Foros ›
IV Travesía Integral de Picos, 23-24/Xuño/07
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Ven, 01 Xuñ 2007, 19:37
Asunto: IV Travesía Integral de Picos, 23-24/Xuño/07

bueno... Razz Razz
pois a ver se alguén se anima a acompañarme neste novo reto (correr unha maratón me parece unha coña en comparación con esto...) no que xa estou metido de cheo. Demo sorrindo Demo sorrindo
trátase dunha carreira das máis bonitas e espectaculares de España, pero tamén das máis duras (é a primeira vez que me piden o grupo sanguíneo nunha ficha de inscripción... Abraiado Abraiado ), supoño que haberá que tomala con moita calma e intentar disfrutala (se é que se pode). Ríndose
tedes toda a información na seguinte páxina:

www.fempa.net , entrando logo en Actividades Deportivas (Montaña)

e aínda estades a tempo de cometer a loucura de inscribirvos... Guiño
quería rematar a temporada facendo algo de montaña... pero creo que esto me vai facer ata botar de menos o asfalto... Confuso

saúdos

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
mrdixie

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/08/06
0 Carreiras
667 Mensaxes
La Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 02 Xuñ 2007, 2:10
Asunto:

Tigre, la verdad que está tentadora tu oferta, lo que pasa que tengo que ver mi agenda por si ese día toco, la verdad que me vendría bien para el K42 que voy a hacer en noviembre en Argentína
Un abrazo, y en una de esas nos vemos

www.myspace.com/mrdixiejazzband
MarioeIsa

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
20/06/05
0 Carreiras
1167 Mensaxes
Estrella de Galicia
Respostar citando Envío Lun, 04 Xuñ 2007, 10:27
Asunto:

No lo dudes amigo Yosi que te va a hacer olvidar el asfalto....

Disfruta de la aventura y sonrie mientras sudas... Al final acabaras dejando el asfalto... esto, eso.... es otro mundo.

Un abrazo y muchisimos animos.... y con cabeza, como bien has dicho no es un maraton de asfalto.... la pajara puede ser impresionante.

ANIMO!!!!!!!!!

Salud y Kilometros
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Mar, 05 Xuñ 2007, 8:50
Asunto:

Yosi, la verdad es que acabo de leer el reglamento y se me han puesto los ojos así Abraiado Abraiado Abraiado . Yo cuando sea pequeño quiero ser como tú, no eres una máquina, eres el súperhombre. Ve con mucho cuidado y estaremos en la distancia apoyándote.

Recupérate bien, que después me tienes que ayudar con el Galarleiz Ríndose



A este paso, me vas a poner muy fácil, la clasificación de atleta popular del año.

Un abrazo y nos vemos, aunque sea en el monte.

HALA UNIÓN, siempre estarás en mi corazón. Unión sólo hubo una. corunacomarca.blogspot.com.es/
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Mér, 13 Xuñ 2007, 17:00
Asunto:

Yosi, 60 km de montaña con semejante perfil.... ????? Abraiado 8O Menuda locura tan, tan, tan...... no tengo palabras después de leer el reglamento.

Me voy corriendo al fisio para que me cierre la boca, que se me quedó atascada... Ríndose Ríndose Ríndose

Mucha suerte, seguiré atentamente tus entrenamientos (a lo mejor se pega algo al leerlos). Guiño
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Mar, 19 Xuñ 2007, 18:29
Asunto:

moitas gracias polas vosas palabras de ánimo... Razz Razz
o certo é que a falta de tan so 4 días para a proba, aínda non teño moi claro que poida chegar a terminar semejante burrada...
penso que a preparei ben, pero nunha carreira-travesía deste tipo e calibre, inflúen moitísimas cousas aparte da preparación... a psicolóxica, a climatoloxía, o equipamento que leves, a sorte... Disimulando Disimulando
non sei, é algo que me tomo como un reto persoal, pero sen presións nin obsesións de ningún tipo... Molón
o que sí teño claro, amigo fema, é que non me van quedar ganas de Galarleiz nin de correr nunha boa temporadiña...
saúdos. Moi feliz

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Ven, 29 Xuñ 2007, 9:54
Asunto:

Acabo de ver unhas fotos da travesía integral, e estou ca boca aberta, ¡que pasada! Abraiado Sorprendido
Veña yosi, conta a tua experiencia Guiño ¿que tal?
Unha aperta, e agardo impaciente a tua crónica.... Moi feliz
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Mar, 03 Xul 2007, 0:28
Asunto:

Yosi, cuentas o no???
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Mar, 03 Xul 2007, 0:32
Asunto:

pois non puido ser... Triste Triste Triste
tiven que abandoar (palabra que ata o momento non tiña cabida no meu vocabulario...) no segundo avituallamento por problemas musculares e tamén por problemas mentales... asegúrovos que por momentos importa moito máis a fortaleza psicolóxica que a física...
despois de 29 kms (case a metade...) e 8 hs de travesía, xa non podía máis... Avergoñado Avergoñado Avergoñado
de tódolos xeitos, valoro a experiencia moi positivamente, e espero volver con máis ganas e mellor preparación, de iso que non vos quepa dúbida... deixar as cousas a medias... ja, menudo son eu... Demo Demo
non vos vou soltar aquí un rollo tipo crónica... simplemente invitar a todos os que non coñecen Picos a visitalos e a embriagarse coas súas paisaxes e as súas rutas fermosísimas e interminables... e os que xa os coñecen, pois pouco que contarvos...
isto non ten nada que ver con correr en asfalto, nin sequera con unha maratón de montaña... e iso que xa fixera algunha coma o Galarleiz... isto é outra historia... tan inhumana como bonita. Abraiado Abraiado
pero volverei... Demo sorrindo Demo sorrindo

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Mar, 03 Xul 2007, 9:56
Asunto:

No puedo imaginar como debe de haber sido para abandonaras en el km 29 Abraiado Abraiado , conociéndote se me ponen los pelos de punta. Por qué no nos cuentas un poquito más de ese recorrido que llegaste a hacer??? A mi me interesa igual que se finalizaras la travesía.

La próxima vez seguro que lo acabas y porque sé como las gastas, con muy buena nota (apuesto ya algo??? Moi feliz :D) . No sé lo que te sucedió pero es posible que para una prueba tan dura te faltaran rodajes más largos de los que haces habitualmente, para un maratón normal (si es que un maratón se puede considerar algo normal), puede que no sean necesarios para todo el mundo, pero para algo tan complicado como esto habrá que tener cuerpo y mente muy acostumbrados sufrir... Confuso

De todas formas, felicitaciones simplemente por atreverte a participar. Un abrazo. Moi feliz
lentoperosejuro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/05
0 Carreiras
796 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Mar, 03 Xul 2007, 10:45
Asunto:

Yosi, é unha mágoa que non acabaras, pero outra vez será. Non quero nin pensar o que é eso, polo que para min, simplemente por plantexarte o facer unha carreira así é toda unha vitoria o alcance de moi poucos (tí entre eles ,claro). Polo tanto enhoraboa.

Ah! A min Os Picos deixamos para pasear, para ir coller o teleférico a Fuente Dé, para facer a travesía do Cares, para baixar a Potes a comer unha fabes...pero para eso, vai ser que non.
ojordo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/12/06
0 Carreiras
1212 Mensaxes
De la cuna de Simon Bolivar y ahora en la ciudad donde nadie es forastero
Respostar citando Envío Mar, 03 Xul 2007, 13:43
Asunto:

ANIMO Yosi, miralo asi: ya entrenastes 29 km del recorrido y para el año que viene,pues, chupao Ríndose Ríndose animo y desde luego mi mas sincera enhorabuena,porque solo participar en tamaña odisea es para mi motivo de admiracion.CHAPEAU

Entra en mi blog y si te gusta recomiendalo y si no... tambien para que se jodan los demas...
ojordo.blogspot.com/
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Mar, 03 Xul 2007, 18:12
Asunto:

Gustaríame que contaras máis. Tanto barbanzón como eu, estamos a pensar en facela e me resulta moi interesante calquer información, dato ou opinión que poidamos ter.
¿Os problemas musculares foron pola dureza da proba ou arrastrabas xá algún?
29 kms en 8 hs. Parece moi pouco kilometro para tantas horas ¿era a media de todolos participantes?
¿Cantos kms se poden correr deses primeiros 29 kms?
En fin, conta, conta, que nos estamos atentos.
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Mar, 03 Xul 2007, 18:24
Asunto:

aupa Yosi,


ENHORABUENA, porque sólo plantearse hacer una prueba de este tipo dice mucho de ti.


Y encima, saber abandonar tampoco es fácil, así que doble mérito.

Recupérate y un fuerte abrazo.


Fema

HALA UNIÓN, siempre estarás en mi corazón. Unión sólo hubo una. corunacomarca.blogspot.com.es/
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Xov, 05 Xul 2007, 21:51
Asunto:

en breve haberá crónica, e con detalles... merecédela por esas palabras de ánimo. Moitísimas gracias. Moi feliz Moi feliz
Non sabía que vos interesara tanto o tema, por iso non entrei máis en detalle...
saúdos Razz

sexo, zume de melocoton & rock'n roll





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos