Foros ›
VII Cross de Ordes (23/05/15)
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
pietropuki

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
31/01/09
505 Carreiras
1571 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 25 Mai 2015, 8:11
Asunto: Re: VII Cross de Ordes (23/05/15)

Se me hacen algo durillas estas carreras pero pasados unos días las cosas muchas veces se ven de otra manera Razz . El recorrido (un sube-baja en toda regla) me pareció supercuidado por la organización, pudiéndose correr en casi todo momento excepto en algún "repechón", y las bajadas se hacían bastante ok. Personalmente también me pasé en ese tramo final Avergoñado , y justo cuando iba encabezando a un pequeño grupo de corredores, para otra vez habrá que tomar mayores precauciones.
slash

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/06/12
0 Carreiras
54 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 25 Mai 2015, 8:26
Asunto: Re: VII Cross de Ordes (23/05/15)

Supoño k nn se pode contentar a todo mundo..vin carreiras moito peores..pola miña parte e quedando entre os 20 primeiros recorrido bn señalizado fijandose un pouco sin problema..auga xa nn collin...e bueno polvo co dia seco como estaba e normal..despois e normal k sendo corredoiras de monte nn sea tan facil pisar como no asfalto..aburrido nn se fai con esas costas ohhh..volverei s podo
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Lun, 25 Mai 2015, 12:15
Asunto: Re: VII Cross de Ordes (23/05/15)

facía uns anos que non iba a este cross de Ordes e o percorrido lixeiramente diferente a como o lembraba gustoume.

O de duro ou non... non me meto, cada un sabe cómo e cánto correr. A sinalización era boa e só esa flecha verde no chan levaba a equívoco, síntoo por quenes se confundiron, pero polo resto do camiño estaba cheo de flechas e cintas.

Peor foi que os últimos da carreira quedasen sen auga.

-- Chámame "ghose"
slash

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/06/12
0 Carreiras
54 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 25 Mai 2015, 14:29
Asunto: Re: VII Cross de Ordes (23/05/15)

Taria bn que se publicasen algunhas fotos... Silbar
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mar, 26 Mai 2015, 7:44
Asunto: Re: VII Cross de Ordes (23/05/15)

eu non coñecía esto de Strava: FlyBy

Aquí pódese ver a "repetición" do Cross de Ordes
labs.strava.com/flyby/...tmfhLTKIES

non sei si hay que estar rexistrado para velo, pero describoo. Nun mapa ves a icona das personas que grabaron a carreira e daslle ao play e vas vendo a súa evolución relativa, onde se distanciaron, cómo algún sae máis amodo e achégase ao final, ...

é unha curiosidade nada máis Angel pero é a primeira vez que o vexo de unha carreira en strava

-- Chámame "ghose"
rosetas

Maratoniano
Maratoniano
22/05/12
345 Carreiras
1093 Mensaxes
A CORUÑA
Respostar citando Envío Mar, 26 Mai 2015, 10:44
Asunto: Re: VII Cross de Ordes (23/05/15)

Mi primera participación en esta carrera y un gustazo correrla. Yo también sufrí el momento San Fermín, si no me avisan me lleva por delante, tuve que hacerle un recorte que no veas, creo que mi camiseta roja tuvo algo que ver. Tuve la suerte de no perderme y el agua en meta no me faltó, aunque esto último si que habría que solucionarlo para que nadie se quede a secas.
m12021958

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/01/14
12 Carreiras
121 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 26 Mai 2015, 20:38
Asunto: Re: VII Cross de Ordes (23/05/15)

Strava: FlyBy

Aquí pódese ver a "repetición" do Cross de Ordes
labs.strava.com/flyby/...tmfhLTKIES


Amigo XoseM, gracias por intentalo; pero este método non me funciona NADA
Non tes ningunha foto tradicional?
Si non se pode, paso de millorar a miña informatica, prefiero facer series....!
Un saludo.
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mér, 27 Mai 2015, 9:47
Asunto: Re: VII Cross de Ordes (23/05/15)

m12021958 escribió:
Strava: FlyBy

Non tes ningunha foto tradicional?
.
NON son fotos. Vese un mapa co percorrido e vas vendo cómo evolucionan os participantes que subiron a súa carreira a Strava, non todos.

"flyby" fai referencia a un "adiantamento", a que che pasen ou pases de largo, que te deixan tirado lamentablemente Mr. Green

-- Chámame "ghose"
99Yago

Novo foreiro
Novo foreiro
8/03/15
89 Carreiras
20 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 31 Mai 2015, 19:08
Asunto: Re: VII Cross de Ordes (23/05/15)

Yo llego tarde para comentar esta carrera pero la verdad que la organización tuvo bastante que desear, sobre todo en la carrera de sub18, yo que entre priemro, un policia pasmando en la rotonda y un coche bajando que le falto 1 cm para cogerme, y el que me seguía en el cambio de ritmo se tuvo que meter por atras del coche, para esquivarlo, ante esto el policia como nada.
Salimos unos 5 en cabeza de carrera de 56 que habia, y solo hicimos el recorrido 5, ya que los otros dieron la vuelta en el medio de la carrera, por fakta de señalización, yo incluso me meti en el rio sin querer porque no estaba nada señalizado, corrias tu por donde quisieras. Y lo de las vacas, yo después también corri la grande, y saltaron 3 vacas creo, una de ellas por poco no da una voltereta alli, y no es una coña como no os avisaramos porque justo os empezamos a gritar y ya apartasteis, porque como os pillaran no creo que estuvierais muy felices. Después que menos que tener un agua por lo menos del tiempo, no alli al sol. En definitiva, la carrera si que es bonita, no se puede negar, pero la organización, bastante mal.
99Yago

Novo foreiro
Novo foreiro
8/03/15
89 Carreiras
20 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 31 Mai 2015, 19:10
Asunto: Re: VII Cross de Ordes (23/05/15)

Y no se acababa ahi, que ya me olvidaba, la grande tambien mal señalizada el tramo final, metiendonos por un arrozal que en fin.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos