Foros ›
Desagradable incidente ao remate dunha carreira
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Anton_G

Maratoniano
Maratoniano
13/05/12
0 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 25 Abr 2015, 11:53
Asunto: Desagradable incidente ao remate dunha carreira

Este xoves celebrouse a Carreira Universitaria Solidaria Campus na Nube en Santiago, e una vez acabada vivín un incidente que nunca antes nos case quince anos que levo correndo presenciara. Durante estes días dudei se compartilo ou non, pero ao final pareceume que deixalo pasar sen máis sería dar como normal algo que na nosa afición non debería selo.

A carreira remataba no estadio de atletismo, así que unha vez cruzada a meta fun ata a barandilla que hai debaixo das gradas xunto a meus pais para esperar a que miña irmá chegase á meta. Apenas levaba un minuto alí falando con eles cando algo me toca na espalda e me pregunta “Mira, perdona, no serías tú uno que se coló hacia abajo en vez de ir al parque?”; eu xireime e díxenlle “No, mira, creo que te estás confundindo” con bastante sorpresa. O home insistiu “Es que hubo un chico de camiseta de color X que se me coló allí...” Volvín a darme a volta e xa lle dixen “Mira, xa che contestei... Aqueles señores de sudadeira naranja son os xuíces; este de aqui XXX é o meu número de dorsal; a partir de ahora o que queira decir xa o falas con eles.”

Pero parece que o home aínda tiña algo máis que dicir... “Es que yo creo que sí que eras tú”. Entonces meu pai, xa cansado díxolle “Eu tamén podo dicir que había un señor na carreira con barbita que é bobo, e non por eso tes que ser tú” ao cal lle contestou “Ahh si, ya sé quien dices... ¡tu padre!”. Aí xa interviñen eu e díxenlle “Anda, que carallo tes ti que dicir...por que non te largas xa?” E meu pai díxolle “¡Eres un sinvergüenza!” Entonces o home achegouse a meu pai e deulle unha bofetada na cara.

Aquí xa se empezou a desmadrar todo... quince segundos de como te colla, tu no sabes con quien estas hablando, quen te crees, que non che volva a ver... cunha barandilla de por medio e apartandoos para que non pasase nada máis que a bofetada.

O feito xa é desagradable de por sí, creo eu; pero cando ao chegar a casa vexo que a persona coa que me acababa de pasar esto é unha persoa de moita responsabilidade nun club de atletismo...para min xa pasou de ser simplemente desagradable a ser bastante triste.

Penso que actitudes así non teñen cabida no noso deporte; e as persoas que teñen estas actitudes tampouco deberían telas. Menos aínda deberían estar presentes estas actitudes en persoas que teñen responsabilidades na formación (que espero que non sexa solo deportiva) de chavales.

Por sorte, este tipo de cousas destacan pola súa excepcionalidade, e como tal compártoa; desexando que para os que practicamos o atletismo, corremos ou facemos “running”, este tipo de incidentes sigan sendo absolutas excepcións.


Última edición por Anton_G o Sáb, 25 Abr 2015, 13:02; editado 1 vez
foresgan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/10/14
1 Carreiras
171 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 25 Abr 2015, 12:03
Asunto: Re: Desagradable incidente ao remate dunha carreira

Bueno ese home tan insistente tiña a conviccion inda que fora erronea de que te confundiu con outro solo tiñades que ter mais paciencia e seguir intentandolle entender que ti non eras ese tal tramposo nada mais solo para evitar jaleos sin malas respostas .porque quen nada oculta nada teme.
carges

Maratoniano
Maratoniano
30/04/13
6 Carreiras
81 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Sáb, 25 Abr 2015, 12:07
Asunto: Re: Desagradable incidente ao remate dunha carreira

No si la culpa aun será del padre de haber recibido la bofetada, yo pondría el nombre y apellidos de ese sujeto y hacerle pasar la vergüenza q se merece
foresgan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/10/14
1 Carreiras
171 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 25 Abr 2015, 12:09
Asunto: Re: Desagradable incidente ao remate dunha carreira

De todas formas ese home de barbas si que e bobo ten razon yeu pai jeje metese donde non lle chaman por que o qué mais e o que menos corre para disfrutar e competir contra si mismo.
Anton_G

Maratoniano
Maratoniano
13/05/12
0 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 25 Abr 2015, 12:13
Asunto: Re: Desagradable incidente ao remate dunha carreira

Boas foresgan! Antes de entrar ao extredeportivo, a ninguén creo que lle resulte agradable que se lle cuestionen os resultados deportivos (repetidas veces) pois todos sabemos do esforzo que hai detrás; tampouco penso que haxa que demostrar a inocencia de un, senón quen acusa debe ser quen demostre a culpabilidade (ou polo menos ata aí chegan os meus vagos conocementos xudiciais jajaja) Penso que eu estiven correcto ao contestarlle educadamente a primeira vez; ao igual que na segunda vez indicarlle quenes eran os xuíces e proporcionandolle o número de dorsal para a reclamación.

Despois se queremos entrar no extradeportivo, igual me expliquei mal pero quen mentou ao pai de alguén e pegou unha bofetada creo que está bastante claro no texto quen foi. Un saúdo
foresgan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/10/14
1 Carreiras
171 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 25 Abr 2015, 13:13
Asunto: Re: Desagradable incidente ao remate dunha carreira

Bueno eso son daños colaterales que deberian erradicarse nesta e en calquer aficion pero o peor e que axa algun tramposo por ahí solto.tanto o tramposo como o sinvergüenza non estan aptos para convivir coa xente deberian manterse o margen 500metros das carreiras de por vida un saudo e haber se non che volve pasar
Weder

Foreiro infantil
Foreiro infantil
2/10/11
1 Carreiras
102 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 25 Abr 2015, 13:25
Asunto: Re: Desagradable incidente ao remate dunha carreira

Eu poñeria o nome pois unha Agresion e aljo moi jrabe, se aljen se colo pues alla el y su conciencia pero o da bofetada pra min e moi jrabe
foresgan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/10/14
1 Carreiras
171 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 25 Abr 2015, 13:26
Asunto: Re: Desagradable incidente ao remate dunha carreira

Mais jrave e como escribes
mopofo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/01/14
68 Carreiras
581 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 25 Abr 2015, 14:57
Asunto: Re: Desagradable incidente ao remate dunha carreira

Desde el momento en que hay agresión de por medio ya se pierde toda razón.
Lamentable!
Diegoevolucion

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
4/11/08
226 Carreiras
327 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 25 Abr 2015, 16:53
Asunto: Re: Desagradable incidente ao remate dunha carreira

Madre mia, me parece una vergüenza que pase esto en el día a día, como que ahora pase en el mundo del atletismo. A mi parecer has hecho muy bien publicando lo que te paso en la carrera, es más ; bajo mi punto de vista deberías de decir públicamente quién es este mano levantada.
Yo soy una persona que ruedo en los 10.000 a ritmo de 3:30, y hace años, me pasó en la carrera de padrón , que un observador de carrera , me denuncio diciendo que alguien vestido como yo, se había colado, calificándome a mi de tramposo. Tuvimos polémica a la hora de recoger los premios , pues yo había entrado el 38 y teníamos premio, los 40 primeros. Me vino el juez de carrera a preguntar, y tan fácil, como explicarle junto a la gente con la que comparti toda la carrera afirmaran que corrí Toda la carrera codo con codo con ellos.
Se que te juzguen de tramposo, no es plato de buen gusto; lo único que la verdad bien explicada, siempre prevalece. Lo que no prevalecen son los tramposos, siempre se acaban descubriendo quienes son, y tampoco esta gente de malos modales, me da asco estos comportamientos sinceramente.
Un saludo
Javier_1

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
2/04/13
200 Carreiras
1541 Mensaxes
Arteixo
Respostar citando Envío Sáb, 25 Abr 2015, 18:32
Asunto: Re: Desagradable incidente ao remate dunha carreira

Pena no lo hubiese denunciado tu padre, gente así con esa chulería hay que desacreditarla
dponte

Maratoniano
Maratoniano
18/05/13
5 Carreiras
322 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 25 Abr 2015, 20:12
Asunto: Re: Desagradable incidente ao remate dunha carreira

foresgan escribió:
Mais jrave e como escribes
Cando te vaias a meter coa escrita de outro primeiro aplícate o conto, "axa" ou non "axa" erros ortográficos.

Anton_G, coincido cos compañeiros, elementos como éste sobran no deporte. Unha pena non ter denunciado. Por moi convencido que estivese non se pode actuar así, para iso están os xuíces. A violencia non se pode xustificar en ningún ámbito da vida.
esquío

Novo foreiro
Novo foreiro
22/05/14
0 Carreiras
11 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 25 Abr 2015, 20:24
Asunto: Re: Desagradable incidente ao remate dunha carreira

menudo subnormal
tripeco

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/12/14
1 Carreiras
127 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 25 Abr 2015, 20:27
Asunto: Re: Desagradable incidente ao remate dunha carreira

Pues otro que opina que deberías no decir su nombre por tema de protección de datos, pero al menos de qué club es presidente...; que vaya ejemplo.
veterano

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
2/01/12
0 Carreiras
187 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 25 Abr 2015, 21:03
Asunto: Re: Desagradable incidente ao remate dunha carreira

yo, te voy a trasladar una humilde opinión. si tienes algún dato, o bien a través del dorsal puedes saber la identidad de este señor, te diriges a una comisaria y cursas denuncia por agresión, porque esto no es el oeste americano, y que yo sepa nadie puede ir por ahí pensando que le puede dar un puñetazo-guantazo a nadie.
Y desde luego NO PUBLIQUES SU IDENTIDAD, eso no procede.
Está bien que te desahogues en tu malestar, exponiendo aquí tu desconcierto.
Pero exponiendo aquí no resuelves nada, denuncia al señor este, y así para la próxima vez sabe las consecuencias.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos