Foros ›
Autor
Mensaxe
Tuareg

Novo foreiro
Novo foreiro
24/05/14
0 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 16 Abr 2015, 22:41
Asunto: CARRERA DO CORGO - CORRUBEDO

Escribo esto, para reflejar mi indignación con la ORGANIZACIÓN (si es que la hubo) de esta carrera en "O Corgo Corrubedo". Fue tan mala la organización, que la gente + ó - unas 10 personas se pierden, yo entre ellas, le comentamos a los organizadores que vengan con nosotros para demostrarles que el circuito está al menos en un punto mal balizado y pasan de nosotros como ni si quiera hubieramos pagado la inscripción. Eso demuestra las GANAS QUE TIENEN Ó EL INTERES NULO POR MEJORAR. Lo que no valoran es que hay gente que se ha levantado a las 07:00 de la mañana para poder ir a su carrera. Es más la organización en vez de calmar a los atletas UN INDIVIDUODE DICHA ORGANIZACIÓN SE ENCARA CON UN ATLETA Y A PUNTO ESTUBIERON DE ENTRAR EN PELEA. QUE VERGUENZA Y FALTA DE TACTO, DESINTERES, PASOTISMO Y CONFIANZA EN SI MISMO PARA SIMPLEMENTE RESPONDERNOS LA CARRERA ESTÁ BIEN BALIZADA Y PUNTO, PERO QUE PREPOTENCIA ES ESA?. LLevo corrido en esta carrera por lo menos 5 años y desde luego nunca me he encontrado con tanta desorganización. ESPERO QUE OPINEIS, CREO QUE LAS COSAS SE ARREGLAN PROTESTANDO Y NO COMO HA DEMOSTRADO ESTA ORGANIZACIÓN QUE NI SI QUIERA SE DIGNO A VENIR ALGUIEN CON NOSOTROS HASTA EL PUNTO MAL BALIZADO. ALMENOS PARA CORREGIRSE PARA OTRO AÑO. MUY MUY INDIGNADO, POR NO VALORAR EL ESFUERZO QUE SUPONE EL VENIR DESDE LEJOS, PAGAR PEAJES, COMBUSTIBLE Y TIEMPO. Y SENTIRME QUE NO VALORAN LA OPINIÓN DE LOS ATLETAS.
mario.R

Montañés
Montañés
15/01/11
142 Carreiras
313 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Ven, 17 Abr 2015, 6:17
Asunto: Re: CARRERA DO CORGO - CORRUBEDO

Non comparto para nada a tua opinion,debimos de ir a carreiras diferentes...
1-Non conozco os organizadores pero seguramente xa levaban mais tempo q ti levantandose as 7 da mañan.
2-o circuito estaba perfectamente marcado,e no punto q se perdeu algunha xente pasei eu solo e polo sitio,non precisamente facendo senderismo... e nunca habia pisado ese monte,e mais tanto eu como alguns q viñan detras silbaronlle e advertiron a corredores q iban mal pa q deran a volta.
3-desconozco o q pasou na meta xq non estaba ali,ahi non me meto.
4-Levantarse as 7 da mañan non da dereito a nada,si e por eso eu sain de traballar as 9 da mañan dun turno de 24 horas e fixen 80 km pa ir.
5-Xa hai un fio aberto sobre esta carreira,e crear un nick novo 5 dias despois demostra q a unica intencion e a de facer dano a org.
6-Non sei a q trails vas,pero por 6 euros estivo de sobra o q ofreceron.
7-Dende aqui agradecer a xente q ainda ten humor de seguir organizando carreiras despois de comentarios destructivos coma este(escondido tras un nick).


Última edición por mario.R o Ven, 17 Abr 2015, 7:29; editado 1 vez
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1018 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 17 Abr 2015, 7:13
Asunto: Re: CARRERA DO CORGO - CORRUBEDO

Moi boas, eu só seí que compañeiros meus que nunca participaran en un trail quedaron moi contentos ca proba e dixeron que estaba moi bén sinalizado, e en ningún momento tiveron dúbidas de por onde ir.
Había case 200 inscritos, e foi moi pouca a xente que se perdeu, entón tan mal sinalizado non debía estar.
Respecto ó ocurrido en meta, non podo opinar pq non estaba nese momento.
Un saudo.
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 17 Abr 2015, 7:35
Asunto: Re: CARRERA DO CORGO - CORRUBEDO

Tuareg escribió:
...NO COMO HA DEMOSTRADO ESTA ORGANIZACIÓN QUE NI SI QUIERA SE DIGNO A VENIR ALGUIEN CON NOSOTROS HASTA EL PUNTO MAL BALIZADO...

E verdade, os organizadores deberían ir contigo a ver o punto no que te perdestes, en vez de poñerse a evacuar un corredor cun problema cardíaco que tuvo o problema nun lugar de difícil acceso para vehículos a motor. Pero tes razón...que tomen nota, e a próxima vez que abandonen ós accidentados e vaian contigo a ver donde te perdestes.... Enfadado Enfadado
abraham

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
18/05/12
0 Carreiras
167 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 17 Abr 2015, 7:45
Asunto: Re: CARRERA DO CORGO - CORRUBEDO

Solo una pregunta!!!porque no se perdieron los otros 180 corredores??? Silbar
anxinho

Montañés
Montañés
3/04/08
0 Carreiras
418 Mensaxes
Rianxiño
Respostar citando Envío Ven, 17 Abr 2015, 8:00
Asunto: Re: CARRERA DO CORGO - CORRUBEDO

O meu nome é Anxo Vidal, non me gusta agacharme. Levo no mundo dos trails dende o ano 2.006 e colaborei moi modestamente nalgunha das ediccións da Carreira do Corgo entre elas nesta.

Nesta ocasión tocoume comprobar se o recorrido estaba ben sinalizado e para iso xunto con dous compañeiros máis saìn un par de horas antes. Ningun dos tres coñecíamos o percorrido e non había ninguén reforzando os cruces. Rematamos sen ningún tipo de problema desfrutando do fermosisimo trazado e das suas vistas nun tempo aproximado de 1 hora e 10 minutos o que nos permitiría rematar na carreira da metade para diante.

Estas medidas de recoñecemento previo tómanas as organizacións que saben o que fan e con experiencia que levan organizando ducias e ducias de probas. Que ademais son corredores con experiencia e trouleaban polo monte fai xa dez anos cando o trail chamabase correrpolomonte.

Amigo Toureg se non atenderon as tuas suplicas ao mellor era porque estaban volcados en atender un grave problema que puido ter consecuencias irreparables e que xa outro dos meus maestros de correrpolomonte URKO apuntaba noutro fio neste foro.

Soamente dicir para rematar que un trail é mais que unha carreira... non gaña o mais forte senon tamen o mais intelixente.

Aproveito para felicitar á xente de Arousa Natureza e Ocio pola labor de promoción do trail no Barbanza coa organización das Revolutrion Trail Series, asi como, a outras persoas que levaron ao Trail do Barbanza a convertirse nun referente de Galicia: Urko, Pati, Castinheiras.

Por certo, espero ansioso esa novidade que me chegou aos meus oidos do que estàn preparando os de Arousa cos do Tribu Trail que penso que vai ser un puntazo.
Lecop

Montañés
Montañés
12/02/11
10 Carreiras
714 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 17 Abr 2015, 8:58
Asunto: Re: CARRERA DO CORGO - CORRUBEDO

Esto é TRAIL, o de perderse é normal...solo hay que aceptalo e na próxima edición poñer mais atención, sin mais...

que levante a man quen indo a un trail non se perdeu!!!


GRANDE ORGANIZACIÓN
Edu_Iglesias

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/03/11
0 Carreiras
862 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 17 Abr 2015, 9:04
Asunto: Re: CARRERA DO CORGO - CORRUBEDO

Tuareg escribió:
Escribo esto, para reflejar mi indignación con la ORGANIZACIÓN (si es que la hubo) de esta carrera en "O Corgo Corrubedo". Fue tan mala la organización, que la gente + ó - unas 10 personas se pierden, yo entre ellas, le comentamos a los organizadores que vengan con nosotros para demostrarles que el circuito está al menos en un punto mal balizado y pasan de nosotros como ni si quiera hubieramos pagado la inscripción. Eso demuestra las GANAS QUE TIENEN Ó EL INTERES NULO POR MEJORAR. Lo que no valoran es que hay gente que se ha levantado a las 07:00 de la mañana para poder ir a su carrera. Es más la organización en vez de calmar a los atletas UN INDIVIDUODE DICHA ORGANIZACIÓN SE ENCARA CON UN ATLETA Y A PUNTO ESTUBIERON DE ENTRAR EN PELEA. QUE VERGUENZA Y FALTA DE TACTO, DESINTERES, PASOTISMO Y CONFIANZA EN SI MISMO PARA SIMPLEMENTE RESPONDERNOS LA CARRERA ESTÁ BIEN BALIZADA Y PUNTO, PERO QUE PREPOTENCIA ES ESA?. LLevo corrido en esta carrera por lo menos 5 años y desde luego nunca me he encontrado con tanta desorganización. ESPERO QUE OPINEIS, CREO QUE LAS COSAS SE ARREGLAN PROTESTANDO Y NO COMO HA DEMOSTRADO ESTA ORGANIZACIÓN QUE NI SI QUIERA SE DIGNO A VENIR ALGUIEN CON NOSOTROS HASTA EL PUNTO MAL BALIZADO. ALMENOS PARA CORREGIRSE PARA OTRO AÑO. MUY MUY INDIGNADO, POR NO VALORAR EL ESFUERZO QUE SUPONE EL VENIR DESDE LEJOS, PAGAR PEAJES, COMBUSTIBLE Y TIEMPO. Y SENTIRME QUE NO VALORAN LA OPINIÓN DE LOS ATLETAS.

Evidentemente cando un se despista nun cruce ten dereito a indignarse e a buscar culpables. Que eu sepa (non estaba na meta) foron tres os corredores que chegaron de volta á meta (non 10 como dís) decindo que se saltaran un cruce. Que eu sepa un deles chegou ca adrenalina algo disparada e según a opinión de unha ducia de persoas que andaban por alí (e non só da organización) non o fixo de moi bos modos xa que incluso golpeou cos dedos no peito ao responsable da organización que se achegou a falar con él pedíndolle calma, e que ante o cariz que estaba tomando o asunto declinou seguir escoitándoo. Por moi cabreados que se poda estar o respeto e a educación non hai que perdela. E eso era o que se comentaba alí.

Como fala Urko, a xente de meta ten unha labor máis importante que a de ir a ver dónde se saltaron un cruce uns corredores, polo menos mentres está en marcha a proba. Pouco iban a solucionar si nese intre abandonan todo e se van para o cruce a ver cómo estaba marcado, a carreira xa estaba varios km. mais adiante. Porque sucedeu algo que ninguén quixera, pero ao rematar calquera de nós podería ir contigo ata alí a velo; pero xa digo que non foi o mellor día, e a prioridade era outra.

Como ben dí Anxiño, sairon tres persoas antes da carreira a "verificar" que estivera todo no seu sitio, sin xente nos cruces complicados, e chegaron sen problemas e informaron que todo estaba OK. Sairon outros tres ca carreira (evidentemente non cos primeiros, pero sí polo medio, pola cola, e pechando), e non detectaron nengunha incidencia xa ca carreira en disputa (non faltaba nengunha cinta, nin frechas nos cruces, ademais de que a xente tiña que estar donde tiña que estar).

Evidentemente sempre se pode facer mellor, o ideal sería ter todo marcado coma nun circuito de cross, ou mellor ainda coma nunha pista de formula 1; pero esto é monte, os recursos humanos son limitados (e eso que había unhas 15 persoas repartidas, mais os da meta), e os medios para que non pase o que falas póñense.

Coido que si mais de 200 persoas chegaron á meta seguindo o percorrido (salvo os abandonos, e a outra incidencia) e outras 3 non superon percibir que faltaban as cintas, as frechas amarillas, e mais xente correndo, e un problema de percepción dicir que estaba mal balizado.

Recoñecemos o esforzo do desplazamento, gastos, preparación, e todo o que implica a participación da carreira; pero considero xusto tamén que se valore o esforzo da organización porque alí había moitas persoas que durante varios días estiveron preparando o terreo para que todo discurrira sin incidentes, pero a infalibilidade non existe. E nós recoñecémola: non somos infalibles.

"Puedes hacer lo que tienes que hacer, y a veces puedes hacerlo mejor de lo que crees." - Jimmy Carter
Güaja

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/01/12
22 Carreiras
52 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 17 Abr 2015, 9:12
Asunto: Re: CARRERA DO CORGO - CORRUBEDO

La verdad es que yo no corro y no puedo opinar sobre lo que pasó el día de la carrera, pero sí puedo decir, que aprovechando que Edu comentó que estaba todo señalizado para " A Carreira Do Corgo", yo, y otras personas decidimos hacer el recorrido andando unos días antes de la carrera, y no tuvimos ningún tipo de problema con la señalización. Y era la primera vez que íbamos hacer esa ruta, de hecho, no somos de Riveira. Y que yo no tuviese problemas de orientación, es raro, con lo cual, considero que estaba suficientemente señalizada.
En cuanto a la actitud de los organizadores, participé en varias actividades organizadas por ellos, y lo único que puedo es darle las gracias por el tiempo que dedican para que los demás hagamos lo que más nos gusta, por su actitud y preocupación por la gente que está participando.
trevinca

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/07/08
0 Carreiras
213 Mensaxes
barbanza
Respostar citando Envío Ven, 17 Abr 2015, 9:14
Asunto: Re: CARRERA DO CORGO - CORRUBEDO

Tuareg pareceme de normal agacharse detras de un nich creado solo para esta ocasion ,pero mira home case toda a organizacion da carreira son corredores de monte e asfalto e saben o que e madrugar para ir a unha carreira ,como dixo anxo oubo xente duas horas antes da carreira remarcando a carreira ,e solo vos perdeste 4 corredores que sabe dios que intencion tiñades na carreira pero esto e a miña opinion, eu recollin as cintas da carreira por ir de ultimo e enchemos 6 bolsas asi que non me fastides que estaba mal señalizado ,e non te olvides que esto e un trail non asfalto nin tampouco un cross no que balizae todo o percorrido de arbol a arbol ,o ganador nunca viñeroa esta carreira e non se perdeu e de vigo , e case 300 compañeiros teus tampouco asi ti diras . Cando te encaraste TI co organizador xa estaba nerviosos por culpa do accidente que tubemos como pa aguntar as tuas parvadas ,, cando queiras volve a nosa zona e miras como marcamos as carreiras e o traballo que da estas invitado


Última edición por trevinca o Ven, 17 Abr 2015, 11:40; editado 4 veces
emmme

Novo foreiro
Novo foreiro
21/10/14
10 Carreiras
25 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 17 Abr 2015, 10:09
Asunto: Re: CARRERA DO CORGO - CORRUBEDO

Sinceramente, eu son novata nisto dos trail e non teño costume de percorrer o monte para camiñar nin para correr e, coa miña inexperiencia, me pareceu un trazado moi fácil de seguir. De feito houbo tramos que fixen absolutamente sola e non atopei ningún problema en seguir as indicacións que me pareceron estaban ben postas... Non sei onde te perdeches pero para min o percorrido estaba perfectamente delimitado..

O avituallamento do final, excepcional! e a única "pega" a entrega de premios, porque me enterei ó día seguinte que tiña que ter recollido un.. Triste

Pero eu repetirei seguro! asi que noraboa pola carreira
Lecop

Montañés
Montañés
12/02/11
10 Carreiras
714 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 17 Abr 2015, 10:36
Asunto: Re: CARRERA DO CORGO - CORRUBEDO

trevinca escribió:
Tuareg pareceme de ....

Sobra os adxetivos descalificativos...agradeceriache q o editases
tiojuan

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/10/11
0 Carreiras
807 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Ven, 17 Abr 2015, 12:12
Asunto: Re: CARRERA DO CORGO - CORRUBEDO

Hola,eu tampouco estaba ali no Corgo esta vez,que pena porque é unha carreira que me encanta,corrina duas ou tres veces y nunca sain defraudado. Non digo que sea culpa tua,pero perdestesvos os dez no mesmo punto? Despistouse o que ia encabezando ese grupo y os demais fostedes detras? Soe pasar,eu xa corrin uns cantos trails,incluso alguns nocturnos e sen problema, normalmente cando pasados cen metros non vemos ningunha baliza deberíamos dar volta ,está claro que ese non é o camiño correcto. No monte é facil perderse certo pero para algo pasan tantas horas balizando o lugar os organizadores, eu creo q te despistaches y non destes volta a tempo.
Corrin varios trails organizados por estos compañeiros e nunca tiven problema,felicitoos.
O que se me fai extraño e que unha vez pasado o día e xa na casa segas con ese enfado.
Non quero entrar en discusions pero xa ves que ningun dos que respondemos está de acordo co teu razoamento.
Un saudo.
filipeas

Novo foreiro
Novo foreiro
2/10/11
0 Carreiras
32 Mensaxes
Coruña
Respostar citando Envío Ven, 17 Abr 2015, 12:26
Asunto: Re: CARRERA DO CORGO - CORRUBEDO

Estaba moi ben sinalizado o percorrido! As veces e mellor perder uns segundos e fixarse q non ir a tope como polo sen testa e acabar perdendose ( sobre todo nos trails e nos raids)
filipeas

Novo foreiro
Novo foreiro
2/10/11
0 Carreiras
32 Mensaxes
Coruña
Respostar citando Envío Ven, 17 Abr 2015, 12:26
Asunto: Re: CARRERA DO CORGO - CORRUBEDO

Estaba moi ben sinalizado o percorrido! As veces e mellor perder uns segundos e fixarse q non ir a tope como polo sen testa e acabar perdendose ( sobre todo nos trails e nos raids)





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos