Foros ›
Carreira Popular Festa do Marisco, O Grove (12/10/2015)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
tomatecolorado

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/07/13
0 Carreiras
869 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 04 Out 2015, 18:13
Asunto: Re: Carreira Popular Festa do Marisco, O Grove (12/10/2015)

El día 12 yo no estaré pq me voy de viaje, supongo que me devolverán el dinero, verdad?
galitiming

Novo foreiro
Novo foreiro
23/11/14
0 Carreiras
45 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 04 Out 2015, 18:16
Asunto: Re: Carreira Popular Festa do Marisco, O Grove (12/10/2015)

Como indicamos en post anteriores , se gestionaran devoluciones a partir de lunes 5 hasta miercoles 7 a las 22.00 , respondiendo el email que os enviaremos a todos, asi como ampliaremos inscripciones hasta el viernes 9 a las 13.00.

Un saludo
pablonunez

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/01/12
42 Carreiras
104 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 04 Out 2015, 20:34
Asunto: Re: CARREIRA POPULAR FESTA DO MARISCO

Brasillas escribió:
Al final para los que no vinieron, que sepais que la Xunta nos suspendio la carrera,se vuelve a celebrar el dia 12, y galitiming decidio devolver el dinero al que no pueda venir, y vuelve a abrir inscripciónes para el resto.
Ire informando, edo es lo que se sabe de momento.

porque se suspende esta, y la de 15 km del atlantico, no?

el dia no acompañó, con viento sur en contra y mucha agua, pero finalmente se realizó.
Jandro

Novo foreiro
Novo foreiro
29/09/14
1 Carreiras
34 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 04 Out 2015, 21:56
Asunto: Re: Carreira Popular Festa do Marisco, O Grove (12/10/2015)

Xa estábamos a menos de 1min para a saída e chegou o aviso da Xunta e Protección Civil non garantizaba s seguridade. En todo momento a intecion da organización era celebrala pero ante los avisos oficiais non se tivo más remedio que suspendela.
galitiming

Novo foreiro
Novo foreiro
23/11/14
0 Carreiras
45 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 05 Out 2015, 8:38
Asunto: Re: Carreira Popular Festa do Marisco, O Grove (12/10/2015)

INFORMAMOS QUE ACABAMOS DE PONERNOS EN CONTACTO CON TODOS VIA EMAIL PARA DAR LOS PASOS A SEGUIR.

TAMBIEN COMUNICAMOS QUE LAS INSCRIPCIONES SE AMPLIAN HASTA EL VIERNES 9 DE OCTUBRE A LAS 13.00

UN SALUDO.
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1878 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 05 Out 2015, 16:27
Asunto: Re: Carreira Popular Festa do Marisco, O Grove (12/10/2015)

¿Hasta Que Hora se puede recoger el dorsal y sobre todo a que hora es la Absoluta?
Dependiendo del horario podría darme tiempo de organizarme y compartir ese día con vosotros.
En todo caso. Suerte.
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 05 Out 2015, 16:43
Asunto: Re: Carreira Popular Festa do Marisco, O Grove (12/10/2015)

Normalmente, a partir de las 9:30 se suele poder coger ya los dorsales. La carrera absoluta acostumbra a empezar sobre las 11:00 de la mañana más o menos.
tomatecolorado

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/07/13
0 Carreiras
869 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 05 Out 2015, 17:39
Asunto: Re: Carreira Popular Festa do Marisco, O Grove (12/10/2015)

Andrés compi... si puedes vete porque es una carrera con un recorrido precioso. Yo fui de los uno de los que a pesar de los avisos salí a correr porque ya que estábamos empapados nos daba igual y si no valía como carrera valía como entreno. La zona del monte chulísima y la pena fue que no nos dejaron acceder al campo de Golf pero muy contento. Yo estaré por Asturias y no podré asistir pero si vas estoy seguro que la desfrutarás.
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1878 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 05 Out 2015, 18:02
Asunto: Re: Carreira Popular Festa do Marisco, O Grove (12/10/2015)

tomatecolorado escribió:
Andrés compi... si puedes vete porque es una carrera con un recorrido precioso. Yo fui de los uno de los que a pesar de los avisos salí a correr porque ya que estábamos empapados nos daba igual y si no valía como carrera valía como entreno. La zona del monte chulísima y la pena fue que no nos dejaron acceder al campo de Golf pero muy contento. Yo estaré por Asturias y no podré asistir pero si vas estoy seguro que la desfrutarás.
Gracias Querido Correlega. Siento mucho no coincidir contigo pero si las lesiones nos respetan nuestros caminos se volverán a cruzar muy pronto Moi feliz
En mi caso es muy importante saber la hora. Salgo de Ferrol. Tengo que dejar a mi madre en Santiago done después voy a comer... En Fin me apetece mogollón pero dependo mucho de la hora.... Pensando
Monchaales

Novo foreiro
Novo foreiro
28/01/14
40 Carreiras
6 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 05 Out 2015, 20:02
Asunto: Re: Carreira Popular Festa do Marisco, O Grove (12/10/2015)

Andrés61 escribió:
tomatecolorado escribió:
Andrés compi... si puedes vete porque es una carrera con un recorrido precioso. Yo fui de los uno de los que a pesar de los avisos salí a correr porque ya que estábamos empapados nos daba igual y si no valía como carrera valía como entreno. La zona del monte chulísima y la pena fue que no nos dejaron acceder al campo de Golf pero muy contento. Yo estaré por Asturias y no podré asistir pero si vas estoy seguro que la desfrutarás.
Gracias Querido Correlega. Siento mucho no coincidir contigo pero si las lesiones nos respetan nuestros caminos se volverán a cruzar muy pronto Moi feliz
En mi caso es muy importante saber la hora. Salgo de Ferrol. Tengo que dejar a mi madre en Santiago done después voy a comer... En Fin me apetece mogollón pero dependo mucho de la hora.... Pensando
Andrés, en los horarios que había mandado galitiming la carrera absoluta estaba para las 11:15 horas. Me imagino que los horarios volverán a ser los mismos el lunes 12
Rodolfo

Novo foreiro
Novo foreiro
10/11/09
300 Carreiras
15 Mensaxes
Vilagarcía de Arousa
Respostar citando Envío Mar, 06 Out 2015, 15:13
Asunto: Re: Carreira Popular Festa do Marisco, O Grove (12/10/2015)

A pequena Natalia e eu xa estamos inscritos. Vémonos na Carreira. Sorte a todolos participantes. Na miña categoría, os de máis de 50 anos eu xa teño un claro favorito: Chámase Andrés e é de Vilagarcía.

Eu simplemente aspiro a correr o mellor posible.

Un saúdo a todolos corredores.

Rodolfo Blanco
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 06 Out 2015, 15:32
Asunto: Re: Carreira Popular Festa do Marisco, O Grove (12/10/2015)

Entrei na páxina da inscripción e vin o video que colgastedes, e o percorrido, paréceme espectacular, tamén o día no que se grabou axuda
Nunca corrín esta carreira, pero se dera convencido a muller para ir pasar o día por ahí ca excusa da Feira do Marisco sería un bo plan.
orion764

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/11/13
18 Carreiras
826 Mensaxes
Santiago Compostela
Respostar citando Envío Mar, 06 Out 2015, 21:08
Asunto: Re: Carreira Popular Festa do Marisco, O Grove (12/10/2015)

Al ampliar la fecha de las inscripciones entiendo que los que no nos hemos inscrito para el pasado día 4, podremos hacerlo ahora para el día 12.
Yo estaré en Sanxenxo y me apetece acercarme a correrla.
Gracias
lou_petó

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/11/08
0 Carreiras
590 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 07 Out 2015, 8:04
Asunto: Re: Carreira Popular Festa do Marisco, O Grove (12/10/2015)

Rodolfo escribió:
A pequena Natalia e eu xa estamos inscritos. Vémonos na Carreira. Sorte a todolos participantes. Na miña categoría, os de máis de 50 anos eu xa teño un claro favorito: Chámase Andrés e é de Vilagarcía.

Eu simplemente aspiro a correr o mellor posible.

Un saúdo a todolos corredores.

Rodolfo Blanco

Eu tamén aposto por Andrés...e o carallo é que acabará a carreira e ainda collera a bici para ir a dar unha volta. Muro Muro

They will sacrifice anything to achieve their goals...except their honor (Chariots of fire)
gertiz

Maratoniano
Maratoniano
15/08/11
0 Carreiras
560 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 08 Out 2015, 19:16
Asunto: Re: Carreira Popular Festa do Marisco, O Grove (12/10/2015)

Pois será a miña primeira participación nesta carreira. pero despois de ver o video resume do circuito non queda outra que ir. A ver se a choiva non aparece.
A saída de maiores a que hora é? Sabedes? Grazas





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos