Foros ›
III os 21 do camiño-media maraton palas melide (27/06/15)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
danyCBR83

Maratoniano
Maratoniano
6/07/13
0 Carreiras
131 Mensaxes
Porriño
Respostar citando Envío Sáb, 27 Xuñ 2015, 22:31
Asunto: Re: III os 21 do camiño-media maraton palas melide (27/06/15)

Menuda locura de carrera, jajajajaja, yo soy de los que jamássssss voy a andar en una carrera salvo que abandone, entonces en las subidas adelantaba a muchos, luego en llanos y bajadas se ponen a correr como demonios y me pasan, luego en la siguiente subida les paso, y así casi toda la carrera... jajaja, cada uno corre a su manera pero ostras, que diferentes somos en planteamientos de carrera!! Yo casi sin entrenar había leído que era dura, pero si lo sé ni me anoto... jajaja, poco llevo corriendo pero aún así madre mía 02:06 y gracias, menos mal que fui precavido y no me cebé, intenté pillar un ritmo y así hasta el final que me permitiese aguantar esas pedazo paredes, jajaja, mi objetivo de nunca andar lo conseguí, pero correr esto sin casi entrenar... es de locos, jajajaja.
Para el recorrido que es, gracias a organización, voluntarios, policia y guardia civil, protección civil, gente animando, MANGUERAS QUE SE AGRADECÍAN LA VIDA, etc, por mi parte genial y feliz de haber acabado, pero si la comparo con la vigbay, o esta es de 30 km o la cig-bay de 15, jajaja
danyCBR83

Maratoniano
Maratoniano
6/07/13
0 Carreiras
131 Mensaxes
Porriño
Respostar citando Envío Sáb, 27 Xuñ 2015, 22:42
Asunto: Re: III os 21 do camiño-media maraton palas melide (27/06/15)

Por cierto, el km 14 estoy de acuerdo que no era ese seguro... a mi me pone 5:02 y 1:10:28 el oficial y por endomondo el km 14 1:24, una locura de desfase, 14 min y mal no me midió el endomondo marcando 20,83km, muy inexacto no fue ya que da aprox 6 min/km, un minuto de desfase
memphis_ESP

Maratoniano
Maratoniano
9/05/11
0 Carreiras
940 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Sáb, 27 Xuñ 2015, 23:08
Asunto: Re: III os 21 do camiño-media maraton palas melide (27/06/15)

Que carreirón. E canta xente animando!! Pena da excesiva calor que endureceu a proba. Un 10 para organización de principio a fin: desde o primeiro día infomando (web, facebook e foro) ata ó final da carreira.

- Traslados en bus.
- Proba cronometrada con chip.
- 4 Avituallamientos (2 sólidos) + 1 en meta.
- Cerveza en meta.
- Camiseta e manguitos.
- Bolsa do corredor (auga, zumo, powerade, melindres...).
- Medalla e grabación.

Non se pode pedir máis.
Parla

Maratoniano
Maratoniano
27/09/11
70 Carreiras
249 Mensaxes
Temple(Cambre)
Respostar citando Envío Sáb, 27 Xuñ 2015, 23:59
Asunto: Re: III os 21 do camiño-media maraton palas melide (27/06/15)

Felicitar a la organización y todos los que animaron los que nos refrescaron los que nos sacaron fotos, y los que nos recibieron en meta, sin duda una carrera 10, gracias a todos.
xb74

Maratoniano
Maratoniano
18/01/13
50 Carreiras
377 Mensaxes
Melide
Respostar citando Envío Dom, 28 Xuñ 2015, 0:18
Asunto: Re: III os 21 do camiño-media maraton palas melide (27/06/15)

Gracias a todos por vir, participar e sufrir. Hoxe as altas temperaturas fixeron unha carreira especialmente dura. Como organización fixonos dar ainda mais, gracias especialmente a todo los voluntarios e xente animando polo camiño... Uns fenómenos!!

O último tuercebotas/ Ad Cerne
karris

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/10/12
16 Carreiras
349 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Xuñ 2015, 6:03
Asunto: Re: III os 21 do camiño-media maraton palas melide (27/06/15)

Pois si que era dura, joer se era Razz Un pouco falto de fondo, notouse sobre todo ao subir as costas a ritmo cochinero. Unha gozada as baixadas, a pesares do pó e á calor. Agradecervos a todos os que fixechedes posible esta terceira edición. Eu xa estou pensando na maratón de Arzúa!
E á bolsa do corredor, a camiseta, manguitos, avituallaentos e mangueiras, excelentes. Moi boa animación en Furelos, animando a xente o último quilómetro.
orion764

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/11/13
18 Carreiras
826 Mensaxes
Santiago Compostela
Respostar citando Envío Dom, 28 Xuñ 2015, 9:41
Asunto: Re: III os 21 do camiño-media maraton palas melide (27/06/15)

Preciosa carrera la de ayer, para ya el ver a los corredores agrupados en la sombra en la salida de Palas auguraba una tarde dura para correr. El circuito es precioso, de 10. Toda la organización de la prueba, entrega de dorsales, avituallamientos, señalización, información, todo perfecto, otro 10.
Las mangueras de agua lo mejor de lo mejor, no perdone ninguna.
La llegada en Melide al paso por la aldea anterior una flipadaç, y el avituallamiento final con su cervecita y grabación de medalla otro 10.
Solo me quede con las ganas de pasar por los fisios, pero las colas eran ya demasiado grandes.

Carrera dura por el calor y alguna cuesta (para mí la peor ya la primera del km 2). Pero nadie vino aquí a hacer MMP sino a pasarlo bien, y eso lo hemos conseguido entre todos.

Merece la pena volver, y si fuese con 10ºC menos, una gozada.
j.luis

Maratoniano
Maratoniano
25/03/11
8 Carreiras
526 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Xuñ 2015, 9:41
Asunto: Re: III os 21 do camiño-media maraton palas melide (27/06/15)

Madre mia, la primera vez que me echo a andar en una carrera último km.a 6:30 por dios que barbaridad, carrera preciosa, organización perfecta, enhorabuena sois los mejores.
Alfonsorf

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/05/15
20 Carreiras
130 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Xuñ 2015, 11:42
Asunto: Re: III os 21 do camiño-media maraton palas melide (27/06/15)

Estupenda carreira , a pesar do dia duro que nos tocou.
Pa darlle unha puntuación de 0 a 10 doulle un 10 , eso que son dos que nunca usa o 10 porque penso que todo se pode mellorar, pero neste caso pouco se pode xa mellorar. Animo a organización a seguir así, e a ver si outros organizadores toman nota desta carreira.
tonimelide

Maratoniano
Maratoniano
11/03/12
0 Carreiras
67 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Xuñ 2015, 12:08
Asunto: Re: III os 21 do camiño-media maraton palas melide (27/06/15)

Gracias a todos por participar e polos comentarios positivos!!
O que non sei é para que vos dimos os manguitos se total nadie correu con eles!!jajaa
SusanaRial

Maratoniano
Maratoniano
7/11/11
20 Carreiras
119 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Xuñ 2015, 12:10
Asunto: Re: III os 21 do camiño-media maraton palas melide (27/06/1

Xenial organización e precioso percorrido. OS voluntarios, os fotógrafos, o público,... todo de 10.
En canto ao tempo no km 14, eu fixeime no meu gps e a alfombra estaba no 12,320 km más ou menos, por eso non coincide cos ritmos reais.
Eu fixen 13 minutos máis que o ano pasado porque o calor fixo estragos en min, pero sen dúbida repetirei se non hai novidade.
Para min, a mellor ou das mellores carreiras de Galicia actualmente.
Noitas grazas ao Clube Cerne de Melide por implicarse tanto e facer esta proba de 10. Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
470 Carreiras
3675 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Xuñ 2015, 12:34
Asunto: Re: III os 21 do camiño-media maraton palas melide (27/06/1

3 de 3 nesta Media, e co cambio de percorrido que lle fixeron, endureceuse moito máis, as novas costas pola localidade de Palas notáronse.

Eu sain mentalizado para ir regulando e tenteino, pero o día de calor (a min afectame moitísimo), acabou por pasarme factura.
Ata o km 16, leveino "bastante ben". pero a partir de ahí o corpo, pero a través da mente rebelouse e fíxome baixar considerablemente o ritmo Muro Muro , estando a piques de poñerme a caminar, facéndoseme eternos o 3 derradeiros Kms. (nestes intres o corpo muscularmente teñoo moi ben, cando despois doutras medias estou tocado).

Ainda que o que me pasou a min pasoulle a moita xente, xa que dende o punto intermedio de cronometraxe ao final so perdín 3 postos.

Se poido voltarei a ser da partida en vindeiras edicións, pero por favor con menos calor Ríndose Ríndose
angelmerarico

Novo foreiro
Novo foreiro
25/01/14
0 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Xuñ 2015, 14:13
Asunto: Re: III os 21 do camiño-media maraton palas melide (27/06/1

Solo un comentario para la organizacion: los contenedores habria que ponerlos mas lejos de los abituallamientos, porque donde estaban no daba tiempo a usar la botella antes de llegar a ellos y te obligaba a tirarla mas adelante en la cuneta.
Lo digo solo para aportar algo a futuras organizaciones. El resto genial
- Entrega de dorsales rapida y si problemas
- Camiseta de buena calidad y diferente a las de cualquier otra carrera (q tenemos a miles)
- Los manguitos un regalo superoriginal y util
- Tambien lanpropia bosla es mejor q la de otras carreras
- El bus muy bien organizado (mejor q otros q he usado)
- Muchos abituallamientos
- Las manguetas nos salvaron la vida
- Muchisimos voluntarios en todos los puntos
- El recorrido espectacular
- La bolsa del final, la mas completa q me han dado nunca
- La cerveza un lujo
- Medalla preciosa y grabada

Hasta la seleccion musical de antes de la carrera me pareció muy adecuada

Lastima de tanto calor.
MUCHAS GRACIAS A LA ORGANIZACION Y HASTA EL AÑO Q VIENE
silvia_calvo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/10/08
0 Carreiras
76 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Xuñ 2015, 14:44
Asunto: Re: III os 21 do camiño-media maraton palas melide (27/06/15)

Que mas se puede añadir a lo dicho? Muchísimas gracias y el año que viene, más. Enhorabuena
silvia_calvo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/10/08
0 Carreiras
76 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Xuñ 2015, 14:45
Asunto: Re: III os 21 do camiño-media maraton palas melide (27/06/15)

Que mas se puede añadir a lo dicho? Muchísimas gracias y el año que viene, más. Enhorabuena





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos