Foros ›
Autor
Mensaxe
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 02 Ago 2007, 16:57
Asunto: 5ª Andaina de Riveira

O ano pasado, tanto Charly como Makoki, fixeron unha estupenda publicidade sobre a Andaina de Riveira no post
www.correrengalicia.or...&t=874

Pois ben, xa está en marcha a edición deste ano: o vindeiro 1 de setembro, verá a luz a súa 5ª edición. Parece que foi onte cando iniciábamos esta aventura!!! Chorando Chorando lembrades, Castinheiras, Barbanzón??? (teño a metade do ceo gañado aturando a estes dous tanto tempo!!! Demo sorrindo Demo sorrindo )

Na seguinte ligazón tendes toda a información precisa para participar na proba:
www.riveira.es/content...Id=%201111

-"Bueno, vale, todo estupendo, pero ¿o trato ós Correrengalicia's vai ser o mesmo que ó resto dos participantes???, preguntou a listiña de Supercoco.

-Pois non....hala, imos a ter un detalle para os sufridos foreiros que tendes que aturar a Casti e Barbanzón:
"Entre os foreiros rexistrados que se inscriban na proba, faremos un sorteo para que 3 "Ceng's" veñan de balde a esta proba. Excepción feita de Charly e Makoki, que en agradecemento ás loubanzas emitidas o ano pasado, poden inscribirse gratuitamente sen entrar en sorteo nengún"

Daquela, os que vos inscribades, enviadesme un privado e uns días antes, procederemos ó sorteo para devolverlle o importe da inscrición ós agraciados (esperemos que en vez de 5 poidan ser algún máis...xa veremos!!) Guiño
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Ven, 03 Ago 2007, 10:14
Asunto:

Mimadriña, xa a quinta edición, pois si que pasa o tempo depresa Abraiado
Ainda me acordo a primeira vez que Urko nos propuxo facer unha andaina de 50 kilómetros alá polo ano 2003 en Allariz Abraiado (foi o ano que naceu esta "nosa" proba de riveira). Moito o temos axudado na organización da andaina, a pesares dos seus desplantes e esquecementos, que home tan "especial" este noso Urko Avergoñado Ríndose
Penso que tamén deberías facer un homenaxe especial a todos esos anónimos que ano tras ano, a pesares dos pesares, e botándolle toneladas de paciencia e bó humor, che botan unha man:
Pachicho
Borja
Loli
David
Toño
Muñis
etc...

Saudos.
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Ven, 03 Ago 2007, 11:10
Asunto:

Non vou a entrar nos aspectos organizativos da proba, porque se pode armar un pifostio terrible.
Darlle a razón a barbanzón, moita xente participou con ilusión para levar a diante este iniciativa, as medallas levaronnas poucos......coma sempre.
No aspecto puramente deportivo, decir que das probas de 50 kms que se celebran na nosa terra, este é sin dubida a mellor de todas, e non estou a facer patria, o que queira comprobar tal afirmación teno fácil, o día 1 de setembro que participe, podra disfrutar de un percorrido impresionante e aprender que non soamente correndo se pode sufrir, neste tipo de probas se precisa estar moi preparado fisicamente e mentalmente, esto non son 45 minutos de trote, ai que ter algo máis.
manger316

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/01/07
0 Carreiras
223 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Xov, 16 Ago 2007, 17:13
Asunto:

podeis comentar como e o percorrido, mais duro que a de allariz?
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 17 Ago 2007, 8:52
Asunto:

Hola, manger316:
A dureza do recorrido como sempre en este tipo de probas vai en función, máis do ritmo elexido que da dureza do sendeiro. Ribeira non ten os desniveles de Allariz, por exemplo, xa que non acada os seus niveles de altitude, pero as subidas quizais sexan máis pronunciadas. Trátase de 4 subidas cortas pero intensas, sobre todo a subida ó Monte Tahume con rampas do 16%. O resto do recorrido é relativamente llano, aínda que hai zonas areosas que tamén lle poñen ese puntiño de dureza. Eso si, todos estes aspectos quedan difuminados diante da beleza da paisaxe, aspecto no que todos os participantes inciden, resaltando que, para moitos, trátase dunha das andainas máis fermosas da nosa xeografía.

Espero que estas liñas sexan aliciente suficiente para que nos vexamos por estas terras o vindeiro 1 de setembro.
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Ven, 17 Ago 2007, 12:19
Asunto:

A andaina de Riveira non é das mais duras, pero si que vos podo asegurar que é a mais bonita de todalas que se fan na nosa comunidade. Moi feliz Paga a pena. Guiño
Saudos.
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Ven, 17 Ago 2007, 12:47
Asunto:

A mi me apetece mucho, no se anima nadie más del foro??? Necesito a alguien para darle a la lengua... Ríndose Ríndose Ríndose
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 17 Ago 2007, 14:46
Asunto:

Marola: si non se apunta ninguén máis do foro, non por eso deixes de vir...nestas historias sempre se agradece a charla amena, aínda que non se coñeza ó interlocutor...así que non vas ter o máis mínimo problema...
Como di Fleky na súa sinatura: "you'll never walk alone!!"
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Sáb, 18 Ago 2007, 17:19
Asunto:

En fin, supongo que fui sola a sitios más complicados... y donde si que no conocía a nadie Guiño , de modo que eso no debe ser muy buena disculpa :oops:, así que esta próxima semana me inscribo y añado una más a la lista.
Recuerdo hace un par de años, en los 50 de Santiago, a una chica que hizo sola todo el recorrido, eso si que me pareció difícil, sobre todo porque en aquella ocasión no era demasiado complicado perderse en alguno de los tramos. Confuso

Bueno, de todas formas, sigo esperando que alguien más se anime :roll:, creo que es una bonita aventura y lo podemos pasar estupendamente de forma diferente a la habitual. Moi feliz

Salu2 y ya preguntaré alguna cosilla que me queda pendiente...
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 20 Ago 2007, 7:58
Asunto:

Marola, yo no iré pero desde Sada van Buker y María ,así que no estarás sola Guiño
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Lun, 20 Ago 2007, 16:22
Asunto:

Gracias por la información Elyana, me alegra saber tanto de Buker como de María; si participan imagino que María estará estupendamente Moi feliz Moi feliz . Será un placer coincidir de nuevo con los dos.

Y tú no te animas Ely??? :twisted:, si son 50 km de nada y no se lo decimos a tu prepa... Ríndose Ríndose
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Lun, 20 Ago 2007, 17:25
Asunto:

Suerte en la organización de la andaina.

A nosotros (a loli y a mi) nos apetecería ir, pero me parece excesivos 50 kilómetros.

A mi me parece una exageración andar 50 kilómetros seguidos, porque llega un momento que me imagino que la mente y el cuerpo te piden acabar, sinceramente no le veo ningún sentido. Me parecería más normal, hacer una marcha de 20 kilómetros que ya de por si te cansa pero te deja con ganas de más.

De todas formas animar a la gente que pueda ir que no lo deje que seguro que es impresionante.

HALA UNIÓN, siempre estarás en mi corazón. Unión sólo hubo una. corunacomarca.blogspot.com.es/
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Lun, 20 Ago 2007, 21:11
Asunto:

Fema escribió:
A mi me parece una exageración andar 50 kilómetros seguidos, porque llega un momento que me imagino que la mente y el cuerpo te piden acabar, sinceramente no le veo ningún sentido.

Y correr 42,195 no???, vamos Fema..., que lo diga otro vale, pero tú... Disimulando Ríndose :lol: Además esto es algo, por lo menos para mí, totalmente distinto, al no ser competitiva te permite parar cuando te apetece, conocer lugares nuevos, admirar el paisaje, tomar una foto, comer un bocata, charlar con los acompañantes..., por otro lado carece de la presión de la carrera pero tiene el reto de la distancia y para participar en ella no necesitas los intensivos entrenamientos del maratón, aunque si buena forma física. Además si uno quiere la deja cuando le venga en gana, lo cierto es que en la única en que participé mucha gente se quedó en la mitad y tan contentos, eso si, no les dieron el diploma acreditativo.

Por otro lado, aunque no sé si el tiempo lo dulcifica, yo no recuerdo que sufriera demasiado (aunque reconozco un montón de ampollas :roll:), al contrario, guardo un buen recuerdo, por eso me animo a repetir en esta.
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Mar, 21 Ago 2007, 11:09
Asunto:

Queria resportar o comentario do amigo fema, pero creo que Marola o fixo moi ben e polo tanto soamente vou reafirmar que esta andaina non é excesivamentemente dura, que é moi bonita e que se pode facer de unha maneira divertida coñecendo a moita xente e que non é obrigatorio facer os 50 kms, existen puntos donde o que queira se pode retirar.
buker

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/10/06
0 Carreiras
107 Mensaxes
Sada
Respostar citando Envío Xov, 23 Ago 2007, 22:59
Asunto:

Ainda que hay moito que non participo no foro,por mor de unha lesión nun pé e como me dades moita envexa o ver que seguides a correr case que todos,
(menos eu e a miña dona claro)prefiro ya nin entrar a lervos,pero bueno,hoxe fun mirar a inscripción da andaina de riveira,e de paso din unha voltiña polo foro,carreira de riveira i un apunte de URKO sobor da andaina,a que ya estou anotado e na cal levo participado ya en tres ocasios.Polo que vexo vai a ver foreros no evento i eso me alegra,pois e unha experiencia que merece a pena,e que mellor para probar que a ANDAINA DE RIVEIRA.Pode habelas iguales,pero non millores.Gustarache Marola,e ti Elyana animate que esto e mais sinxelo que unha milla.Ata o sabado compañeiros





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos