Foros ›
Pregunta para expertos. Calentamientos estiramientos previos
Foros de debate / Entrenamientos y técnica
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
maillotamarillo

Maratoniano
Maratoniano
28/11/14
90 Carreiras
439 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Xan 2016, 19:46
Asunto: Pregunta para expertos. Calentamientos estiramientos previos

A ver os entendidos do foro, hai que estirar ou non antes dunha carreira?

Canto tempo e canta intensidade nos quecementos?

Que diferencias nestes aspectos entre carreiras curtas, 100 metros lisos, 400 m, milla, 5k, 10k, Media maratón, etc.

Eu personalmente quento dez ou quince minutos de menos a mais, se a carreira é de 5000 ou máis curta, ´fago uns pequenos sprints a ritmo de carreira. Tamén me gusta intercalar estiramentos, anque sin forzar moito, sobre todo xemelgos, soleos, isquios e cuádriceps. Quentar máis de 15 minutos agotame psicolóxicamente para a carreira.

De momento nun ano de carreiras, nunca me lesionei, pero hai quen di que non é bo estirar antes de correr. Por que?
Speddies

Novo foreiro
Novo foreiro
16/07/12
0 Carreiras
21 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Xan 2016, 19:57
Asunto: Re: Pregunta para expertos. Calentamientos estiramientos previos

Seica non hai demostración científica seria de que estirar antes da carreira axude a afastar as lesións, pero sí que o hai de que o rendemento tras estirar pode ser inferior.

Eu supoño que se o estiramento é suave en ningún caso debería facel mal.
mateotn

Maratoniano
Maratoniano
27/11/13
0 Carreiras
1524 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 17 Xan 2016, 22:20
Asunto: Re: Pregunta para expertos. Calentamientos estiramientos pre

Buenas. Estirar antes de entrenamiento y competición no está recomendado (aunque si es algo suave no pasa nada, me refiero a trabajar la flexibilidad estática ) por dos motivos:
- se ha comprobado en la investigacion existente que aumenta el riesgo de lesión, ya que al trabajar la flexibilidad parece que se aumenta el umbral del dolor,se inhiben reflejos que protegen al músculo, por lo que el esfuerzo posterior puede provocar más daño.
- disminuye la velocidad y fuerza de la contracción muscular; al aumentar la longitud de las fibras se disminuye la cantidad de "puentes cruzados" entre las proteínas que provocan la contracción. Incluso he leído algún estudio que concluyó que a menor flexibilidad mayor economía de carrera, ya que se aprovecha más la fuerza reactiva.
En cuanto a calentar: Rodaje suave para aumentar poco a poco la temperatura muscular, algo de coordinación, movilidad y técnica y alguna progresión o ritmo de carrera. Rodaje suave otra vez y listo. Pero eno esto cada maestrillo tiene su librillo. Y si quieres hacer estiramientos, que sean suaves o también dinámicos.
Espero haberte servido de ayuda.
pichichi

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/01/11
240 Carreiras
335 Mensaxes
O Pino
Respostar citando Envío Lun, 18 Xan 2016, 9:48
Asunto: Re: Pregunta para expertos. Calentamientos estiramientos previos

Eu despois de moito probar o que fago (cando lle poño interes ou e carreira obxetivo porque as veces nin 10' quento) quento moi suave 15', despois estiro moi suave tamen un pouco e fago 10' a ritmo mais forte con algunhas rectas. A min persoalmemte eme moi dificil collelo ritmo e teño que poñerme a tono ben de tempo. Sen embargo hai xente que con 10' e sen estirar salta xa. Eu falo dun 10mil. Si e media maraton ou maraton cambia polo menos pa min

Saudos
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1015 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 18 Xan 2016, 9:59
Asunto: Re: Pregunta para expertos. Calentamientos estiramientos pre

Boas, o que teño leido é de quentar 10 / 15 min e facer uns estiramentos moi suaves e maís cortos en duración que os de despoís de rematar a carreira.
Respecto os sprints antes de arrancar seica non son bos pq ditos sprints fan que se acelere o corazón e saiamos a un ritmo maior do que deberíamos.
Soen decir tamén que o mellor é quentar un pouco e según saiamos ir aumentando o ritmo progesivamente, é decir, o de toda a vida de ir de menos a maís.
Un saludo.
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Lun, 18 Xan 2016, 10:05
Asunto: Re: Pregunta para expertos. Calentamientos estiramientos previos

Indudablemente, la preparación muscular para el esfuerzo mediante el calentamiento previo y posteriores estiramientos de los grupos musculares que intervienen en cada deporte es bueno, porque determinan una mejor actuación en la competición.

El problema que se presenta es si estiramos correctamente, ya que de no ser así, se producirían lesiones en la capa envolvente de cada músculo compuesta principalmente de colágeno cuyo coeficiente de estiramiento esta condicionado por una temperatura, velocidad de estiramiento y límite del mismo.

Esencialmente, para lograr una eficacia en los estiramientos, hay que elevar antes la temperatura muscular hasta los 39º centígrados y posteriormente estirar lentamente, sin sobrepasar los límites (que no causen dolor) y mantener cada estiramiento entre 8 y 30 segundos, alternando los grupos musculares sobre los que se interviene y, cuando afecten a una articulación, se puede realizar antes una ligera movilidad articular.

Cuanto mas corta sea la distancia de competición, mas cuidadosamente tenemos que estirar porque los esfuerzos explosivos iniciales pueden ocasionar importantes lesiones. En cuanto al tiempo para elevar la temperatura hasta dichos 39º C, es variable, en verano se conseguirá antes.

Un saludo maillotamarillo Guiño

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
maillotamarillo

Maratoniano
Maratoniano
28/11/14
90 Carreiras
439 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 18 Xan 2016, 18:22
Asunto: Re: Pregunta para expertos. Calentamientos estiramientos previos

Muchas gracias a todos, veo que hay opiniones diversas.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos