Foros ›
Busco club de trail en Pontevedra
Foros de debate / Kedadas e grupos
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
gonzalorq

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/04/13
0 Carreiras
94 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Xov, 23 Abr 2015, 9:55
Asunto: Busco club de trail en Pontevedra

Bos días a todos!

Hai algún tempo que me enganchou bastante o tema do trail e ainda que ando ultimamente un pouco renqueante saindo dunha lesión, gustaríame saber se hai algún club ou grupo en Pontevedra para quedadas, adestrar e ir a carreiras xuntos.

Penso que o trail en solitario non é demasiado recomendable, e sempre se pode colaborar, compartir experiencias e aprender dos demais.
jimi_eyes

Novo foreiro
Novo foreiro
20/04/15
0 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 23 Abr 2015, 22:18
Asunto: Re: Busco club de trail en Pontevedra

gonzalorq escribió:
Bos días a todos!

Hai algún tempo que me enganchou bastante o tema do trail e ainda que ando ultimamente un pouco renqueante saindo dunha lesión, gustaríame saber se hai algún club ou grupo en Pontevedra para quedadas, adestrar e ir a carreiras xuntos.

Penso que o trail en solitario non é demasiado recomendable, e sempre se pode colaborar, compartir experiencias e aprender dos demais.
Moi boas , se topas algún grupo interesado en facer saídas longas pola zona ...conta comigo tamén !
Mond

Montañés
Montañés
11/10/10
0 Carreiras
624 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 24 Abr 2015, 13:13
Asunto: Re: Busco club de trail en Pontevedra

Hola a los dos,

En la zona de Pontevedra y alrdedores somos muchos los que salimos al monte: unos más a pistear, otros a meterse en senderillos, otros a tiradas largas,... Seguro que no os costará encontrar una grupeta que se adapte a vuestras preferencias y vuestro nivel. Si queréis organizamos algo algún día, o al ir conociendo gente en las carreras ya se van haciendo "grupos naturales".

Por cierto, clubes con sección trail: pues Montañeiros de Pontevedra (aunque están más metidos en los raid y orientación), Veteranos de Galicia (preguntad en la zona del estadio), el Xesteiras en Caldas (el club de más nivel de Galicia), el Pinarium en Marín,... y después hay varios en Redondela, Vigo,...

Saludos.

www.sportgumby.blogspot.com
gonzalorq

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/04/13
0 Carreiras
94 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Ven, 01 Mai 2015, 14:55
Asunto: Re: Busco club de trail en Pontevedra

Gracias Mond. Pois se podia organizar unha quedada. Para sair de Pontevedra propoño a zona do trail de 4 picos, eu non puiden ir. Creo que Mond a debe de coñecer bastante ben, jeje.

Aproveito para saudarte Mond porque nos conocemos bastante ben, por si non te decataches polo avatar son Gonza Pucho tb para os amigos. Un abrazo!!

Pois quen se anime que faga a sua proposta.
Mond

Montañés
Montañés
11/10/10
0 Carreiras
624 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 03 Mai 2015, 21:49
Asunto: Re: Busco club de trail en Pontevedra

Ostrasss,

No te había reconocido, y eso que aún acabo de estar pensando en tu family hace un ratillo, jeje.

Pues podemos montar algo, lo vamos viendo.

Ciao.

www.sportgumby.blogspot.com
msandoiri

Novo foreiro
Novo foreiro
14/04/14
0 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 05 Mai 2015, 9:39
Asunto: Re: Busco club de trail en Pontevedra

gonzalorq escribió:
Gracias Mond. Pois se podia organizar unha quedada. Para sair de Pontevedra propoño a zona do trail de 4 picos, eu non puiden ir. Creo que Mond a debe de coñecer bastante ben, jeje.

Aproveito para saudarte Mond porque nos conocemos bastante ben, por si non te decataches polo avatar son Gonza Pucho tb para os amigos. Un abrazo!!

Pois quen se anime que faga a sua proposta.

Yo me animaría también a alguna quedada por los montes de pontevedra, buena idea para conocer sitios nuevos donde entrenar y conocer gente.
gonzalorq

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/04/13
0 Carreiras
94 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mar, 12 Mai 2015, 7:11
Asunto: Re: Busco club de trail en Pontevedra

Pois parece que para o tema da quedada estamos xa catro, e algún máis que penso que se pode animar. Falta o cando e o onde.
Persoalmente a min o mellor horario me parece en domingo pola mañán cedo (sair sobre as 8:00 e voltar 10:30 - 11:00), pero comentade como o vedes porque igual é un horario un pouco intempestivo para vos. Eu os domingos 24 e 31 en principio podería.
En cuanto á ruta, aceptanse suxerencias, eu como dixen noutra mensaxe propoño unha ruta pola zona da 4 picos, porque non fixen a carreira e ademáis sairíamos de Pontevedra evitando coche, desplazamentos, etc. Saindo de Pontevedra tamén pode ser Senda do Gafos e subida A Fracha.
¿Cómo o vedes?
carmarisqueiro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/01/13
0 Carreiras
560 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 04 Xuñ 2015, 18:14
Asunto: Re: Busco club de trail en Pontevedra

Nós somos un equipo que ten representantes en varias zonas de Galicia aínda que a maioría somos de Vigo e contamos con corredores de asfalto de de monte.
Un dos membros fundadores do equipo é de Pontevedra: Jeff

En caso de estar interesado en recibir información sobre o club a mando por privado.

Unha aperta





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos