Foros ›
Maralba 2015: Media maratón do Salnés, Cambados- O Grove
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
correcaminhos

Novo foreiro
Novo foreiro
24/09/12
2 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 21 Xul 2015, 12:35
Asunto: Maralba 2015: Media maratón do Salnés, Cambados- O Grove

Hola a todos, estou mirando o dossier da maralba na web e pon que o 27 de MARZO se abría o plazo de inscripcións, vou a cronotec (que é a empresa encargada da cronometraxe este ano, algo que personalmente xa non me gusta...) e non atopo a carreira pon ningún sitio. A carreira ainda é dentro de 2 meses, o problema é que en 10 DIAS acaba o prazo da inscripción reducida e si non deixan inscribirse xa[b] me diredes...espero que o solucionen pronto.
Por certo, no teléfono de contacto non me colle ninguén
TitoFlis

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/03/09
100 Carreiras
495 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Mar, 21 Xul 2015, 12:45
Asunto: Re: Maralba 2015: Media maratón do Salnés, Cambados- O Grove

E moi probable que non teñamos edición 2015
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mar, 21 Xul 2015, 13:08
Asunto: Re: Maralba 2015: Media maratón do Salnés, Cambados- O Grove

TitoFlis escribió:
E moi probable que non teñamos edición 2015
Abraiado Abraiado Abraiado Abraiado
Non mo creo, está dentro do cirucito de "gestsport", empresa que xestiona cronotec. Estaba na web de cronotec, na de gessprot, estaba na súa paxina web oficial, así que non creo que eso sexa certo.
Se tes máis información, estaría ben sabelo.
O mesmo que indica "correcaminhos", levo eu xa 1 mes fixándome, e esperaba a que pasase o primeiro prazo, para darlle un pouco de tralla, para que se poñan as pilas.
pero se "titoflis" ten outra información, por favor que nos ilumine, pois para min era unha proba a tiro fixo no calendario.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mar, 21 Xul 2015, 13:24
Asunto: Re: Maralba 2015: Media maratón do Salnés, Cambados- O Grove

Información que existe en internet:
* Páxina oficial, indica que é para o 27/09/2015, incluso ten un contador, do que se deduce que a saída sería as 10:00. Maralba.org
Outro enlace da páxina oficial onde da maís iformación: Maralba información 2015. Ata o 27 de xullo incluído, é o periodo de inscripción recucido (pero non existe onde inscribirse, pois cronotec non deixa).

*Na páxina de cronotec, está colgado o reglamento do 1
REGLAMENTO I CIRCUITO DE CARRERAS GESTSPORT 2015 (que empezou con moi mal pe, pois se publicou despois da carreira da ostra), en indica que a Maralba está incluída nese circuito. Reglamento Gestsport 2015, con Maralba

* Páxina de cronotec do circuito, onde se pode inscirbir en todas, as probas, inluíndo a maralba. Circuito Gestsport, onde está Maralba Aqui é o único sitio onde te deixa insicribirte, pero inclue outras moitas probas, e costa 23 €. Probas incluso xa executadas.

* Páxina de GestsportGalicia, onde indica as carreiras onde se pode inscribir, inlucíndo a maralba 2015 (pero a partir do 1 de agosto, cousa rara, cando o perioro de inscripción de pago maís econónico é xusto ata esa data) Páxina Gestsportgalicia Maralba

Xa paso de buscar maís info, pero seguro que twitter, facebook... e incluso outros sitos existirá maís información.
Se despois de todo isto se cancela a proba, quedarán fatal todos os implicados, e se verá a moi pouca seriedade desta proba, que a deixará a ras do chan.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mar, 21 Xul 2015, 13:28
Asunto: Re: Maralba 2015: Media maratón do Salnés, Cambados- O Grove

Por non falar dos 26 incritos I CIRCUITO DE CARRERAS GESTSPORT 2015, que existen actualmente... que non sei eu... como farían eles...
klinger

Novo foreiro
Novo foreiro
24/09/10
0 Carreiras
14 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 21 Xul 2015, 15:15
Asunto: Re: Maralba 2015: Media maratón do Salnés, Cambados- O Grove

Polo que sei está todo no aire... pendente de si os novos Gobernos da Deputación de Pontevedra e Concellos do Grove e Cambados poñen cartos.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mar, 21 Xul 2015, 16:57
Asunto: Re: Maralba 2015: Media maratón do Salnés, Cambados- O Grove

klinger escribió:
Polo que sei está todo no aire... pendente de si os novos Gobernos da Deputación de Pontevedra e Concellos do Grove e Cambados poñen cartos.
Pois non sei eu que seriedade hai, se esta anunciado,e se esta presupostado. Se non se fai se di con antelacion e listo. Unha pena que estea no aire, con todo ben que comezou todo.
Triste
JotaVV

Maratoniano
Maratoniano
6/02/13
120 Carreiras
74 Mensaxes
A CORUÑA
Respostar citando Envío Mar, 21 Xul 2015, 20:01
Asunto: Re: Maralba 2015: Media maratón do Salnés, Cambados- O Grove

Pues yo iba a ir fijo!!! Aunque ya lo dudo... Repetiré en las Catedrales entonces. Una pena porque seguro que era una prueba bonita... Triste

JotaVV

#MuchoMasQueCorrer
#CarpeRunning
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mar, 21 Xul 2015, 20:27
Asunto: Re: Maralba 2015: Media maratón do Salnés, Cambados- O Grove

En principio non existe ningún comunicado oficial, asi que eu non seria tan drástico. Esperaria por o menos un tempo, porque en todos lugares indican que si se realizara.
Diagamos como a canción: "... son rumores, son rumores.."
POFF

Novo foreiro
Novo foreiro
6/07/12
100 Carreiras
46 Mensaxes
MARIN
Respostar citando Envío Mar, 21 Xul 2015, 22:19
Asunto: Re: Maralba 2015: Media maratón do Salnés, Cambados- O Gro

Yo solo digo una cosa, esta gente que organiza la carrera y el circuito son unos canta mañanas, la seriedad no la conocen y lo digo por lo siguiente.
La carrera conca do lerez la cambiaron de fecha para tener mas participación y fue al revés, hoy dia 21 de julio hay corredores que aun no tiene el trofeo que gano en la prueba, que daron de enviárselo por correo.
Carrera de Poyo lo mismo, tenían tres trofeos y según se subía al podio se lo pasaban un@s a otr@s, también que daron de enviarlo por correo, y a día de hoy siguen sin llegar a sus destinatarios.
Maralba 2014 ofertaron 2x1 para subir la participación y en conversación mía con Rebeca, ( si quiere mas datos estoy dispuesto a gastar una llamada de tlf ) que era o es la secretaria de la media maratón me dijo que el dos por uno incluía las inscripciones que se habían hecho con anterioridad a la oferta y las posteriores, pues a día de hoy en el club que yo corro estamos esperando la devolución de la pasta, le envié ulgun correo recordándoselo y ni me lo contesto.
Que los responsables de deporte de los ayuntamientos trabajen mas y no se fíen de esta gente
Superfresh

Foreiro infantil
Foreiro infantil
30/11/12
5 Carreiras
94 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 22 Xul 2015, 7:32
Asunto: Re: Maralba 2015: Media maratón do Salnés, Cambados- O Gro

POFF escribió:
Yo solo digo una cosa, esta gente que organiza la carrera y el circuito son unos canta mañanas, la seriedad no la conocen y lo digo por lo siguiente.
La carrera conca do lerez la cambiaron de fecha para tener mas participación y fue al revés, hoy dia 21 de julio hay corredores que aun no tiene el trofeo que gano en la prueba, que daron de enviárselo por correo.
Carrera de Poyo lo mismo, tenían tres trofeos y según se subía al podio se lo pasaban un@s a otr@s, también que daron de enviarlo por correo, y a día de hoy siguen sin llegar a sus destinatarios.
Maralba 2014 ofertaron 2x1 para subir la participación y en conversación mía con Rebeca, ( si quiere mas datos estoy dispuesto a gastar una llamada de tlf ) que era o es la secretaria de la media maratón me dijo que el dos por uno incluía las inscripciones que se habían hecho con anterioridad a la oferta y las posteriores, pues a día de hoy en el club que yo corro estamos esperando la devolución de la pasta, le envié ulgun correo recordándoselo y ni me lo contesto.
Que los responsables de deporte de los ayuntamientos trabajen mas y no se fíen de esta gente

Tes toda a razon esta xente de seriedade ten "cero", eu na carreira da conca do lerez menos mal que conseguin, despois de moito bregar, que me devolvesen o diñeiro. De feito cando montaron o circuito houbo carreiras incluidasque xa se celebraran, increible pero certo...
Brufraca

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/11/13
12 Carreiras
128 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 22 Xul 2015, 8:58
Asunto: Re: Maralba 2015: Media maratón do Salnés, Cambados- O Gro

Superfresh escribió:
POFF escribió:
Yo solo digo una cosa, esta gente que organiza la carrera y el circuito son unos canta mañanas, la seriedad no la conocen y lo digo por lo siguiente.
La carrera conca do lerez la cambiaron de fecha para tener mas participación y fue al revés, hoy dia 21 de julio hay corredores que aun no tiene el trofeo que gano en la prueba, que daron de enviárselo por correo.
Carrera de Poyo lo mismo, tenían tres trofeos y según se subía al podio se lo pasaban un@s a otr@s, también que daron de enviarlo por correo, y a día de hoy siguen sin llegar a sus destinatarios.
Maralba 2014 ofertaron 2x1 para subir la participación y en conversación mía con Rebeca, ( si quiere mas datos estoy dispuesto a gastar una llamada de tlf ) que era o es la secretaria de la media maratón me dijo que el dos por uno incluía las inscripciones que se habían hecho con anterioridad a la oferta y las posteriores, pues a día de hoy en el club que yo corro estamos esperando la devolución de la pasta, le envié ulgun correo recordándoselo y ni me lo contesto.
Que los responsables de deporte de los ayuntamientos trabajen mas y no se fíen de esta gente

Tes toda a razon esta xente de seriedade ten "cero", eu na carreira da conca do lerez menos mal que conseguin, despois de moito bregar, que me devolvesen o diñeiro. De feito cando montaron o circuito houbo carreiras incluidasque xa se celebraran, increible pero certo...

o da Conca do Lerez xa deixou ben claro a forma d actuar desta xentiña.... INCOMPETENTES..... esperemos que os que xestionan sepan en mas de quen deixan a a organización destas carreiras
TitoFlis

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/03/09
100 Carreiras
495 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Mér, 22 Xul 2015, 12:23
Asunto: Re: Maralba 2015: Media maratón do Salnés, Cambados- O Grove

Polo de pronto na paxina de Cronotec xa non permite a inscripción.
A organización da proba,ia a cargo principalmente das axudas institucionais dos concellos e da Deputacion....e coñecido que un cambio de goberno supon voltar a planificar proxectos e orzamentos,e mais complicado ainda sendo cousa de tres,e que eles ademais tiveran cambios no seu goberno a raíz das anteriores eleccions.
Eu podo entender que se cambie de data ou se anule a proba por multiples razons,o que sería mellorable e que non teñan os participantes a Luna de Valencia..Ou se fai,ou se anula,pero sempre avisando con un tempo prudencial para preparar ou non esa, ou otras probas


Última edición por TitoFlis o Mér, 22 Xul 2015, 12:28; editado 1 vez
maillotamarillo

Maratoniano
Maratoniano
28/11/14
90 Carreiras
439 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 22 Xul 2015, 12:28
Asunto: Re: Maralba 2015: Media maratón do Salnés, Cambados- O Grove

TB la carrera los puertos classic de Cronotec se cambio primero de fecha y se suspendió despues, por segundo año consecutivo. Yo paso...
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Mér, 22 Xul 2015, 13:16
Asunto: Re: Maralba 2015: Media maratón do Salnés, Cambados- O Grove

malas perspectivas tenemos al parecer............

" Corre la primera parte con tu cabeza,la segunda con tu personalidad,y la tercera con tu corazon."

Mike fanelli,entrenador





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos