Foros ›
I Carreira popular de monte "un Moio" A Peroxa
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
kunko

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/10/12
0 Carreiras
757 Mensaxes
A Rúa de Valdeorras
Respostar citando Envío Xov, 28 Mai 2015, 17:11
Asunto: Re: I Carreira popular de monte "un Moio" A Peroxa

Javi dice que se fastidio de los cuadriceps y el mensaje que tu pones dice lo mismo unacamente que cambio lo de roto por no poner cuadriceps.

Y ademas no entro en meta para no alterar la clasificacion, lo que es un gran gesto.

Animo Javi!!! Y a recuperarse!
xabi_rabacallos

Montañés
Montañés
4/09/13
666 Carreiras
942 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 28 Mai 2015, 21:53
Asunto: Re: I Carreira popular de monte "un Moio" A Peroxa

kunko escribió:
Javi dice que se fastidio de los cuadriceps y el mensaje que tu pones dice lo mismo unacamente que cambio lo de roto por no poner cuadriceps.

Y ademas no entro en meta para no alterar la clasificacion, lo que es un gran gesto.

Animo Javi!!! Y a recuperarse!

eres un pelotas tio...manda narices...que vaselina utilizas?

Rodicio @ gmail.com

"Sacroleitis touch the kinder...but...I will be back" jeje
kunko

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/10/12
0 Carreiras
757 Mensaxes
A Rúa de Valdeorras
Respostar citando Envío Ven, 29 Mai 2015, 9:13
Asunto: Re: I Carreira popular de monte "un Moio" A Peroxa

Buenos dias:

No tenia intencion de volver a comentar y obviamente seguir ensuciando el hilo de esta carrera, pero tu ultimo mensaje proclama falta de respeto hacia mi.

-Lo primero que te digo es que en un foro publico, no se puede ir insultando ni diciendo lo que dices, es mas ni te conozco en persona para que sueltes lo que sueltas.

-Te parece normal decir a un atleta "Que gran deportista (sarcasmo)", "Presunto deportista", publicar capturas de mensajes??, y en mi caso "Que vaselina utilizas?"

-Sobre el tema Javi te repito con lo que te puse arriba "Javi dice que se fastidio de los cuadriceps y el mensaje que tu pones dice lo mismo unicamente que cambio lo de roto por no poner cuadriceps"

Explixame que ves de raro porque yo veo que es lo mismo??, es mas yo si me lesiono tampoco seguiría arriesgando para no joder el resto de la temporada, ahora que a ti te guste ir corriendo con dolor es cosa de cada uno.

-Y repito no entrar en meta fue un gesto muy muy bueno, si entra desvirtúa la clasificación y como el dice se vino por asfalto, hizo lo que haría cualquiera, ahora supongo que según tus apreciaciones en tu caso pasarías y harías trampa me imagino.

-Y por cierto un pelotas??, no me conoces para decir lo que soy o no, y no soy de ese tipo simplemente digo lo que veo defendiendo a quien tiene la razón totalmente.

Nada mas, un saludo y por mi zanjo el tema, y si me contestas hazlo con argumentos. Gracias.
salgueiro

Novo foreiro
Novo foreiro
16/05/06
0 Carreiras
12 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 29 Mai 2015, 14:05
Asunto: Re: I Carreira popular de monte "un Moio" A Peroxa

Eu non vou entrar en polémicas pero sintome na obriga de defender a honestidade de un gran corredor e mellor compañeiro como é Javi Paredes. Levo coñecendo e correndo con el moitos anos. É desas persoas traballadoras do atletismo que todo o que lograron foi a base de esforzo, sempre con unha humildade e sencillez intachables. Nestes tempos que hai tantos "divos" do atletismo que nunca correron nada nin correrán, él é da vella escola entrenar duro, triunfar competindo e calar.
O feito de non pasar por meta define o seu bo comportamento. E por suposto ten todo dereito a retirarse en calquer carreira polo motivo que sexa. Non ten porque dar explicacions a ninguen.
Se coñecerades a Javi a metade ca min dariadevos de conta do gran corredor que é pero sobre todo mellor persoa.
xabi_rabacallos

Montañés
Montañés
4/09/13
666 Carreiras
942 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 29 Mai 2015, 15:34
Asunto: Re: I Carreira popular de monte "un Moio" A Peroxa

kunko escribió:
Buenos dias:

No tenia intencion de volver a comentar y obviamente seguir ensuciando el hilo de esta carrera, pero tu ultimo mensaje proclama falta de respeto hacia mi.

-Te parece normal decir .....y en mi caso "Que vaselina utilizas?"

Nada mas, un saludo y por mi zanjo el tema, y si me contestas hazlo con argumentos. Gracias.

la vaselina se utiliza para que las camisetas no rasquen los pezones Mr. Green Mr. Green Chupete Chupete Chupete Silbar Silbar Silbar

Te vale ese argumento? O si quieres nos introducimos en cuestiones metafísicas?

Rodicio @ gmail.com

"Sacroleitis touch the kinder...but...I will be back" jeje
kunko

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/10/12
0 Carreiras
757 Mensaxes
A Rúa de Valdeorras
Respostar citando Envío Ven, 29 Mai 2015, 17:43
Asunto: Re: I Carreira popular de monte "un Moio" A Peroxa

Ya no voy a hablar contigo, a quedado claro que no tienes razón en nada y solo sabes seguir picando para aver si la gente entra en tu juego.

Un Saludo y a ver si dejamos las tonterías.
xabi_rabacallos

Montañés
Montañés
4/09/13
666 Carreiras
942 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 29 Mai 2015, 17:49
Asunto: Re: I Carreira popular de monte "un Moio" A Peroxa

salgueiro escribió:
Eu non vou entrar en polémicas pero sintome na obriga de defender a honestidade de un gran corredor e mellor compañeiro como é Javi Paredes. Levo coñecendo e correndo con el moitos anos. É desas persoas traballadoras do atletismo que todo o que lograron foi a base de esforzo, sempre con unha humildade e sencillez intachables. Nestes tempos que hai tantos "divos" do atletismo que nunca correron nada nin correrán, él é da vella escola entrenar duro, triunfar competindo e calar.
O feito de non pasar por meta define o seu bo comportamento. E por suposto ten todo dereito a retirarse en calquer carreira polo motivo que sexa. Non ten porque dar explicacions a ninguen.
Se coñecerades a Javi a metade ca min dariadevos de conta do gran corredor que é pero sobre todo mellor persoa.


Aplauso Aplauso Avergonzado Muro

eu tamén me sinto na obriga de rogarche que poñas acentos...por exemplo en "ninguén" , aínda que eu coma son de aldea de montaña diría "naide".

por partes:

gran corredor: dacordo
grazas polo de "divo" ... pero non me fagas as beiras home...jeje
dereito a retirarse: home e logo, pois claro

estamos a comentar unha aptitude ou unha actitude? mmm...

Exemplos de grandes corredores e persoas (sarcasmo): Marta Domínguez, Paquillo Fernàndez, Alberto García...ai ai ai

O caso é que tivo un arrouto porque lle estaban a dar cera i chegou a meta de malos modos ...punto e final

Rodicio @ gmail.com

"Sacroleitis touch the kinder...but...I will be back" jeje
xabi_rabacallos

Montañés
Montañés
4/09/13
666 Carreiras
942 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 29 Mai 2015, 21:06
Asunto: Re: I Carreira popular de monte "un Moio" A Peroxa

por cierto, sabeis lo que son los juicios sintéticos a posteriori verdad? lo digo porque se basan en echos empíricos.Por contra los a priori se basan en opiniones.

Pregunta, kunko, salgueiros...participasteis en la prueba?

Lo digo para atar cabos, dado que sinó participasteis vuestra opinión sobre lo ocurrido carece totalmente de base empírica.

En base a este principio fundamental debatimos, pero si me vais a dar solamente opiniones subjetivas, entonces casi que claudico porque para intercambiar datos con "correveydiles" ....

Rodicio @ gmail.com

"Sacroleitis touch the kinder...but...I will be back" jeje
xabi_rabacallos

Montañés
Montañés
4/09/13
666 Carreiras
942 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 30 Mai 2015, 21:06
Asunto: Re: I Carreira popular de monte "un Moio" A Peroxa

kunko, salguero...como me imaginaba en cuanto un cuarentón os pone contra las cuerdas con argumentos....haceis "mutis por el foro"...

Rodicio @ gmail.com

"Sacroleitis touch the kinder...but...I will be back" jeje
kunko

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/10/12
0 Carreiras
757 Mensaxes
A Rúa de Valdeorras
Respostar citando Envío Dom, 31 Mai 2015, 10:39
Asunto: Re: I Carreira popular de monte "un Moio" A Peroxa

Haces Gracia compañero, simplemente te dejamos hablar solo porque para lo que dices...

Un saludo y el que se puso contra las cuerdas fuiste tu solito .
rubenas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
29/07/09
0 Carreiras
422 Mensaxes
Polígono de San Cibrao das Viñas
Respostar citando Envío Dom, 31 Mai 2015, 16:42
Asunto: Re: I Carreira popular de monte "un Moio" A Peroxa

Eu aínda non tiven a desgraza de ter que retirarme nunha carreira: Por cansazo, por molestias ou por falta de ganas de acabar. Pero teño ben claro que o día que suceda non vou entrar na meta con boa cara e ganas de troula. Probablemente marche para a ducha ca cabeza baixa...

Concordo ao 100% coas palabras do compañeiro Salgueiro. Eu a Javi non lle vin chegar de malos modos a ningures, nunca. É máis, nin sequera lle vexo respostar de malos modos nesa captura de pantalla, outra persoa teríase mosqueado bastante máis.

Penso que malinterpretaches algo Xabi.

Un saúdo,
Rubén.

Tengo dos problemas para correr, uno la pierna izquierda y el otro la pierna derecha.
Mi Web
xabi_rabacallos

Montañés
Montañés
4/09/13
666 Carreiras
942 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 31 Mai 2015, 19:55
Asunto: Re: I Carreira popular de monte "un Moio" A Peroxa

kunko escribió:
Haces Gracia compañero, simplemente te dejamos hablar solo porque para lo que dices...

Un saludo y el que se puso contra las cuerdas fuiste tu solito .

compañero? no lo flipes...

observo con perplejidad que no respondes a si estuviste alli...

Rodicio @ gmail.com

"Sacroleitis touch the kinder...but...I will be back" jeje
xabi_rabacallos

Montañés
Montañés
4/09/13
666 Carreiras
942 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 31 Mai 2015, 19:56
Asunto: Re: I Carreira popular de monte "un Moio" A Peroxa

rubenas escribió:
Eu aínda non tiven a desgraza de ter que retirarme nunha carreira: Por cansazo, por molestias ou por falta de ganas de acabar. Pero teño ben claro que o día que suceda non vou entrar na meta con boa cara e ganas de troula. Probablemente marche para a ducha ca cabeza baixa...

Concordo ao 100% coas palabras do compañeiro Salgueiro. Eu a Javi non lle vin chegar de malos modos a ningures, nunca. É máis, nin sequera lle vexo respostar de malos modos nesa captura de pantalla, outra persoa teríase mosqueado bastante máis.

Penso que malinterpretaches algo Xabi.

Un saúdo,
Rubén.

boas meu,coido que non.

Rodicio @ gmail.com

"Sacroleitis touch the kinder...but...I will be back" jeje
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Lun, 01 Xuñ 2015, 18:24
Asunto: Re: I Carreira popular de monte "un Moio" A Peroxa

Boas Xabi. Xa vexo que nin caso ao meu anterior comentario. O foro de Correr en Galicia non está para estas cousas, senón para desfrutar e comentar da nosa afección común.

Auto-expulsate unha tempada e relaxa un pouco Parar
xabi_rabacallos

Montañés
Montañés
4/09/13
666 Carreiras
942 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 02 Xuñ 2015, 21:57
Asunto: Re: I Carreira popular de monte "un Moio" A Peroxa

*** Editado ***





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos