Foros ›
Autor
Mensaxe
pepeillan

Foreiro infantil
Foreiro infantil
2/10/11
0 Carreiras
62 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Xan 2015, 23:31
Asunto: Re: Tramposos nas carreiras populares

Perdoade por contestar coa clave do meu marido Pepe. Non me din conta, son Inma
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Mar, 27 Xan 2015, 23:35
Asunto: Re: Tramposos nas carreiras populares

Marcosf escribió:
No la han borrado. SIgue ahí. DORSAL 418 con camiseta sin mangas azul y brazalete en brazo derecho.
Fotos maisqueauga por Kiko Viñas.

en la 181 no sale ¿puedes comprobar si es la 181?

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
pietropuki

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
31/01/09
505 Carreiras
1571 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Xan 2015, 23:36
Asunto: Re: Tramposos nas carreiras populares

Tremendo.. moito ánimo, Inma. Oxalá se solucione e, polo menos, poidas recoller o trofeo que xustamente che corresponde. Aplauso
Marcosf

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/10/13
57 Carreiras
298 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 27 Xan 2015, 23:39
Asunto: Re: Tramposos nas carreiras populares

Y por cierto que alguien de la organización tome cartas en el asunto. Descalificacion de los tramposos y entrega del trofeo a la justa vencedora de la categoría.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mar, 27 Xan 2015, 23:43
Asunto: Re: Tramposos nas carreiras populares

Foto 262 do album indicado.
Vaia susto acabo de levar, acobo de comentarllo a miña muller, e lle dixen un número de dorsal, e me conta... pero se ese dorsal eres Ti!!!!!
Eu xa flipando... buscando o portatil para intentar defenderme....
Pero todo foi unha confusión memorística... era outro número, non o do meu dorsal.

A min non me soa de nada ese óscar, pero vai lio acaba de xerar por correr co dorsal dunha muller .
So lío, sempre e cando a devandita dona do Dorsal non fose recoller o premio.

Eu non teño fotos da entrega de premios, pois normalmente hai miles...
pepeillan

Foreiro infantil
Foreiro infantil
2/10/11
0 Carreiras
62 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Xan 2015, 23:58
Asunto: Re: Tramposos nas carreiras populares

Non atopamos fotos da entrega de trofeos. Pero o dano está feito porque a Inma non a chamaron porque, según eles foi segunda.
O trofeo e o de menos, o importante é que non se repita. Un chico non pode correr cun chip dunha chica.
mopofo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/01/14
68 Carreiras
581 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 28 Xan 2015, 0:00
Asunto: Re: Tramposos nas carreiras populares

Lamentables estos asuntos...
Me parece penoso que este tipo de prácticas sean tan habituales hoy en día...
Vaya cara más dura hay que tener para subir a recoger un trofeo en una carrera que no has participado...es faltar al respeto al resto de los corredores, pero sobre todo a los que se quedan sin trofeo por tu culpa.
Esos casos de Campañó y Boboras que mencionas me dan vergüenza ajena...incluso mencionas que una vez descubierta la trampa, incluso se negó a devolver el trofeo...vaya tela!
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Mér, 28 Xan 2015, 0:07
Asunto: Re: Tramposos nas carreiras populares

sanmikel escribió:
Foto 262 do album indicado

efectivamente sanmikel es la nº 262

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
pazolesky

Maratoniano
Maratoniano
14/01/13
0 Carreiras
688 Mensaxes
Fenés de adopción, pero de Ferrol
Respostar citando Envío Mér, 28 Xan 2015, 0:17
Asunto: Re: Tramposos nas carreiras populares

Estoy flipando, la gente está muy malll!!!
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1018 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Xan 2015, 0:20
Asunto: Re: Tramposos nas carreiras populares

Tí o diseches, Champiónchip noutros casos parecidos rectificaron, e os da tua carreira ou bén nos lle da a gana ou son iguaís que os que fan a trampa pq habendo imaxes se non rectifican son tan de culpables coma os tramposos....
CAMPOS

Novo foreiro
Novo foreiro
18/05/08
0 Carreiras
14 Mensaxes
Carballo de Bergantiños
Respostar citando Envío Mér, 28 Xan 2015, 0:24
Asunto: Re: Tramposos nas carreiras populares

Que triste... ter que chegar a facer trampas nunha carreira popular. A estes d@us elementos había que telos fichados a hora de inscribirse e prohibirlle participar en todas as carreiras.
Saudos.

JACHEKI.COM
pequechiña

Novo foreiro
Novo foreiro
21/10/14
0 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Xan 2015, 0:59
Asunto: Re: Tramposos nas carreiras populares

Paréceme ben a túa denuncia pública respecto a este tema, pero eu nunca publicaría unha mensaxe privada, e menos antes de saber siquera si este tema ten unha solución ou si a denuncia chegou á organización.

Neste caso, quen ten que tomar a decisión de descalificar ou sancionar ós implicados é a organización. Emesports, ChampionChip, Cronotec... simplemente son empresas que poñen os seus medios a disposición de organizadores é arbitros, no caso de probas federadas.

Sinceramente, parece que esta carreira sexa unha mera caza de bruxas.
Eu participei en varias probas cronometradas por Emesports (SinSon, Forcarei, Ames, Negreira...) e esta é a primeira vez que pasa algo similar ó tema dos chips que tanto se está criticando, e en canto o tema dos dorsais, ti mesma o dis, non é a primeira vez que che pasa algo así e nas outras carreiras non estaba Emesports de por medio.

Estou de acordo que estas cousas fastidian, pero aquí ninguen vai a facer marcas para competir nun europeo nin nunha olimpiada e penso que neste caso se está atacando inxustamente. Ninguen é culpable da pouca ou ninguha ética que comparten estes dous elementos.
santyrg

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/01/06
0 Carreiras
139 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Xan 2015, 7:33
Asunto: Re: Tramposos nas carreiras populares

fas ben en denúncialo polo menos aquí. A ver si esa xente da a cara.
Se alguén coñece a ese tal Óscar debería poner o seu nome,
Darreina

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/09/11
5 Carreiras
258 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Xan 2015, 8:04
Asunto: Re: Tramposos nas carreiras populares

Ola Inma, lamento o mal rato que seguro pasaches. Conocendoche estou segura de que sabes que non vas a unha popular a facer marca para as olimpiadas pero creo que te mereces ( como nos merecemos todos e todas) un respeto polo teu esforzo. E certo que ningunha empresa de cronometraxe pode controlar quen leva o chip pero si pode poñer en coñecemento da organizacion cando hai un problema de este tipo. Desgraciadamente non e tan pouco frecuente e resulta no momento as veces complicado de probar. Este ano na Sin son pasoume o mesmo pero ao ver as clasificacions sorprendeume porque entrei picada con unha corredora e despois entre ambas aparecia outra. Pareciame increible! Falamolo e ela tiña fotos da entrada en meta. Fun falar coa persona que estaba facendo as clasificacions e encolleuse de ombros. Arreglamolo no momento grazas a un dos xuices da federacion que colleu as fotos e as anotacions que tiñan feito a man e resolveuno
taconeti

Maratoniano
Maratoniano
16/11/09
262 Carreiras
370 Mensaxes
LUGO
Respostar citando Envío Mér, 28 Xan 2015, 8:44
Asunto: Re: Tramposos nas carreiras populares

Increíble, no sé que gracia le tiene a la gente hacer cosas así. Debería de hacerse público el careto del tal Óscar y de la chica si subió a recoger el trofeo para que se mueran de vergüenza, si aún les queda algo.
Y del tío que dices que corrió en una carrera con dos chips que vamos a contar.
Mucho ánimo Inma, espero que te devuelvan el trofeo que te has ganado y que no te vuelva a pasar esto.
Es que encima estamos hablando de un trofeo de veteranas B, quiero decir, que no es una cosa de chiquillos. No entiendo a esta gente, y no quiero compartir carreras con ellos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos