Foros ›
Autor
Mensaxe
atletadefondo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/04/07
0 Carreiras
200 Mensaxes
Arteixo. Coruña
Respostar citando Envío Ven, 01 Xuñ 2007, 9:24
Asunto: Orgullo nacional

Este tema lo iba a poner en â??fuera de temaâ? pero me pareció lo suficientemente bueno e importante incorporarlo a la sección de â??carreras popularesâ? (la más leída), ahora que el Admin tenga a bien hacer lo que quiera con él.
Ayer noche, a eso de la una de la madrugada tuve el inmenso placer de escuchar a los que para mí son los mejores atletas que ha dado nuestro país y cuando digo país no sólo me refiero a Galicia sino a España; ellos son Iván Raña y Javier Gómez Noya, que descuidaron su descanso y preparación para acercarse a los micrófonos de â??EL Largueroâ? (mi programa favorito de radio, aunque no le da especial bombo a los deportes minoritarios). Los dicho, ayer pasaron media hora de función hablando de que si uno es mejor que el otro, de los piques entre ellos, de sus rivales a batirâ?¦ y me cayó una lagrimita, sí, eso mismo, también soy humano y también se me erizan los pelillos del cuerpo cuando alguien me toca la fibra sensible, dejaron su particular promoción para rendir tributo a un compañero caído â??PEGASOâ?, Chorando un compañero de batallas, de entrenos y de deportesâ?¦ fue aquí donde me saltó el orgullo patrio, saber que comparto una bandera, unos pinos rumorosos y un verde especial con unas personas de esa clase, de esa bondad y de esa calidad humana de hace sentirme dichoso de ser â??un dos fillos de Breogánâ?â?¦ Guiño
PD: También tuvieron un hueco para hablar de la prueba del campeonato en Madrid este domingo y han dicho que lo va a televisar en directo la TVG. No se lo pierdan. Disimulando

Sorriso vuelve la bestia...!
Corredor_negreira

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/11/06
37 Carreiras
359 Mensaxes
Negreira
Respostar citando Envío Ven, 01 Xuñ 2007, 13:40
Asunto:

Fai falla que lle den un empuxon e que se fagan ver todo tipo de deportes!

Propoño desde aqui mandar un escrito a tvg decindo a xente que visita o foro de www.correrengalicia.org e a opinion de algunha que outra persoa!

Fai cousa de ano e medio o foro www.curuxarallye.info mandoulle solicitude a Tvg de por que non emitian ningunha proba automovilistica !

Eles loitaron por un programa os sabados de 30 minutos o cal estan todos moi contentos!

Nos poderiamos intentar que se nos escoite que somos moitas as persoas que van as carreiras e que participan.

Espero que algun dia entre todos podamos conseguir un programa na tvg!

Saudos
atletadefondo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/04/07
0 Carreiras
200 Mensaxes
Arteixo. Coruña
Respostar citando Envío Ven, 01 Xuñ 2007, 14:17
Asunto:

Boa proposta mestre! Guiño

Sorriso vuelve la bestia...!
atletadefondo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/04/07
0 Carreiras
200 Mensaxes
Arteixo. Coruña
Respostar citando Envío Dom, 03 Xuñ 2007, 12:14
Asunto:

Mad Mad Mad Mad Mad ESTO ES UNA VERGUENZA!!!! NI LA TVG, NI TELEDEPORTE, NI EUROSPORT RETRANSMITEN LA PRUEBA DEL CAMPEONATO DEL MUNDO DE TRIATLON EN MADRID. LAS OTRAS VALE Y PASAN, PERO ES QUE LO DE LA TVG TIENE DELITO, ASÍ FOMENTAMOS EL DEPORTE GALLEGO, VAYA DESAGRACIADOS!!! Mad Mad Mad Mad Mad

Sorriso vuelve la bestia...!
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Dom, 03 Xuñ 2007, 20:11
Asunto:

atletadefondo escribió:
:x Mad Mad Mad Mad ESTO ES UNA VERGUENZA!!!! NI LA TVG, NI TELEDEPORTE, NI EUROSPORT RETRANSMITEN LA PRUEBA DEL CAMPEONATO DEL MUNDO DE TRIATLON EN MADRID. LAS OTRAS VALE Y PASAN, PERO ES QUE LO DE LA TVG TIENE DELITO, ASÍ FOMENTAMOS EL DEPORTE GALLEGO, VAYA DESAGRACIADOS!!! Mad Mad Mad Mad Mad
Totalmente de acuerdo, pero que quieres si son del BNG y PSOE, saludos
Corredor_negreira

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/11/06
37 Carreiras
359 Mensaxes
Negreira
Respostar citando Envío Lun, 04 Xuñ 2007, 0:23
Asunto:

me quedo por la mañana en la casa sin ir a playa !!!! k verguenza!

De verdad propongo de hacer lo de arriba!

Espero que ADMIN este de acuerdo!
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Lun, 04 Xuñ 2007, 10:17
Asunto:

Persoalmente, non defendo ningún partido politico, pero penso que xa pasaron as eleccions para facer campaña Guiño o que si opino e que non recordo cando televisou ninguen unha prova de triatlón na que somos unha referencia mundial con estes dous fenomenos como Ivan e Xavier e tamén David Castro que anda cerca deles xa, solo cando coincide en horario de madrugada e non teñen audiencia dan as provas en directo porque se aseguran de que moitos interrumpimos o noso sono para "disfrutar" das xestas destes nosos veciños. Todos sabemos que os deportes minoritarios non se lles da o pulo que quixeramos todos os que os practicamos, pero igual que en moitas outras cousas, ¿quen pode aportar unha idea nova para solucionalo?.
lentoperosejuro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/05
0 Carreiras
796 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Lun, 04 Xuñ 2007, 10:34
Asunto:

Estou totalmente de acordo con Afiador.Cada un ten o seu xeito de pensar, pero faime gracia o xeito sesgado que teñen algúns de ver as cousas. Eu tampouco me vou erixir en defensor de ninguén, pero hai que recordar quén apoiou a Gómez Noya ante aquela prohibición e quén non. De tódolos xeitos e partindo de que eu non a seguín, no tema do triatlón de Madrid aberto no apartado de triatlón, hai xente que dí que foi unha retransmisión estupenda (por exemplo Lestrove), ¿¿¿???
Vouamodo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/06
0 Carreiras
1066 Mensaxes
Coruñes en Vilagarcia
Respostar citando Envío Lun, 04 Xuñ 2007, 11:17
Asunto:

Chacal escribió:
atletadefondo escribió:
:x Mad Mad Mad Mad ESTO ES UNA VERGUENZA!!!! NI LA TVG, NI TELEDEPORTE, NI EUROSPORT RETRANSMITEN LA PRUEBA DEL CAMPEONATO DEL MUNDO DE TRIATLON EN MADRID. LAS OTRAS VALE Y PASAN, PERO ES QUE LO DE LA TVG TIENE DELITO, ASÍ FOMENTAMOS EL DEPORTE GALLEGO, VAYA DESAGRACIADOS!!! Mad Mad Mad Mad Mad
Totalmente de acuerdo, pero que quieres si son del BNG y PSOE, saludos

Tienes razón Chacal es de todos conocidos que la gente afín al BNG y al PSOE es gente que odia el atletismo y se pasa todo el día tirada en el sofá y sin hacer deporte.

Coincido con todos en que es una vergüenza que no hayan retransmitido la prueba por la gallega, por lo menos partes de ella.

Un saludo a todos.

acddorna.org/blog/inde...ate=200906
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Lun, 04 Xuñ 2007, 13:06
Asunto:

No digo que ninguno de BNG no haga deporte, pero podián prestar más atención a este tema. Lo del equipo de ciclismo está bien, pero yo pido más. Saludos
uri

Maratoniano
Maratoniano
16/03/07
0 Carreiras
432 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 04 Xuñ 2007, 13:07
Asunto:

No creo que haya gran diferencia para los deportes minoritarios entre los distintos grupos políticos.
Yo no recuerdo que nos televisaran a Ivan Raña hace años.

De todas formas decir que la TVG televisó en directo a través del canal internacional (TDT) la prueba en directo.
atletadefondo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/04/07
0 Carreiras
200 Mensaxes
Arteixo. Coruña
Respostar citando Envío Lun, 04 Xuñ 2007, 13:24
Asunto:

Sí, quien tiene tdt sí, pero el resto de los mortales nos quedamos sin ver la prueba, propongo que el literato, el genio de las letras, nuestro BANDERAS mande un comunicado con nuestras firmas al correo de CRTVG quejándose de la discriminación sufrida por nuestras personas :P... A las barricadas!!! Esto es la guerra!!! Demo sorrindo

Sorriso vuelve la bestia...!
Vouamodo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/06
0 Carreiras
1066 Mensaxes
Coruñes en Vilagarcia
Respostar citando Envío Lun, 04 Xuñ 2007, 13:51
Asunto:

uri escribió:
No creo que haya gran diferencia para los deportes minoritarios entre los distintos grupos políticos.
Yo no recuerdo que nos televisaran a Ivan Raña hace años.

De todas formas decir que la TVG televisó en directo a través del canal internacional (TDT) la prueba en directo.

Con lo cual me parece que ya han hecho algo. Ya se que no hay una cobertura total de la TDT ni todo el mundo tiene TDT pero considero que ya han hecho un esfuerzo. ¿Qué podía ser mejorable?, por supuesto, pero ya es más que en otros momentos.

Saludos a todos.

acddorna.org/blog/inde...ate=200906
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 04 Xuñ 2007, 19:38
Asunto:

Chacal escribió:
Totalmente de acuerdo, pero que quieres si son del BNG y PSOE, saludos
xa volvemos coas ********** Demo sorrindo Demo sorrindo ?? despois, coma sempre, todo se soluciona pedindo perdón ós aludidos.... Chorando Chorando jesús, jesús...que non aprendemos!!!! Ríndose
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mar, 05 Xuñ 2007, 2:00
Asunto:

URKO escribió:
Chacal escribió:
Totalmente de acuerdo, pero que quieres si son del BNG y PSOE, saludos
xa volvemos coas ********** Demo sorrindo Demo sorrindo ?? despois, coma sempre, todo se soluciona pedindo perdón ós aludidos.... Chorando Chorando jesús, jesús...que non aprendemos!!!! Ríndose
Cágome no Deus !!!!!!!!!!!!!!!Volvemos ó qué!!!!!!!!Non podo poñer o que penso amigo ou qué!!!!!!!!So dou a miña opinión e non me meto con ninguén desta volta de ninguna mañeira. NOn pretendas calrme que vou darche un pas de ......!saúdos e se non che gusta o comentario pois non che gusta e xa está. Non me sexas maricón e chorón!!!!!!!!!!!!!!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos