Foros ›
¿Habrá Maratón Coruña 2016? Si, lo habrá.
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 06 Out 2015, 10:10
Asunto: Re: ¿Habrá Maratón Coruña 2016? Si, lo habrá.

Grazas memphis, enamorome das palabras para transmitir sensacións, intento atrapar momentos para transmitir emocións, pero todos, todos temos que "vernos" entre nós con ollos de "compañeiros". Saúde e km.
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 06 Out 2015, 10:12
Asunto: Re: ¿Habrá Maratón Coruña 2016? Si, lo habrá.

Os mediocres opinamos de máis case sempre.
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Mar, 06 Out 2015, 10:30
Asunto: Re: ¿Habrá Maratón Coruña 2016? Si, lo habrá.

Bueno Feexenio, gracias por lo de MEDIOCRE. Llevo 12 años con Correr en Galicia, pagando de mi bolsillo miles de euros para mantener esto abierto, publicando más carreras populares que cualquiera a coste 0€ para ellos, animando a los corredores con el Circuito, promocionando el deporte sin importarme quien gobierne u organice, echando una mano en toda cuanta prueba solidaria de buena voluntad que se haga y es la primera vez que me llaman eso... Abraiado

Supongo que, como no me gustan las fotos y fanfarronear sobre lo que hago, para ti soy un mierdas, pero es lo que hay, estoy muy orgulloso de haberlo hecho así y sé que muchos otros valoran mis actos y mis palabras. La próxima vez que me veas dame una patada en los huevos, que me harás menos daño, gracias.

Si no quieres admitir que te han engañado y asumir el "lado oscuro" de alguien es cosa tuya.

Y perdón por el off-topic XoseM, pero uno también se cansa Enfadado
JacoboDC

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/06/13
65 Carreiras
704 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Mar, 06 Out 2015, 10:33
Asunto: Re: ¿Habrá Maratón Coruña 2016? Si, lo habrá.

Algúns tan MEDIOCRES somos que nin unha Maratón corremos para poder opinar neste fío. Que desvergonza por favor.
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Mar, 06 Out 2015, 10:33
Asunto: Re: ¿Habrá Maratón Coruña 2016? Si, lo habrá.

Y yo no critico a las personas, sino las actitudes que me parecen improcedentes.
memphis_ESP

Maratoniano
Maratoniano
9/05/11
0 Carreiras
940 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 06 Out 2015, 10:40
Asunto: Re: ¿Habrá Maratón Coruña 2016? Si, lo habrá.

JacoboDC escribió:
Algúns tan MEDIOCRES somos que nin unha Maratón corremos para poder opinar neste fío. Que desvergonza por favor.

Mr. Green
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 06 Out 2015, 10:51
Asunto: Re: ¿Habrá Maratón Coruña 2016? Si, lo habrá.

Admin o de mediocre non vai por tí nin por ninguén deste fío, un abrazao. Jacobo DC ¿tí poderías chegar a consentir que un pailaroco coma mín que o outro día en Pontenafonso fixen 1h40 che diga a tí cómo tes que correr un triatlón sprint? Esa é a idea que quero transmitir, que os que saben, saben, cos seus defectos, que "curraron" o que conseguiron (fóra doping claro). Un abrazo a todos e non me malinterpretedes, síntovos coma irmáns.
ivanno

Maratoniano
Maratoniano
14/12/08
139 Carreiras
887 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 06 Out 2015, 11:28
Asunto: Re: ¿Habrá Maratón Coruña 2016? Si, lo habrá.

Admin escribió:
Bueno Feexenio, gracias por lo de MEDIOCRE. Llevo 12 años con Correr en Galicia, pagando de mi bolsillo miles de euros para mantener esto abierto, publicando más carreras populares que cualquiera a coste 0€ para ellos, animando a los corredores con el Circuito, promocionando el deporte sin importarme quien gobierne u organice, echando una mano en toda cuanta prueba solidaria de buena voluntad que se haga y es la primera vez que me llaman eso... Abraiado

Supongo que, como no me gustan las fotos y fanfarronear sobre lo que hago, para ti soy un mierdas, pero es lo que hay, estoy muy orgulloso de haberlo hecho así y sé que muchos otros valoran mis actos y mis palabras. La próxima vez que me veas dame una patada en los huevos, que me harás menos daño, gracias.

Si no quieres admitir que te han engañado y asumir el "lado oscuro" de alguien es cosa tuya.

Y perdón por el off-topic XoseM, pero uno también se cansa Enfadado

Ríndose Ríndose Caray Admin, vaya retahíla Ríndose Ríndose Claro que te valoramos hombre, lo que pasa que te lo decimos poco.. Aplauso
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Mar, 06 Out 2015, 12:23
Asunto: Re: ¿Habrá Maratón Coruña 2016? Si, lo habrá.

Es que a veces ya cansa Ivanno y no sólo lo digo por mi, sino por cientos de organizadores y miles de voluntarios que cada año hacen posible las carreras en toda Galicia y no salen presumiendo de lo "humildes" y "trabajadores" que son. Que venga luego alguien a generar bulos sobre tu prueba por interés personal no es agradable. Hace años ya me pasó lo mismo cuando dejó el foro porque le dije que aquí no se pagaba a nadie por escribir y veo que sigue en las mismas...
pichichi

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/01/11
240 Carreiras
335 Mensaxes
O Pino
Respostar citando Envío Mar, 06 Out 2015, 13:49
Asunto: Re: ¿Habrá Maratón Coruña 2016? Si, lo habrá.

Pos estará o tipo partindose o cú jajajajaj soltou o bulo e a discutir nos por si é ou non é bo tipo / corredor jejejejej

por certo sábese a data exacta do maratón ?? se Sevilla non me deixa destrozao tentarei asistir

saúdos
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Mar, 06 Out 2015, 13:51
Asunto: Re: ¿Habrá Maratón Coruña 2016? Si, lo habrá.

En principio el Coruña 42 está previsto para el 17 de abril de 2016.
eumealto

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/02/14
12 Carreiras
483 Mensaxes
Muras
Respostar citando Envío Mar, 06 Out 2015, 14:14
Asunto: Re: ¿Habrá Maratón Coruña 2016? Si, lo habrá.

Admin escribió:
Hace años ya me pasó lo mismo cuando dejó el foro porque le dije que aquí no se pagaba a nadie por escribir y veo que sigue en las mismas...

¿Estás decindo que Pedro Nimo quería cobrar por escribir neste foro? Abraiado
Xakola

Foreiro infantil
Foreiro infantil
31/03/14
7 Carreiras
113 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 06 Out 2015, 14:26
Asunto: Re: ¿Habrá Maratón Coruña 2016? Si, lo habrá.

Eu olvidaríame de falar de ninguén en concreto. A realidade é que estanse usando as carreiras populares como arma arroxadiza política para ir desde xa creando barullo para recuperar o que se perdeu.

É un sistema redundante: Partido Popular -> La Voz de Galicia ou medios afíns -> Todo aquel que lles simpatiza e lle interesa que haxa barullo
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
471 Carreiras
3677 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 06 Out 2015, 15:43
Asunto: Re: ¿Habrá Maratón Coruña 2016? Si, lo habrá.

Eu creo que o tema está derivando por uns derroteiros que non teñen nada que ver co tema aberto, e estase a crucificar a unha persoa que non intervino neste tema máis que por comentarios de 3ª persoas que puxeron na sua boca unhas verbas que non sabemos o que teñen de real, nin o que certamente dixo ou o que quería decir.

O que se debía facer para min, e pechar o tema, xa que está confirmada a data da próxima Maratón de Coruña, pero como non son moderador ahí deixo a proposta.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos