Foros ›
Autor
Mensaxe
Gondomar

Foreiro Senior
Foreiro Senior
16/09/11
30 Carreiras
759 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Set 2015, 18:27
Asunto: Re: III Trail Trans Serra da Groba

... y hablando de lo que realmente se debe hablar aquí. Alguen sabe si el recorrido de este año es el mismo de la pasada edición.gracias
cousas

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/04/14
100 Carreiras
237 Mensaxes
Melide
Respostar citando Envío Dom, 20 Set 2015, 18:33
Asunto: Re: III Trail Trans Serra da Groba

Tiene buena pinta! Me la apunto en la agenda!

Melide Trail Team
SanMiguel

Novo foreiro
Novo foreiro
28/02/12
0 Carreiras
39 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 21 Set 2015, 11:20
Asunto: Re: III Trail Trans Serra da Groba

Recomendable, pero por favor la organización que trate de seguir el mismo criterio en todas las zonas independientemente de quien marque. Lo de poner 3 cintas en el marcaje antes de un desvío es una buena idea. Y que contolen los atajadores, que el año pasado adelanté 3 veces a una corredora que siempre dejaba atrás.
cousas

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/04/14
100 Carreiras
237 Mensaxes
Melide
Respostar citando Envío Xov, 24 Set 2015, 8:08
Asunto: Re: III Trail Trans Serra da Groba

Se pueden descargar los track en algún sitio? Un saludo

Melide Trail Team
cousas

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/04/14
100 Carreiras
237 Mensaxes
Melide
Respostar citando Envío Xov, 24 Set 2015, 8:14
Asunto: Re: III Trail Trans Serra da Groba

Están en la web, los acabo de ver! gracias!

Melide Trail Team
chabe

Novo foreiro
Novo foreiro
20/10/11
38 Carreiras
13 Mensaxes
Nigran/Lantaño/
Respostar citando Envío Mar, 06 Out 2015, 11:46
Asunto: Re: III Trail Trans Serra da Groba

SanMiguel escribió:
Recomendable, pero por favor la organización que trate de seguir el mismo criterio en todas las zonas independientemente de quien marque. Lo de poner 3 cintas en el marcaje antes de un desvío es una buena idea. Y que contolen los atajadores, que el año pasado adelanté 3 veces a una corredora que siempre dejaba atrás.

chabe

Novo foreiro
Novo foreiro
20/10/11
38 Carreiras
13 Mensaxes
Nigran/Lantaño/
Respostar citando Envío Mar, 06 Out 2015, 12:16
Asunto: Re: III Trail Trans Serra da Groba

Eso que controlen os atalladores xq con tanto monte non hai xq repetir nin facer tantos zig-zags eu que fixen a andaina e ó igual que outros q me acompañaban demonos conta e comentamolo o meu marido e os corredores que ian canda el no trail tamen pois cando chegaron á meta algun corredor e unha corredora á que animaron pois xa faltaban un 5-6 km xa estaban alí .........cambiada e todo..... Voando tal vez Pensando .......cabreo monumental Nono
Mais balizaxe pois tamen se perderon e non el so un grupiño de 4 buscando cintas...mais control nos cruces tres cintas
Para rematar a comida co dia q estaba mellor algo quentiño como en Chan da Lagoa Aplauso hmmm esa sopiña quente agradeciase e sempre prestan mellor uns calliños ou semellante e son mais sans e a entrega de premios tamen moi tarde xa faltaba moita xente ó igual que na meta pero bueno ahi a esperar con ese día ...... Disimulando


Última edición por chabe o Mar, 06 Out 2015, 12:21; editado 1 vez
chabe

Novo foreiro
Novo foreiro
20/10/11
38 Carreiras
13 Mensaxes
Nigran/Lantaño/
Respostar citando Envío Mar, 06 Out 2015, 12:17
Asunto: Re: III Trail Trans Serra da Groba

Bueno imaxino que este ano repetiremos e esperamos que tomedes nota das queixas e suxerencias Saudos
cousas

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/04/14
100 Carreiras
237 Mensaxes
Melide
Respostar citando Envío Dom, 11 Out 2015, 8:04
Asunto: Re: III Trail Trans Serra da Groba

A verdade é que lle teño moitas ganas, pero vendo cada día máis críticas negativas.... a verdade é q tira para atrás....

Melide Trail Team
xabi_rabacallos

Montañés
Montañés
4/09/13
666 Carreiras
942 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Out 2015, 13:06
Asunto: Re: III Trail Trans Serra da Groba

cousas escribió:
A verdade é que lle teño moitas ganas, pero vendo cada día máis críticas negativas.... a verdade é q tira para atrás....

noooo es que Damores y yo somos unos tocapelotas...eso si...cuando algunos pros todavía andaban borrachos en los bares nosotros ya conociamos todas las montañas gallegas a base de patearlas.

y este año correré de nuevo la larga porque independientemente de que los que balizan otros añis eran torpes de cojones el recorrido y el entorno natural en si es flipante y me mola mazo

Rodicio @ gmail.com

"Sacroleitis touch the kinder...but...I will be back" jeje
cousas

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/04/14
100 Carreiras
237 Mensaxes
Melide
Respostar citando Envío Mar, 13 Out 2015, 14:17
Asunto: Re: III Trail Trans Serra da Groba

Incluirase no circuito? Sería un punto a favor!

Melide Trail Team
bruneli5

Novo foreiro
Novo foreiro
21/04/13
35 Carreiras
28 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 13 Out 2015, 23:53
Asunto: Re: III Trail Trans Serra da Groba

Pues yo tambien estuve el año pasado, y fui unos de esos que llegue entre los 10 primeros y que me perdi junto con borjarguez. En mi "humilde" opinión, llevo unos pocos trails hechos, tanto aqui como en Asturias y en Leòn, y si me deccìs que estaba bien la organizado...
Lo unico positivo fue el post, y es importante decirlo tambien, pero lo demas dejò mucho que desear...

Como todas las carreras, son mejorables en alguno de sus puntos, pues para mi la seguridad y tranquilidad del corredor se vio muy atacada desde su señalizaciòn en el monte, como el control de los vehiculos ya en el centro ...

Yo no voy a entrar en discusiones, es lo que vivì el año pasado y desde luego tengo claro que yo NO IRÈ ( es la única carrera que me dejo descontento; y os dejo una lista en las cuales participè: Montefaro, Arteixo, Xalo, Seixo Branco, Laracha, Cuntis, Moaña, Quiroga, Traveserina, Alto Sil, Trail de los Pastores, Picu Turbina...)

Un saludo a todos, y MONTE!!!
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 15 Out 2015, 9:50
Asunto: Re: III Trail Trans Serra da Groba

Eu pedirialle a organizacion que non cometese os memos erros do ano pasado..un deles ..pasar de todo en canto rematou a proba..bueno este ano xa estamos nas mesmas despois de consultar via e-mail algunas dubidas, ainda estou a espera de que contesten, iso si o meu correo teñeno pois xa me enviaron a invitacion pa participar, eu aproveito este foro pa invitar a organizacion a que resposte a miña consulta..
un saudo e moitas grazas
Damores

Montañés
Montañés
4/10/10
0 Carreiras
607 Mensaxes
Baiona
Respostar citando Envío Mar, 20 Out 2015, 8:41
Asunto: Re: III Trail Trans Serra da Groba

Os comento que me he metido en la organización del Trail Trans Serra da Groba...espero que mi experiencia montañera sirva para mejorar las cosas..... Guiño Indiferente

Correr, correr y correr......
CALAZILLA

Montañés
Montañés
21/09/09
0 Carreiras
361 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Mar, 20 Out 2015, 10:21
Asunto: Re: III Trail Trans Serra da Groba

Damores ahora si que no me lo pierdo,nos vemos en Baiona........saludos crack





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos