Foros ›
II Trail Andaina Polas Cabeceiras do Anllóns, Laracha 1/3/15
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
laracha2pes

Novo foreiro
Novo foreiro
10/01/15
0 Carreiras
31 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 16 Xan 2015, 21:49
Asunto: Re: II Trail Andaina Polas Cabeceiras do Anllóns, Laracha 1/3/15

Pois estudiaremos se incluilo no circuito de correr en galicia ou non. Cando esté decidido xa o plublicamos aqui.
laracha2pes

Novo foreiro
Novo foreiro
10/01/15
0 Carreiras
31 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 18 Xan 2015, 21:22
Asunto: Re: II Trail Andaina Polas Cabeceiras do Anllóns, Laracha 1/3/15

Aqui podedes ver un par de fotos que se publicaron no evento creado para o evento www.facebook.com/event...r=upcoming
pablobaio

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
8/04/08
0 Carreiras
234 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 18 Xan 2015, 22:48
Asunto: Re: II Trail Andaina Polas Cabeceiras do Anllóns, Laracha 1

Ola!.Nunca fixen ningún trail a pesares de que levo un porrón de anos correndo carreiras populares. Gustariame debutar neste de Laracha porque me cae relativamente cerca. Pero teño tropecentas dúbidas; algunhas xa volas podedes imaxinar:
1) non se me fará demasiado duro para debutar? (o meu obxectivo sería simplemente rematar, a ser posible sen que a organización teña que estar esperando unha eternidade ata que eu chegue, xa me entendedes)
2) que material se necesita para facelo? Polas fotos que vin doutros anos, vexo que hai xente que vai con zapatillas normais e, de roupa, unhas mallas e unha sudadera. Ese sería meu plan pero non sei se será demasiado suicida.
3) hai moita diferencia entre facer este trail e, por exemplo, unha carreira de 10 km ou mesmo unha media maratón? Obviamente, o ritmo xa sei que é moito menor pero se por exemplo rondas os 40-45 minutos nun dez mil e 1h trinta e algo na media, en torno a canto tempo credes que sairía este trail? (as marcas digoas para que vos deades unha idea do meu nivel; e sumade uns cuantos minutos porque xa vos digo que nunca fixen ningún e a día de hoxe non me preparei nada correndo "monte arriba")
4) os que esteades algo curtidos nisto, que tipo de adestramentos facedes? Digoo máis que nada para polo menos prepararme algo neste mes e pico que queda.
Perdoade polo ladrillo. Moitas grazas.
maseda

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/03/11
0 Carreiras
1339 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 19 Xan 2015, 1:27
Asunto: Re: II Trail Andaina Polas Cabeceiras do Anllóns, Laracha 1/3/15

Hombre, a ver si te da alguien con más experiencia consejos.
En cuanto a que si es bueno para debutar creo que los que tienen distancias cortas como este son los ideales. Yo debuté en uno parecido en distancia, el de Moaña del trail del rio da Fraga También es cierto que los hay más light.

Yo llevo pocos trails pero por los tiempos que me cuentas que tienes pienso que puedes rondar las 2:30 por decir algo. La verdad es que en monte a veces es difícil calcular ya que depende de lo corrible que sea.

Lo que si te recomiendo es que de ropa lleves lo que quieras pero yo correría con unas zapatillas de trail. Yo lo corrí el año pasado y no sé si cambia mucho el recorrido pero había mucho barro.

De los entrenos poco te puedo decir porque yo no hago una preparación específica para los trails. Más que nada entreno en asfalto. Si te diría que hicieras algún día de gimnasio o de cuestas si no vas a entrenar por el monte.
pablobaio

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
8/04/08
0 Carreiras
234 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 19 Xan 2015, 13:30
Asunto: Re: II Trail Andaina Polas Cabeceiras do Anllóns, Laracha 1

Moitas grazas, tereino en conta. Hoxe, precisamente, en plan "toma de contacto", saín facer uns km polo monte cunha subida tendida con pedras duns 2-3 km e bueno, ben; claro que tamén foron só uns 5 km (vamos, o que foi por monte monte, tan só foi subir e baixar; o resto de km, que serían 6 ou 7 xa foron por asfalto). Non sei eu se os 21 km da proba, se son moi chungos, se me atragantarán máis da conta...
laracha2pes

Novo foreiro
Novo foreiro
10/01/15
0 Carreiras
31 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 19 Xan 2015, 14:42
Asunto: Re: II Trail Andaina Polas Cabeceiras do Anllóns, Laracha 1/3/15

Boas Páblobaio.
O recorrido ten dous puntos difíciles pero can calma fanse sen problema, son dúas subidas, non teñen pedras nin nada polo estilo pero son bastante empinadas, polo demais o resto de recorrido nn teras ningun problema. Se estas afeito a facer media marotons nn teras problema, non é o mismo xa qe aqui hay sube baixas pero o fondo xa o tes. Despois en zonas técnicas ou baixadas teras qe ir mais amodo e listo xa qe nn estas acostumbrado a este terreno

O calzado aconselloche qe nn sexan os de asfalto, con eses vas ter moitos sustos xa qe o non ter tacos nn che van agarrar en zonas de herva pedras ou barro e nas baixadas vaiche resvalar O tema da roupa, eso xa é para gustos, uns van con mallas outros pantalon corto, eso xa é elección tua.

Haber se algun che pode explicar algo mais
laracha2pes

Novo foreiro
Novo foreiro
10/01/15
0 Carreiras
31 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 19 Xan 2015, 14:44
Asunto: Re: II Trail Andaina Polas Cabeceiras do Anllóns, Laracha 1/3/15

-------INSCRIPCI9NS ABERTAS------

PODEDES PASAR POLA PAG. WEB www.larachaenduasrodas.com
Ahí encontraredes o formulario e toda a información necesaria
pablobaio

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
8/04/08
0 Carreiras
234 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 20 Xan 2015, 0:08
Asunto: Re: II Trail Andaina Polas Cabeceiras do Anllóns, Laracha 1

Vale, tratarei de correr cunhas zapatillas de trail. E aquí ven outro problema: como non teño terei que buscar, e o problema é precisamente qué elexir porque eu NPI. Mirei na web de decatlón e vin varias que rondaban os 70 euros e que aparentemente tiñan boa pinta; pero resulta que me poño a ler opinións que deixan algúns compradores e en xeral póñenas a caer dun burro.
Comprar unhas "Quechua" ou unhas "Salomon" (que foron as marcas que tiñan aí) por uns 70 euros parécevos boa idea? Tede en conta que en todo o ano non creo que faga máis de 2 ou 3 trails ao ano así que tampouco me fan falta unhas zapatillas ultramegasuperguays.
laracha2pes

Novo foreiro
Novo foreiro
10/01/15
0 Carreiras
31 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 21 Xan 2015, 21:07
Asunto: Re: II Trail Andaina Polas Cabeceiras do Anllóns, Laracha 1/3/15

Hola Pablobaio, ahí no tema das zapatillas xa non che podo axudar, estou verde nese tema pero espero que algun foreiro que ande por aqui che poida axudar ca elección das zapatillas
pablobaio

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
8/04/08
0 Carreiras
234 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 21 Xan 2015, 23:29
Asunto: Re: II Trail Andaina Polas Cabeceiras do Anllóns, Laracha 1

Xa pedín unhas por internet de 60 euros, a ver que tal... E moitas grazas Guiño
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 22 Xan 2015, 9:41
Asunto: Re: II Trail Andaina Polas Cabeceiras do Anllóns, Laracha 1

pablobaio escribió:
Xa pedín unhas por internet de 60 euros, a ver que tal... E moitas grazas Guiño




Marca española prezo 45 euros
Javier_1

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
2/04/13
200 Carreiras
1541 Mensaxes
Arteixo
Respostar citando Envío Lun, 26 Xan 2015, 21:37
Asunto: Re: II Trail Andaina Polas Cabeceiras do Anllóns, Laracha 1

montxo escribió:
pablobaio escribió:
Xa pedín unhas por internet de 60 euros, a ver que tal... E moitas grazas Guiño




Marca española prezo 45 euros

Estas zapas tienen buenas criticas a ver si te salen buenas, ya contaras.
Y suerte en tu debut.
Javier_1

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
2/04/13
200 Carreiras
1541 Mensaxes
Arteixo
Respostar citando Envío Lun, 26 Xan 2015, 21:42
Asunto: Re: II Trail Andaina Polas Cabeceiras do Anllóns, Laracha 1

El año pasado me gusto mucho, para ser la primera muy bien organizada, espero este año no llueva tanto como el año pasado, pero bueno también tuvo su encanto.
Espero poder participar este año también a ver si esta rodilla me lo permite.
pablobaio

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
8/04/08
0 Carreiras
234 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Xan 2015, 15:19
Asunto: Re: II Trail Andaina Polas Cabeceiras do Anllóns, Laracha 1

Xa estrenei as que collín por internet e danse ben. O domingo, para estrenalas, metinlle uns 15 km monte arriba e abaixo (hora e cuarto) e fíxome algo de llaga no talón dereito; como eu sonche así, o luns largueille sobre 17, bastante máis duros (hora e media...). E aquí o talón xa dixo "basta"; agora teño unha llaga como un mundo. Só a min se me ocorre estrenalas con semellantes distancias... Muro Muro Menos mal que estes días xa non teño nin tempo de saír así que a ver se me cura o pé daquí ao fin de semana, que espero poder meter outra tiradiña potente.
O medo que teño é que a ver se en Laracha me vou atopar con terrenos que na miña vida vin. Eu nestes adestramentos métome máis ou menos "por un pouco de todo" (pistas, pedras, subidas imposibles, baixadas aínda peores, mesmo toxos...). Bueno, que non sei se me estarei metendo por terreos que non hai neste trail e deixando de lado outros que si aparecerán... Pensando
Javier_1

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
2/04/13
200 Carreiras
1541 Mensaxes
Arteixo
Respostar citando Envío Mar, 27 Xan 2015, 17:10
Asunto: Re: II Trail Andaina Polas Cabeceiras do Anllóns, Laracha 1

pablobaio escribió:
Xa estrenei as que collín por internet e danse ben. O domingo, para estrenalas, metinlle uns 15 km monte arriba e abaixo (hora e cuarto) e fíxome algo de llaga no talón dereito; como eu sonche así, o luns largueille sobre 17, bastante máis duros (hora e media...). E aquí o talón xa dixo "basta"; agora teño unha llaga como un mundo. Só a min se me ocorre estrenalas con semellantes distancias... Muro Muro Menos mal que estes días xa non teño nin tempo de saír así que a ver se me cura o pé daquí ao fin de semana, que espero poder meter outra tiradiña potente.
O medo que teño é que a ver se en Laracha me vou atopar con terrenos que na miña vida vin. Eu nestes adestramentos métome máis ou menos "por un pouco de todo" (pistas, pedras, subidas imposibles, baixadas aínda peores, mesmo toxos...). Bueno, que non sei se me estarei metendo por terreos que non hai neste trail e deixando de lado outros que si aparecerán... Pensando

Entonces SI Te hacen llagas no Te van bien por no tirarlas puedes probar con unos calcetines Los tienes mismo en decathlon en la seccion de trail que es un calcetin con dos capas
Como SI llevases en alguna zona del calcetin Como dos capas asi roza Una contra la otra y evitan Las ampollas
A mi personalmente no me son comodos y prefiero probarme un player en la Tienda y ver la primers sensacion que me da el calzado Para evitar que me Sean incomodos en un trail pero cada uno es un mundo.
Van muy bien la marca sportiva Para Monte asics o brooks Para mi gusto y veras mucho Salomon pero a mi se me hacen muy duras pero Para gustos colores





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos