Foros ›
XXXI Carreira Popular Concello de Meaño (13/09/2015)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Mér, 19 Ago 2015, 10:48
Asunto: Re: XXXI Carreira Popular Concello de Meaño (13/09/2015)

Si que é un pracer estar por aquí de novo. A ver se, por fin, nos vemos nalgunha carreira a partires deste outono (levo case dous anos en dique seco....). En todo caso, vémonos en Meaño.

Sanmikel, a ruta de Ricardo Otero corresponde ó circuíto antigo, antes da pequena modificación realizada en 2009. A túa ruta é a que se corresponde co actual circuíto.

En canto ó perfil, tés razón que non é tan dura. O que pasa é que en Wikiloc a escala vertical está moi esaxerada. Neste que fixen eu "a pinrel" ten o eixo de ordenadas máis pequeno.



Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
cerqueiro9

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/10/11
0 Carreiras
68 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 19 Ago 2015, 11:32
Asunto: Re: XXXI Carreira Popular Concello de Meaño (13/09/2015)

Xa que falades tan ben desta carreira haberá que estrenarse en ela, por certo cando abren as incripcións?? un saudo a todos
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Mér, 19 Ago 2015, 11:53
Asunto: Re: XXXI Carreira Popular Concello de Meaño (13/09/2015)

cerqueiro9 escribió:
Xa que falades tan ben desta carreira haberá que estrenarse en ela, por certo cando abren as incripcións?? un saudo a todos

En breve. Se non é hoxe, mañá deberían estar abertas xa.

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Ven, 21 Ago 2015, 9:23
Asunto: Re: XXXI Carreira Popular Concello de Meaño (13/09/2015)

Moi boas.

Xa está aberta a inscrición na XXXI Carreira Popular Concello de Meaño.

Non esquezades que se ben a inscrición é gratuíta, pídese que traiades un quilo de alimentos non perecedoiros para axudar co "Programa de emerxencia social" do Concello de Meaño. Segue habendo moita xente que necesita da nósa solidariedade.

Contamos con vós.
Conto con vós.

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Ven, 21 Ago 2015, 11:41
Asunto: Re: XXXI Carreira Popular Concello de Meaño (13/09/2015)

Un xa inscrito!!
É non fun o primeiro!!!
VilalongaRunner

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/03/10
0 Carreiras
96 Mensaxes
Vilalonga
Respostar citando Envío Ven, 21 Ago 2015, 20:43
Asunto: Re: XXXI Carreira Popular Concello de Meaño (13/09/2015)

Allí estaremos, por supuesto! Con el trato tan exquisito que se da a los corredores año tras año es una cita imperdible.
albertoarousa

Novo foreiro
Novo foreiro
20/03/12
3 Carreiras
20 Mensaxes
Vilagarcía de Arousa
Respostar citando Envío Lun, 24 Ago 2015, 9:02
Asunto: Re: XXXI Carreira Popular Concello de Meaño (13/09/2015)

Haberá que ir inscribíndose logo!
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mar, 25 Ago 2015, 11:51
Asunto: Re: XXXI Carreira Popular Concello de Meaño (13/09/2015)

Uf, este ano non sei se poderei ir en plan baixar o tempo do ano pasado.
Quizais me coincida coa vendima, e se non con unha festa a que queren ir as xefas!!!
Ir vou a ir igual, pero canso de choiar, ou con resaca!!


Última edición por sanmikel o Mar, 25 Ago 2015, 11:58; editado 1 vez
diegovic

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/10/11
9 Carreiras
109 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 25 Ago 2015, 11:57
Asunto: Re: XXXI Carreira Popular Concello de Meaño (13/09/2015)

Encantaríame ir, pero xa me inscribín para a MM da Costa da Vela, o mesmo día. Unha mágoa que coincida, pois o ano pasado corrín en Meaño e paseino pipa.
josetep

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/08/06
0 Carreiras
62 Mensaxes
Soutomaior
Respostar citando Envío Xov, 27 Ago 2015, 10:33
Asunto: Re: XXXI Carreira Popular Concello de Meaño (13/09/2015)

eu xa estou inscrito, será a primeira desta temporada (eu a conto dende setembro).

Animo coa organización.
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Ven, 28 Ago 2015, 14:12
Asunto: Re: XXXI Carreira Popular Concello de Meaño (13/09/2015)

ATENCIÓN!!!
Un pequeno tirón de orellas.
Estamos detectando que hai xente que se está inscribindo sin indicar os dous apelidos.
Recordámosvos que o punto primeiro do regulamento etablece, entre outros, como datos obrigatorios, nome e apelidos. Este feito, podería conlevar confusións e posibles erros na entrega de dorsais.
Estase a estudiar qué facer con estos casos, pero moi probablemente se esixa a presentación do DNI, non descartándose a descualificación por incumprimento do regulamento.

O que máis me apena, é que despois a organización vai a recibir críticas por ser intransixente.

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Ven, 28 Ago 2015, 20:56
Asunto: Re: XXXI Carreira Popular Concello de Meaño (13/09/2015)

A realidade é unha matiz moi peculiar, eu case sempre me inscribo con un apelido, pero casualidade, en championchip teño os dous, e imaxino que saera ben.
Non deberiades ser intransixentes, pois non creo que ninguen o fago a proposito. Eu creo que o dni, ou o mail da inscripcion, ou foto wo dni dun compañeiro e mais que suficiente. e non facer un mini drama de unha casualidade.
Quizais un mail x parte de championchip ou da organizacion os involucrados, soluciona o problema.
Ou simplemente no rexistro informatico que sexa obligatorio os dous apelidos, e xa esta.
Grzas Marcos.
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Ven, 28 Ago 2015, 21:48
Asunto: Re: XXXI Carreira Popular Concello de Meaño (13/09/2015)

Sanmikel, non se trata de facer un drama. Pero é que pode dar a lugar a confusións e agora, para solucionalo, temos un traballo extra co que non contabamos. E xa te podes imaxinar que non están as forzas sobradas.
Ademais, é que en este pais un denomínase polo nome e os "dous" apelidos.
Sabes cantos López García, García Pérez, Fernández Domínguez, etc., etc., pode haber repetidos. E non falemos dos que, dun ano para outro, modifican o nome ou incluso o DNI. Cando traballas con 800 nomes, non te podes parar a ver un por un por se a alguén se lle da por facer estos cambios.
Hoxe botei un par de horas cos listados dos catro últimos anos, verificando nome a nome, por se estas "cousiñas", para non deixar a ninguén fóra do premio á fidelidade. E se por enriba, me teño que poñer a correos cos que poñen un só apelido, "por que si", para facer verificacións, pois apaga e ímonos.

Non me malinterpretes, pero cando unha organización está a traballar con listados da orde de 800 nomes, non podemos andar con estas preocupacións porque un 5% non cumpre as normas, fronte a un 95% que sí o fai.

Non sei que decidirá o Concello, pero desde logo non creo que se vaia a pasar un traballo a maiores por eses inscritos que non cumplimetaron correctamente os datos. Para eso hai un regulamento, que, por certo, hai que aceptar para poder inscribirse.

En resumidas contas. Que non vai a chegar a sangre ó río Mr. Green ; pero se algúen se afoga, non saltaremos a por el Demo sorrindo .

Tí non te me canses moito na vendimia, ou a festa, ou ambas... que o domingo tés que da-lo callo.

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Ven, 28 Ago 2015, 22:02
Asunto: Re: XXXI Carreira Popular Concello de Meaño (13/09/2015)

Bueno. Noutra orde de cousas, dicirvos que hoxe tivo lugar a presentación ós medios de comunicación da XXXI Carreira Popular Concello de Meaño.

O acto desenvolveuse no marco incomparable da Quinta de San Amaro, e ó mesmo, ademais de Lourdes Ucha alcaldesa de Meaño e representantes de casas comerciais, asisteu como atleta invitado Robertas Geralavicius, gañador da última edición, que veu acompañado da doble gañadora, en 2002 e 2003, Mª Jesús Gestido.

Recordades o que dixen ó principio sobre os trofeos deste ano..... pois a ver se vedes Silbar







Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
Morceli

Foreiro infantil
Foreiro infantil
11/09/12
158 Carreiras
91 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 28 Ago 2015, 23:19
Asunto: Re: XXXI Carreira Popular Concello de Meaño (13/09/2015)

Pois a min encantábanme os da ceramista galega Mar Barral. E se era por orixinalidade, teño entendido que facía un modelo distinto e único para cada edición da carreira.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos