Foros ›
Carreira Popular Festa do Marisco, O Grove (12/10/2015)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
perrocabron

Novo foreiro
Novo foreiro
14/09/08
0 Carreiras
48 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Out 2015, 18:35
Asunto: Re: Carreira Popular Festa do Marisco, O Grove (12/10/2015)

Otro más esperando por los resultados... La verdad que con la tecnología actual, no subir los resultados casí al instante es la leche, además para subir un triste pdf... En fin...
galitiming

Novo foreiro
Novo foreiro
23/11/14
0 Carreiras
45 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Out 2015, 18:53
Asunto: Re: Carreira Popular Festa do Marisco, O Grove (12/10/2015)

Resultados colgados , sin mas , no entraremos en polemica , buena carrera y un saludo.

Colgamos el enlace por segunda vez:

CLASIFICACION GENERAL
vizor

Maratoniano
Maratoniano
5/01/14
0 Carreiras
359 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Out 2015, 19:13
Asunto: Re: Carreira Popular Festa do Marisco, O Grove (12/10/2015)

galitiming escribió:
Resultados colgados , sin mas , no entraremos en polemica , buena carrera y un saludo.

Colgamos el enlace por segunda vez:

CLASIFICACION GENERAL
Gracias
pirupontevedra

Maratoniano
Maratoniano
23/10/12
40 Carreiras
59 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mar, 13 Out 2015, 7:20
Asunto: Re: Carreira Popular Festa do Marisco, O Grove (12/10/2015)

Me quedaron ganas de ir, pero no me entere del ultimo cambio, y llegue tarde Enfadado
Creo que la organizacion no ha estado a la altura, y plantear otro cambio de hora, y enviar la informacion por mail a golpe de viernes, con un puente de por medio, es una pesima decision.
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mar, 13 Out 2015, 8:54
Asunto: Re: Carreira Popular Festa do Marisco, O Grove (12/10/2015)

Bonita carreira. Magoa das baixas de última hora!
correcaminhos

Novo foreiro
Novo foreiro
24/09/12
2 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 13 Out 2015, 20:08
Asunto: Re: Carreira Popular Festa do Marisco, O Grove (12/10/2015)

Gran carreira, parabéns a organización.
Con respecto a cronometraxe, non me gusta criticar pero mosqueame un pouco, so un pouco. Antes de nada, decir tamén q nunca antes me pasara algo así con galitiming e vouno comentar principalmente por saber si é "una avería" illada ou si lle pasa a mais xente: entrei na meta e o reloxo q alí había marcaba un tempo X, casualidade o meu GPS marcaba o mismo tempo X, pero na clasificación xeral o meu tempo é Y. Realmente, a min eso non me cambia nada pero a diferenza entre X e Y e de case un minuto!!!!! Por certo, o entrar na meta pisei a alfombra
galitiming

Novo foreiro
Novo foreiro
23/11/14
0 Carreiras
45 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 13 Out 2015, 20:11
Asunto: Re: Carreira Popular Festa do Marisco, O Grove (12/10/2015)

Boas , os tempos de reloxo de meta e tempo total , e o tempo de clasificacion e neto. Os que sairon a cola deben de ter aprox 56 segundos menos que o mostrado no reloxo .

Tamen comentar que moita xente lebaba posta a bolsa que preparamos co chip e co dorsal colocada no peito e vimonos obligados a facer manualmente alguns corredores (mais dos que querriamos) , tamen pode haber algun pequeno marxe de tempo por ese motivo.(o chip sempre debera ir colocado nos cordons sempre pola parte de afora dos mesmos).

Por certo correcaminhos , as criticas constructivas como a tua sempre son ben recibidas , pois a perfección obtense aprendendo de fallos e erros que si non nos din non poderiamos indagar neles.

Un saudo
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mér, 14 Out 2015, 6:50
Asunto: Re: Carreira Popular Festa do Marisco, O Grove (12/10/2015)

gracias a todos/as os que traballaron para sacar esta carreira adiante. Un percorrido entretido e agradable.

Cita:

Creo que la organizacion no ha estado a la altura,[...] enviar la informacion por mail a golpe de viernes, con un puente de por medio, es una pesima decision.
E cómo querías que te avisasen entón? Pensando O do cambio de hora é unha molestia e incluso privou a xente de vir a carreira, pero hai cousas que son difíciles de evitar.

creo que a organización viuse obligada ao cambio porque pasaba a carreira polas leiras do veciño (os do golf) e estos dixeronlles que máis tarde non lles viña ben. Si vas pola leira do veciño pois tes que asumir estas cousas (ou non ir).


perrocabron escribió:
Otro más esperando por los resultados... La verdad que con la tecnología actual, no subir los resultados casí al instante es la leche, además para subir un triste pdf... En fin...

... en fín Disimulando

-- Chámame "ghose"
correcaminhos

Novo foreiro
Novo foreiro
24/09/12
2 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 14 Out 2015, 16:20
Asunto: Re: Carreira Popular Festa do Marisco, O Grove (12/10/2015)

Vale, entendo as explicacións, pero eu saín dos primeiros, a 2 metros da alfombra como moito e puxen o chip nos cordóns, como fago sempre, e volvín pisar a alfombra o entrar na meta, non sei donde saen cincuenta e pico segundos, por iso o comento, debeu ser una avería...
galitiming

Novo foreiro
Novo foreiro
23/11/14
0 Carreiras
45 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 14 Out 2015, 17:17
Asunto: Re: Carreira Popular Festa do Marisco, O Grove (12/10/2015)

pareceme raro , de todas formas indagarei neso , un saudo e grazas
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Mér, 14 Out 2015, 19:39
Asunto: Re: Carreira Popular Festa do Marisco, O Grove (12/10/2015)

Parabéns, esta carreira ten un percorrido fora de serie i a Organización formanna persoas que adican o seo tempo pra que outros poidamos correr.
Poderianse correxir cousas pero, son persoas voluntarias non Deuses con poder i tempo inagotables Aplauso Aplauso Aplauso .





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos