Foros ›
IV Media Maratón Solidaria Zona Aberta
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Lun, 23 Nov 2015, 11:24
Asunto: Re: IV Media Maratón Solidaria Zona Aberta

...

Como el Ave Fénix resurjo de mis lesiones
obranabe

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/10/12
20 Carreiras
167 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Nov 2015, 11:34
Asunto: Re: IV Media Maratón Solidaria Zona Aberta

Disculpa Slump. No debi decir eso.

Fallo mío.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 23 Nov 2015, 11:39
Asunto: Re: IV Media Maratón Solidaria Zona Aberta

Boa rectificación Obranabe, o doctor so quería axudar. 2 opcións, ou saíestes na cabeza, ou fallou a lectura do teu chip na saída, e non o recoñecerán os cronometradores.
montsepep

Novo foreiro
Novo foreiro
9/07/12
50 Carreiras
35 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Nov 2015, 11:44
Asunto: Re: IV Media Maratón Solidaria Zona Aberta

un 10, intentaré repetir sin duda siempre que pueda
solisua

Novo foreiro
Novo foreiro
10/11/14
0 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Nov 2015, 12:13
Asunto: Re: IV Media Maratón Solidaria Zona Aberta

Felicidades a todos por esta carrera. Me lo pasé genial y el frio ni se notó. Espero repetir.
mateotn

Maratoniano
Maratoniano
27/11/13
0 Carreiras
1524 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 23 Nov 2015, 12:29
Asunto: Re: IV Media Maratón Solidaria Zona Aberta

Carrerón. Esta media tiene que crecer, y mucho. Y creo que debemos ser los corredores los que animemos a los colegas, porque la organización lo hace genial. Enhorabuena.
Por mi parte ha sido genial también el haber coincidido y conocido a otros foreros, con Sanmikel como maestro de ceremonias: litho, Slump, Yomismo, Tiojuan, Matveiev...
zonaaberta

Foreiro infantil
Foreiro infantil
20/05/12
1 Carreiras
62 Mensaxes
Vilagarcia de Arousa
Respostar citando Envío Lun, 23 Nov 2015, 12:38
Asunto: Re: IV Media Maratón Solidaria Zona Aberta

Buenos días a todos, desde la Asociación de comerciantes Zona Aberta, entidad organizadora de esta media maratón solidaria, queremos dar las gracias a todos los participantes, ya que como sabéis este es un acto benéfico cuyo fin es recaudar dinero para la asociación Arousa Solidaria.
También queremos dar las gracias a todos los voluntarios, clubs deportivos, administraciones, empresas privadas........ que nos ayudan a poder organizar esta media maratón. A todos vosotros gracias por vuestra colaboración desinteresada, un trabajo impecable.
En cuanto a la organización del evento sabemos que hemos cometido algún fallo, somos conscientes de ello y tomamos nota para la próxima edición que será el domingo 20 de noviembre de 2016. Sin mas desde la asociación de comerciantes zona aberta manifestamos de nuevo nuestro agradecimiento tanto a colaboradores como a participantes y esperamos contar con todos vosotros el año que viene y poder llegar a las 1.000 inscripciones.
Theblackswan

Foreiro infantil
Foreiro infantil
20/11/12
0 Carreiras
60 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Nov 2015, 13:28
Asunto: Re: IV Media Maratón Solidaria Zona Aberta

Noraboa!!!!


Unha gran carreira.
Magono

Montañés
Montañés
20/03/11
292 Carreiras
741 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Lun, 23 Nov 2015, 13:40
Asunto: Re: IV Media Maratón Solidaria Zona Aberta

Gran carrera ayer en Villagarcía, con mucha animación en las calles gracias a los grupos que había a lo largo del recorrido, con un recorrido fantástico y hasta tuvimos mejor tiempo del esperado, el único fallo que yo le vi es que tenía kms de más, ayer con 14 kms me hubiese bastado, los últimos 7 kms estaban de más...
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Lun, 23 Nov 2015, 16:17
Asunto: Re: IV Media Maratón Solidaria Zona Aberta

otro año me ha vuelto a encantar esta media,quiero agradecer a la organizacion,voluntarios,y gente de villagarcia su trabajo para mejorar ya de por si una gran carrera como fue la del año pasado.a nivel personal,no estoy a tope,pero ya llegaremos,aun asi me mantuve en el ritmo que me habia marcado antes de salir.un placer el viaje con los compañeros de equipo,fran y sergio,y como decian mas arriba,un placer correr entre tanto amigo,que me he pasado media carrera saludando y animando cada vez que nos cruzabamos.felicitar a sergio por su MMP,y tambien a mateo y como no a oscar por ese tiempazo espectacular,y agradecer a cesar sus animos,a pesar de no conocernos personalmente,un placer tambien conocer a xb74

" Corre la primera parte con tu cabeza,la segunda con tu personalidad,y la tercera con tu corazon."

Mike fanelli,entrenador
AveFenix

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/08/10
0 Carreiras
328 Mensaxes
Diante do PC
Respostar citando Envío Lun, 23 Nov 2015, 16:44
Asunto: Re: IV Media Maratón Solidaria Zona Aberta

Boas

A carreira gustoume bastante, sobre todo o cariño que lle vexo á organización nos detalles, algo que boto en falta nalgunhas carreiras con moitos máis atletas:
- Recollida do dorsal ata minutos antes da saída. Esto agradécese aos que imos desde lonxe e que non temos que meternos un madrugón moi grande.
- Camiseta de tirantes, que para entrenar polo verán vén moi ben e non se ve en case ningunha carreira.
- Todos os km marcados ao longo do circuito.
- Circuito plano.
- Excelente avituallamento na meta: auga, Acuarius, comida variada, chocolate, biscoito.
- Mención especial ás 2 rapazas que estaban animando no límite entre Carril e Vilagarcía.

Como pega, algo vital en calquera organización, é que faltou auga en 4 avituallamentos: na saída na 2ª volta, en Vilaxoán na 2ª volta e en Carril nas 2 voltas. Espero que esto o teñades resolto nas próximas edicións, xa que é algo fundamental e tan simple como sumar o número de participantes e multiplicar por un factor de corrección no que se teñen en conta aos atletas que collen 2 augas e a algúns que corren sen dorsal, con dorsal fotocopiado,... anque nesta carreira non me pareceu ver xente con dorsal pirata.

A alfombra de ChampionChip en Vilaxoán estaría mellor se fose máis ancha, xa que era posible pasar polo lugar sen pasar por enriba.

Ducheime en auga fría nas duchas que estaban ao lado da meta. Non sei se había outras con auga quente, pero bueno, esto é algo habitual.

Moitas gracias a todos os organizadores, moi bo traballo.

Espero estar na saída o ano que vén.

www.twitter.com/JesusAmieiro
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1305 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 23 Nov 2015, 19:17
Asunto: Re: IV Media Maratón Solidaria Zona Aberta

Chapeu !!

Non me queda outra que felicitar a organización, no meu caso non precisei auga durante o percorrido, polo que non a botei en falta, facía moito frio e apenas sudabamos jeje.

Unha vez cheguei a meta, tomeino con calma e tomei chocolate varias veces, biscoito e un pouco de todo, soltei as pernas por un xardín cercano, charlei con varios compañeiros, coñecín a algún foreiro, e cando me fun duchar a 50 metros da meta, aínda había auga quente. De luxo !

Amabilidade dende o primeiro minuto que chegamos, eso agradécese máis que calquera outra cousa, as ganas de querer facer ben as cousas e por riba conseguilo.

Eu persoalmente mellorei a miña marca en 7 minutos jajaja. Para o ano volvo a ver se rebaixo outros 7 !! Guiño

Estou case seguro de que na próxima edición seremos moitos máis, esta era a miña primeira media homologada e quedei encantado.

moitas grazas a todos os que o fixestedes posible.
graña14

Novo foreiro
Novo foreiro
7/07/14
0 Carreiras
29 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Nov 2015, 20:24
Asunto: Re: IV Media Maratón Solidaria Zona Aberta

Comparto a opinión de que a organización estivo de 10. No meu caso tiven sorte e atopei auga en todos os avituallamientos. Foi a miña primeira media (1h45 Bailar Bailar ) e aínda que sufrín nos últimos 7km e sigo sufrindo hoxe coas agujetas quedei moi contento coa experiencia e volverei a repetir. Para o ano contade con un fixo.
Por certo, eu destacaría tamén a parte das rapazas do mercadona e demais grupos que amenizaban o traxecto, o da gasolinera do puerto que tiña a música (bos temas por certo) a toda pastilla xDD
A miña noraboa á organización e voluntarios polo traballo feito.
Un saúdo e vémonos o ano que ven
Papa-Léguas

Super Veterano
Super Veterano
14/10/11
0 Carreiras
2613 Mensaxes
Sparkland
Respostar citando Envío Lun, 23 Nov 2015, 20:35
Asunto: Re: IV Media Maratón Solidaria Zona Aberta

Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

Esta publicación no es un juguete, no se la dé a niños menores de 100 años. No la arroje al fuego, ni aún vacía de contenido. En caso de intoxicación accidental acuda a la mayor brevedad posible al servicio de urgencias psiquiátricas más cercano.
Alfonsorf

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/05/15
20 Carreiras
130 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Nov 2015, 20:42
Asunto: Re: IV Media Maratón Solidaria Zona Aberta

Noraboa a organizacion. Moi boa carreira , unha das media maraton fixas no meu calendario. Se todo vai ven vemonos na próxima edicion. Gracias a todos os que axudan a facer realidade esta carreira.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos