Foros ›
IV Eurocidade 10 (Valença-Tui) (14/06/15)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
nacho2389

Novo foreiro
Novo foreiro
7/11/11
0 Carreiras
28 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Xuñ 2015, 16:11
Asunto: Re: IV Eurocidade 10 (Valença-Tui) (14/06/15)

Muchas gracias a todos los que de una forma u otra han contribuído a la organización de la carrera, especialmente a los voluntarios. Gran ambiente y un recorrido muy duro pero divertidísimo.
Nos vemos en la edición del próximo año.
Saludos.
Lolinho38

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
147 Carreiras
313 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Dom, 14 Xuñ 2015, 17:43
Asunto: Re: IV Eurocidade 10 (Valença-Tui) (14/06/15)

Dura, muy dura carrera, pero tremendamente bella... Enhorabuena a la organización. El año que viene espero volver ser de la partida...
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4695 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Dom, 14 Xuñ 2015, 18:04
Asunto: Re: IV Eurocidade 10 (Valença-Tui) (14/06/15)

lo primero felicitar a la organizacion,por el trabajo y el esfuerzo,a los voluntarios,y al publico que aplaudio,la distancia me dio 10340,pero ya avisaran en la salida que tenia unos metros de mas,o sea que sin problema,la carrera en si,pues se hace dura,y sino estas a tope mas,la segunda parte,pica continuamente hacia arriba,y esos tramos de adoquin castigan bastante,pero me parece preciosa,la salida y llegada en la fortaleza,cruzar ese puente mitico galaico-portugues,el paseo fluvial,y ese callejeo por tui.a nivel personal,tras la semana casi sin entrenos por la torcedura del find pasado,y la carrera de ayer noche en pontevedra,pues aunque sali fuerte,al final me faltaron fuerzas,un placer saludar a corneira en las duchas,y a isaias ,y como no a dani,primero por su MMP ayer en caminha,y luego hoy doblando y sacandome las pegatinas sobre el miño,vas por buen camino para berlin.saludos

" Corre la primera parte con tu cabeza,la segunda con tu personalidad,y la tercera con tu corazon."

Mike fanelli,entrenador
yamahawar

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
11/03/12
0 Carreiras
257 Mensaxes
gondomar
Respostar citando Envío Dom, 14 Xuñ 2015, 19:49
Asunto: Re: IV Eurocidade 10 (Valença-Tui) (14/06/15)

buenas,muy buena carrera pero los 2 ultimos kilometros,su puta madre,perdon.todo muy bien corriendo en mi segunda tierra,y con unos primeros kilometros que fueron a lo loco.al final 43,12 y muy contento por todo lo que dieron por solo 3euros.
gracias tambien a todos lo fotografos que habia,y que seguramente pronto tendremos fotos a esgalla
gracias y para el año mas
emailGalicia

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/07/09
0 Carreiras
179 Mensaxes
Tui
Respostar citando Envío Dom, 14 Xuñ 2015, 22:52
Asunto: Re: IV Eurocidade 10 (Valença-Tui) (14/06/15)

Grazas a todos pola vosa participación. Nesta carreira tamén puiden correr eu e disfrutei cun perfil esixente pero fermoso, e coa satisfacción de lograr unha vez máis baixar dos 40 minutos.
En canto ao tema organizativo pedir desculpas por certos pequenos erros dos que tomamos nota para que non se volvan a repetir. Por un lado o circuito tivo unhas pequenas variacións na parte portuguesa con respecto ao marcado na web (esto é responsabilidade miña pois non comprendín exactamente como quedaba). A forma de crear o circuito é bastante complicada, con xente do país veciño encargada dunha parte do circuito, xente de Tui de outra parte, etc. Era a primeira vez que saíamos da Coroada, pois na anterior edición par saímos dende a zona da piscina. Creo que o percorrido gaña en vistosidade, e para a próxima edición par xa sabemos exactamente por onde irá. O erro meu levou aos encargados de poñer os puntos kilométricos a medir mal a primeira parte do percorrido polo que os kilómetros aparecían marcados antes de tempo. De todas formas a distancia final si que era de 10km ou uns 100 metros de máis (segundo o meu GPS de 10,10 Km a outros compañeiros lle deu 10,06 10,20 10,17 9,98 alguén no foro comentou que 10,30). Outro problema que escoitei foi que a talla pequena das camisetas esgotouse e varias persoas tiveron que levar unha maior do desexado. Para a próxima edición buscaremos a forma de evitar que esto pase. Tal vez solicitemos a talla na inscrición e que apareza no dorsal e non se poida cambiar na meta así que recomendamos a todos os corredores que revisen a talla que teñen posta nas inscricións en championchip. Tamén parece que faltou unha persoa nun cruce e que un par de coches se meteron no medio do circuito (de todas formas non teño claro se saíron dun cruce sen controlar ou dun aparcamento, o cal resulta moito máis complicado de controlar). Seguro que houbo máis erros dos que eu non me enterei, entre todos os da organización nos reuniremos en breve para saber todo o que podemos mellorar para o ano que ben.
JoseDuran

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
13/06/13
46 Carreiras
154 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Xuñ 2015, 9:01
Asunto: Re: IV Eurocidade 10 (Valença-Tui) (14/06/15)

Muchas gracias a la organización, una carrera genial. He participado en todas las ediciones y el nuevo recorrido mejora con respecto al 2013 al cambiar la salida/meta, no así , en mi opinión, el cambio de sentido alrededor de Valença. Se disfruta más de la bajada bordeando la fortaleza por el carril bici (sobre todo para los pies), y la llegada subiendo por la avenida de España y su adoquinado hasta la puerta de la Fortaleza.
¿es posible que la música no esté a un volumen tan alto? Ya sé que es igual en todas las carreras, pero no entiendo que tengamos que taparnos los oídos al acercarnos a la salida.
Fantástica la banda de música al cruzar el puente, lo bien controlado que estaban los cruces y la eficiencia con que todo funciona en esta carrera.
Gracias.
gdmfirm

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/04/14
2 Carreiras
113 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 16 Xuñ 2015, 9:59
Asunto: Re: IV Eurocidade 10 (Valença-Tui) (14/06/15)

Carrerón!!! Organización, lugares de paso y el tiempo acompañó Sorriso

a ver si pronto vemos algunas fotos de la prueba, deben estar chulas!
aquintiana

Novo foreiro
Novo foreiro
1/10/13
5 Carreiras
38 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 16 Xuñ 2015, 10:53
Asunto: Re: IV Eurocidade 10 (Valença-Tui) (14/06/15)

Muy buena carrera. Enhorabuena organización.

Sabeis si hay alguna foto por ahi?
ocampo

Novo foreiro
Novo foreiro
27/04/15
0 Carreiras
23 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 16 Xuñ 2015, 11:53
Asunto: Re: IV Eurocidade 10 (Valença-Tui) (14/06/15)

Non hai fotos da carreira???
yamahawar

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
11/03/12
0 Carreiras
257 Mensaxes
gondomar
Respostar citando Envío Xov, 18 Xuñ 2015, 22:25
Asunto: Re: IV Eurocidade 10 (Valença-Tui) (14/06/15)

una pena que no haya fotos pero yo juraria que habia muchos fotografos,serian portugueses,a lo mejor estan en algun foro portugues
pena penita pena
emailGalicia

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/07/09
0 Carreiras
179 Mensaxes
Tui
Respostar citando Envío Ven, 19 Xuñ 2015, 9:34
Asunto: Re: IV Eurocidade 10 (Valença-Tui) (14/06/15)

yamahawar escribió:
una pena que no haya fotos pero yo juraria que habia muchos fotografos,serian portugueses,a lo mejor estan en algun foro portugues
pena penita pena
Xa podes ver fotos:
[FOTOS] IV Eurocidade 10 , Valença -Tui (14/06/2015)
Cando teña tempo subirei á web do club máis fotos e as compartirei no foro correspondente





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos