Foros ›
aplicacións no mobil , runkeeper, runtastic, ...etc
Foros de debate / Zapatillas y material deportivo
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
mauxo

Novo foreiro
Novo foreiro
22/05/14
1 Carreiras
35 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 05 Mar 2015, 21:08
Asunto: aplicacións no mobil , runkeeper, runtastic, ...etc

Hola, sempre que quería saber canta distancia fixera correndo, esperaba para chegar a casa e medir co google earth, o outro día corrín cun compañeiro e levaba no mobil o runkeeper instalado, e aquello, iache dando datos, e o remate dabache distancia, calorías, desniveis acumulados, un mapa por onde rulaches ... estaba moi ben, pero contoume que o ia quitar porque temia que lle cobraran una burrada como lle pasou a un colega que lle pasaron una facura de 300 euros,como non controlo nada de nada, pregunto , estas aplicación son de pago? en canto saen o ano ? hai alguna gratis? compensa millor mercar un garmin?...una aperta
inilatos

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/11/14
1 Carreiras
53 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 05 Mar 2015, 21:20
Asunto: Re: aplicacións no mobil , runkeeper, runtastic, ...etc

Hai algunhas que teñen versión gratuita aparte da de pago. A gratis ten menos cousas, pero chega de sobra, porque o fundamental o soen ter todas.

Eu usaba sportstracker e estaba moi contento! E tamen se fala moi ben de strava, pero nunca a din probado, así que mellor non opino, ainda que ten moi boa pinta!

Agora uso un garmin 310xt que me regalaron e vai moi ben, moi preciso e rara vez perde a señal. Iso si, os garmin para descargar os datos das rutas para o pc as veces da un pouco o coñazo... Pero bueno, ainda así está xenial.

En definitiva, eu recomendariache probar sports tracker
mauxo

Novo foreiro
Novo foreiro
22/05/14
1 Carreiras
35 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 05 Mar 2015, 21:58
Asunto: Re: aplicacións no mobil , runkeeper, runtastic, ...etc

gracias inilatos, vou ver sportstracker,
sisi83

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
2/04/13
1 Carreiras
205 Mensaxes
corrubedo
Respostar citando Envío Ven, 06 Mar 2015, 0:30
Asunto: Re: aplicacións no mobil , runkeeper, runtastic, ...etc

Eu provei o sporttraker, runtastic e endomondo a que mais me gustou e a endomondo
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Ven, 06 Mar 2015, 6:14
Asunto: Re: aplicacións no mobil , runkeeper, runtastic, ...etc

Strava FTW! Moi feliz

-- Chámame "ghose"
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1926 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Ven, 06 Mar 2015, 9:13
Asunto: Re: aplicacións no mobil , runkeeper, runtastic, ...etc

Copio e pego un anaco dun artigo que atopei, por si che serve de axuda:

La Organización de Consumidores y Usuarios refleja las preferencias de los corredores a la hora de elegir las aplicaciones.
Los usuarios con Android como sistema operativo prefieren 'Sports Tracker' con un 70% de calidad. En segunda posición se encuentra 'Endomondo' con un 68%.
Si analizamos el sistema operativo iOS de Apple las preferencias son claras: 'Runtastic'. Esta app destaca en estos modelos con un 69% de valoración, mientras que su versión Android baja considerablemente hasta el 56% de calidad. Por detrás de Runtastic nos encontramos con 'Adidas – my coach'.
Los usuarios consideran mucho peor la calidad de otras grandes marcas, como 'Nike - +Running' o 'Asics – my Asics', aunque son algunas de las más utilizadas.

Agora ben, o mellor analista vas ser ti mesmo, así que proba e compara.

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 06 Mar 2015, 9:16
Asunto: Re: aplicacións no mobil , runkeeper, runtastic, ...etc

Endomondo

habia duas versions a gratuita e a PRO...

nesta ultima, podes configurar as series e moi comoda porque non tes que estar pendente do reloxo,

e digo habia, porque ahora unificaron as duas e de de valde.

saudos
JoseDuran

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
13/06/13
46 Carreiras
154 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 06 Mar 2015, 9:35
Asunto: Re: aplicacións no mobil , runkeeper, runtastic, ...etc

Endomondo tiene una versión gratuita bastante completa. Con indicador de ritmo, velocidad, distancia, calorías y tiempo. Puedes ver en tiempo real sobre el mapa tu recorrido, aunque no es del todo útil para seguir rutas. Configurando la voz, te indica cada kilómetro el tiempo total, y el ritmo por km.
Desde su web, que me parece de las mejores, puedes editar tus prácticas, y consultar estadísticas, crear rutas o buscar nuevas de otros usuarios.
En lo único que falla es en las ganancias de altura, que al basarse en el google maps, son muy imprecisas.
smsamp

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/12/13
3 Carreiras
78 Mensaxes
Riveira
Respostar citando Envío Ven, 06 Mar 2015, 14:48
Asunto: Re: aplicacións no mobil , runkeeper, runtastic, ...etc

Eu uso a versión gratuita de Runtastic, e como levo o teléfono en silencio sóbrame para saber a distancia que fixen e pouco máis.

Estes programas necesitan conexión a Internet, ao mellor o teu amigo pagou un pastón por non ter tarifa de datos contratada.


Última edición por smsamp o Ven, 06 Mar 2015, 22:08; editado 1 vez
mopofo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/01/14
68 Carreiras
581 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 06 Mar 2015, 15:17
Asunto: Re: aplicacións no mobil , runkeeper, runtastic, ...etc

Antes de tener el gps usaba runtastic y me iba bien. La versión gratuita bastante completa
pantasma

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/12/13
0 Carreiras
296 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 06 Mar 2015, 22:16
Asunto: Re: aplicacións no mobil , runkeeper, runtastic, ...etc

En App del día, te lo puedes descargar en play store, hay varias opciones en que te regalan la versión pro de runtastic, esta aplicación va por GPS, no necesita para funcionar Internet. Puedes ir sin tarifa de datos en el telefono.
slowmotion

Foreiro Senior
Foreiro Senior
21/12/13
0 Carreiras
390 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 07 Mar 2015, 22:28
Asunto: Re: aplicacións no mobil , runkeeper, runtastic, ...etc

Endomondo me va de lujo (versión gratuita)
maillotamarillo

Maratoniano
Maratoniano
28/11/14
90 Carreiras
439 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 12 Mar 2015, 13:36
Asunto: Re: aplicacións no mobil , runkeeper, runtastic, ...etc

mauxo escribió:
Hola, sempre que quería saber canta distancia fixera correndo, esperaba para chegar a casa e medir co google earth, o outro día corrín cun compañeiro e levaba no mobil o runkeeper instalado, e aquello, iache dando datos, e o remate dabache distancia, calorías, desniveis acumulados, un mapa por onde rulaches ... estaba moi ben, pero contoume que o ia quitar porque temia que lle cobraran una burrada como lle pasou a un colega que lle pasaron una facura de 300 euros,como non controlo nada de nada, pregunto , estas aplicación son de pago? en canto saen o ano ? hai alguna gratis? compensa millor mercar un garmin?...una aperta

Esta factura de 300 euros dende logo foi por conectarse a internet sin ter contratada unha tarifa de datos, e non da aplicación. Esos programas teñen versions gratuitas, pero as de pago costan unha miseria,... Eu usei endomondo e estaba contento ata que comprei o reloxo garmin.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos