Foros ›
Autor
Mensaxe
jogee

Novo foreiro
Novo foreiro
4/09/15
0 Carreiras
10 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 09 Set 2015, 22:46
Asunto: Carrera pedestre de Campañó

hola
estoy pensando en apuntarme a esta carrera alguien
me puede decir como es el circuito y q tal la organización
maillotamarillo

Maratoniano
Maratoniano
28/11/14
90 Carreiras
439 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 10 Set 2015, 6:25
Asunto: Re: carrera pedestre de campaño

Aquí tes o perfil. Resulta un recorrido bastante llano pero ten unha subida moi dura, de 500 metros, pero como son tres voltas hai que subila tres veces. 3200 x 3 voltas igual a 9600 metros.
http://gl.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=2963757

A min téñenme dito que é a mellor carreira do circuito por ambiente e trato ó corredor. Todos falan moi ben dela.
pontevedra

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/07/13
0 Carreiras
59 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 10 Set 2015, 10:59
Asunto: Re: carrera pedestre de campaño

É unha carreira moi ben organizada e ten un circuito moi divertido (a costa do cementerio e dura, pero mola Bailar )

Por certo, alguén dos que esté anotado no circuito de Pontevedra recibiu xa a bolsa do corredor?
jogee

Novo foreiro
Novo foreiro
4/09/15
0 Carreiras
10 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 10 Set 2015, 11:27
Asunto: Re: carrera pedestre de campaño

ok ,gracias x las respuestas me voy a inscribirme a ver como resulta
maillotamarillo

Maratoniano
Maratoniano
28/11/14
90 Carreiras
439 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 10 Set 2015, 13:03
Asunto: Re: carrera pedestre de campaño

pontevedra escribió:
É unha carreira moi ben organizada e ten un circuito moi divertido (a costa do cementerio e dura, pero mola Bailar )

Por certo, alguén dos que esté anotado no circuito de Pontevedra recibiu xa a bolsa do corredor?

Buf, eu recollina unha polo mes de marzo, que lembre, dentro da bolsa de tela traia un bidón, un portadorsal e unha camiseta do 2014 e unha especie de bufanda ou pañuelo. Creo que solo era para os anotados novos deste ano, pero non estou seguro. Tiven que ir a unha tenda de deportes a buscala.
Buru

Maratoniano
Maratoniano
7/05/13
0 Carreiras
147 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 10 Set 2015, 16:22
Asunto: Re: carrera pedestre de campaño

pontevedra escribió:
É unha carreira moi ben organizada e ten un circuito moi divertido (a costa do cementerio e dura, pero mola Bailar )

Por certo, alguén dos que esté anotado no circuito de Pontevedra recibiu xa a bolsa do corredor?

A bolsa deste ano ainda non foi entregada.
pontevedra

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/07/13
0 Carreiras
59 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 11 Set 2015, 7:50
Asunto: Re: carrera pedestre de campaño

Ah, que susto...aunque a este paso igual temos sorte e a entregan antes de que termine o circuito Razz
(tampouco entendo porque a maillotamarillo déronlle unha caducada do 2014... Pensando
maillotamarillo

Maratoniano
Maratoniano
28/11/14
90 Carreiras
439 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 11 Set 2015, 9:04
Asunto: Re: carrera pedestre de campaño

Bueno, caducada tampouco é a palabra. Non sei mandáronme un correo alá por febreiro : Puña isto

A bolsa do/a corredor/a do C.CC.P. 2014 está formada por camiseta técnica, saco de ximnasio, porta dorsais, bidón de líquido e unha cinta elástica tipo buff, todo estampado coa imaxe do Circuíto de Carreiras de Pontevedra.

Para recoller a túa bolsa de agasallo só terás que pasar (co teu DNI) pola tenda de deportes Goleada (rúa Rosalía de Castro, 13, en horario de luns a sábado de 10 a 14 e de luns a venres de 16,30 a 20,30, tel. 986 101 409) antes do vindeiro 31 de marzo de 2015.

Evidentemente, a entrega deste agasallo extraordinario da bolsa 2014 non eliminará a entrega posterior do agasallo CCCP 2015 ao que todos/as tedes dereito pola vosa participación nesta nova edición e que se entregará en PonteNoite 5+5, coincidindo co peche do prazo de inscrición do Circuíto.
pontevedra

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/07/13
0 Carreiras
59 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 11 Set 2015, 13:38
Asunto: Re: carrera pedestre de campaño

jajaja, dixen "caducada" en broma polo tema de que foron os agasallos que foran na bolsa do corredor do ano anterior, non por outra cousa...

Parece que levan un pouco de retraso no reparto das bolsas do 2015

Gracias pola información maillotamarillo Guiño
vizor

Maratoniano
Maratoniano
5/01/14
0 Carreiras
359 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 12 Set 2015, 19:31
Asunto: Re: carrera pedestre de campaño

Si que fue entregada, mandaban un correo electronico al poco de inscribirse en el circuito diciendo que pasaras a recogerla por una tienda de deportes de pontevedra, ahora no me acuerdo el nombre, pero estaba por donde los juzgados, traia botellin, braga de cuello, camiseta etc
pontevedra

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/07/13
0 Carreiras
59 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Set 2015, 13:27
Asunto: Re: carrera pedestre de campaño

uns si, outros non... xa non sei que pensar...
Lolinho38

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
147 Carreiras
313 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Lun, 14 Set 2015, 13:52
Asunto: Re: carrera pedestre de campaño

A bolsa que se entregou era do ano pasado... Dicíao claramente a mensaxe e así aparecía na serigrafía da camiseta: año 2014... A deste ano aínda non foi entregada...
gonzalorq

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/04/13
0 Carreiras
94 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 14 Set 2015, 13:57
Asunto: Re: carrera pedestre de campaño

Eu penso que a bolsa deste ano non foi entregada. Que se entregou a xente que non participou no circuito do ano pasado a bolsa do ano pasado, ou algo así me contaron. Cousa que non ten moita explicación, pero mellor que que "caduque" a camiseta será así.

A deste ano, eu penso que lles debe dar vergoña entregala a estas alturas, como aínda non comunicaron nada entregarase para a MM supoño que parece o loxico a estas alturas.

Na miña modesta opinión, non entendo esa práctica, o normal será preparar polo menos unha parte das bolsas para o comezo do circuito e que os participantes utilicen a camiseta do circuito nas carreiras desde a primeira, non sei a min pareceme o máis normal, pero que máis da. Total de camisetas makito e roly me parece que imos casi todos sobrados.

Dar ejemplo no es la principal manera de influir sobre los demás; es la única manera.
Albert Einstein
curricaina

Novo foreiro
Novo foreiro
25/09/12
15 Carreiras
40 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 15 Set 2015, 9:16
Asunto: Re: carrera pedestre de campaño

Según me comentou o outro día un membro da organización do circuito, parece ser que a bolsa de corredor a van entregar coincidindo ca media maratón o día 18 de octubre
ricy

Novo foreiro
Novo foreiro
26/09/11
0 Carreiras
8 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 15 Set 2015, 10:57
Asunto: Re: carrera pedestre de campaño

Pois que a entregen o coa úlima proba me parece vergonzoso, e mais inda que nos digan nada e todo se saiba por comentarios de terceiras persoas. Despois queremos que a xente se anote o circuito. Por certo espero que si alguen non pode ir a correr a media polo menos xa fagan chegar a casa.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos