Foros ›
Autor
Mensaxe
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Mér, 28 Xan 2015, 11:04
Asunto: Re: Tramposos nas carreiras populares

Edito el primer mensaje para actualizar la respuesta de la organización descalificando al dorsal 418.
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Mér, 28 Xan 2015, 11:05
Asunto: Re: Tramposos nas carreiras populares

¡ ojo al dato ! desgraciadamente todos estos comentarios, en vez de ayudar a desterrar estas malas practicas,pueden dar pié a una mayor proliferación de tramposos....con la lección bien aprendida y corregida, por eso los responsables de las carreras deben extremar las medidas para que esto no ocurra.
A mí particularmente estas cosas no me afectan pues ya hace mucho que no compito, desde que las populares se han "profesionalizado",...sólo falta que hagan controles antidoping.

Friends forever
Inmaferrenho

Novo foreiro
Novo foreiro
27/01/15
0 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Xan 2015, 11:27
Asunto: Re: Tramposos nas carreiras populares

Menos mal que nos queda o sentido do humor.
Contestando a pregunta si a chica colleu o trofeo, non o sei porque, expliquei anteriormente, chegei tarde a entrega (porque as duchas estaban no quinto pino) e fun a preguntar a organización, ó camión onde estaban os podiums, dixeronme que era segunda e que Alicia L.G. fora primeira, quedeime sen palabras porque eu sabía que fora primeira, pero nese intre non tiña probas.
A organización non me deu esa información e non hai, por agora, fotos da entrega de premios.
Doctorslump, amigo...tí si que tés sentido do humor.
Por último, estou con correseguro, as carreiras populares xa non son o que eran.
Si queren profesionalizalas desta maneira, teñen que tér un resultado 10. E non estaría mal os controis antidoping... creeme.
mlestonf

Montañés
Montañés
23/01/13
0 Carreiras
456 Mensaxes
Muros de San Pedro
Respostar citando Envío Mér, 28 Xan 2015, 11:32
Asunto: Re: Tramposos nas carreiras populares

Xa vístedes o que pasou na San silvestre de Salamanca cando quixeron facer unha broma co do antidoping porque era 28 de decembro...espantada sospeitosa, jejeje. Así nos va!
Marcosf

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/10/13
57 Carreiras
298 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 28 Xan 2015, 11:35
Asunto: Re: Tramposos nas carreiras populares

Me alegro Inma. Al César lo que es del César. Lástima que te perditse el aplauso del público en el podium pero ya te compensaremos con un aplauso mayor en la próxima carrera. De momento aquí va el mio. Aplauso Aplauso Aplauso
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Mér, 28 Xan 2015, 11:50
Asunto: Re: Tramposos nas carreiras populares

Inma, cuando yo competía hubo una etapa en que mi mujer también se decidió por correr entre las veteranas.Te hablo de hace unos cuantos años, cuando las populares eran verdaderamente populares. No había esos problemas, las veteranas eran un reducido grupo y se conocían entre ellas, yo creo que hasta el día y mes de nacimiento por si algunas coincidían del mismo año. Y si había alguna duda pues nada se lo preguntaban entre sí,....y todo resuelto. Sí, aquellas eran carreras populares. Luego fueron abducidas por las carreras federadas y profesionalizadas,......se acabó con la esencia,con el espíritu "popular".

Friends forever
Inmaferrenho

Novo foreiro
Novo foreiro
27/01/15
0 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Xan 2015, 12:04
Asunto: Re: Tramposos nas carreiras populares

Estou contigo Corroseguro.
Cando eu organizei a carreira de Poio con 40 voluntarios do pobo, carreira sen chip, e totalmente gratuita, o que máis lle asombrou aos 300 corredores e que ó chegar a meta saludara ún a ún os corredores, lles dabamos as gracias por vír e lles preguntabamos que suxerencias tiña da carreira que acabaran de disputar.
Para o que organiza unha carreira, ten que saber que sin corredores populares non tería éxito o evento, por moito que leven un corredor, corredora estrela.
Oxala estiveran ben considerados os corredores bós, para que poideran ser profesionais ou semiprofesionais de verdade e non tiveran que ir de carreira en carreira popular onde hai cartos para poder seguir entrenando, OXALA.
Oxala non houbela premios económicos nas probas populares.
Oxala houbela máis subencións, becas, etc. para os corredores/as con marcazas que temos en Galicia.
E sobre todo, oxala se preocuparan mais e mellor, nas carreiras populares, polos máis pequenos.
Porque facer deporte é saúde, é calidade de vida, é entretenimento, é esforzo.... e VIDA.
XabarilCorredor

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/04/12
46 Carreiras
170 Mensaxes
Avilés / A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 28 Xan 2015, 12:23
Asunto: Re: Tramposos nas carreiras populares

Es alucinante. No se si nombró ya, pero esto me recordó a un susodicho que se denunció en este foro, que había atajado y había subido a por el premio todo contento.
Puedo entender que se hayan acabado la inscripciones, una persona no puede ir y le cede el dorsal (que no está bien) pero dentro de lo malo no fastidia a nadie (siempre y cuando no lleve premio), es lo mismo que cuando se dan varias vueltas y alguno abandona y se lleva algún premio.

.Yo también quiero recordar, en una carrera en Oleiros (no recuerdo edición, por tanto no quiero decir la carrera), en la categoría chupetines, un padre corrió con su hijo en el cochecito, llegó primero y subió con dos ... a por el premio.

En fin, me encanta la falta de educación, y con estos casos se demuestra que la labor de los fotógrafos en las carreras, es todavía más importante.

ÁNIMO A LAS AFECTADAS
papero

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/09/12
0 Carreiras
1447 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Xan 2015, 12:36
Asunto: Re: Tramposos nas carreiras populares

Creo recordar que fue en la carrera de IMPLICADAS del 2013 en Bastiagueiro.
papero

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/09/12
0 Carreiras
1447 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Xan 2015, 12:38
Asunto: Re: Tramposos nas carreiras populares

Inma, no hay dos sin tres. Cuando nos recogiste los dorsales en la MM de Pontevedra ya nos habías comentado los otros dos casos que te habían sucedido. Posteriormente pasó lo de Coruña 10, exactamente lo mismo que en Vigo, solo que era Championchip y aquí se utilizó el chip de una chica...
nachopequeno

Novo foreiro
Novo foreiro
30/05/10
0 Carreiras
28 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 28 Xan 2015, 13:10
Asunto: Re: Tramposos nas carreiras populares

felicidades por el primer puesto Inma..... Esta victoria costo Guiño
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Mér, 28 Xan 2015, 13:11
Asunto: Re: Tramposos nas carreiras populares

Inmaferrenho escribió:
Estou contigo Corroseguro.
Cando eu organizei a carreira de Poio con 40 voluntarios do pobo, carreira sen chip, e totalmente gratuita, o que máis lle asombrou aos 300 corredores e que ó chegar a meta saludara ún a ún os corredores, lles dabamos as gracias por vír e lles preguntabamos que suxerencias tiña da carreira que acabaran de disputar.
Para o que organiza unha carreira, ten que saber que sin corredores populares non tería éxito o evento, por moito que leven un corredor, corredora estrela.
Oxala estiveran ben considerados os corredores bós, para que poideran ser profesionais ou semiprofesionais de verdade e non tiveran que ir de carreira en carreira popular onde hai cartos para poder seguir entrenando, OXALA.
Oxala non houbela premios económicos nas probas populares.
Oxala houbela máis subencións, becas, etc. para os corredores/as con marcazas que temos en Galicia.
E sobre todo, oxala se preocuparan mais e mellor, nas carreiras populares, polos máis pequenos.
Porque facer deporte é saúde, é calidade de vida, é entretenimento, é esforzo.... e VIDA.
TOTALMENTE DE ACORDO. Os mais veteranos temos que estar totalmente identificados coa tua opinión ao respeto, pois somos os que mamamos as carreiras populares de hai un tempo e vemos como se dexenerou o espíritu popular coa chegada do "negocio",e o digo en sentido amplio,as carreiras. E unha das consecuencias son esas malas experiencias tuas.

Friends forever
Damores

Montañés
Montañés
4/10/10
0 Carreiras
607 Mensaxes
Baiona
Respostar citando Envío Mér, 28 Xan 2015, 13:22
Asunto: Re: Tramposos nas carreiras populares

Os pongo el CASO del MM MANUELA MACHADO del pasado dia 18 de enero. Viendo la clasificación, me detengo en "dos conocidos" de mi pueblo y de mi gimnasio que hacen el mismo tiempo exacto...vaya que casualidad, si uno de ellos "anda" mucho más que el otro....me pongo a ver detenidamente las fotos y el más lento no aparece en las fotos...por ningún lado...aquí cheira a chamusco....olalá....me fijo que las zapatillas del más rápido y lleva dos chips, uno en casa zapatilla.....ESTO ES DESCALIFICABLE.... adjunto fotos.... Enfadado Enfadado Enfadado

En primer lugar se ve perfectamente como lleva chip en la zapatilla izquierda..

*** Editado ***

Enfadado Enfadado

Correr, correr y correr......
Marcosf

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/10/13
57 Carreiras
298 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 28 Xan 2015, 13:38
Asunto: Re: Tramposos nas carreiras populares

Joder Damores, este mundillo está enmierdado. Solo de pensarlo me está dando asco.
engahe

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/02/12
35 Carreiras
58 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Xan 2015, 13:41
Asunto: Re: Tramposos nas carreiras populares

Puedo llegar a entender que quiera correr la carrera ya que la amiga no va, puedo llegar a entender lo del dorsal trampeado...pero coño!!! no lleves el chip de nadie y santas pascuas...a mi lo de ponerte el chip de otra persona ya me hace pensar mal, me hace pensar que hay mala fe...dado que si simplemente quieres correr vas con el dorsal corres y listo, la marca queda para ti...¿¿pero llevar el chip???
Eso es muy mala fe, y la única manera de solucionarlo?? sancionar a la titular del dorsal por un tiempo, así se acabarían estas farsas...





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos