Foros ›
Condicións para federarme
Foros de debate / Atletismo en pista
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
maillotamarillo

Maratoniano
Maratoniano
28/11/14
90 Carreiras
439 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 05 Feb 2016, 15:54
Asunto: Condicións para federarme

Conto un pouco a miña dúbida.

Son corredor veterano, de Pontevedra, m- 45, do montón, levo pouco máis dun ano e vexo que hai moita xente federada. Por veces gustaríame federarme porque vexo que ten algunhas ventaxas, seguro, competicións exclusivas, pista. Xa sei que non é imprescindible, pero paréceme recomendable.

Pero o que pasa e que independente sae bastante caro e por clubes non sei como facer, porque a min gustame ir por libre, non quero adestradores, nin presións de ningún tipo, é dicir, non mo quero tomar moi en serio. Seguir disfrutando das carreiras e escoller ás que vou e ás que non. As carreiras que máis me gustan son as millas, os 5k, e as distancias curtas.

Sabedes dalgún clube que non poña pegas para esto? Piden marcas mínimas? Hai obligatoriedade de ir adestrar co clube? É necesario ir ás carreiras que che digan? Tampouco son un bicho raro, pero por razóns de traballo e lugar de residencia non podo comprometerme para despois non cumplir.

Por eso me gustaría saber se hai algún clube que reúna estas características, de cara a federarme para a temporada que ven.
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Ven, 05 Feb 2016, 18:24
Asunto: Re: Condicións para federarme

Hola. Envieiche un mensaxe privado. Saludos.
CORRIN

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 06 Feb 2016, 0:30
Asunto: Re: Condicións para federarme

otro privado,leelo
maillotamarillo

Maratoniano
Maratoniano
28/11/14
90 Carreiras
439 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 06 Feb 2016, 7:43
Asunto: Re: Condicións para federarme

Grazas a todos polos privados, estou aberto a ofertas de clubes... Silbar podedes falar co meu repesentante
maillotamarillo

Maratoniano
Maratoniano
28/11/14
90 Carreiras
439 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 13 Feb 2016, 8:16
Asunto: Re: Condicións para federarme

Xa teño clube¡¡¡ Guiño
Miglornan

Novo foreiro
Novo foreiro
2/01/16
12 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 27 Feb 2016, 13:29
Asunto: Re: Condicións para federarme

Levo case un ano correndo, e cada vez gustame máis, fago carreiras populares e empecei a facer algún trail. Corro pola miña conta por problema de horarios e por que non coincido con nadie para correr. A miña pregunta era si compensa facer a licencia, que ventaxas terìa? Estou mirando e non acabo de decidir. Gracias
maillotamarillo

Maratoniano
Maratoniano
28/11/14
90 Carreiras
439 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 02 Mar 2016, 8:08
Asunto: Re: Condicións para federarme

Cando abrin este tema recibín varios privados. Eu acabo de unirme a un clube, e penso que atopei o que buscaba pero non fixen licencia. de momento aínda pouco che podo contar, pero creo que está ben formar parte dun equipo, dache un extra que se andas solo non tes. Compañeirismo, sentimento de pertenza, sempre que caias no clube adecuado. Tamén adestro solo porque os horarios e o lugar de residencia non me facilitan facelo en grupo.

A licencia para carreiras populares ou trails non fai falta ningunha. Agora ben, se che gusta o cross ou as probas de pista necesitarás a licencia para participar na maioría de probas. Sobre todo se tes boas marcas na túa categoría non dubidaría en facela, ademáis de que é bastante barata se a fas nun clube.

Se pos a tua zona de residencia seguro que recibirás "ofertas" e xa ti valoras.
pablogo2

Novo foreiro
Novo foreiro
5/07/15
0 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 08 Xan 2017, 19:49
Asunto: Re: Condicións para federarme

Hola buenas, la verdad es que he retomado este tema desde atrás porque también me encuentro en la misma situación, llevo tiempo corriendo pòpulares y me gustaria federarme por lo que queria saber si habia alguna forma de hacerlo como independiente u obligatoriamente hay que pertencer a algun club.
Gracias a todos
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1926 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Lun, 09 Xan 2017, 8:26
Asunto: Re: Condicións para federarme

Puedes hacerlo como independiente sin problemas, pero la cuota de la federación es mucho más alta que si se lo haces por medio de un club.

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
pablogo2

Novo foreiro
Novo foreiro
5/07/15
0 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 12 Xan 2017, 19:49
Asunto: Re: Condicións para federarme

Gracias por contestar, entonces tendré que mirar un club ya que si me va a salir mucho mas cara, para unpar de carreras que puedes necesitarla igual no vale la pena, digo yo no?
Gracias
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Xov, 05 Out 2017, 16:04
Asunto: Re: Condicións para federarme

Os dejo por aquí esta información

Cuotas de licencias 2017-18

www.atletismogalego.co...sp?id=1094

Tramitación y plazos de licencias 2017-18

www.atletismogalego.co...sp?id=1097
adriansr_

Novo foreiro
Novo foreiro
18/06/12
90 Carreiras
37 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 08 Nov 2017, 1:45
Asunto: Re: Condicións para federarme

O que vedes na documentación de Suplemento de trail 14€ xa quedou anulado.aora ai outra circular con novos prezos.
A.D Downhill Laracha esta empezando esta semana co tramite de licenzad de Atletismo para os seus socios.asique se alguen lle interesa..aquí estamos!!!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos