Foros ›
Autor
Mensaxe
gefreiter

Experto no foro
Experto no foro
18/11/05
0 Carreiras
4245 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 06 Abr 2015, 20:36
Asunto: Batalla de Cacheiras (19-04-15)

El domingo 19 se celebra en Cacheiras (Teo), al lado de Santiago, una nueva edición de su carrera popular de aproximadamente 11 km. No he visto ningún hilo al respecto, disculpadme si estoy equivocado, y creo que conviene divulgarla como alternativa para los que no vayan a correr ese día el maratón de Coruña.

En la web de la federación ya está el reglamento, las inscripciones son en emesports.com

www.carreirasgalegas.c...cf35c8e8cd

Si alguien responsable de la carrera lee este hilo, le animaría a inscribirla en el circuito de CeG, que siempre contribuirá a que se anime algún indeciso.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 06 Abr 2015, 22:20
Asunto: Re: Batalla de Cacheiras (19-04-15)

La verdad que publicar una carrera 15 dias antes de la fecha,no parce lo mas oportuno la verdad,maxime cuando uno lleva meses anotado a los 10.000 de Coruña.
En fin,parece que no desean tener mucha afluencia de atletas.
JacoboDC

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/06/13
65 Carreiras
704 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Mar, 07 Abr 2015, 7:55
Asunto: Re: Batalla de Cacheiras (19-04-15)

Hai 3 semanas polo menos que xa se sabe a data da carreira e as inscripcións levan abertas unha semana. Evidentemente non as van abrir con meses de antelación coma a Maratón estimado Lestrove.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 07 Abr 2015, 8:08
Asunto: Re: Batalla de Cacheiras (19-04-15)

JacoboDC escribió:
Hai 3 semanas polo menos que xa se sabe a data da carreira e as inscripcións levan abertas unha semana. Evidentemente non as van abrir con meses de antelación coma a Maratón estimado Lestrove.

Bueno lojo,lo que usted dija. Guiño
maikel

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/11/03
0 Carreiras
1054 Mensaxes
O Burgo
Respostar citando Envío Mar, 07 Abr 2015, 14:25
Asunto: Re: Batalla de Cacheiras (19-04-15)

Gran carrera. Muy recomendable. Lastima la coincidencia de fechas con la c42 y su correspondiente 10 km.

Siempre era un poco más tarde.
orion764

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/11/13
18 Carreiras
826 Mensaxes
Santiago Compostela
Respostar citando Envío Mar, 07 Abr 2015, 16:01
Asunto: Re: Batalla de Cacheiras (19-04-15)

El pasado año esta carrera fue el 23 de Marzo, y yo la corrí por primera vez junto con mi hijo (en cadete) y quedé encantado y con ganas enormes de volver; de hecho he estado esperando y comentando cuando la anunciarían, lamentablemente yo también estoy ya apuntado hace tiempo al 10K de Coruña y ya no podré ir a mejorar tiempos.
Queda apuntado para el próximo año. Una lástima.
miguel_13

Novo foreiro
Novo foreiro
2/01/14
326 Carreiras
45 Mensaxes
Vedra
Respostar citando Envío Lun, 13 Abr 2015, 7:51
Asunto: Re: Batalla de Cacheiras (19-04-15)

Vai estar incluída no circuito??

@iglesiasamores

Marcas homologadas (tempos oficiais):
5K ----> 17:33 ---> Ames 2021
10K ---> 35:50 ---> Ourense 2018
21K ---> 1:19:23 -> Pontevedra 2018
42K ---> 3:03:23 -> A Coruña 2019
gefreiter

Experto no foro
Experto no foro
18/11/05
0 Carreiras
4245 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 13 Abr 2015, 14:33
Asunto: Re: Batalla de Cacheiras (19-04-15)

miguel_13 escribió:
Vai estar incluída no circuito??

Me consta que se ha solicitado, y seguro que termina apareciendo, pero como no lo haga pronto le va a perjudicar a la hora de reclutar participantes.
Papa-Léguas

Super Veterano
Super Veterano
14/10/11
0 Carreiras
2613 Mensaxes
Sparkland
Respostar citando Envío Lun, 13 Abr 2015, 17:10
Asunto: Re: Batalla de Cacheiras (19-04-15)

Tiene asignado coeficiente 1'75, por sólo pasar de 10 a 11 km. Carrera muy interesante para quienes estén muy necesitados de puntos, y no quieran meterse kilometradas. Guiño

Esta publicación no es un juguete, no se la dé a niños menores de 100 años. No la arroje al fuego, ni aún vacía de contenido. En caso de intoxicación accidental acuda a la mayor brevedad posible al servicio de urgencias psiquiátricas más cercano.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 13 Abr 2015, 19:24
Asunto: Re: Batalla de Cacheiras (19-04-15)

Pero onde estaba esta carreira? Non me sona nin de que saíra no calendario da páxina, e normalmente no reviso a web de carreirasgalegas.
Me habías falado dela gefreiter, e non me soaba, e non sei porque motivo non che preguntei.
Tiña pensado ir o sábado a tarde a Mos, pero a ver se podo cambiar plans, aínda que tamén vexo moi difícil chegar antes das 10:30 a recoller os dorsais, por o tema das ananas.
O circuito e rompepernas?
gefreiter

Experto no foro
Experto no foro
18/11/05
0 Carreiras
4245 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 13 Abr 2015, 19:51
Asunto: Re: Batalla de Cacheiras (19-04-15)

Cacheiras está en el concello de Teo, limítrofe con Santiago. Es conocido por sus tortillas (en el restaurante del indescriptible alcalde anterior) y por la batalla de 1846 (de la que habría mucho que hablar por la interpretación interesada que hacen algunos pero ese es otro tema).

La corrí el año pasado, quedé de séptimo. La distancia oficial son 11 km y parece que la real no se aleja mucho. Los primeros 5 km son cuesta arriba y los siguientes predominantemente llanos o cuesta abajo, salvo algún repecho. Salida y llegada se producen en un tramo de tierra bastante irregular de unos 500 metros.

Con los dorsales ya han avisado que serán flexibles, si quieres te lo pillo yo.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 13 Abr 2015, 19:58
Asunto: Re: Batalla de Cacheiras (19-04-15)

Acabo de informarme un pouco por enriba da historia da batalla, e aínda que non teño o teu perfil, so podo decir que me interesou, e espero ler un pouco maís. Me parece interesante o tema do levantamento galego en sí contra a opresión, non todo van a ser cataláns e vascos. E isto está moi recente, non queda tan lonxe no historia.
Se teñen algo único, por que non o publicitan así?
Tamén é unha pena, que non a publicasen antes, pois seguro que entre que entra no circuito, ten máis coeficiente, e queda a case 1hora da maior parte de sitios de Galicia, houbese levado un pico máis de corredores.
Aínda que coincidise con 42 de coruña e o 10k.

gefreiter escribió:
Con los dorsales ya han avisado que serán flexibles, si quieres te lo pillo yo.

Vou a ver se organizo, e se me recolles os dorsais, igual podo facer un pelín de oco maís. Teño que falalo e organizalo, pois ademáis de ir correr, me gusta facer ruta turística despois coa familia, e iste parece un bo sito para intentar aferrar un puouco espírito galegista, pois no colexio mo perdeu todo. (Non me refiro a radicalismo, so os nosos orixes e o que nos fai ser galegos. non quero trolls.... que xa o vexo vir...)
gefreiter

Experto no foro
Experto no foro
18/11/05
0 Carreiras
4245 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 13 Abr 2015, 20:14
Asunto: Re: Batalla de Cacheiras (19-04-15)

sanmikel escribió:
Acabo de informarme un pouco por enriba da historia da batalla, e aínda que non teño o teu perfil, so podo decir que me interesou, e espero ler un pouco maís. Me parece interesante o tema do levantamento galego en sí contra a opresión, non todo van a ser cataláns e vascos. E isto está moi recente, non queda tan lonxe no historia.
Se teñen algo único, por que non o publicitan así?
Tamén é unha pena, que non a publicasen antes, pois seguro que entre que entra no circuito, ten máis coeficiente, e queda a case 1hora da maior parte de sitios de Galicia, houbese levado un pico máis de corredores.
Aínda que coincidise con 42 de coruña e o 10k.

Vou a ver se organizo, e se me recolles os dorsais, igual podo facer un pelín de oco maís. Teño que falalo e organizalo, pois ademáis de ir correr, me gusta facer ruta turística despois coa familia, e iste parece un bo sito para intentar aferrar un puouco espírito galegista, pois no colexio mo perdeu todo. (Non me refiro a radicalismo, so os nosos orixes e o que nos fai ser galegos. non quero trolls.... que xa o vexo vir...)

Precisamente o problema é que se interpreta como un levantamento galego (e galeguista) cando foi un pronunciamento liberal protagonizado maioritariamente por militares non galegos que estaban destinados en Galicia igual que podían estar en calquera parte. Solís de feito era de Cádiz, malamente ía ser galeguista o pobre. O seu obxectivo era dar un xiro á política moderada (dereitista para entendernos) de Narváez en Madrid.

Eran militares liberais españois, o que sucede é que algúns intelectuais galegos se sumaron (Faraldo o máis coñecido) e lle deron un toque peculiar, protogaleguista en favor dunha descentralización.

En fin, perdón pola matraca, pero como todos ven o pasado cos conceptos e os intereses do presente un le barbaridades a esgalla, e este é un exemplo de libro. Por certo que a carreira para reflectir a historia tería que empezar en Cacheiras, onde se producíu a batalla (máis ben unha tirapuxa) e rematar no Mosteiro de San Martín Pinario, onde se refuxiaron os liberais ata ser derrotados. Logo ós oficiais os levaron a Carral e os fusilaron, pero por liberais e por insubordinación militar, non por galeguistas nin nada que se lle pareza. A principios do século XX erixiron alí o monumento ós "mártires de Carral", que se estarán escarallando no ultramundo coas cousas que se din deles.

Volvendo á carreira, a data cadroulles mal, e a publicidade se cadra tampouco foi a ideal. O ano pasado houbera 267 participantes en categoría absoluta, a ver se este ano se anima un pouco a cousa nestes dous derradeiros días.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 13 Abr 2015, 21:36
Asunto: Re: Batalla de Cacheiras (19-04-15)

O de que Solís era de Cádiz, sabíao ,e intuía esa parte da suma dos intelectuais e os militares, nos 20 minutos que lin. So che queda ir a Wikipeida e facer as correcións que indicas, pero ten coidado, que me da a impresión que en cuestión de minutos, entrará en polémica.
Iso si, me sumo a unha carreira de Cacheira, e rematar no Monasterio. Empezarían a ser moitas carreiras que pasan ou rematan por a Praza do Obradoiro.
Iso si, daría perfectamente para unha media, pois esta a unha 15-20km. Apoido a moción, unha carreira con historia, mellor dito con mortos históricos.
PequeñaCriatura

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/10/12
0 Carreiras
975 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Mar, 14 Abr 2015, 5:54
Asunto: Re: Batalla de Cacheiras (19-04-15)

Tiene muy buena pinta la verdad...una pena apuntarme con tanta antelación a la paralela. El año que viene no me pasa. Prefiero este tipo de carreras.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos