Foros ›
"Penedos do Lobo" Maratón de Montaña de Galicia
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Mar, 11 Set 2007, 14:30
Asunto:

Desde logo Bubela estou de acordo por completo co teu comentario, solo que alguns non temos facilidade para expresarnos e menos por escrito...... Avergoñado ainda así todos sabíamos onde nos metíamos , 42kms. no monte por chairo que sexa son duros.....por iso penso que non veñen a conto esas "queixas", cada un temos a nosa propia película da carreira, os derradeiros días de traballo ou os entrenos de cara a mesma pero se non sale a prova como tiñamos previsto non vale achacarllo o circuito...... pero eso non quita que sexa solo a miña opinión e solo iso un comentario dun compañeiro mais deste foro ..........saudos a todos...
InsistoQue ben o pasei o domingo pola mañá.... :P Razz
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Mar, 11 Set 2007, 14:37
Asunto:

Por certo esquecia dar a noraboa a Northern polo comentario das botellas, por certo ningunha era miña.......penso que o tempo que perdín nos avituallamentos non vale mais que o traballo que xenera os voluntarios da organización buscalas entre as carqueixas.......
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 11 Set 2007, 15:33
Asunto:

Buenas. Yo tambien me lo pase bien a medias. Ya que deje la prueba en la media. El recorrido con unas vistas increibles y maravillosas. El primer cortafuegos demodelos pero autentico. Los primeros 10 km fueron corriendo/andando; pero desde le cortafuegos todo fue caminar. Ahi se acabo la gasolina y me plantee dejarlo en la media, ya que la entera se me hacia larga. Mi cuerpo no da para nada mas, sera que mi distancia mas larga estara sobre los 21 km.

Me gustaria ser de la partida el proximo año, por lo menos hasta la media. Buen ambiente y la organizacion muy buena y atenta. Ahora toca recuperarse para la proxima.

Lo de las botellas si que estuvo feo. Yo las llevaba en la mano y al llegar al avituallamiento hacia cambio, una vacia por una llena de agua.

Enhorabuena a todos los corredores/as, andarines que consiguieron acabar o no dicha prueba.

Nos veremos en proximas carreras.

Saludos a tod@s.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mar, 11 Set 2007, 16:05
Asunto:

Northern escribió:
Las botellas de plástico tiradas por el suelo a lo largo del recorrido eran parte del paisaje ?

Home, dende logo que ese é un aspecto a mellorar en TÃ?DALAS carreiras, mais especialmente nos percorridos por lugares tan sigulares como os espazos naturais de Galicia.

As organizacions poñen moito esforzo dos seus voluntarios para que unha proba atlética no signifique un deterioro do medio e posibles problemas para os habitantes e, algunhas xa poñen cubos ou contedores nos metros seguintes ós avituallamentos para que os participantes depositemo-lo lixo. Ã? un "efecto colateral" que se pode minimizar coa colaboración de tod@s.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
4x4

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/06/06
0 Carreiras
247 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 11 Set 2007, 16:10
Asunto:

Afiador escribió:
Por certo esquecia dar a noraboa a Northern polo comentario das botellas, por certo ningunha era miña.......penso que o tempo que perdín nos avituallamentos non vale mais que o traballo que xenera os voluntarios da organización buscalas entre as carqueixas.......

Hola a todos xa van 2 dias recollendo lixo polo monte,a palma a leva o Kmt.38 con 265 boltellis en 500mts ,e ainda non acabamos,pero xa sabiamos o que `podería pasar isto.
Noraboa a todos os participantes acabaran ou non
rst

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/04/06
0 Carreiras
255 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 11 Set 2007, 16:34
Asunto:

Enhorabuena a los organizadores de Penedos do Lobo, especialmente por incluir la clasificación de Canicross. Aunque los tiempos para la clasificación se tomaron en los 10km (luego hacía demasiado calor para competir con los perros) continuamos entrenando hasta la 1/2 Maratón. El recorrido muy bonito, incluso el cortafuegos.
Quiero seguir animando a los organizadores de pruebas en las que hay tierra para que incluyan la categoría de Canicross y por supuesto a los que tengais perro y que salís a correr con él, que participeis en los siguientes Canicross que se organizen. El siguiente será en Octubre. El que quiera información que contacte en robertosalvado @ mundo-r.com
Un saludo.
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Mar, 11 Set 2007, 17:15
Asunto:

En primeiro lugar felicitar a organización polo traballo realizado, o esforzo feito e o bó trato que se lle dou os participantes. Independientemente dos pequenos erros que sempre se poden ter, eu doulles un 10.

En canto a miña carreira, escomenzo pola final, tuven que retirarme. Foi no km 36 aprox. xusto nos primeiros metros da última subida a penedos. As sensacións de náuseas que tiña dende Prada ianse a convertir nunha realidade e decidín parar. O ano pasado a 2 kms do final, vomitei varias veces e este ano non estaba disposto a pasar o mesmo calvario.
Ata a media maraton todo ia perfecto, as sensacións eras boas e ata Prada estaba convencido de chegar no tempo previsto, pero a partir de ai, todo cambiou, as pernas tiraban ben pero tiña o estomago totalmente mareado. En Paradela sabía que podía sufrir, pero soamente eran 7 kms para o final; o facer o primeiro esforzo na coste de Penados, por pouco saeme o fígado pola boca e o instante tomei a decisión.....fun a disfrutar e non a sufrir, para sufrir sempre ai tempo. Outra vez será.

En canto o que dí Afiador, eu estou totalmente dacordo co que el di, pero eso non significa que nos podan gustar as probas donde realmente sexa factible ir correndo todo o tempo. Eu persoalmente sufrín moito máis na baixada que nas subidas, e considero esa baixada altamente perigosa, agora ben, eso non significa que me este a queixar, simplemente é unha opinión, eu sabia de ese tramo e voltei a repetir.

O das botellas eu recoñezo que é lamentable, pero tamén vou ser sincero, deixei unha preto de Paradela, ven é verdade que a deixei o lado do camiño xuntamente con outras, pero é que en ese momento todo me molestaba e non a soportaba máis na man, o sinto, son o primeiro en protestar por elo, pero si me volta a pasar; ainda que é contradictorio; a volvo a deixar, mil disculpas.
Linneo

Maratoniano
Maratoniano
25/12/06
58 Carreiras
418 Mensaxes
Compostela
Respostar citando Envío Mar, 11 Set 2007, 17:33
Asunto:


Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Mar, 11 Set 2007, 23:02
Asunto:

Amigo Afiador:
Varias cousas:
1º.- Non hai contradición ninguha entre o que opinamos
2º.- Admírote como corredor e como persoa despois de ter compartido contigo uns minutos de charla en Zamora en febreiro deste ano.
De feito nas carreiras non comparto espazos porque sempre vás moi por diante de mín

3.- Non sei se o teu comentario """.....por iso penso que non veñen a conto esas "queixas", cada un temos a nosa propia película da carreira, os derradeiros días de traballo ou os entrenos de cara a mesma pero se non sale a prova como tiñamos previsto non vale achacarllo o circuito......"" vai pola miña mensaxe. Eu reitero que a miña valoración da prova é excelente: tanto da carreira en sí, coma do meu debut nesta prova.

4º.- E para disipar calquera dúbida, reproduzo a mensaxe que onte lle enviei ao organizador - Santi Redonet-:

"
Santi:

Quérote felicitar polo enorme traballo e cariño que lle puxestes nesta prova tan singular como é un maratón de montaña:

1º.- Percorrido duro - as veces extremo - que debe marcar e singularizar este tipo de carreiras de montaña.

2º.- Excelente sinalización: só con ollar á frente xa se adiviñaban os paus vermellos

3º.- Excelente avituallamento: En lugares estratéxicos, para poder descansar ou cambiar o ritmo. Os voluntarios que traballaban ata se brindaban a encher os bidóns, e aportaban información, cariño e ánimos.

4º.- Excelente política de comunicacíon: a través da páxina web, e mediante a tua intervención a tarde anterior, advertindo dos perigos (terreo irregular, calor, necesidade de dosificar,..)

5º.- Só un pequeno lunar (a sinalización dos quilómetros entre o 32 e 38 (todos nos formamos un pequeno lío). Lunar que non empaña para nada unha carreira moi ben organizada e onde é dificilísimo valorar o moito e bó traballo que ben seguro levades desenvolvendo dende hai moitos moitos meses.

6º.- Prezo moi, moi adecuado: tendo en conta tódolos servizos, bolsa e ata almorzo do domingo.

Grazas; porque como ourensán é un orgullo ter unha carreira así na nosa terra. Ademáis con andaríns, e con cans.


Unha aperta a todos e singularmente a Afiador; e foi pena non haber descuberto antes este tipo de provas tan tan singulares.
mrdixie

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/08/06
0 Carreiras
667 Mensaxes
La Coruña
Respostar citando Envío Mér, 12 Set 2007, 10:17
Asunto:

Muy lindo todo, a pesar de que me caí dos veces y la 2º me dolió hasta el alma, no me podía levantar solo, me vino ayudar un corredor que venía por delante mío y si hacía fuerza me rompía, así que se acercó el que venía por detrás y entre los dos me ayudaron, (muchas gracias muchachos) esto ocurrió en el 34 aproximadamente, luego seguí con miedo, pero al ir poco a poco seguí pasando gente, lo que me dió mucho miedo fueron esas terríbles bajadas con algunas rocas sueltas, eso creo yo que hizo que mi tiempo cayera mucho ( y es que no llevaba las ruedas adecuadas para este típo de pruebas), había gente que bajaba que era impresionante, y otra que subía caminando que era imposible darle caza, unas cabras humanas espectaculares, pero me quedé impresionado con una chica muy delgada cómo trepaba!!! (caminando como todos pero nos mataba).
Las rampas eran endemoniadamente altas y suuuperlargas.
Y la verdad que la organización estuvo muy pero muy acertada al decír que había que llevar set de hidratación, había mucha gente que no lo llevaba, pero yo iba muy aco..... y me llevé mi mochila más cargada de la cuenta, lo cuál no me arrepiento porque a mi sí que me iba a hacer falta (y me hizo eh!!!!).
El recorrído espectacular, el comienzo muy lindo, salí atrás del todo casi con jecarqui que nos saludamos ni bien escuchamos el disparo, lo de las botellítas me parece una pelotudez quejarse, eran 42km, un calor de muerte, cuestas de más muerte y me parece una tontería que hablemos de la botellíta, yo la llevé mucho tiempo en la mano, a veces la dejaba en el avituallamiento y otras no me quedaba más remedio que dejarla en el camíno, creo yo que la organización tenía prevísto que esto iba a suceder.
El golpe mermó mi lento pero ritmo constante y un pequeño calambre en el gemelo derecho hizo que fuese más prudente de la cuenta, también llevé mi reflex jejeje, me acordaba de la publicidad y me daba la rísa. Desde aquí felicíto a todos los que participaron del foro Guiño y no pude
verlos, creo que me gusta más de la cuenta este tipo de pruebas.
Mi tiempo (es lo de menos) 05:13:33

www.myspace.com/mrdixiejazzband
Northern

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/11/06
0 Carreiras
567 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Set 2007, 14:30
Asunto:

mrdixie escribió:
Muy lindo todo, ..., lo de las botellítas me parece una pelotudez quejarse, eran 42km, un calor de muerte, cuestas de más muerte y me parece una tontería que hablemos de la botellíta, yo la llevé mucho tiempo en la mano, a veces la dejaba en el avituallamiento y otras no me quedaba más remedio que dejarla en el camíno, creo yo que la organización tenía prevísto que esto iba a suceder.

Ein ?? Abraiado Cómo ?? Quién eres tú para decir que es una pelotudez quejarse ? A quién llamas tu pelotudo por comentar lo de las botellas ? Para tí es una tontería hablar de las botellitas ?

A ver fascista inquisidor, que me vienes a decir qué puedo comentar y qué no puedo comentar ? Aquí el único pelotudo, come pelos eres tú, zumbao. Aquí el único que dice tonterías eres tú, majadero.

Pero quién coño es este patético lindo pulgoso ? Vete tú a recoger las botellitas palurdo maleducado.

Y qué tiene la organización que prever nada ? La organización yo imagino que pensó que todos éramos educados, responsables y amantes de la naturaleza pero claro, siempre aparece chulito de turno Demo


Saludos
mrdixie

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/08/06
0 Carreiras
667 Mensaxes
La Coruña
Respostar citando Envío Mér, 12 Set 2007, 16:00
Asunto:

Estimado colega, creo que te has pasado al insultarme de esa manera, yo simplemente usé la frase pelotudez, pero no te llamé pelotudo, yo soy un amante y total defensor de la naturaleza y creo qué expliqué mi actitud.

fascista inquisidor?
palurdo maleducado?
patético lindo pulgoso ?
chulito de turno ?
Y otras que se ven en tu escríto
Qué barbaridad!!!, no pensé que se podían decir tantas cosas Confuso

Bueno, a la gente que me conoce y con los que he compartído gratos momentos en carrera les pido disculpas si he ofendído a alguien y a ti también Northern


Gracias por todo

www.myspace.com/mrdixiejazzband
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Mér, 12 Set 2007, 16:39
Asunto:

Enhorabuena a todos, está claro que unos sufristéis más que otros, pero todos disfrutasteis, a pesar de la dureza de la prueba. Pero está claro que este tipo de pruebas engancha. Yo el domingo me moría de envidia y después de leeros mucho más.

Mr. Dixie, IMPRESIONANTE, que tiempazo y pobres los que te ayudaron a levantarte porque aunque eres grande como persona, también eres muy grande físicamente, pobres, no me los imagino agotados como irían y tener que ayudar a levantar una mole. Ríndose

Y Northen, creo que te has pasado en tu respuesta, porque primero a lo mejor tenías que conocer a Mr. Dixie y después entender porque dice eso, que yo desde fuera no creo que fuera ninguna ofensa hacia nadie, pero si alguien insultó si fuiste tú, así que moderate un poquito porque aquí actitudes como esa, a mi me parecen que si que sobran.

Un saludo a todos y a recuperarse.

Fema

HALA UNIÓN, siempre estarás en mi corazón. Unión sólo hubo una. corunacomarca.blogspot.com.es/
mrdixie

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/08/06
0 Carreiras
667 Mensaxes
La Coruña
Respostar citando Envío Mér, 12 Set 2007, 17:00
Asunto:

Gracias Fema Moi feliz , la verdad que extrañé a todos los colegas que fuímos a Madríd Chorando , hubiese estado impresionante, para el 2008 ok??
Me dijo Brian el de la tienda running shop Coruña, ahora no recuerdo su apodo en el foro, que la recuperación de una maratón de montaña era muchísimo más rápida que una maratón normal, ¿y sabes que? tiene toda la razón del mundo, hoy miércoles estoy hecho una pinturíta y tengo ganas de hacer otra más de montaña, la verdad que es muy dura...pero espectacular, tu hubieses andado bárbaro.
Bueno, ya se a que atenerme para el 3 de noviembre que correré en mi país el K42 en un paraje maravilloso que se llama Villa La Angostura, www.patagoniaventos.com pertenece a la provincia de Neuquén (Arg) y está muy cerquíta de Bariloche provincia de Río Negro a unos 80km, ya voy con más confianza
Un abrazo y nos vemos en las calles

www.myspace.com/mrdixiejazzband
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Set 2007, 17:09
Asunto:

Buenas. Vamos a ponernos tranquilos. Aqui Mr.dixie dio su opinion, Northen dio la suya. Y cada uno de los que hemos participado el domingo y escribimos en el foro da su version y parecer de las cosas. A mi tampoco me parecio bien tirar las botellas por el monte adelante, a mi me costaba llevarlas en la mano y si aun encima vas incomodo me parece logico tirarlas. Lo que me parecio simpatico fue que las varas indicadoras tenian una botella. Pero Mr.dixie no se metio con nadie ni con nada. Asi que por favor un poco de tranquilidad y antes de responder leer e interpretar como se escribe.

No es lo mismo hablar en persona que escribir a traves de un foro. Cada uno interpreta como le parece. Tambien cada uno hablo de lo duro o no que era el recorrido y nadie se metio con nadie.

Cada uno tiene su punto de vista y no hay que darle mas vueltas.

Saludos a tod@s.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos