Foros ›
Autor
Mensaxe
monchimon

Novo foreiro
Novo foreiro
19/10/11
0 Carreiras
31 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 14 Ago 2015, 11:48
Asunto: III Trail Trans Serra da Groba

Tercera edición del Trail Trans Serra da Groba

Sábado 7 de Noviembre

Este año al igual que en la pasada edición contaremos con 3 pruebas, 2 de ellas competitivas y una andaina guiada y no competitiva.

Horarios y distancias de las pruebas:

Trail 55km - 7:30
Mini Trail 25km - 8:30
Andaina 15km - 9:00

Toda la información sobre la carrera, reglamento, enlace a inscripciones en www.trailserragroba.com
kosoto

Maratoniano
Maratoniano
27/05/10
0 Carreiras
74 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 15 Ago 2015, 8:21
Asunto: Re: III Trail Trans Serra da Groba

NO sé, no sé....después de todo lo escuchado de los corredores de la edición pasada...creo que paso. Lo siento
piernas_locas

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
14/11/12
0 Carreiras
201 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 15 Ago 2015, 16:27
Asunto: Re: III Trail Trans Serra da Groba

Pues yo los amigos que han ido encantados, si no coincidiera con la Behobia iría pues la zona es espectacular.
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1015 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 15 Ago 2015, 18:40
Asunto: Re: III Trail Trans Serra da Groba

Poís eu xa participeí nas duas ediccións e se podo voltareí na terceira. O único a mellorar sería unha mellor senalización polo demaís bén.
Un saudo e ánimo ca organización.
Pd: Respecto as críticas do ano pasado non é que foran falsas pero unha das que maís se notaba era dunha persoa que curiosamente non participou....
Gondomar

Foreiro Senior
Foreiro Senior
16/09/11
30 Carreiras
759 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Ago 2015, 11:33
Asunto: Re: III Trail Trans Serra da Groba

Yo participe el año pasado quede entre los ultimos y me tire 10horas y en todo momento se preocuparon por mi.buenos avituallamientos y al final buena comida.en cuanto a la señalizacion si que estaria bien poner mas en algun punto pero yo en ningun momento me perdi y eso que era mi 1° trail y no tenia experiencia.lo recomiendo y espero que este año no haya gente que tire los envoltorios por el monte.
gonzalorq

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/04/13
0 Carreiras
94 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 17 Ago 2015, 7:12
Asunto: Re: III Trail Trans Serra da Groba

kosoto escribió:
NO sé, no sé....después de todo lo escuchado de los corredores de la edición pasada...creo que paso. Lo siento

Pois eu o ano pasado participei na de 25km e a min parecéronme totalmente desmesuradas a críticas.

A sinalización non me pareceu tan mala, e o digo eu que me perdín nun cruce, pero sei que foi por ir despistado porque cando voltei atrás xa vin que había sinalización. No tema da sinalización nos trails, creo que sempre hai queixas, pero é que hai que ir atentos, non nos van a vallalo monte. O que se comenta sempre, en canto leves máis de 100 ou 150m sen ver unha cinta empeza a pensar en dar volta. Si que había un cruce creo que sin sinalizar a falta de apenas 1,5 ou 2 km, pero espero que dos erros aprenderan para a nova edición.

Polo demais, pabellón, masajistas, bo trato por parte da organización, avituallamientos ben en carreira (na cima do monte había ata sopa quente) e o final de auténtico lujo ( e non é broma pareceume desmesurado incluso), percorrido para min moi bonito ainda que o día non acompañou para nada (nunca me mollara tanto nunha carreira...) e ademais completo, algún tramo técnico e tamén pisteo, practicamente nada de asfalto ata o último km. Por certo gustoume a chegada callejeando pola vila, ainda que a meta un pouco fría de ambiente pero eso é normal, tampouco vai haber cherleaders, o de sempre algúns dos participantes e catro familiares, quen vai a haber...

Conclusión, eu si podo vou sin dúbida.

Dar ejemplo no es la principal manera de influir sobre los demás; es la única manera.
Albert Einstein
xabi_rabacallos

Montañés
Montañés
4/09/13
666 Carreiras
942 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 01 Set 2015, 13:04
Asunto: Re: III Trail Trans Serra da Groba

Rufino escribió:
Poís eu xa participeí nas duas ediccións e se podo voltareí na terceira. O único a mellorar sería unha mellor senalización polo demaís bén.
Un saudo e ánimo ca organización.
Pd: Respecto as críticas do ano pasado non é que foran falsas pero unha das que maís se notaba era dunha persoa que curiosamente non participou....

Imos ter a festa en paz que eu levo calado moito tempo.Non busquemos trifulca xa!!!

e non vou repetir o acontecido na primeira edición...xa me cansa o tema

Rodicio @ gmail.com

"Sacroleitis touch the kinder...but...I will be back" jeje
Piky

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
13/02/06
0 Carreiras
1893 Mensaxes
Santa Comba - Santiago
Respostar citando Envío Mér, 02 Set 2015, 9:34
Asunto: Re: III Trail Trans Serra da Groba

Pues este año pienso repetir. Fui el año pasado al mini y este año voy al Trail. Por otra parte he de decir que a pesar de no ser ningún experto en trail, ni creo que haya que serlo para opinar de algo que vi, no comparto las criticas desmesuradas y totalmente excesivas que se vertieron aquí en relación con la edición pasada. Si acaso modificaría el paseo de madera al lado del río, porque como tengamos otro día de agua como el año pasado se hace impracticable y excesivamente peligroso sin añadir nada esencial.
Hasta 7N.
cesarbt

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/05/13
3 Carreiras
56 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 02 Set 2015, 20:32
Asunto: Re: III Trail Trans Serra da Groba

yo oi en numerosos trails a los que fui que la señalizacion de la carrera fue malisima y se perdia mucha gente constantemente
Obelix

Montañés
Montañés
31/07/07
9999 Carreiras
391 Mensaxes
a o fondo a dereita
Respostar citando Envío Mér, 02 Set 2015, 21:09
Asunto: Re: III Trail Trans Serra da Groba

pues yo estuve el año pasado en la larga y disfruté muchísimo. No tuve problemas con las señalizaciones. A estas pruebas hay que ir preparado para lo que pueda ocurrir climatologicamente, si no es mejor correr en pista Silbar Silbar
Obelix

Montañés
Montañés
31/07/07
9999 Carreiras
391 Mensaxes
a o fondo a dereita
Respostar citando Envío Mér, 02 Set 2015, 21:14
Asunto: Re: III Trail Trans Serra da Groba

cesarbt escribió:
yo oi en numerosos trails a los que fui que la señalizacion de la carrera fue malisima y se perdia mucha gente constantemente

Pues ya ves que no fue así por los comentarios que escuchas aquí. No hay como estar en el sitio y como podrás observar protestar protestaron unos pocos. Están en su derecho, pero la mayoría no dijo nada si no mira los inscritos del año pasado y las quejas. Obviamente no nos van a gustar a todos las mismas carreras.
monchimon

Novo foreiro
Novo foreiro
19/10/11
0 Carreiras
31 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 03 Set 2015, 11:04
Asunto: Re: III Trail Trans Serra da Groba

Las inscripciones ya están abiertas:

www.trailserragroba.co...ripciones/
xabi_rabacallos

Montañés
Montañés
4/09/13
666 Carreiras
942 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 04 Set 2015, 21:20
Asunto: Re: III Trail Trans Serra da Groba

yo quiero de esa farlopa....rufino....

Rodicio @ gmail.com

"Sacroleitis touch the kinder...but...I will be back" jeje
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1015 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 06 Set 2015, 7:23
Asunto: Re: III Trail Trans Serra da Groba

Boas, poís a mín paréceme raro que ata agora a xente que participamos o ano pasado e escribimos no post da carreira deste ano opinamos positivamente da proba. E os únicos que poñen algún reparo e xente que "escoitou a outros decir...."
Nos lle quito a razón, simplemente un dato
Pd: Se alguén busca polémica o "outro tipo" de debate, lamento decir que non vaí conmigo.
Damores

Montañés
Montañés
4/10/10
0 Carreiras
607 Mensaxes
Baiona
Respostar citando Envío Lun, 07 Set 2015, 18:00
Asunto: Re: III Trail Trans Serra da Groba

Rufino escribió:
Boas, poís a mín paréceme raro que ata agora a xente que participamos o ano pasado e escribimos no post da carreira deste ano opinamos positivamente da proba. E os únicos que poñen algún reparo e xente que "escoitou a outros decir...."
Nos lle quito a razón, simplemente un dato
Pd: Se alguén busca polémica o "outro tipo" de debate, lamento decir que non vaí conmigo.

Creo que te estás pasando acusando sin dar nombres....eres el típico cobarde que tira la piedra y esconde la mano amigo... Chupete

Correr, correr y correr......





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos