Foros ›
Autor
Mensaxe
kT

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/07/06
0 Carreiras
93 Mensaxes
San Fernando - Cádiz
Respostar citando Envío Xov, 30 Xul 2015, 10:45
Asunto: Dopaje

Reflexión sobre el dopaje
Este tema surgió hablando ayer con unos compañeros del asfalto, es por el cual abro este post. Me interesa conocer opiniones al respecto
Siempre he comentado mi más enérgica y repulsa cuando leo las noticias de dopaje en el deporte de elite. Pero es una pena cuando se ve en populares.¿ que conceptos tienen de sí mismo los que utilizan sustancias dopantes para ganar unos cuantos segundos por Kim?
El doparse no es solo tramposos, sino de ladrones. Roban sueños al resto de la gente que quieren llegar a lo más alto, sin tener que engañar o falsear. Con el trabajo, sacrificio y el esfuerzo que cuesta
Salud2
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Xov, 30 Xul 2015, 11:13
Asunto: Re: Dopaje

quizás tu mensaje debería ir en otra sección Molón Dónde crees que encaja mejor? en Lesiones, Salud y alimentación, Otros temas de interés? Dímelo o lo movemos allí (pues Carrera de Galicia no es Mr. Green )
kT escribió:

El doparse no es solo tramposos, sino de ladrones.

en mi opinión, para aficionados, te ha faltado poner con capacidades mentales disminuídas


en "profesionales" ya hay dinero por medio, y ahí cambia el asunto.

-- Chámame "ghose"
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Xov, 30 Xul 2015, 12:10
Asunto: Re: Dopaje

En Carreiras Populares encaixa a perfección este tema. Donde non hai controis, donde atletas de certo nivel e tamen de medio pelo campan as suas anchas sin ter que preocuparse de que non os pillen. Nas carreiras populares movese máis pasta que na pista. Si recordades, na carreira (creo que fora Salamanca) donde avisou o organizador, para facer a broma, dun control antidopaxe ó rematar a carreira, varios dos favoritos remataron moi atrás ou retiraronse. Pois ben, un deles, meses despois xa foi pillado.

Socio fundador del club de fans de Safardatxo
-------------------------------------------------------
Ni Religión, ni Rey, ni subcontratas
xabi_rabacallos

Montañés
Montañés
4/09/13
666 Carreiras
942 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 30 Xul 2015, 12:45
Asunto: Re: Dopaje

Non fai falta ir tan lonxe: un popular ourensan do Ourenrunning que gañaba populares fai anos ía "posto". denuncioume por inxurias e cando presentei un sms seu onde me decía si eu tamén quería vitaminas de Andorra a fiscalia archivou a demanda contra a sua honra.

tiene cojones, el delicuente se hace el ofendido

Tomàs que me ferve o sangue,jaja

Rodicio @ gmail.com

"Sacroleitis touch the kinder...but...I will be back" jeje
AveFenix

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/08/10
0 Carreiras
328 Mensaxes
Diante do PC
Respostar citando Envío Xov, 30 Xul 2015, 12:58
Asunto: Re: Dopaje

Pois parece que entre amateurs é algo máis común do desexable: Un falso control antidopaje anunciado en la salida provoca abandonos en la San Silvestre de Salamanca www.20minutos.es/depor...o-2336484/
mopofo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/01/14
68 Carreiras
581 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 30 Xul 2015, 14:45
Asunto: Re: Dopaje

Este es un tema triste...
Los populares que recurren al doping se engañan a si mismos. Dentro de 20 o 30 años, cuando reflexionen sobre sus carreras y marcas, sabrán que todas habrán sido mentira y siempre les habrá quedado la duda de lo que hubieran logrado corriendo limpios.
patitas

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/02/12
15 Carreiras
100 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 30 Xul 2015, 15:04
Asunto: Re: Dopaje

Es una lástima que suceda esto en aficionados descerebrados que pueden perder su salud e incluso sus vidas dopandose por su cuenta y sin ningún control.
beuckelssen

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/08/12
88 Carreiras
959 Mensaxes
Valdoviño
Respostar citando Envío Xov, 30 Xul 2015, 16:01
Asunto: Re: Dopaje

A mí, que me planteo el tema desde mi perspectiva de corredor popular de los de los vagones de cola me parece surrealista que la gente se dope. Es más, me gustaría saber lo que opina algún psicólog@ sobre este tipo de conducta porque ahí seguro que hay mucha tela que cortar.


En profesionales ya es otra cosa. Lo veo totalmente censurable y lo considero una lacra, pero soy capaz de entender la lógica tras ese comportamiento: al final y al cabo hay en juego cantidades de dinero importantes y prestigio y reconocimiento social.
marrozos

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/10/09
0 Carreiras
165 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 30 Xul 2015, 18:48
Asunto: Re: Dopaje

No sabía la "anécdota" de la San Silvestre de Salamanca. Cuanto descerebrado de verdad. Muy triste.
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 30 Xul 2015, 19:07
Asunto: Re: Dopaje

yo dejaría que en el deporte fuera libre el dopaje , es mas repartiría EPO gratis en las bolsas del corredor en vez de tanta puta "camiseta makito" que no valen para nada
crap

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/05/07
0 Carreiras
618 Mensaxes
Excelente con vistas
Respostar citando Envío Xov, 30 Xul 2015, 19:54
Asunto: Re: Dopaje

Descubrir que hai corredores populares que se drogan para min non é unha sorpresa, e mais que unha pena ou escandalo creo que é unha explicación.

Faltaría a la verdad si afirmara que estoy en desacuerdo con usted
pichichi

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/01/11
240 Carreiras
335 Mensaxes
O Pino
Respostar citando Envío Xov, 30 Xul 2015, 20:24
Asunto: Re: Dopaje

a min se hai pasta de por medio ata se pode entender (que non é justificable) pero o de drogarse sen mais para conseguir un podio sen cartos creo xa é mais grave. repito que non xustifico a dopaxe

o mellor comer un bo chuleton e mangarlle unha cervexas que pareceme que a sentar mellor jeejejje
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1307 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 30 Xul 2015, 20:38
Asunto: Re: Dopaje

Penso que estades a mezclar certos térmos, doparse é sinónimo de tomar algunha sustancia prohibida, podes drogarte e non doparte, e podes doparte e non drogarte, non todo o doping perxudica a saúde, e non todalas drogas aportan beneficios atléticos.
De feito moitos atletas son sancionados por consumo de Cocaína, algo que sabemos que utilizan para Ocio e non para mellorar no seu rendemento.

Moitos populares dos que gañan carreiras viven do populismo que lle ofrecen o resto de participantes, aparte dos premios económicos, gañar pode facer que se sintan moi importantes, e moitas veces si o consiguen con algunha sustancia ilegal poden pensar que compensa, na miña opinión a federación debería de facer un par de controis no ano, veríades que sorpresas !!
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Ven, 31 Xul 2015, 5:45
Asunto: Re: Dopaje

crap escribió:
.... e máis que unha pena ou escandalo, creo que é unha explicación.

si, vense cousas que son "not normal" Molón Opto por non poñer exemplos, pois non teño ningunha proba, só o indicio do sentido común.

Un dos problemas que vexo, en primeiro lugar, é que nas carreiras populares haxa premios económicos. É máis, se eu fose un concello non poría cartos para unha carreira que os dese. Pero este é un problema menor, a parte importante, nas carreiras populares, é a vanidade das personas (explicado por mac-ray arriba), non só das que gañan.

as carreiras populares, os raners, teñen boa imaxe, xente sana que se preocupa por estar activa. Pero este "buenismo" é unha careta, debaixo hai unha persona normal (para o bo e para o malo).

Eu non entraría en debates de se é droja ou non, se non en si te estás comportando de xeito respetuoso coas demáis personas coas que compites (?).

Facer trampas é cosustancial ao ser humano.

Perdón por esta dose de cinismo matinal Molón

Este é un debate serio no que caben moitos matices e non debemos caer e simplificacións de blanco e negro.

-- Chámame "ghose"
gonzalorq

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/04/13
0 Carreiras
94 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Ven, 31 Xul 2015, 6:35
Asunto: Re: Dopaje

Killoke escribió:
yo dejaría que en el deporte fuera libre el dopaje , es mas repartiría EPO gratis en las bolsas del corredor en vez de tanta puta "camiseta makito" que no valen para nada

¿Realmente é gracioso este tema?





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos