Foros ›
IX Carreira e Canicros de Boimorto (26/09/15))
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
pinturera

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/13
70 Carreiras
200 Mensaxes
Deza
Respostar citando Envío Sáb, 26 Set 2015, 21:45
Asunto: Re: IX Carreira e Canicros de Boimorto (26/09/15))

Terceiro ano consecutivo participando nesta carreira!! Fermoso circuito, as sombras agradecianse nunha tarde de moita calor.. As costas non tanto Jejeje.. Ríndose
A cola para recoller os dorsais e o tema da cronometraxe, xa non me.gustou tanto.. Muro
En fin... .. Creo que é unha empresa "novata " así que haberá que ter paciencia Rezar
a camiseta o avituallamento xenial!! Gracias á organización!!! Aplauso

Por certo.. Onde e cando poderemos ver as clasificacións??? Gracias e saúdos dende a capital do Deza.
pacosan

Novo foreiro
Novo foreiro
27/11/11
30 Carreiras
27 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 26 Set 2015, 22:08
Asunto: Re: IX Carreira e Canicros de Boimorto (26/09/15))

Boas, son Paco do clube atletismo sar- vermu petroni, con todos os meus respetos a organizacion e a empresa prueba-t, nesta carreira e xa levo indo uns cantos anos nunca tivemos ningun problema, si nos presentamos a esta, coma, a todas as probas donte temos premios por equipos para os clubes e para recaudar cartos para ir costeando o funcionamento do noso clube, nesta en concreto foinos moi complicado xuntar equipo, pois este finde esta bastante cargado de carreiras e a mallor parte fomosm de mala gana a Boimorto, agora resulta que non hay clasificacion, ?? seria tan dificil ter unha persona collendo o nº de dorsal na entrada da meta e o problema teria facil solucion, a ver como o amañades ?? saudiños
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 26 Set 2015, 22:27
Asunto: Re: IX Carreira e Canicros de Boimorto (26/09/15))

A carreira en si, e maravillosa. Eu non me queixo en nada.
A carreira non ten afán de "estrela", pero é perfecta. Un recorrido cómodo, mezclando monte e asfalto, cruces ben sinalizados, e con moitos voluntarios, moi boa predisposicion por parte dos organizadores e voluntarios...
A min me encantou, e podo asegurar que non o tiña moi claro de antemán.
Iso sí, o do cronometraxe pecan de falta de experiencia, e de non ter un tema de backup (1 cámara solucionaba o problema).
O detalle non debería empañar unha carreira con ánimo de agradar, en todos os aspectos.
Grazas os organizadores, voluntarios, etc... Un pracer ir a Boimorto.

pd: Me encantou ver tantas carreiras, e tamén o canicros....
xb74

Maratoniano
Maratoniano
18/01/13
50 Carreiras
377 Mensaxes
Melide
Respostar citando Envío Dom, 27 Set 2015, 7:12
Asunto: Re: IX Carreira e Canicros de Boimorto (26/09/15))

A carreira, circuito, voluntarios, speaker, organización moi ben, como todos os anos, a camiseta moi chula e o avituallamento final súper completo. O fallo de cronometraxe foi o único que non estivo o nivel do resto, un punto que ainda que non gustou, non debería 'empañar' o traballo e cariño que pon Boimorto para facer esta proba.

O último tuercebotas/ Ad Cerne
Magono

Montañés
Montañés
20/03/11
292 Carreiras
741 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Dom, 27 Set 2015, 8:04
Asunto: Re: IX Carreira e Canicros de Boimorto (26/09/15))

Estupenda carrera ayer en Boimorto, todo estaba bien como siempre. Y si falló el cronometraje, por ayudar, yo era el que entró de primero ...
eumealto

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/02/14
12 Carreiras
483 Mensaxes
Muras
Respostar citando Envío Dom, 27 Set 2015, 8:25
Asunto: Re: IX Carreira e Canicros de Boimorto (26/09/15))

Coma xa comentei antes, foi a miña primeira participación nesta cerreira, e dicir que me gustou moito. A organización perfecta. Nótase cando se fan as cousas con entusiasmo. O circuito para min non era rápido, pero nos tramos de camiño, agradecéronse e de qué maneira as sombras. Con respecto ó fallo do cronometraxe, e min ontes un rapaz da empresa cronometradora, dixome que non nos preocupásemos, que os tempos quedaban grabados nos chips, pero que tiña que pasalos un por un, e que hoxe estaría xa lista a clasificación.
gefreiter

Experto no foro
Experto no foro
18/11/05
0 Carreiras
4245 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 27 Set 2015, 9:32
Asunto: Re: IX Carreira e Canicros de Boimorto (26/09/15))

eumealto escribió:
Coma xa comentei antes, foi a miña primeira participación nesta cerreira, e dicir que me gustou moito. A organización perfecta. Nótase cando se fan as cousas con entusiasmo. O circuito para min non era rápido, pero nos tramos de camiño, agradecéronse e de qué maneira as sombras. Con respecto ó fallo do cronometraxe, e min ontes un rapaz da empresa cronometradora, dixome que non nos preocupásemos, que os tempos quedaban grabados nos chips, pero que tiña que pasalos un por un, e que hoxe estaría xa lista a clasificación.

Pues ojalá puedan enmendar el fallo, así contaría además para el circuito de CeG. Como me tuve que marchar enseguida de vuelta a casa (vivo en Vigo) no me quedé a la entrega de trofeos, le encargué a un amigo del equipo que recogiese el mío si es que me había correspondido por categoría. Me pregunto si finalmente se pudieron entregar ayer o sólo pudieron premiar a los tres primeros. Idem con los premios por equipos.

Por lo demás la organización impecable, como siempre. Sólo mencionar un detalle entre tantos: la fruta cortada a la llegada sienta estupendamente, es lo mejor para recuperar y seguro que le dio mucho trabajo a los voluntarios.
vefito

Novo foreiro
Novo foreiro
27/03/15
0 Carreiras
36 Mensaxes
Cariño
Respostar citando Envío Dom, 27 Set 2015, 15:44
Asunto: Re: IX Carreira e Canicros de Boimorto (26/09/15))

Espero que en cuanto esten los resultados, alguien ños linkee. Un saludo.
Davidi

Maratoniano
Maratoniano
2/08/10
90 Carreiras
678 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 27 Set 2015, 16:58
Asunto: Re: IX Carreira e Canicros de Boimorto (26/09/15))

Pero va a haber resultados? Porque si se les estropeó la maquina y no registraron nada malo. No se si hicieron video o si alguien los recogio con papel y boli...
orion764

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/11/13
18 Carreiras
826 Mensaxes
Santiago Compostela
Respostar citando Envío Dom, 27 Set 2015, 17:30
Asunto: Re: IX Carreira e Canicros de Boimorto (26/09/15))

Personalmente me siento algo desilusionado por no tener clasificaciones ni tiempos, es una de las pocas cosas que siempre debe tener una carrera.
Quizás todavía lo puedan solucionar y en breve dispongamos de una clasificación.
Era la primera vez que venía a esta carrera de la que tanto bien me habían hablado, y la elegí en lugar de otras de esa tarde. La verdad es que el circuito me gusto mucho y a pesar del calor quede muy contento.
Agradecer a los voluntarios todo su trabajo y amabilidad y al público que tuvimos el darnos ánimos.
Una cosa que no acabo de entender es el porque había dos marcas diferentes de km 1 y otras dos de km 2, cual era la buena la primera o la segunda??
Yo por suerte lleve gps y sé el tiempo neto que hice, pero la posición/clasificación solo me la puede dar la organización/empresa cronometradora.
Davidi

Maratoniano
Maratoniano
2/08/10
90 Carreiras
678 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 27 Set 2015, 17:52
Asunto: Re: IX Carreira e Canicros de Boimorto (26/09/15))

La marca buena era la primera. Supongo que la segunda era para el canicross o alguna otra de las pruebas que iria x otra ruta
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1926 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Dom, 27 Set 2015, 18:52
Asunto: Re: IX Carreira e Canicros de Boimorto (26/09/15))

Buena carrera y muy buena organización. Como siempre, me encantó correr en Boimorto, por muchos pequeños detalles como, por ejemplo, volver a probar esa empanada que tenían en meta (la vez anterior la habían traído los del Club a la primera San Silvestre Arganga On Move). Pero sobre todo, me gustó por los componentes del Club Atletismo Boimorto, que son unos fuera de serie, y acompañarlos en este evento fue para mi la mejor forma de pasar una tarde de sábado.

Sobre las clasificaciones, seguro que se arreglarán y acabaremos teniéndolas en breve.

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
cesarbt

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/05/13
3 Carreiras
56 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 27 Set 2015, 18:57
Asunto: Re: IX Carreira e Canicros de Boimorto (26/09/15))

Enhorabuena, me encanto el ambiente, y el recorrido del canicross me encanto, una pena el calor que hace bajar mucho el rendimiento de las fieras, la verdad que no esta teniendo suerte con la temperatura esta prueba ultimamente, y sobre todo impaciente de ver los resultados, que mi perra me hizo volar como pocas veces, el año que viene repito seguro
Matveiev

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
13/08/07
0 Carreiras
303 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Dom, 27 Set 2015, 20:14
Asunto: Re: IX Carreira e Canicros de Boimorto (26/09/15))

Buenas noches y hola de nuevo a todos,
me hubiera encantado que este mensaje fuese únicamente de agradecimientos hacia:
todos los corredores que nos han brindado ayer su confianza y han elegido, entre una multitud de carreras este fin de semana, a esta carrera, y,
hacia los voluntarios que también han sido los que han permitido que se haya celebrado, pues una persona sola no hace un evento de este tipo.
Lamentablemente, no es únicamente ese el motivo de este mensaje.
Como he comentado en la entrega de premios (aquellos que hemos podido entregar), me hago máximo responsable de lo sucedido ayer en el control de la carrera absoluta.
Este hecho ya comentado en el foro ya no tiene solución, pero es nuestro deber ahora subsanarlo de la mejor manera posible.
Como se informó en el día de ayer, tenemos que proceder a pasar individualmente uno por uno todos los chips para obtener la clasificación, no conozco técnicamente como es el proceso, eso os lo podrían explicar mejor la empresa cronometradora, pero sí vamos a tener resultados y clasificación.
Quiero aprovechar para, en cierta medida, tranquilizar a corredores como Paco del club Sar-Vermú Petroni, ya que como corredor que soy, sé a la perfección este tipo de inquietud e incertidumbre que se ha generado.
Antes de arriesgarnos a publicar una clasificación errónea, necesitamos tiempo para cotejar toda la información que podamos obtener.
Os doy las gracias por la comprensión que estáis demostrando y no puedo hacer otra cosa que pediros PERDÓN por todo lo sucedido.
Hemos tomado buena nota para tratar de aprender de lo ocurrido y tratar de mejorar todos aquellos aspectos en los que hemos fallado.
Aprovechamos para informar, que una vez obtengamos los resultados, se les enviará el trofeo individual y los premios económicos por clubes a todos y cada uno de los premiados.
Al igual que el detalle fidelidad a aquellos atletas que lo han conseguido, o por ejemplo el trofeo al más veterano de la carrera, pero como es obvio, sin esa clasificación es imposible hacer entrega de todo esto.
Somos plenamente conscientes que estas personas han sido privadas de su más que merecido reconocimiento público, no obstante miraremos de en la medida de lo posible, compensárselo de algún modo.
Pediros disculpas de corazón en mi nombre, el concello al que represento y en el nombre de la empresa cronometradora.
Muchas gracias nuevamente por vuestro incondicional apoyo a esta carrera.
Matveiev

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
13/08/07
0 Carreiras
303 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Dom, 27 Set 2015, 20:17
Asunto: Re: IX Carreira e Canicros de Boimorto (26/09/15))

Ahhhhhh, que me olvidaba. El primer km que aparecía marcado (1 y 2), eran los de la prueba absoluta. Los que aparecían más tarde con el mismo número eran los del canicross, que al hacer una primera parte alternativa del circuito, sus puntos kilométricos no coincidían exactamente con los que corrían la absoluta o la prueba infantil-cadete.
Se me olvidó comentarlo por megafonía (y no sería porque no lo tenía en mente hacer por la mañana pero...) Triste





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos