Foros ›
Autor
Mensaxe
mauxo

Novo foreiro
Novo foreiro
22/05/14
1 Carreiras
35 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 01 Mar 2015, 17:47
Asunto: zapatillas de trail

Hola , gustariame ter a opinión de mais xente montañera, xa que levo puco nesto, respecto a unas zapas. Vou cambiar, e mirei as Adidas Duramo Cross Trail, que polo que custan adaptanse o meu bolsillo,+- 70 euros, pero non sei si son algo boas pro monte, si agarran nas baixadas, si sin boas no barro...etc, nese abanico de presuposto ( 70- 90 e) , hai outras zapas boas?
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1018 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 01 Mar 2015, 20:17
Asunto: Re: zapatillas de trail

Poís, sería bó que dixeras pa probas de cantos kms as queres, o tipo de pisada, o teu peso.....
Un saudo.
mauxo

Novo foreiro
Novo foreiro
22/05/14
1 Carreiras
35 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 01 Mar 2015, 21:29
Asunto: Re: zapatillas de trail

Ok, pois andamos nos 80 Kg, pisada pronadora levemente, soio mandarlle entrenos de 2horas a 3horas, facendo 20- 25 km, outros días menos sobre 1,5 horas, unhas 3 veces por semana, terreos alternando pista en non moi mal estado, con cortalumes en pendente xa mais técnicos, zoas embarradas... espero non esquecerme nada
Javier_1

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
2/04/13
200 Carreiras
1541 Mensaxes
Arteixo
Respostar citando Envío Dom, 01 Mar 2015, 22:04
Asunto: Re: zapatillas de trail

A mi personalmente me gustan las asics trabuco, me son muy cómodas y agarran muy bien con tacos grandes y desaloja muy rápido el agua a la cuarta o quinta pisada ya no se le escucha el chapoteo dentro de la zapas.
Mucha gente lleva las Salomón pero a mi me son muy duras, pero para gustos no hay nada escrito y lo que le va bien a uno no tiene porque irle bien a otro.
Si no estas muy puesto en el tema o no te la quieres jugar yo no las pediría por internet ni las compraría en tiendas de deportes genéricas, me iría a una tienda especializada en el tema ya que allí te pueden asesorar bien y podrás probarte varias y los precios por ahí andan, muchas veces ahorras dinero al escoger una zapatilla adecuada.
Meicendán.

Maratoniano
Maratoniano
8/10/10
0 Carreiras
180 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 01 Mar 2015, 23:44
Asunto: Re: zapatillas de trail

O mellor para min son as Brooks Cascadia.Por amortiguación,agarre e durabilidade.
Meicendán.

Maratoniano
Maratoniano
8/10/10
0 Carreiras
180 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 02 Mar 2015, 0:23
Asunto: Re: zapatillas de trail

O mellor para min son as Brooks Cascadia.Por amortiguación,agarre e durabilidade.
Meicendán.

Maratoniano
Maratoniano
8/10/10
0 Carreiras
180 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 02 Mar 2015, 8:28
Asunto: Re: zapatillas de trail

O mellor para min son as Brooks Cascadia.Por amortiguación,agarre e durabilidade.
gerardo_fontan

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/04/12
100 Carreiras
86 Mensaxes
Romai
Respostar citando Envío Lun, 02 Mar 2015, 9:46
Asunto: Re: zapatillas de trail

Eu merquei o venres as trabuco en 87.5 en Pontevedra. ..aínda nn as estrenei pero falan moi ben delas ...ando en 81kg e prono lixeiramente na perna dereita
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1018 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 02 Mar 2015, 17:18
Asunto: Re: zapatillas de trail

Eu teño as Saucony Xodus 5:neutras, dropp 4mm e agarran moí ben.
Maís bén orientadas para carreiras algo largas e ultras.Aisalan moí bén do chan, dígocho pq haí xente que prefire sentir maís o terreo. Po teu peso non debería haber problema.
Están entre 130 € ata 150 €, pero nalgunha web xa as haí por 90 €. Eu merqueinas nas rebaixas do Corte Inglés por 90 €.
Un saudo.
Maistrote_diego

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/11/13
114 Carreiras
143 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 02 Mar 2015, 23:55
Asunto: Re: zapatillas de trail

Con ese presuposto, por 80€ tes en Decarton as kalenji xt5 e as racer ou algo así. Non sei que tal irán pero entran no precio. Tes tamén por eses cartos as Berg Jaguar. Estas sí as teño e agarran moi ben, pero encharcan moito. As Adidas Kanadia tamén andan por ahí.

Si non tes prisa, busca un modelo dos que che nombraron pero do ano anterior, que sairán mellor de precio (cascadia 9, xodus 4, etc) ou algunha rebaixa de última hora. Eu comprei as Berg do ano pasado por 40€, un regalo. E agora esperarei a que rebaixen as Kalenji para probalas.

De todas formas, si non tes claro o qué buscas, o mellor e que leas unhas cantas reviews de zapas de trail. Si fas unha búsqueda en Google encontrarás páxinas que se dedican a eso. E as zapas que lles van ben a outros non teñen por que ser boas para tí

Sorte
msandoiri

Novo foreiro
Novo foreiro
14/04/14
0 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 04 Mar 2015, 9:58
Asunto: Re: zapatillas de trail

Alguno sabe que tal van las adidas kanadia tr6?
Javier_1

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
2/04/13
200 Carreiras
1541 Mensaxes
Arteixo
Respostar citando Envío Mér, 04 Mar 2015, 10:15
Asunto: Re: zapatillas de trail

msandoiri escribió:
Alguno sabe que tal van las adidas kanadia tr6?

Adidas en monte no van bien por regla general
piernas_locas

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
14/11/12
0 Carreiras
201 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 04 Mar 2015, 20:17
Asunto: Re: zapatillas de trail

Javier_1 escribió:
msandoiri escribió:
Alguno sabe que tal van las adidas kanadia tr6?

Adidas en monte no van bien por regla general

En que te basas?? Kanadia Tr3, Elite y Tr6 pasaron por mis pies, excelente zapatilla relación calidad precio. Y luego tienes response, raven, supernova... un poco mas caras pero mejores, cada una en su categoría.
Javier_1

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
2/04/13
200 Carreiras
1541 Mensaxes
Arteixo
Respostar citando Envío Mér, 04 Mar 2015, 20:26
Asunto: Re: zapatillas de trail

piernas_locas escribió:
Javier_1 escribió:
msandoiri escribió:
Alguno sabe que tal van las adidas kanadia tr6?

Adidas en monte no van bien por regla general

En que te basas?? Kanadia Tr3, Elite y Tr6 pasaron por mis pies, excelente zapatilla relación calidad precio. Y luego tienes response, raven, supernova... un poco mas caras pero mejores, cada una en su categoría.
Pues por ejemplo la kanadia con el plástico rigido en la suela a la altura de la fascia a quien se le ocurrió poner eso ahí si se pega cada resbalon.
Pero bueno sobre gustos no hay nada escrito.
Mejor así si no todos comprariamos las mismas zapas jeje...
ZANCADILLA

Maratoniano
Maratoniano
10/10/11
1 Carreiras
1854 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 05 Mar 2015, 8:40
Asunto: Re: zapatillas de trail

Yo tengo desde hace ya mucho tiempo las Adidas Riot y te puedo asegurar que es de lo mejor para montaña, por mucho que digan lo contrario. Todavía no entiendo como la gente se gasta un pastizal en Salomon, tienen una durabilidad muy reducida, poco taco y son de papel, no hay más que mirar para los pies de la gente en las carreras y verás que muchas van remendadas. Las Riot no serán la último en diseño, pero se pueden encontrar a buen precio (aunque es el top de Adidas en montaña) y la suela Continental (si, se la hace la marca de neumáticos) dura y agarra una pasada, y no es que lo diga yo, en los tests que se les hacen suelen llevar las mejores calificaciones en este sentido.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos