Foros ›
Autor
Mensaxe
minaya

Novo foreiro
Novo foreiro
7/02/10
0 Carreiras
25 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Feb 2015, 20:20
Asunto: Edema óseo

Hola a todos!
Acaban de diagnosticarme un edema óseo no segundo metatarsiano do pé dereito,o tratamento é de tres meses de reposo e camiñar con muleta.
Gustaríame que si alguén pasou por esta lesión me contase a súa experiencia e si tardou moito en recuperarse .Teño a moral polo chan ,!tanto tempo sin poder correr!.
inilatos

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/11/14
1 Carreiras
53 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Feb 2015, 21:58
Asunto: Re: Edema óseo

Hola! yo entre lesiones varias que se me juntaron todas... tuve un edema óseo también. Es algo que al menos en mi caso la recuperación es lenta, y lo de la moral sí, es difícil... pero no debes tirar la toalla ni desmotivarte. Ponte pequeñas metas, aunque sea con muletas y cada pequeño avance tómalo como un gran éxito y con eso harás que la moral no decaiga y aunque no lo creas es algo que ayuda a la recuperación.

Muchísimo ánimo! comprendo perfectamente lo que sientes.
romaris

Maratoniano
Maratoniano
10/04/13
0 Carreiras
262 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 24 Feb 2015, 11:25
Asunto: Re: Edema óseo

Hola. Yo también tuve un edema oseo en el femur a raiz de una luxación de rótula. En mi caso fué una recuperación muy lenta, estuve un año sin poder correr (cada vez que pisaba fuerte era como si me dieran un martillazo en la rodilla). Asi que en ese tiempo hice bicicleta que era lo que me dejaba.

Tu no te desesperes ni fuerces xq al final el dolor se va solo, además no creo que sea un edema tan grande como era el mío. Yo ahora dos años después no tengo ninguna secuela (que yo sepa vamos jeje) y corro normal cualquier distancia, ando más en bici y hago más de todo...

Ánimo y a recuperarse bien.

Un saludo
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1307 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 25 Feb 2015, 18:55
Asunto: Re: Edema óseo

minaya, o primeiro sería saber o motivo de ese edema, se foi por facer unha actividade física moi intensa a que non estabas acostumado ou se pode haber outros factores que teñan implicación en ese edema.
Porque lóxicamente o edema aparece despois de outros procesos inflamatorios etc, e pode ser a antesala dunha fractura ósea.

De todas formas 3 meses paréceme demasiado tempo para un edema normal.
minaya

Novo foreiro
Novo foreiro
7/02/10
0 Carreiras
25 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 26 Feb 2015, 16:21
Asunto: Re: Edema óseo

A dor no pé empezoume despois da carreira de San Xiao en Ferrol, e eu boteille a culpa a correr polos adoquíns, xa que cando cheguei á meta doíanme os dous pés. Deixei de correr ,pero seguín coa miña actividade normal, indo ao ximnasio (elíptica, bici) e camiñando, pero en vista de que a dor non remitía fun ao traumatólogo ,fixen una resonancia e iso foi o que saíu, un edema óseo sin fractura.
Levo correndo uns 12 anos ,eso si, non fago grandes entrenos , corría un día á semana ,e ía a moitas populares . Vou ao ximnasio, e fago moito aeróbico ,tamén correndo na cinta ,ao mellor foi eso o que provocou a lesión.
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1307 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 26 Feb 2015, 22:45
Asunto: Re: Edema óseo

Eu nestes casos sempre digo o mesmo, eso que fas é motivo para que apareza esa lesión ? realmente fixeches algunha barbaridade?

Outra xente fai eso mesmo ou máis intenso e non teñen lesións ? entón algo pasa.

correr en cinta claro que pode ser que agravara o problema, pero realmente non é unha causa normal, eu falaría con algún nutricionista deportivo ou similar.
minaya

Novo foreiro
Novo foreiro
7/02/10
0 Carreiras
25 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 27 Feb 2015, 0:01
Asunto: Re: Edema óseo

Xa sei que o exercicio que fixen non debería producir esa lesión ,porque aínda que corro na cinta tampouco estou máis de 40 m. ,e iso ás veces ,porque alterno coa elíptica . Ao mellor tés razón e é consecuencia da falta de algún nutriente ,aínda que estou tomando magnesio dende hai un ano.
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1307 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 27 Feb 2015, 0:24
Asunto: Re: Edema óseo

o magnesio é algo fundamental, sempre acompañado de un complexo vitamínico mineral de alta potencia.

E non descoidar a inxesta de vitamina C e ácidos grasos sobre todo.

Por curiosidade, que cantidade tomas de magnesio e que formato ?
minaya

Novo foreiro
Novo foreiro
7/02/10
0 Carreiras
25 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 27 Feb 2015, 14:56
Asunto: Re: Edema óseo

Tomo Magnesio de Ana Mª Lajusticia,e este último mes Colágeno con magnesio ; cantidade, a que recomenda o prospecto ,6 ao día . Creo que a nivel muscular é moi beneficioso,de feito tiña moitas contracturas a nivel de ombro e parte superior da espalda e desapareceronme,tamén o sangrado de encías,pero claro ,a nivel óseo ,non sei se terá tanto efecto.
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1307 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 01 Mar 2015, 1:31
Asunto: Re: Edema óseo

Terá efecto por suposto, pero de forma máis lenta.

Eu tomo do mesmo que estás tomando ti ahora.

Guiño





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos