Foros ›
Autor
Mensaxe
Cabañés

Maratoniano
Maratoniano
27/12/09
0 Carreiras
2918 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 29 Xan 2015, 11:57
Asunto: Re: Tramposos nas carreiras populares

Admin escribió:

Ahora haría un llamamiento a no correr con dorsal ajeno, pero igual Jotaeme y Corroseguro me echan la bronca, jaja Angel

No te preocupes Jesús, a jotaeme no le hagas caso si te echa la bronca que yo se de buena tinta que él es un trampulleiro que lleva auriculares para que le den instrucciones!!! Mr. Green
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 29 Xan 2015, 12:02
Asunto: Re: Tramposos nas carreiras populares

Cabañés escribió:
Admin escribió:

Ahora haría un llamamiento a no correr con dorsal ajeno, pero igual Jotaeme y Corroseguro me echan la bronca, jaja Angel

No te preocupes Jesús, a jotaeme no le hagas caso si te echa la bronca que yo se de buena tinta que él es un trampulleiro que lleva auriculares para que le den instrucciones!!! Mr. Green

Y las instrucciones seguramente vienen siendo algo así: "corre! corre! corre! corre más! corre!..." Ríndose Ríndose Ríndose

Los Perros del Anuncio - 2014/15
Inmaferrenho

Novo foreiro
Novo foreiro
27/01/15
0 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 29 Xan 2015, 12:51
Asunto: Re: Tramposos nas carreiras populares

Cando decidín facer público no foro a miña experiencia, sabía que me expollía a toda clase de críticas.
Aínda que non estou dacordo con todo o que se dixo aquí, todas as opinións son moi respetables.
Non dúbido, Doctorslump e Admin.,que do que contades deste chico Oscar, o implicado, sexa certo, que non era a súa intención facer trampas, pero as fixo porque eu non puiden recoller un premio que me pertenecia, e sí sei, que eu non fixen trampas, que eu paguei os meus 9€ de inscripción e de que fixen un tempo de 42:15. Alicia non correu, non fixo un tempo de 40:27.

Fixen público este tema porque é a terceira vez que me pasa.
Neste caso eu tiven que descubrir a trampa porque emesport, no primer correo, que o tedes publicado aquí no foro, díxome que non había nada que facer, que o sentían moito. Eu envieilles a foto onde aparecía o dorsal 418 có nome dun chico.
A miña pregunta é, ¿si eu non o fago público, resolveríase o tema?
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Xov, 29 Xan 2015, 12:58
Asunto: Re: Tramposos nas carreiras populares

Inma, no sé dónde están las críticas, desde luego no por mi parte, y sí has hecho bien en hacerlo público, sobre todo después de la respuesta de la organización o el cronometrador (no recuerdo) lavándose las manos. Y por supuesto que te has visto afectada por la irregularidad de alguien que corrió con un dorsal que no era suyo. Y nos alegramos (o yo me alegro) de que se haya solucionado el tema y te reconozcan lo que te has ganado en el asfalto.

Lo que pretendo matizar es que no hay que criminalizar a ese corredor y compararlo con tramposos "profesionales" cuando parece claro que no hubo mala intención. Digo yo. A mí un dedo roto me jode igual, pero no es lo mismo que me pisen sin querer que con una patada alevosa.

¡Ah, y todo esto se habría evitado si hubieras ido más rápido! ¡O más despacio, como hago yo! Muro Muro Muro

Como el Ave Fénix resurjo de mis lesiones
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 29 Xan 2015, 13:00
Asunto: Re: Tramposos nas carreiras populares

Inmaferrenho ten toda a razón. Ainda que o tal oscar fixera o "troco" de dorsal sin ánimo de facer trampas o caso é que cometeu unha ilegalidade e o resultado foi que perxudicou a outra compañeira.

Se non está permitido correr co dorsal de outro por algo será. Non é un capricho dos organizadores. Enfadado

Los Perros del Anuncio - 2014/15

Última edición por alber o Xov, 29 Xan 2015, 13:05; editado 1 vez
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Xov, 29 Xan 2015, 13:02
Asunto: Re: Tramposos nas carreiras populares

Inma, penso que se non o fas público e a foto en cuestión non tivera a difusión que tivo non se resolvería o tema. Se che volve a suceder non dubides en volver a comentalo porque non é ningunha broma.

Que incumpriu o regulamento e fixo trampas tampouco o poño en dúbida, pero neste caso en concreto penso que non existiu mala fe porque ninguén recolleu o trofeo, hai unha perxudicada que fuches ti pero non houbo unha beneficiada.
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 29 Xan 2015, 13:08
Asunto: Re: Tramposos nas carreiras populares

O da mala fe é relativo, quen conduce a 180 km/h tampouco ten intención de matar a ninguén, pero é algo que pode pasar e as normas están por algo (xa sei que a comparación non é moi axeitada).

Los Perros del Anuncio - 2014/15
gormitti

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/07/09
136 Carreiras
791 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 29 Xan 2015, 13:30
Asunto: Re: Tramposos nas carreiras populares

Siempre ha existido y siempre existirá la figura del "negro" y no sólo en el ámbito literario. La única vez, en casi de 10 años de populares, que "presté" un dorsal a un amigo hizo la carrera, de 7 km, en 48´.

Al ver las clasificaciones decidí que sólo por eso no vuelvo a dejar un dorsal, que uno tiene su orgullo!!! Avergoñado Avergoñado

“Las opiniones son como el culo, todos tenemos una" Clint Eastwood en ´El novato´
lou_petó

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/11/08
0 Carreiras
590 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 29 Xan 2015, 15:59
Asunto: Re: Tramposos nas carreiras populares

Yo la única vez que participé en la Popular de Santiago, llegué a por mi dorsal y "alguien" se lo había llevado (bonita manera de ahorrarse unos eurillos)...Los de ChampionChip me habilitaron otro y desde aquel día obtuve el don Divino de la ubicuidad puesto que al final aparecí dos veces en la clasificación...siempre me quedó la duda de qué hubiera pasado de encontrarme conmigo mismo...Creo que la teoría General de la RElatividad no lo permite,...pero por si acaso ahora siempre echo un ojo antes de la salida por si veo una calva familiar....

They will sacrifice anything to achieve their goals...except their honor (Chariots of fire)
Eloy

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/11/14
116 Carreiras
322 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 29 Xan 2015, 16:53
Asunto: Re: Tramposos nas carreiras populares

alber escribió:
Cabañés escribió:
Admin escribió:

Ahora haría un llamamiento a no correr con dorsal ajeno, pero igual Jotaeme y Corroseguro me echan la bronca, jaja Angel

No te preocupes Jesús, a jotaeme no le hagas caso si te echa la bronca que yo se de buena tinta que él es un trampulleiro que lleva auriculares para que le den instrucciones!!! Mr. Green

Y las instrucciones seguramente vienen siendo algo así: "corre! corre! corre! corre más! corre!..." Ríndose Ríndose Ríndose

Así cualquiera, no te jode!! Ríndose
Eloy

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/11/14
116 Carreiras
322 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 29 Xan 2015, 16:58
Asunto: Re: Tramposos nas carreiras populares

lou_petó escribió:
Yo la única vez que participé en la Popular de Santiago, llegué a por mi dorsal y "alguien" se lo había llevado (bonita manera de ahorrarse unos eurillos)...Los de ChampionChip me habilitaron otro y desde aquel día obtuve el don Divino de la ubicuidad puesto que al final aparecí dos veces en la clasificación...siempre me quedó la duda de qué hubiera pasado de encontrarme conmigo mismo...Creo que la teoría General de la RElatividad no lo permite,...pero por si acaso ahora siempre echo un ojo antes de la salida por si veo una calva familiar....
Es algo que me extrañó, aunque positivamente. Llevo 6 carreras desde octubre y nunca, en ninguna recogida de dorsales, han contrastado mi nombre. Sé que pensé, debe ser que en este mundillo son todos de fiar, qué bien.
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1926 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Xov, 29 Xan 2015, 17:56
Asunto: Re: Tramposos nas carreiras populares

El tema de la cesión de dorsales es algo bastante común en las carreras. Mr. Green

El problema es cuando dicho dorsal trae incorporado el chip, ahí es donde se trastocan las clasificaciones.

No me opongo a que las personas se cedan el dorsal para participar en una prueba, pero para la próxima acordarse despegar el chip del dorsal. Muro

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
gerardo_fontan

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/04/12
100 Carreiras
86 Mensaxes
Romai
Respostar citando Envío Xov, 29 Xan 2015, 17:59
Asunto: Re: Tramposos nas carreiras populares

Publicade a cara porfa...que se vexa a corrupcion na carreira popular...e realmente asqueroso
gerardo_fontan

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/04/12
100 Carreiras
86 Mensaxes
Romai
Respostar citando Envío Xov, 29 Xan 2015, 18:08
Asunto: Re: Tramposos nas carreiras populares

Sinceramente penso q si hay mala intención. ..si nn a tes corres sin dorsal ou directamente sin chip ainda q copies o dorsal...das a cara e si te lesionas pasas polo sergas e e ningún caso o tempo q fagas conta...correr baixo a tua responsabilidade sin interferir nos dereitos dos demais
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1926 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Xov, 29 Xan 2015, 18:14
Asunto: Re: Tramposos nas carreiras populares

gerardo_fontan escribió:
Sinceramente penso q si hay mala intención. ..si nn a tes corres sin dorsal ou directamente sin chip ainda q copies o dorsal...das a cara e si te lesionas pasas polo sergas e e ningún caso o tempo q fagas conta...correr baixo a tua responsabilidade sin interferir nos dereitos dos demais

O correr sin dorsal te arriscas a que te expulsen da proba. De ahí que moita xente prefira ir cun dorsal de outro, antes que facer o desprazamento e atoparse que non podes correla.

O tema sería correr co chip doutra persoa. Iso sí me parece mais grave.

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos