Foros ›
Autor
Mensaxe
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 29 Ago 2015, 6:36
Asunto: Re: Coruña10 del 11-10-15

Contestación a jrvaca11: estou dacordo contigo en que estamos (económicamente falando) nuns tempos nos que hai que controlar o gasto público e priorizar o diñeiro en temas sociais (atención a 3ªidade, garderias públicas, becas comedor, et.) ou educativos ; pero é curioso, onte decidiron transformar o clásico concurso de empanadas da romeria de Santa Margarita nunha exhibición solidaria (retirando os premios económicos , que podían chegar a ser de ata 700€, e entregando a comida a un comedor social como é A Cociña Económica)http://www.lavozdegalicia.es/noticia/coruna/2015/08/29/empanada-compite-exhibe/0003_201508H29C6991.htm.
Mentres (contradictorio , non si) aquí non só mantemos os premios económicos se non que, coma novidade, se nos presenta os 1000€ ao que bata a plusmarca na carreira masculina ou feminina; Idea pero, agarda!!!!!!! xa están os corredores para pagar a escote os premios duplicándolle o prezo da inscripción!!!!!!!!!!! Silbar . Modo ironía off: se hai que recortar gasto público para priorizalo en temas sociais, elimiña o compoñente económico dos premios (que xa co tema trofeos e medallas debería ser abondo nunha carreira popular) e elimiña os regalos coma as camisetas e as medallas de finisher pero non aumentelo custo da inscripción (incluso podes aproveitar un evento onde se reunen 4000 participantes +familias para lle dar un compoñente social instalando contedores para recoller roupa ou comida para ONG's coma Cruz Vermella ou Cociña Económica).
parrojeiro

Novo foreiro
Novo foreiro
28/04/14
2 Carreiras
10 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 29 Ago 2015, 9:03
Asunto: Re: Coruña10 del 11-10-15

la carrera de la mujer es un evento privado,organizado por una empresa privada...cuesta 10 euros, donan una parte y se supone que ganan dinero.
C10 es una carrera popular que organiza el concello...por el chip te cobran a mayores si no lo tienes.
Quitar las carreras de pitufos me parece una barbaridad...cobrar 10 euros otra.
La cuestión no es si te parece cara no te apuntes y listo...si me parece cara la san silvestre no voy...pero esto es una carrera popular organizada por el concello
soneu

Novo foreiro
Novo foreiro
11/12/14
0 Carreiras
41 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 30 Ago 2015, 13:49
Asunto: Re: Coruña10 del 11-10-15

Eu penso ir
Aínda me parece un prezo aceptable comparado cunha entrada de fútbol, por exemplo e tes toda a rúa para tí.
Penso que unha medida intermedia sería graduar os prezos de forma que fora máis barato para os que se apuntan con moita antelación (p.e Vig-bai)
Javier_1

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
2/04/13
200 Carreiras
1541 Mensaxes
Arteixo
Respostar citando Envío Lun, 31 Ago 2015, 12:20
Asunto: Re: Coruña10 del 11-10-15

Soneu eso precisamente lo había en anteriores carreras de Coruña y en esta misma el año pasado. Pero este año pusieron el precio mas alto ondependientemente de cuando te apuntes.
Lo que pueda pasarles para una carrera tan multitudinaria es que la gente se apunte a ultima hora y se les desborde la organizacion
elcharli

Maratoniano
Maratoniano
16/04/12
0 Carreiras
590 Mensaxes
Cecebre
Respostar citando Envío Mar, 01 Set 2015, 7:07
Asunto: Re: Coruña10 del 11-10-15

Para unos cuantos que no parecen entender el meollo de la crítica que algunos hacemos a la C10. No tachamos de caro o barato el precio de 10 euros, lo que nos parece mal es que de un año para otro se DOBLE el precio (el año pasado costó 5 euros) y no nos den razones decentes para ello.
Y la segunda crítica es la de suprimir las carreras de pitufos con las mismas, sin dar razon decente ninguna para ello.
Si el año pasado se pudo organizar una muy buena C10 y con carreras de pitufos, al precio de 5 euros, y con un montón de patrocinadores, y el apoyo del ayuntamiento, ¿por que este año no?

Charli
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mar, 01 Set 2015, 7:23
Asunto: Re: Coruña10 del 11-10-15

por favor, para falar do prezo das carreiras temos un fío dedicado onde xa se está a falar de este tema. Gracias Guiño

-- Chámame "ghose"
josetep

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/08/06
0 Carreiras
62 Mensaxes
Soutomaior
Respostar citando Envío Dom, 06 Set 2015, 15:02
Asunto: Re: Coruña10 del 11-10-15

Si, aqui simplemente podemos opinar cesta carreira, eu mentres non volva a costar 5 euros o menos non me pillades mais.
freakyrunning

Maratoniano
Maratoniano
14/10/13
0 Carreiras
4270 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Set 2015, 14:10
Asunto: Re: Coruña10 del 11-10-15

Los precios de las carreras me dan un poco igual. No soy de ir a muchas. Pero sí voy a la de Coruña 10, carrera que siento que es un poco mía por historia y por mi propia historia. Siempre la he corrido, desde el principio. Es un tema muy tratado en general, pero a mi me gusta opinar del precio de ESTA carrera en concreto. Es de los ejemplos más claros de la subida de precios.

Habiéndola corrido gratis total (no hace mucho) y habiendo corrido durante este año 2015 diezmiles por 3 euros, es bastante llamativo el precio que tiene la Coruña 10, precio que ha ido creciendo exponencialmente durante estos últimos años de explosión running. No entiendo los motivos. Si alguien me explica el porqué estaré encantado de escucharle e ilustrarme. ¿Porqué la Naval de Ferrol vale 3 euros y la Coruña 10 vale 12?

Es una pregunta simple. Yo no encuentro grandes diferencias entre una y otra. Lo digo completamente en serio. Sin coñas. Me parecen eventos que por mi cuerpo pasan de manera similar.

Estaremos ahí para intentar bajar de 45 minutos.
Pepe_Guerrero

Foreiro infantil
Foreiro infantil
16/07/09
0 Carreiras
143 Mensaxes
A Coruña(aunque soy de Cádiz)
Respostar citando Envío Lun, 07 Set 2015, 16:40
Asunto: Re: Coruña10 del 11-10-15

Pues hay que mirar los premios en metalico, además de los nombres internacionales y nacionales que vienen a correr.
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1489 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 07 Set 2015, 18:09
Asunto: Re: Coruña10 del 11-10-15

Pues yo esta carrera la tengo fija siempre en mi calendario, y este año con mas motivo porque al ser festivo al día siguiente aprovecho para ir con la familia y pasar el fin de semana ahí…pero ya el primer "revés" lo recibí (en mi caso) con el circuito, el del año pasado me gustó mucho, es más rápido, más ameno, y si acompaña el día como ocurrió en la edición pasada es espectacular la entrada a meta.

No veo lógica una subida de precio tan drástica, pero por desgracia parece que es la tendencia en los últimos tiempos.

Si no hay lesión de por medio, allí nos veremos.

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
crap

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/05/07
0 Carreiras
618 Mensaxes
Excelente con vistas
Respostar citando Envío Mar, 08 Set 2015, 7:48
Asunto: Re: Coruña10 del 11-10-15

En canto ao tema de suprimir a carreira de pitufos. a min me da igual e non sabría decir si está ben ou mal, pero podo comprender que se faga tanto na Coruña 10 como en outras carreirras que moven moita xente. A organización sabe ben que é unha medida impopular, o que pasa que é un marronazo

As carreiras de pitufos son bastante caoticas e dificiles de controlar, teño visto nenos que apenas saben andar, algún que chora, outros que caen, outros van da man ou no colo dos seus pais, incluso teño visto algún que vai no cochecito co seu dorsal e todo. E o peor de todo, os pais... imaxino que a maioría procura mantela sangue fria, pero sempre hai algún que se pon histerico e non escoita nin ve nada que non sexa o seu fillo.
Hai moita tensión en esas carreiras.
Visto dende a distancia a veces ata resulta gracioso
Ben, si somos francos eu diría que a maioría dos nenos non lles fai moita ilusión estas carreiras, e algúns incluso van a contragusto. Penso que o maior obxetivo que cumplen estas carreiras de pitufos non é o de promocionalo deporte senon e o de satisfacer o ego dos seus pais.
Supoño que esta ultima frase miña tamén é impopular Disimulando

Faltaría a la verdad si afirmara que estoy en desacuerdo con usted
papero

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/09/12
0 Carreiras
1447 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 08 Set 2015, 8:34
Asunto: Re: Coruña10 del 11-10-15

crap escribió:

Ben, si somos francos eu diría que a maioría dos nenos non lles fai moita ilusión estas carreiras, e algúns incluso van a contragusto. Penso que o maior obxetivo que cumplen estas carreiras de pitufos non é o de promocionalo deporte senon e o de satisfacer o ego dos seus pais.
Supoño que esta ultima frase miña tamén é impopular Disimulando

Hay algo de todo, eu teño un pitufo en unha pitufa e antes de anotalos as carreiras sempre lles pregunto si teñen ganas de ir ou non e en funcion de eso van ou non.

Sobre todo o pequeno non ten todavía a picardia de mentir para enganar e contentar a o seu pai, asi que si quere ir non e por contentar a ninguen e porque lle gusta.
crap

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/05/07
0 Carreiras
618 Mensaxes
Excelente con vistas
Respostar citando Envío Mar, 08 Set 2015, 8:51
Asunto: Re: Coruña10 del 11-10-15

Si, é certo, hai de todo.
Igual me pasei xeneralizando. Igual que ti hai máis xente.
As miñas cando eran pitufas tamén corrian cando querían.

Faltaría a la verdad si afirmara que estoy en desacuerdo con usted
elcharli

Maratoniano
Maratoniano
16/04/12
0 Carreiras
590 Mensaxes
Cecebre
Respostar citando Envío Mar, 08 Set 2015, 10:11
Asunto: Re: Coruña10 del 11-10-15

Crap, pásate por la carrera del agua en Sada, a primeros de octubre en Sada y verás un ejemplo claro de cómo se pueden organizar perfectamente las carreras de pitufos sin ningún tipo de problema y a pesar de cualquier tipo de padres "pesados" que haya.
Simplemente con copiar eso, en la C10 podrían tener carreras de pitufos bien organizadas.

Charli
freakyrunning

Maratoniano
Maratoniano
14/10/13
0 Carreiras
4270 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 08 Set 2015, 14:07
Asunto: Re: Coruña10 del 11-10-15

Pepe_Guerrero escribió:
Pues hay que mirar los premios en metalico, además de los nombres internacionales y nacionales que vienen a correr.

Como particular prefiero una carrera barata, bonita y medianamente organizada a un gran cartel de gente que no conozco. Pero es una opinión, como digo, muy particular. Si la diferencia de seis o siete euros se la llevan en premios no me convence mucho. Prefiero premios simbólicos y que la carrera sea gratis. Me queda muy lejos lo del atletismo profesional.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos