Foros ›
III Trail Vila de Cuntis - 5/07/2015
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Mér, 01 Xul 2015, 20:07
Asunto: Re: III Trail Vila de Cuntis - 5/07/2015

koala36 escribió:
CesGti escribió:
xosemaria escribió:
Inscrito, unha vez superados os 26 km de O Pino, imos probar que tal os 28 km de Cuntis.
O que asusta mais son os desniveis, en O Pino uns 500 metros, e aquí 1.400...

vouche ser moi sincero.

vas querer repetir porque me parece un Trail cojonudo, pero valo pasar moi mal !!!

tomao con calma,no kilomero 7 vas a usar as mans,e no 24 ou asi vaste acordar do dia no que se che ocurreu apuntarte a tal cousa,jajajajajaja.


eu invito a todo o mundo a que corra este trail e que non lle conten nada sobre o "famoso" cortalumes,que o sintan nas suas pernas.
Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Menos mal que xosemaria xa estaba inscrito que senon despois do teu comentario ( moi acertado por certo, ainda que eu añadiria que ademais das mans igual tamen tes que usar os dentes Guiño ) estou seguro que igual xa nin se apuntaba

calame a boca !!!

veño ahora de facer o percorrido e si me descoido ata se me sacaron as ganas a min,jajajajaj.


a ver,e un trail moi recomendable,pero tampouco vou enganar a ninguen,e duro,para que vamos a negalo.
xesteiras

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/02/10
0 Carreiras
82 Mensaxes
Cuntis
Respostar citando Envío Mér, 01 Xul 2015, 21:30
Asunto: Re: III Trail Vila de Cuntis - 5/07/2015

Como xa non queda case nada para o día e o trail en cuestión, vou adiantarvos unhas pequenas indicacións:

O pavillón municipal estará aberto a partir das 7:00 horas para poder cambiarse. Na zona donde está este pavillón hai un gran espazo para poder aparcar os coches. Está a escasos 100 m do lugar de saída e chegada da proba que finalmente será na Praza das Árbores, no centro do pobo.

A bolsa de corredor e os dorsais entregarémolos na Praza das Árbores a partir das 7:30 horas. Ao mesmo tempo faremos entrega dos regalos que se sortearán entre todos os participantes.
A bolsa do corredor dos participantes no trail e no mini trail estará composto por: dorsal, unha cuña de queixo "Palo Santo", 500 g de membrillo, un gel de Nutrisport e un zapatillero, ademáis de vales de desconto dunha empresa de turismo activo e tamén da tenda amiga e patrocinador do noso equipo, A Poutada. Para os participantes na andaina a bolsa constará dun zapatillero e vales de desconto dunha empresa de turismo activo e de A Poutada, ademáis do dorsal.

Os/as federados/as, acordádevos de traer a licenza federativa.

A saída será ás 9:00 horas para o trail e o mini trail. A andaina sairá a continuación.

Recorrido: Estará todo sinalizado con cinta branca e azul, tanto para o trail, mini trail e andaina. Os recorridos da andaina que sexan distintos do trail e do mini trail, estarán marcados con cinta amarela/marrón.

Avituallamentos: cada 5 km, máis ou menos, teremos un punto de avituallamento. O 1º na Louriña, líquido: auga e powerade; 2º en Sebil, sólido/líquido: sandia, melón, laranxa, platano, frutos secos, gominolas, auga, powerade e isotónico de Nutrisport; 3º para o trail, alto de Mesego, líquido: auga e powerade; 4º en Castrolandín, sólido/líquido: sandia, melón, laranxa, plátano, membrillo, auga, powerade e isotónico de Nutrisport; 5º para o trail, Arcos: líquido: auga. Neste punto poremos auga ao inicio do cortalumes e ao final.
Así mesmo, se o día é moi caluroso, poremos tamén ao inicio do alto de Mesego un punto con auga.
Por favor, respetade o medio polo que nos estamos movendo. Teremos papeleiras para poder tirar a basura. Nos limparemos o recorrido pero pídovos que sexades responsables e usedes eses recipientes para tirar os restos de geles, envoltorios, botellas, ... Gracias.

Persoal de apoio: Haberá persoal da organización polo recorrido, ademáis dos escobas das tres probas e dos xuices da FGM.

Tempo de corte: Os participantes do trail que no km 15,800 Alto de Mesego, superen as 3 horas 45 minutos, estarán obrigados a abandonar a proba. Neste punto de avituallamento, haberá persoal da organización co que poderán baixar ata o pobo.

Cruces de estrada: Os cruces de estrada estarán cubertos por persoal de protección civil.

Premios: Para os 3 primeiros de cada categoría. No mini trail haberá para os 3 primeiros clasificados e 3 primeiras clasificadas.
Tamén daremos un premio ao equipo mellor clasificado, excluíndo ao CdM Xesteiras. Para esta clasificación térase en conta, indistintamente, os participantes no trail e no mini trail.

Comida fin da carreira: Como ven sendo habitual nas nosas probas, os callos non poden faltar e, á falta de mexilón por problemas coa tóxina, poremos empanada. De postre, tarta de Santiago e de queixo. Para beber, cervexa e auga. Se podemos conseguir algo máis, xa o veredes alí.

Teremos tamén monitores de tempo libre para os máis pequenos e un hinchable. Animádevos a traer aos peques que o pasarán moi ben co noso compañeiro Yago.

Penso que nada máis, se tedes algunha pregunta ou dúbida, mediante este medio contestarei o que estimedes oportuno preguntar ou se queredes a través do noso correo cdmxesteiras @ gmail.com

Saúdos. Tono
agiz3

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
18/02/14
0 Carreiras
194 Mensaxes
Ponteareas
Respostar citando Envío Xov, 02 Xul 2015, 13:59
Asunto: Re: III Trail Vila de Cuntis - 5/07/2015

xesteiras, gracias por toda la información, genial!!!
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Xov, 02 Xul 2015, 17:21
Asunto: Re: III Trail Vila de Cuntis - 5/07/2015

Pois nada, estuben en dudas hasta o ultimo momento de si inscribirme ou non debido a miña baixa forma fisica, pero gustoume tanto o ano pasado que o final...INSCRITO. Seguro que me arrepentirei o domingo pero ahora xa esta.....e ainda por encima liei a muller e unha amiga para que fagan tamen a andaina!!!!!!
Vemonos o domingo!!!!!
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Xov, 02 Xul 2015, 18:03
Asunto: Re: III Trail Vila de Cuntis - 5/07/2015

xesteiras escribió:
Como xa non queda case nada para o día e o trail en cuestión, vou adiantarvos unhas pequenas indicacións:

O pavillón municipal estará aberto a partir das 7:00 horas para poder cambiarse. Na zona donde está este pavillón hai un gran espazo para poder aparcar os coches. Está a escasos 100 m do lugar de saída e chegada da proba que finalmente será na Praza das Árbores, no centro do pobo.

A bolsa de corredor e os dorsais entregarémolos na Praza das Árbores a partir das 7:30 horas. Ao mesmo tempo faremos entrega dos regalos que se sortearán entre todos os participantes.
A bolsa do corredor dos participantes no trail e no mini trail estará composto por: dorsal, unha cuña de queixo "Palo Santo", 500 g de membrillo, un gel de Nutrisport e un zapatillero, ademáis de vales de desconto dunha empresa de turismo activo e tamén da tenda amiga e patrocinador do noso equipo, A Poutada. Para os participantes na andaina a bolsa constará dun zapatillero e vales de desconto dunha empresa de turismo activo e de A Poutada, ademáis do dorsal.

Os/as federados/as, acordádevos de traer a licenza federativa.

A saída será ás 9:00 horas para o trail e o mini trail. A andaina sairá a continuación.

Recorrido: Estará todo sinalizado con cinta branca e azul, tanto para o trail, mini trail e andaina. Os recorridos da andaina que sexan distintos do trail e do mini trail, estarán marcados con cinta amarela/marrón.

Avituallamentos: cada 5 km, máis ou menos, teremos un punto de avituallamento. O 1º na Louriña, líquido: auga e powerade; 2º en Sebil, sólido/líquido: sandia, melón, laranxa, platano, frutos secos, gominolas, auga, powerade e isotónico de Nutrisport; 3º para o trail, alto de Mesego, líquido: auga e powerade; 4º en Castrolandín, sólido/líquido: sandia, melón, laranxa, plátano, membrillo, auga, powerade e isotónico de Nutrisport; 5º para o trail, Arcos: líquido: auga. Neste punto poremos auga ao inicio do cortalumes e ao final.
Así mesmo, se o día é moi caluroso, poremos tamén ao inicio do alto de Mesego un punto con auga.
Por favor, respetade o medio polo que nos estamos movendo. Teremos papeleiras para poder tirar a basura. Nos limparemos o recorrido pero pídovos que sexades responsables e usedes eses recipientes para tirar os restos de geles, envoltorios, botellas, ... Gracias.

Persoal de apoio: Haberá persoal da organización polo recorrido, ademáis dos escobas das tres probas e dos xuices da FGM.

Tempo de corte: Os participantes do trail que no km 15,800 Alto de Mesego, superen as 3 horas 45 minutos, estarán obrigados a abandonar a proba. Neste punto de avituallamento, haberá persoal da organización co que poderán baixar ata o pobo.

Cruces de estrada: Os cruces de estrada estarán cubertos por persoal de protección civil.

Premios: Para os 3 primeiros de cada categoría. No mini trail haberá para os 3 primeiros clasificados e 3 primeiras clasificadas.
Tamén daremos un premio ao equipo mellor clasificado, excluíndo ao CdM Xesteiras. Para esta clasificación térase en conta, indistintamente, os participantes no trail e no mini trail.

Comida fin da carreira: Como ven sendo habitual nas nosas probas, os callos non poden faltar e, á falta de mexilón por problemas coa tóxina, poremos empanada. De postre, tarta de Santiago e de queixo. Para beber, cervexa e auga. Se podemos conseguir algo máis, xa o veredes alí.

Teremos tamén monitores de tempo libre para os máis pequenos e un hinchable. Animádevos a traer aos peques que o pasarán moi ben co noso compañeiro Yago.

Penso que nada máis, se tedes algunha pregunta ou dúbida, mediante este medio contestarei o que estimedes oportuno preguntar ou se queredes a través do noso correo cdmxesteiras @ gmail.com

Saúdos. Tono

pola miña parte prefiero a empanada que o mexilon,asique todo perfecto.

de correr non falo que xa me canso,jajaj.

saudos amigo.
Taboas

Novo foreiro
Novo foreiro
25/12/14
1 Carreiras
8 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 03 Xul 2015, 9:34
Asunto: Re: III Trail Vila de Cuntis - 5/07/2015

Buenos dias,
Me he animado a hacer esta prueba despues de participar en algunas de 20 Km pero ahora me empieza a entrar un poco de miedillo.
El asunto es que no tengo zapatillas de trail, solo unas asics normales de carretera GT 2000 y como he escuchado que el terreno es un poco tecnico.... Creeis que se podria?

Muchas gracias y un saludo
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Ven, 03 Xul 2015, 9:53
Asunto: Re: III Trail Vila de Cuntis - 5/07/2015

Taboas escribió:
Buenos dias,
Me he animado a hacer esta prueba despues de participar en algunas de 20 Km pero ahora me empieza a entrar un poco de miedillo.
El asunto es que no tengo zapatillas de trail, solo unas asics normales de carretera GT 2000 y como he escuchado que el terreno es un poco tecnico.... Creeis que se podria?

Muchas gracias y un saludo

Na miña opinion penso que non tes problema, xa que ademais o terreno nun principio estará seco. Tamen dependerá dos teus ritmos. E sobre todo tes que saber o que levas nos pés pero desde o meu punto de vista sin ser o mellor calzado podes facer a carreira sin problema.
anxinho

Montañés
Montañés
3/04/08
0 Carreiras
418 Mensaxes
Rianxiño
Respostar citando Envío Ven, 03 Xul 2015, 11:16
Asunto: Re: III Trail Vila de Cuntis - 5/07/2015

Dende o Trail San Silvestre de Viana do Castelo (45 kms) en decembro do ano pasado non voltei a competir.

Levo un ano marcado polas lesions e pola falta de adestramento, pero o domingo vou ser da partida. Iso si, no trail curto porque para o longo ainda me falta un pouco de peito e adestramento para rematalo con garantias.

E deber a falta de competicion que xa teño ese "gusanillo", chamese tension, metido no corpo dende onte que formalicei a inscripcion.
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Sáb, 04 Xul 2015, 0:15
Asunto: Re: III Trail Vila de Cuntis - 5/07/2015

anxinho escribió:
Dende o Trail San Silvestre de Viana do Castelo (45 kms) en decembro do ano pasado non voltei a competir.

Levo un ano marcado polas lesions e pola falta de adestramento, pero o domingo vou ser da partida. Iso si, no trail curto porque para o longo ainda me falta un pouco de peito e adestramento para rematalo con garantias.

E deber a falta de competicion que xa teño ese "gusanillo", chamese tension, metido no corpo dende onte que formalicei a inscripcion.

si o tobillo che respeta non tes fallo lambon.
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Sáb, 04 Xul 2015, 0:16
Asunto: Re: III Trail Vila de Cuntis - 5/07/2015

Taboas escribió:
Buenos dias,
Me he animado a hacer esta prueba despues de participar en algunas de 20 Km pero ahora me empieza a entrar un poco de miedillo.
El asunto es que no tengo zapatillas de trail, solo unas asics normales de carretera GT 2000 y como he escuchado que el terreno es un poco tecnico.... Creeis que se podria?

Muchas gracias y un saludo

solo tes 3 baixadas cortas e puntuais con pendiente suficiente como para facerte andar con ollo,polo resto non tes ningun problema.

non e o calzado mais adecuado,pero correras sin perigo.
Taboas

Novo foreiro
Novo foreiro
25/12/14
1 Carreiras
8 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 04 Xul 2015, 18:08
Asunto: Re: III Trail Vila de Cuntis - 5/07/2015

CesGti escribió:
Taboas escribió:
Buenos dias,
Me he animado a hacer esta prueba despues de participar en algunas de 20 Km pero ahora me empieza a entrar un poco de miedillo.
El asunto es que no tengo zapatillas de trail, solo unas asics normales de carretera GT 2000 y como he escuchado que el terreno es un poco tecnico.... Creeis que se podria?

Muchas gracias y un saludo

solo tes 3 baixadas cortas e puntuais con pendiente suficiente como para facerte andar con ollo,polo resto non tes ningun problema.

non e o calzado mais adecuado,pero correras sin perigo.

muchas gracias, ya voy mas tranquilo
anxinho

Montañés
Montañés
3/04/08
0 Carreiras
418 Mensaxes
Rianxiño
Respostar citando Envío Dom, 05 Xul 2015, 18:38
Asunto: Re: III Trail Vila de Cuntis - 5/07/2015

A falta do material gráfico que estamos recopilando non me podo resistir a compartir xa con tod@s o que esta mañan vivimos a Tribu no Trail de Cuntis.
Cando unha proba está organizada por apaixoados da montaña, con moita experiencia en probas estatais e internacionais ademais de grandes corredores e mellores persoas. Se a todo isto lle sumamos un marco como o que nos ofrece Cuntis e un percorrido deseñado para contentar a todo o mundo: con subidas das que tiran do peito, outras que deixaban correr, baixadas entretidas...
Seguramente que foi todo isto o que animou a que se concentrará nesta carreira o mellorciño do Trail galego asi como gran cantidade de participantes.
Non vou falar da marcaxe ou abastecementos porque como ía ser senon perfecta tendo en conta quen organizaba. O abastecemento final era como os pinchos de antes de entrar nunha voda e iso que non puidemos quedar aos callos... Do que si vou falar e do membrillo e do queixo... Palo Santo nada menos. Non vos quero contar a cara que se lle puxo á muller cando cheguei con el a casa... Non sei por iso ou polo bono para dúas persoas para o Balneario de Cuntis que me tocou (Anxo) porque polas perneiras que lle tocaron a o outro indio Cesgti non creo que fose ou iso espero.
Pero o que diferencia unha boa carreira da carreira perfecta é o "speaker". E o de Cuntis non defraudou animando a todolos corredores que chegaban á meta e entretendo a tódolos asistentes... Moita pinta de corredor non tiña pero era un artista sacándonos a todos un sorriso (hai que ficharllo aos Xesteiras para o Trail de Vitres o 20 de setembro).
E haberà que dicir algo do tema deportivo porque senon ided pebsar que soamente fumos á festa.. Pois eu (Anxo) era a primeira carreira deste ano e por se acaso decidín ir ao Trail dos meniños e non foi nada mal a cousa. Ao final sétima posición e unha torcedura nun nocello que non me permitiu apretar nas baixadas e fixome perder bastante tempo. Pero sensacións boisimas e rematando moi ben e con gañas de haber ido ao Trail dos homes.
O que si que foi ao Trail dos Homes foi o Galgo de Rois e hoxe demostrou que é humano téndose que retirar no km 20 por un pinzamento lumbar cando estaba loitando por entrar entre os dez primeiros. Isto para nada mancha a súa excelente tempada despois de gañar os 100 kms da Barbanza e na Curota.
Aproveitar para felicitar aos Xesteiras e en especial a Tono, asi como, aos gañadores e participantes nesta hiperrecomendable proba. Para o ano màis... Iso seguro.
P.D. unha vez teñamos fotos iremos colgandoas
anxinho

Montañés
Montañés
3/04/08
0 Carreiras
418 Mensaxes
Rianxiño
Respostar citando Envío Dom, 05 Xul 2015, 18:39
Asunto: Re: III Trail Vila de Cuntis - 5/07/2015

Por certo fonte: facebook de Tribu Trail
xosemaria

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/12/12
2 Carreiras
68 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Dom, 05 Xul 2015, 18:51
Asunto: Re: III Trail Vila de Cuntis - 5/07/2015

Vaites! Retirouse Ces?? Agardo non sexa nada e pronto este de volta nó monte.

En canto ao trail en si, era estrea para min na distancia e sobre todo na dureza. Rematei moi contento, extremadamente canso pero moi contento. O percorrido duro e fermoso, os avituallamientos incribles todos eles, a subida do 23-24 fixenna lembrando de todos e cada un dos organizadores, e despois entrei en meta feliz e refresqueime na fonte que se agradeceu moito.

En definitiva, votaréi.
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Dom, 05 Xul 2015, 20:49
Asunto: Re: III Trail Vila de Cuntis - 5/07/2015

xosemaria escribió:
Vaites! Retirouse Ces?? Agardo non sexa nada e pronto este de volta nó monte.

En canto ao trail en si, era estrea para min na distancia e sobre todo na dureza. Rematei moi contento, extremadamente canso pero moi contento. O percorrido duro e fermoso, os avituallamientos incribles todos eles, a subida do 23-24 fixenna lembrando de todos e cada un dos organizadores, e despois entrei en meta feliz e refresqueime na fonte que se agradeceu moito.

En definitiva, votaréi.

quero a foto que fixeches na salida previa a petada!!!

foi o lombo, naaaaaa,cousas de vellos, jajajajaja.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos