazón - Chantada [23/04/16]

Hola compañeros, fue la primera vez que corrí en Chantada, y se la recomiendo a todo el mundo, por recorrido, animación y organización. En la próxima edición contar conmigo.
Todo un éxito. Aplauso
corredos

Novo foreiro
Novo foreiro
17/01/13
0 Carreiras
21 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 26 Abr 2016, 17:20
Asunto: Re: 8km no corazón - Chantada [23/04/16]

Terceiro ano no que participo, e cada vez moito millor, vese que esta carreira vai a maís, o percorrido certamente hai que tomalo con moito tino, pero é espectacular, moita xente animando, moita xente colaborando.....non se pode pedir maís, un día maravilloso para facer turismo en chantada e a súa ribeira.
Para o ano estaremos outra vez.
eumealto

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/02/14
12 Carreiras
483 Mensaxes
Muras
Respostar citando Envío Mar, 03 Mai 2016, 8:12
Asunto: Re: 8km no corazón - Chantada [23/04/16]

A carreira estivo moi ben...Lástima que según a web oficial 8Km No Corazón a edición de este ano nunca se chegou a celebrar. Nen fotos nen vídeos nen clasificacións do 2016. Mr. Green
ATLETISMOCHANTADA

Organización
Organización
22/03/13
0 Carreiras
101 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 09 Mai 2016, 15:38
Asunto: Re: 8km no corazón - Chantada [23/04/16]

eumealto escribió:
A carreira estivo moi ben...Lástima que según a web oficial 8Km No Corazón a edición de este ano nunca se chegou a celebrar. Nen fotos nen vídeos nen clasificacións do 2016. Mr. Green

Ainda que tarde, xa empezamos a actualizar a páxina, desculpas polo "abanono", a causa é xustificada pero sería moi longo de explicar. De momento subimos o vídeo e a clasificación xeral e por categorías, as galerías fotográficas están facéndose de rogar, agardamos que nesta semana nos fagan chegar a primeira remesa.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos