Foros ›
presentación NOVO USUARIO
Foros de debate / Kedadas e grupos
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
ARICAR

Novo foreiro
Novo foreiro
25/05/07
0 Carreiras
38 Mensaxes
LESTROVE
Respostar citando Envío Ven, 25 Mai 2007, 11:02
Asunto: presentación NOVO USUARIO

Hola bos días a todos: Acabo de darme de alta e non sei siquera si vou a publicar ben esta mensaxe. O certo e que me parece unha web moito máis que interesante non sólo polos contidos senón pola participación dos usuarios. Primeiro decir que teño 40 anos e acabo de empezar, levo un mes, a correr asiduamente, eso é 3 ou 4 días por semana, e levo mirando esta páxina aproximadamente dende fai 2 meses, e por eso me animei a empezar. Por supostísimo que a miña intención é a de manterme un pouquiño en forma xa que son propenso a coller kilos. Eu xoguei ao fútbol toda a vida, ainda o sigo facendo en veteranos (non o considero suficiente para levar unha vida deportiva sana xa que sólo xogamos aos sabados e nin siquera facemos ningún tipo de entrenos). Bueno decirvos que empecei a controlar un pouco os meus tempos, ainda que ese non é o meu obxectivo como xa dixen, pero sólo a título de información e para que me indiquedes se teño marxen para mellorar ou mellor debería estancarme e simplemente facer kilometros, vos direi que esta semana, o luns fixen 11 km en 55 m. xustos e onte, mercores, salín a correr 7 km que fixen en 32 minutos. Moitas grazas e espero disfrutar da vosa axuda e participación nos foros.
U

Mods
Mods
21/06/06
0 Carreiras
559 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 25 Mai 2007, 13:12
Asunto:

Benvido.
Se corres algo pola veiga ou polas brañas, seguro que xa nos cruzamos ou nos cruzaremos :wink:.
ARICAR

Novo foreiro
Novo foreiro
25/05/07
0 Carreiras
38 Mensaxes
LESTROVE
Respostar citando Envío Ven, 25 Mai 2007, 13:16
Asunto:

Pois claro que corro polas veigas e polo canal do río. Saúdos.
Piky

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
13/02/06
0 Carreiras
1893 Mensaxes
Santa Comba - Santiago
Respostar citando Envío Ven, 25 Mai 2007, 13:41
Asunto:

Esos tiempos que comentas no estan nada mal y menos para alguien que está empezando. Cuidado porque como dice el anuncio de Nike plus esto nos hace adictos. Aqui hay unos cuantos.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Ven, 25 Mai 2007, 14:26
Asunto:

!!! Home,home,mira quen anda por aqui !!! Moi feliz Moi feliz Nada mais e nada menos que o meu conveciño ARICAR Moi feliz
Asi me gusta,xa somos dous Lestroveses no foro. Razz De aqui a pouco xa nos facemos co control do mesmo. Ríndose
Todo un futboleiro reinsertado o atletismo.Xa digo eu,si o final todos vindes caer neste mundo de papar kilometros. Guiño
Bueno logo,agora xa teño quen me faga competencia,pero non te olvides que o autentico sigue sendo Lestrove. Guiño Ríndose

!!! BENVIDO !!! Moi feliz
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 25 Mai 2007, 14:29
Asunto:

Bienvenido ARICAR. !!!!!!!

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
ARICAR

Novo foreiro
Novo foreiro
25/05/07
0 Carreiras
38 Mensaxes
LESTROVE
Respostar citando Envío Ven, 25 Mai 2007, 14:31
Asunto: Para Lestrove

Por suposto que tí es o auténtico Lestrove. Nada máis lonxe da miña intención restarche protagonismo. O que pasa é que teñen razón moitos dos usuarios de que isto engancha, e cando digo "isto" refirome a "papar kilometros" e a participar nos foros. Un abrazo
toijodio

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/12/05
0 Carreiras
125 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 25 Mai 2007, 15:35
Asunto:

Uuuuuy que leria .... Con estes tempos, outro máis que me vai fase-la competensia ...........
Ã? broma, Benvido Aricar.[/b]
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Ven, 25 Mai 2007, 16:24
Asunto:

Non teño moito tempo pero, en clalquera caso benvido ao foro de atletismo galego máis auténtico do mundo mundial Guiño Guiño A pasalo ben. Eu hoxe andarei por Lugo, a ver se saio un rato a rodar pola muralla. Moi feliz Moi feliz
igor

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
9/02/05
0 Carreiras
1405 Mensaxes
Monçao
Respostar citando Envío Dom, 27 Mai 2007, 23:44
Asunto:

s� SEI UMA COISA VAIS FICAR VICIADO, ISTO DO ATELTISMO � A MELHOR COISA DO MUNDO.. HÁ DUVIDAS? EEHHE

UM ABRAÃ?O E MUITOS KMS...

PEDRO GONÃ?ALVES (IGOR)
ARICAR

Novo foreiro
Novo foreiro
25/05/07
0 Carreiras
38 Mensaxes
LESTROVE
Respostar citando Envío Mar, 29 Mai 2007, 11:12
Asunto: ENTRENAMIENTOS

Bos días a todos, quixera que me orientarades un pouco no tipo de entrenamiento que debo facer, xa sabedes que fun futbolero toda a miña vida e os sistemas supoño que serán diferentes. Poñovos un exemplo, concretamento o de onte, estiramentos antes de sair, 51 minutos e medios para un total de 11 km, estiramentos, soltar, empecei a facer abdominales (100), 40 dorsales e á ducha reventado. Xa sabedes, levo + ou - un mes e medio correndo a razón de 3 ou 4 días por semana e alternado 7 km, 9 km e 11 km, según me respondan as pernas. Olvidábaseme, mido 175 cm e peso 83 kgr. Moitas grazas a todos
PATATA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
24/11/06
0 Carreiras
171 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 29 Mai 2007, 11:46
Asunto:

Hola Aricar, si te sirven mis consejos hay van, en primer lugar en principio creo que lo estás haciendo bastante bien, durante unos meses creo que debes seguir ese plan, ir haciendo km + estiramientos + progresiones (carreras de 80 metros aproximadamente empezando suave y aumentando el ritmo ) + trote 5 minutos muy suaves para soltar. Los km que hagas puede variar los ritmos, si haces una hora intenta ir más a ritmo y otro dia haz 40 minutos más fuerte o terminando los últimos km más fuerte. Se trata de que vayas cogiendo una base, despues más adelante ya decidirás que objetivos te pones, el principal disfrutar. un saludo
ARICAR

Novo foreiro
Novo foreiro
25/05/07
0 Carreiras
38 Mensaxes
LESTROVE
Respostar citando Envío Mar, 29 Mai 2007, 11:57
Asunto: Agradecemento a PATATA.

PATATA escribeu: Hola Aricar, si te sirven mis consejos hay van, en primer lugar en principio creo que lo estás haciendo bastante bien, durante unos meses creo que debes seguir ese plan, ir haciendo km + estiramientos + progresiones (carreras de 80 metros aproximadamente empezando suave y aumentando el ritmo ) + trote 5 minutos muy suaves para soltar. Los km que hagas puede variar los ritmos, si haces una hora intenta ir más a ritmo y otro dia haz 40 minutos más fuerte o terminando los últimos km más fuerte. Se trata de que vayas cogiendo una base, despues más adelante ya decidirás que objetivos te pones, el principal disfrutar. un salud

Moitas grazas PATATA.
toijodio

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/12/05
0 Carreiras
125 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 29 Mai 2007, 14:43
Asunto:

Aricar, na miña opinion, coido que do primeiro que te debes preocupar, é de baixar un pouco de volumen, pois 83 Kgs, son moitos para unha estatura de 1,75 m. O ideal sería manterte entre 73 e 75 Kgs.
Así que eu, antes de poñerme a facer series etc., faría Kms ainda que fose a trote borriquero. Non te obsesiones cos tempos .... xa chegará o momento.
Para baixar Kilos, é preferible facer máis tempo a ritmo mais baixo, que moito ritmo en menor tempo. O importante é que colla-la inercia de ir baixando pouco a pouco. Xa verás como despois xa o corpo che pide máis caña. Lembra o refrán ............. O comer e o rañar, todo o malo é empezar.
Unha aperta.
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Mar, 29 Mai 2007, 21:29
Asunto:

toijodio escribió:
Aricar, na miña opinion, coido que do primeiro que te debes preocupar, é de baixar un pouco de volumen, pois 83 Kgs, son moitos para unha estatura de 1,75 m. O ideal sería manterte entre 73 e 75 Kgs.
Así que eu, antes de poñerme a facer series etc., faría Kms ainda que fose a trote borriquero. Non te obsesiones cos tempos .... xa chegará o momento.
Para baixar Kilos, é preferible facer máis tempo a ritmo mais baixo, que moito ritmo en menor tempo. O importante é que colla-la inercia de ir baixando pouco a pouco. Xa verás como despois xa o corpo che pide máis caña. Lembra o refrán ............. O comer e o rañar, todo o malo é empezar.
Unha aperta.
Toijodio, ¿estás diciéndole a Aricar que tiene que bajar 10 kilos antes de ponerse a correr? Ríndose Ríndose Y, para rematarla, le dices un refrán relacionado con la comida Ríndose Ríndose . Como te lea ojordo te va a dar una colleja Guiño . Yo he bajado de peso corriendo y debería de pesar dos kilos menos, pero los veo más difíciles que terminar una maratón Ríndose Ríndose Con ese peso, Aricar está corriendo a 4'40"/km, que ya los quisiera yo para mí Ríndose . El peso ya irá bajando poco a poco Guiño







Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos