Foros ›
3ª Carreira Popular Concello San Sadurniño, 29 de Maio
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
PequeñaCriatura

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/10/12
0 Carreiras
975 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Ven, 27 Mai 2016, 8:43
Asunto: Re: 3ª Carreira Popular Concello San Sadurniño, 29 de Maio

Hola, para los que tardamos un poquito en decidirnos, Avergonzado ¿podemos apuntarnos a la comida el mismo día?
¡¡Gracias!! Nos vemos el domingo Bailar
Hera

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/06/15
29 Carreiras
483 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 27 Mai 2016, 9:27
Asunto: Re: 3ª Carreira Popular Concello San Sadurniño, 29 de Maio

601 inscritos, creo que eso dice mucho de la organización de la carrera, enhorabuena!
luiso

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
3/08/09
0 Carreiras
161 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 27 Mai 2016, 18:27
Asunto: Re: 3ª Carreira Popular Concello San Sadurniño, 29 de Mai

Como ya os indiqué la comida la lleva una asociación de la zona, os dejé el correo y el teléfono de contacto, lo mejor es llamarlos , supongo (y esto es una conclusión mía) que al ser una paella dependerá del momento que se les avise. LO que si os digo es que ya tienen montadas dos carpas de 12x6, es decir 12x12.
animaos y llamad.
luiso

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
3/08/09
0 Carreiras
161 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 27 Mai 2016, 18:30
Asunto: Re: 3ª Carreira Popular Concello San Sadurniño, 29 de Maio

Gracias Hera, cada año intentamos mejorar, pero siempre quedan Flecos, Ya veremos donde flojeamos este año, por ganas y dedicación no será, pero mucho me temo que la climatología de este año nos va a mostrar nuestros puntos flacos.
luiso

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
3/08/09
0 Carreiras
161 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 27 Mai 2016, 18:43
Asunto: Re: 3ª Carreira Popular Concello San Sadurniño, 29 de Mai

Recordad que el sábado repartimos Dorsales en el CPI de 17:00 a 20:00 frente a DZINE,

los dorsales podéis velos en nuestra Web ,

www.edu.xunta.es/centr...sadurnino/

Pulsad en el cartel de la carera, y luego en el cartel de III carrera, ahí esta toda colgada toda la información y seguiremos colgando, fotos , videos , comentarios, resultados....

gracias a todos
litinho

Novo foreiro
Novo foreiro
9/10/12
0 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 29 Mai 2016, 11:15
Asunto: Re: 3ª Carreira Popular Concello San Sadurniño, 29 de Maio

Sincerramente, a peor organización vin na miña vida. Cheguei e estiben dando voltas para aparcar, lonxe da carreira, cheguei a mesa dos dorsais chea de xente pois chovía e se refuxiaban alí. Cando chegou o meu turno, dinme que non me dan o dorsal por non saber o número, vou cara un tablon onde estan os números e as follas molladas polo chan. Eu non aparezo, estou inscrito no circuito de "Correr polo Norte", volvo a facer cola na mesa, apearece unha rapaza que me din que o circuito dalles moitos problemas, e me manda a xunto o rapaz co ordenador cun chip e un dorsal, que esta falando por telefono en todo momento, para contestarme tarde mal e a rastro que apunte o meu nome nun papel empapado, e que busque un boli nunha caixa, que debe haber un. Miro a hora vai a comenzar a carreira ninguén me da solución, ven un rapaz co abrigo laranxa da federación e me di que pasa, lle digo que non teño dorsar pero me vou correndo a poñelo, mentres o poño escoito a saída, vou correndo ata a saída volvo a ver o rapaz e me di por onde é a saída xa van 5 minutos, a alfombra do chip recollendose, e o colmo chego a un punto no cal xa non podo pasar, puxeron as vallas, xa na carreteira. Non podo correr, caralludo, llo digo as rapazas dos dorsais que é unha vergonza, "nos non somos da organización" (solo entregamos dorsales), outra me dí "dime o teu nome". Eu estou enchoupado e cabreado, digolle "xa o saberás". Unha aventura xenial. Non me voltades a pillar e se para o ano seguese facendo dentro do circuito xa teño unha razón para non apuntarme o circuito. EU SOLO QUERÍA CORRER.
slowmotion

Foreiro Senior
Foreiro Senior
21/12/13
0 Carreiras
390 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 29 Mai 2016, 12:10
Asunto: Re: 3ª Carreira Popular Concello San Sadurniño, 29 de Maio

Por mí parte, no estaba apuntado al circuito, sino sólo a esta y no tuve pegas, aunque vino bien llegar con tiempo porque no vi el tablón con los nombres, así que hice minicola 2 veces, pero bueno sin problema, despiste mío Sorriso

Para aparcar no tuvimos pegas, aunque, viniendo más justo de tiempo quizás fuese más fastidiado.

Por lo demás todo perfecto como en anteriores ediciones y muy bien lo de limitar el número de gente y salida neutralizada porque sino sería un follón.

La verdad que es una gran putada lo de litinho :(, para casos así no sé si sería posible tener unos dorsales/chips de "reserva" y si no apareces y enseñas el mail que te envían, código qr o algo así y puedas correr ya que entiendo que se ha inscrito correctamente.
vefito

Novo foreiro
Novo foreiro
27/03/15
0 Carreiras
36 Mensaxes
Cariño
Respostar citando Envío Dom, 29 Mai 2016, 13:12
Asunto: Re: 3ª Carreira Popular Concello San Sadurniño, 29 de Maio

Litinho. Eu non son de San sadurniño nin teño ningún interese en promocionar esta cita mais aló de que me queda preto de cariño e levo Indo 2 años. O teu problema xa o vexo eu claramente, ti estabas anotado ao circuito de corre polo norte, pero no pago de todo o circuito non está incluida esta proba (Sansa) porque leva un cronometraxe distinto, non a cronometra a empresa prueba-t. Porén, ti non estabas anotado a dita proba. O que tes que facer é informarte ben, porque eu, que coma ti participo no circuito sabía que está proba estaba fóra da cronometraxe de prueba-t e polo tanto debíame apuntar individualmente. E o do dorsal, que queres que che diga... se chegas cando todos normal que teñasque facer a cola, que parece mentira que vaiamos a unha carreira de 600persoas e cheguemos 20 min antes e queiramos que non haxa nin sequera cola. E cando existen taboleiros cós dorsais, normalmente debes buscarte ti o teu número de dorsal, é algo habitual. Cando pase un tempo daraste conta de que o erro cometechelo ti porque foches sen apuntarte por descoñecemento, pero non cargues as tintas con unha proba que xustamente niso, en organización esta perfecta. Un saúdo.
Benigno

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/10/11
0 Carreiras
113 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 29 Mai 2016, 13:19
Asunto: Re: 3ª Carreira Popular Concello San Sadurniño, 29 de Mai

Tercer año que voy y para mi Buena carrera. Tanto mis dos niñas como yo nos lo pasamos fenomenal. Es verdad que tuvimos muy mal tiempo hasta que salimos los adultos lo que posiblemente dificulto el trabajo de los organizadores (se embarro el aparcamiento y por ello nos enviaron a otros alternativos bastante próximos y los corredores entre los que me incluyo buscamos las carpas para resguardarnos dificultado el coger el dorsal a los otros corredores). Luego el tiempo mejoro respetando a los más pequeños que era lo realmente importante. Para el año si puedo volveré me encanta el ambiente de esta carrera.
Hera

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/06/15
29 Carreiras
483 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 29 Mai 2016, 13:20
Asunto: Re: 3ª Carreira Popular Concello San Sadurniño, 29 de Maio

Es cierto que aunque participes en el circuito a esta había que anotarse de manera individual, lo especifica en el circuito.
Por mi parte me ha gustado mucho la prueba, normal que haya un poco de jaleo con todo lo que llovía pero hasta tuvimos suerte y escampó para justo la carrera.
Muy muy bien la señalización de los kms, que es algo sencillo de poner y es de los pocos que lo indican, carrera muy llana y me ha sorprendido gratamente el estado del asfalto en una carretera tan secundaria y cerca de industria. Nos ha gustado muchísimo y el tema de la salida neutralizada muy bien pensado para deshacer los tapones antes de empezar el crono.
vefito

Novo foreiro
Novo foreiro
27/03/15
0 Carreiras
36 Mensaxes
Cariño
Respostar citando Envío Dom, 29 Mai 2016, 13:21
Asunto: Re: 3ª Carreira Popular Concello San Sadurniño, 29 de Maio

Acabo de mirar en el reglamento del circuito "Corre polo norte", y en él se especifica claramente que la prueba de San Sadurniño no está incluída en la inscripción del circuito. Una pena que pasen estas cosas.
litinho

Novo foreiro
Novo foreiro
9/10/12
0 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 29 Mai 2016, 14:48
Asunto: Re: 3ª Carreira Popular Concello San Sadurniño, 29 de Maio

Pois vale, dito queda a culpa e miña por non ler ben o reglamento da proba, non teño nada máis que dicir.
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1878 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 29 Mai 2016, 15:06
Asunto: Re: 3ª Carreira Popular Concello San Sadurniño, 29 de Maio

Gran Carrera Organizada con mucho trabajo e ilusión. Contad conmigo como utilero para próximas ediciones. Cansado pero satisfecho. Hasta el próximo año.
Pd: ¿Alguien sabe donde se pueden ver las clasificaciones?
Tortux

Maratoniano
Maratoniano
30/09/14
0 Carreiras
256 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Dom, 29 Mai 2016, 15:27
Asunto: Re: 3ª Carreira Popular Concello San Sadurniño, 29 de Mai

Mi primera participación y ya la dejo anotada para los próximos años. Me ha encantado todo!!! El ambiente, la organización, el recorrido, no puedo poner pega alguna...bueno sí, que tarden tanto en poner la clasificación...jaja, pero eso no es culpa de los organizadores. Un saludo y nos vemos el año que viene.
Pero ahí están...
emesports.es/wp-conten...o_last.pdf


Última edición por Tortux o Dom, 29 Mai 2016, 15:30; editado 1 vez
Hera

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/06/15
29 Carreiras
483 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 29 Mai 2016, 15:28
Asunto: Re: 3ª Carreira Popular Concello San Sadurniño, 29 de Maio

Andrés, creo que las del circuito tiene la exclusivas Ferrol 360, a cambio de la promoción son los primeros en publicar los resultados





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos