Foros ›
VI Medio Maratón "Vila de Petín" (20/09/2015)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
teijeiro71

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/03/06
0 Carreiras
144 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 29 Xul 2015, 23:03
Asunto: VI Medio Maratón "Vila de Petín" (20/09/2015)

VIª MEDIO MARATÓN “VILA DE PETÍN”
CAMPIONATO GALEGO DE MEDIO MARATÓN
Vª ANDAINA POPULAR

O Concello de Petín de Valdeorras e a Delegación da F.G.A en Valdeorras, organizan o VIº MEDIO MARATÓN “VILA DE PETIN” CAMPIONATO GALEGO DE MEDIO MARATÓN E Vª ANDAINA POPULAR, que se desenrolará o vindeiro 2O de SETEMBRO do 2015 .

Proba oficial da F.G.A

A competición desenrolarase nun circuíto interurbano de 21.097 metros homologado por la F.G.A.
O circuíto da Andaina Popular compartirá 14 kms aproximadamente do circuíto do Medio Maratón.
A saída e a chegada estarán situadas na Praza de Petín.
Se habilitarán postos de avituallamento líquido cada 5km (5, 10, 15 y 20 km).
Haberá varios controis de dorsais no circuíto do medio maratón.

INSCRICIÓNS

1º.- As inscricións para o VIª MEDIA MARATÓN “VILA DE PETIN realizarase a través do formulario de inscrición na páxina web de CARREIRAS GALEGAS www.carreirasgalegas.com

As inscricións para o Campionato Galego de Media Maratón realizaranse a través do sistema online na web da RFEA (https://isis.rfea.es/sirfea2/, ata as 23:00 h do martes 15 de setembro do 2015.
(Os inscritos no Campionato Galego que non estén inscritos na proba popular non terán dereito á bolsa do corredor e á comida popular)


Tamén se poderá inscribir para a andaina no Concello de Petín, e nos bares de Petín.

2º.- As INSCRICIONS deberán estar en poder da Organización antes das 23.00 h.do xoves 18 de setembro.

3º.- As inscricións para a carreira e andaina terán un costo de

12€ ata o dia 15 de setembro

E 15€ a partir de ese dia ata o peche de inscricións.

terán dereito a bolsa do corredor + comida popular.

4º.- Poderase inscribir na andaina no mesmo dia ata 1 hora antes do comezo da proba tendo un custo de 12€ terán dereito a bolsa do corredor + comida popular

Poderase adquirir para os acompañantes vales para a COMIDA POPULAR no momento de formalizar a inscrición o costo de 10,00 €.

5º.- A retirada de dorsais realizarase na secretaría habilitada para tal fin, no Teleclube de Petin.
Dende as 9:00 h. ata 10:00 h. para a Andaina Popular.
Dende as 9:00 h. ata a 10:30 h. para o Medio Maratón.

PREMIOS

- Haberá trofeo os 3 primeiros clasificados da Carreira Popular masculina e feminina.
- Haberá medalla commemorativa do campionato para os tres primeiros clasificados nasseguintes categorías: Xunior, Promesa, Absoluto e Veterans masculino e feminino.
- Haberá trofeo para o primeiro atleta local masculino e feminino.
- Os trofeos non serán acumulativos.


HORARIO

10.30H SAIDA ANDAINA POPULAR
10.45H CAMARA DE CHAMADAS CAMPIONATO GALEGO MEDIO MARATÓN
11.00H SAIDA MEDIO MARATÓN
13:30H ENTREGA DE TROFEOS
tripeco

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/12/14
1 Carreiras
127 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 29 Xul 2015, 23:06
Asunto: Re: VIª MEDIO MARATÓN “VILA DE PETÍN”

Personalmente me parece una jodien... llevarse el campeonato gallego hasta Petín, pero bueno supongo que será una apreciación mía. Aparte de eso a un circuito con un desnivel acumulado de 300 y pico metros.

En fin, será que me queda a mí mucho a desmano.

Saludos.
kunko

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/10/12
0 Carreiras
757 Mensaxes
A Rúa de Valdeorras
Respostar citando Envío Mér, 29 Xul 2015, 23:55
Asunto: Re: VIª MEDIO MARATÓN “VILA DE PETÍN”

tripeco escribió:
Personalmente me parece una jodien... llevarse el campeonato gallego hasta Petín, pero bueno supongo que será una apreciación mía. Aparte de eso a un circuito con un desnivel acumulado de 300 y pico metros.

En fin, será que me queda a mí mucho a desmano.

Saludos.

Sin animo de ofender, pienso que hay que repartir los Campeonatos por toda la geografía Gallega, a los de esta zona también nos quedan lejos otras zonas y no nos quejamos por ello.

Y por el desnivel, seguramente se puede hacer una más plana pero la geografía de esta zona no ayuda mucho.

Un Saludo y te esperamos en Valdeorras con los brazos abiertos! Sorriso
pichichi

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/01/11
240 Carreiras
335 Mensaxes
O Pino
Respostar citando Envío Xov, 30 Xul 2015, 6:41
Asunto: Re: VIª MEDIO MARATÓN “VILA DE PETÍN” (20/09/2015)

ostras... as 11 a saída da media ? como pegue o calor pareceme que o habemos notar ben

se podo asistirei de todas formas jejeje
BaoEs

Mods
Mods
29/11/07
700 Carreiras
1637 Mensaxes
O Barco de Valdeorras (OURENSE)
Respostar citando Envío Xov, 30 Xul 2015, 8:25
Asunto: Re: VIª MEDIO MARATÓN “VILA DE PETÍN” (20/09/2015)

Haga Frio ó Calor... correr en PETIN es lo mejor......

"Eu fun a PETIN e repetín" Silbar Disimulando Aplauso
maRKis.puga

Maratoniano
Maratoniano
14/10/08
0 Carreiras
312 Mensaxes
A Estrada
Respostar citando Envío Xov, 30 Xul 2015, 13:35
Asunto: Re: VIª MEDIO MARATÓN “VILA DE PETÍN” (20/09/2015)

eu son dos que tamén creo que os ctos galegos teñen que ir por toda a xeografía galega (sempre que se poida e se adapten ao reglamento), e digo cando esta vez me queda persoalmente a 2:30 horas de traxecto en coche. Iremos se ese día nos podemos achegar alí e se nos vemos con forza pra elo; e se non, moitísima sorte aos que lles toque tirar do carro na organización! que saia todo perfecto.
maRKis.puga

Maratoniano
Maratoniano
14/10/08
0 Carreiras
312 Mensaxes
A Estrada
Respostar citando Envío Xov, 30 Xul 2015, 13:37
Asunto: Re: VIª MEDIO MARATÓN “VILA DE PETÍN” (20/09/2015)

PD: xa nos diredes o que contén a bolsa do corredor e a comida popular, por se vale a pena gastar os cartos a pesar de inscribirse no cto galego.
saudos!
tripeco

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/12/14
1 Carreiras
127 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 30 Xul 2015, 14:30
Asunto: Re: VIª MEDIO MARATÓN “VILA DE PETÍN”

kunko escribió:
tripeco escribió:
Personalmente me parece una jodien... llevarse el campeonato gallego hasta Petín, pero bueno supongo que será una apreciación mía. Aparte de eso a un circuito con un desnivel acumulado de 300 y pico metros.

En fin, será que me queda a mí mucho a desmano.

Saludos.

Sin animo de ofender, pienso que hay que repartir los Campeonatos por toda la geografía Gallega, a los de esta zona también nos quedan lejos otras zonas y no nos quejamos por ello.

Y por el desnivel, seguramente se puede hacer una más plana pero la geografía de esta zona no ayuda mucho.

Un Saludo y te esperamos en Valdeorras con los brazos abiertos! Sorriso

No ofendes, faltaría más, cada uno tiene su propia opinión, y es respetable y a veces compartida, y otras no.


Un saludo.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 31 Xul 2015, 15:39
Asunto: Re: VIª MEDIO MARATÓN “VILA DE PETÍN”

tripeco escribió:
Personalmente me parece una jodien... llevarse el campeonato gallego hasta Petín, pero bueno supongo que será una apreciación mía. Aparte de eso a un circuito con un desnivel acumulado de 300 y pico metros.

En fin, será que me queda a mí mucho a desmano.

Saludos.

Posiblemente a fagan alí por que non hai outro lugar que lle ofreza á FGA, mellores condicións para facela.
Se non estou equivocado na sua 1ª edición esta Media foi tamén campionato galego.
Foi a única vez que a corrín, (a popular) e a parte da distancia a que nos queda a moitos (a min a 215 Kms), hai que engadirlle a dureza do percorrido, ese ano fixera ademáis moita calor.
Eu ainda que dixen que non ia volver a facela por eses 2 motivos, se finalmente non se fai a Maralba, pode que a faga.
Weder

Foreiro infantil
Foreiro infantil
2/10/11
1 Carreiras
102 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 01 Ago 2015, 12:35
Asunto: Re: VIª MEDIO MARATÓN “VILA DE PETÍN” (20/09/2015)

Na miña opinion o stio onde se faja sendo en galicia pareceme ben, o q non me parece ben e o circuito, se a outros lle da igual pareceme ben pero os q entrenar pa intentar facer unha marca (como a min) non creo q esten moi de acordo.... se qres facer costas fainas entrenando....
teijeiro71

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/03/06
0 Carreiras
144 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 04 Ago 2015, 22:57
Asunto: Re: VI Medio Maratón "Vila de Petín" (20/09/2015)

Habilitada la plataforma de inscripción para el VIº Medio Maratón "Vila de Petín" en Carreiras Galegas.
teijeiro71

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/03/06
0 Carreiras
144 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 26 Ago 2015, 0:08
Asunto: Re: VI Medio Maratón "Vila de Petín" (20/09/2015)

La organización informa, que aquellos atletas que deseen participar en el Cpto. Gallego de Medo Maratón, que se deben inscribir en:

web de la RFEA (https://isis.rfea.es/sirfea2), hasta las 23:00 h del martes 15 de septiembre del 2015, siendo esta inscripción gratis.

Asimismo, si desean bolsa del corredor+comida, deben inscribirse en la
VI Medio Maratón de Petín en (http://www.carreirasgalegas.com)

Las inscripciones para la carrera tendrán un costo de 12€ hasta el día 15 de septiembre y 15€ a partir de ese día hasta el cierre de inscripciones.
El cierre de inscripciones online será el jueves 17 de septiembre.

teijeiro71

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/03/06
0 Carreiras
144 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 03 Set 2015, 23:31
Asunto: Re: VI Medio Maratón "Vila de Petín" (20/09/2015)

Presentado el VIº Medio Maratón "Vila de Petín" y Vª Andaina Popular, que a su vez es Campeonato Gallego de Medio Maratón.

En el acto se contaría con la presencia de Isidoro Hornillos(presidente FGA), Miguel Bautista (Alcalde de Petín), Juan Anta (Diputado Provincial) y Manuel Rodriguez (Delegado FGA en Valdeorras).
cardamas

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/10/14
6 Carreiras
102 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 05 Set 2015, 8:54
Asunto: Re: VI Medio Maratón "Vila de Petín" (20/09/2015)

Por mi parte ( y si el míster no lo impide Rezar ) tras la excelente acogida en el campeonato de veteranos en el Barco de este mismo año, estaré en el campeonato gallego también.

Yo también tengo claro que los diferentes campeonatos, tienen que estar repartidos por toda la geografía gallega. Y cualquier excusa es buena para visitar esa zona tan bonita de Galicia. Bailar

Pensando Me estoy pensando también hacer la inscripción por la bolsa del corredor. Lo consultaré con la almohada.
maRKis.puga

Maratoniano
Maratoniano
14/10/08
0 Carreiras
312 Mensaxes
A Estrada
Respostar citando Envío Sáb, 05 Set 2015, 11:20
Asunto: Re: VI Medio Maratón "Vila de Petín" (20/09/2015)

Yo quería saber qué nos trae la bolsa del corredor, para decidir si me inscribo o no a la popular tb.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos