Foros ›
III MEDIA MARATÓN RIBADEO AS CATEDRAIS (10-09-2016)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
94duke

Maratoniano
Maratoniano
26/11/11
0 Carreiras
34 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 24 Feb 2016, 22:49
Asunto: Re: III MEDIA MARATÓN RIBADEO AS CATEDRAIS (10-09-2016)

Contade conmigo tamen.

En canto se abran as inscripción anotome.

Na primeira edición pareceume a media mais bonita que correra, e na segunda edición volvin a sorprenderme do bonita que e. Ademais a organización e o publico volcanse con nos, e todo por un precio que he menos que simbolico.
Eloy

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/11/14
116 Carreiras
322 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 25 Feb 2016, 11:28
Asunto: Re: III MEDIA MARATÓN RIBADEO AS CATEDRAIS (10-09-2016)

Canto me gustou a miña primeira media maratón o ano pasado!!
Contade comigo sempre.
DeportesRibadeo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/12/14
0 Carreiras
116 Mensaxes
Ribadeo
Respostar citando Envío Xov, 25 Feb 2016, 15:00
Asunto: Re: III MEDIA MARATÓN RIBADEO AS CATEDRAIS (10-09-2016)

Moitas grazas 94duke,a ver se a vindeira semana temos xa OS carteis e a podemos presentar e abrir as inscricións.

Esta edición ainda podé ser más bonita que as anteriores, xa que estamos a espera de que nos confirmen si podríamos ter algún tramo mais aberto pila senda costera.

Seguiremos informando das novidades. Un saudo

94duke escribió:
Contade conmigo tamen.

En canto se abran as inscripción anotome.

Na primeira edición pareceume a media mais bonita que correra, e na segunda edición volvin a sorprenderme do bonita que e. Ademais a organización e o publico volcanse con nos, e todo por un precio que he menos que simbolico.

DeportesRibadeo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/12/14
0 Carreiras
116 Mensaxes
Ribadeo
Respostar citando Envío Xov, 25 Feb 2016, 15:01
Asunto: Re: III MEDIA MARATÓN RIBADEO AS CATEDRAIS (10-09-2016)

Alegranos escoitar esas palabras, o que nos gusta e que os corredores levedes unha boa impresion. Agardamoste!!!!

Un saúdo

paox escribió:
Canto me gustou a miña primeira media maratón o ano pasado!!
Contade comigo sempre.

DeportesRibadeo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/12/14
0 Carreiras
116 Mensaxes
Ribadeo
Respostar citando Envío Mar, 15 Mar 2016, 20:57
Asunto: Re: III MEDIA MARATÓN RIBADEO AS CATEDRAIS (10-09-2016)

Boas noites, xa esta abierto o prazo de inscrición.
mediamaratonascatedrai...scricions/

Agardamosvos. Un saudo
ivomai

Novo foreiro
Novo foreiro
21/10/14
0 Carreiras
32 Mensaxes
Paraiso Natural
Respostar citando Envío Mér, 16 Mar 2016, 1:23
Asunto: Re: III MEDIA MARATÓN RIBADEO AS CATEDRAIS (10-09-2016)

Uno que ya se inscribió.
Totalmente recomendable, el año pasado fue mi primera Media y con la que logré meterme en el 8º cajón de la Behobia-San Sebastian, gracias al crono de 1h 40´58".
Este año espero rondar la hora y media.
La organización, recorrido, voluntarios, en fin todo se merece no un 10 si no un 12 u más.
Deberían de tomar nota los organizadores de pruebas más nombradas o importantes (entre comillas), que hacer pruebas desastrosas y a unos precios bastante más elevados.

Lo dicho mi más sincera Enhorabuena por la edición del 2015.
DeportesRibadeo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/12/14
0 Carreiras
116 Mensaxes
Ribadeo
Respostar citando Envío Mér, 16 Mar 2016, 1:33
Asunto: Re: III MEDIA MARATÓN RIBADEO AS CATEDRAIS (10-09-2016)

Nos alegramos que repitas ivomai, y esperemos no defraudar y que disfrutes de esta media maratón.

Enhorabuena por ese 8 puesto en la behobia-san Sebastian.

Un saludo nos vemos en septiembre!!!



ivomai escribió:
Uno que ya se inscribió.
Totalmente recomendable, el año pasado fue mi primera Media y con la que logré meterme en el 8º cajón de la Behobia-San Sebastian, gracias al crono de 1h 40´58".
Este año espero rondar la hora y media.
La organización, recorrido, voluntarios, en fin todo se merece no un 10 si no un 12 u más.
Deberían de tomar nota los organizadores de pruebas más nombradas o importantes (entre comillas), que hacer pruebas desastrosas y a unos precios bastante más elevados.

Lo dicho mi más sincera Enhorabuena por la edición del 2015.

Enrique

Maratoniano
Maratoniano
4/03/07
50 Carreiras
481 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 16 Mar 2016, 14:18
Asunto: Re: III MEDIA MARATÓN RIBADEO AS CATEDRAIS (10-09-2016)

Me llama mucho la idea, según como me salga la SantYaGo me lo plantearé

“El mejor ritmo, es un ritmo suicida, y hoy es un gran día para morir”
richiarg

Maratoniano
Maratoniano
19/12/13
108 Carreiras
323 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 16 Mar 2016, 15:04
Asunto: Re: III MEDIA MARATÓN RIBADEO AS CATEDRAIS (10-09-2016)

este año ahi estaremos con mis amigos, ya llevo años que le tengo ganas pero por una cosa o otra me es imposible ir, este año no fallo
DeportesRibadeo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/12/14
0 Carreiras
116 Mensaxes
Ribadeo
Respostar citando Envío Mér, 16 Mar 2016, 15:51
Asunto: Re: III MEDIA MARATÓN RIBADEO AS CATEDRAIS (10-09-2016)

Mucha suerte en la SantYago, esperamos verte por aquí en septiembre. Un saludo

Enrique escribió:
Me llama mucho la idea, según como me salga la SantYaGo me lo plantearé

DeportesRibadeo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/12/14
0 Carreiras
116 Mensaxes
Ribadeo
Respostar citando Envío Mér, 16 Mar 2016, 15:52
Asunto: Re: III MEDIA MARATÓN RIBADEO AS CATEDRAIS (10-09-2016)

Esperamos no defraudarte. Un saludo richiarg

richiarg escribió:
este año ahi estaremos con mis amigos, ya llevo años que le tengo ganas pero por una cosa o otra me es imposible ir, este año no fallo

DeportesRibadeo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/12/14
0 Carreiras
116 Mensaxes
Ribadeo
Respostar citando Envío Mér, 16 Mar 2016, 15:54
Asunto: Re: III MEDIA MARATÓN RIBADEO AS CATEDRAIS (10-09-2016)

En poco más de 24 horas van 25 inscritos, nos alegramos que os siga llamando atención nuestra media maratón. Un saludo!!



mediamaratonascatedrais.ribadeo.org
m.facebook.com/DeportesRibadeo
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
471 Carreiras
3677 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 04 Abr 2016, 19:33
Asunto: Re: III MEDIA MARATÓN RIBADEO AS CATEDRAIS (10-09-2016)

Pois este finde estivemos por Ribadeo para celebrar o cumpreanos da afillada, polo que levei as zapas para facer unha tirada longa o Sábado pola mañán.
Así que decidín facer parte do percorrido, polo que saín de Ribadeo pero evitando de facer os 1os. Kms. polo pobo. e faro Illa Pancha.
Cando levaba 3 Kms. debín enlazar cerca do Km. 8 da carreira. E volvín a apreciar a fermosura e dureza da zona, ademáis ao levar un ritmo de adestramento apreciei moito mellor todos os detalles, sobre todo un par de costas das que fan dano Silbar Silbar
Ao chegar ao porto de Rinlo entrei polo percorrido da carreira, pero en vez de ir por debaixo da ponte, xa a crucei para evitar dar a volta, así que tras o paso pola ponte xa enlacei ca subida e fixen uns cantos Kms. máis, caseque ata praia dos Xuncos, a menos de 5 Kms. da Chegada, deronme gañas de seguir ata As Catedrais, se chego a levar móvil para chamar a muller o tería feito, pero decidín dar media volta e dirixirme cara o interior para facer menos Kms. na volta e aumentando o ritmo.
Facendo ao final 19 Kms, en hora e media xustiña, un bo e bonito adestramento.
Así que ainda quedan moitos meses para a Media, heime de anotar antes de que remate este primeiro tramo de inscripcións.
DeportesRibadeo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/12/14
0 Carreiras
116 Mensaxes
Ribadeo
Respostar citando Envío Lun, 04 Abr 2016, 22:46
Asunto: Re: III MEDIA MARATÓN RIBADEO AS CATEDRAIS (10-09-2016)

Agardasmoste kurty, bo adestramento, ademais o tempo acompañou para poder disfrutar do percorrido.
As costas dos km 10 o 11 son duriñas, igual que a subida en Ribadeo de Calvo Sotelo e capilla San Miguel.

Un saudo



Kurty escribió:
Pois este finde estivemos por Ribadeo para celebrar o cumpreanos da afillada, polo que levei as zapas para facer unha tirada longa o Sábado pola mañán.
Así que decidín facer parte do percorrido, polo que saín de Ribadeo pero evitando de facer os 1os. Kms. polo pobo. e faro Illa Pancha.
Cando levaba 3 Kms. debín enlazar cerca do Km. 8 da carreira. E volvín a apreciar a fermosura e dureza da zona, ademáis ao levar un ritmo de adestramento apreciei moito mellor todos os detalles, sobre todo un par de costas das que fan dano Silbar Silbar
Ao chegar ao porto de Rinlo entrei polo percorrido da carreira, pero en vez de ir por debaixo da ponte, xa a crucei para evitar dar a volta, así que tras o paso pola ponte xa enlacei ca subida e fixen uns cantos Kms. máis, caseque ata praia dos Xuncos, a menos de 5 Kms. da Chegada, deronme gañas de seguir ata As Catedrais, se chego a levar móvil para chamar a muller o tería feito, pero decidín dar media volta e dirixirme cara o interior para facer menos Kms. na volta e aumentando o ritmo.
Facendo ao final 19 Kms, en hora e media xustiña, un bo e bonito adestramento.
Así que ainda quedan moitos meses para a Media, heime de anotar antes de que remate este primeiro tramo de inscripcións.


mediamaratonascatedrais.ribadeo.org
m.facebook.com/DeportesRibadeo
DeportesRibadeo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/12/14
0 Carreiras
116 Mensaxes
Ribadeo
Respostar citando Envío Xov, 07 Abr 2016, 22:08
Asunto: Re: III MEDIA MARATÓN RIBADEO AS CATEDRAIS (10-09-2016)

1º SORTEO (100 INSCRITOS)
Como o prometido é deuda, aquí vos deixamos a afortunada tralo sorteo entre @s 100 primeir@s inscrit@s, o premio unha sudadera de Hola Ola!! É para Yasmina Llamazares

Próximamente máis sorteos entre @s inscrit@s e tamen realizaremos outro o chegar os 1000 Me gusta no facebook para que tod@s teñades opcións de resultar premiad@s, asique xa sabedes, a compartir a páxina!!

Un saudo

mediamaratonascatedrais.ribadeo.org
m.facebook.com/DeportesRibadeo





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos