Foros ›
III Trail de San Alberte - Ribeira (01/02/2015)
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
abraham

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
18/05/12
0 Carreiras
167 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Xan 2015, 17:49
Asunto: Re: III Trail de San Alberte - Ribeira (01/02/2015)

URKO escribió:
Podo entender o malestar da xente que, pensando que remataba o 27 non se apuntaron hasta o último día, pero por outro lado, tamén penso: para que se parten os cornos os organizadores facendo un regulamento que especifique tódolos datos, colgando a información na súa web, actualizándoa case cada día, colgando fotos, videos, planos...?? Porque hai moita xente que se curra as súas webs... e os de arousa.com son uns deles!!!

Aplauso Aplauso Aplauso
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1009 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 27 Xan 2015, 17:55
Asunto: Re: III Trail de San Alberte - Ribeira (01/02/2015)

OH OH!!! Pues iba ahora mismo a inscribirme y me pasé antes por aquí para ver que tal, pero va ha ser que no... Pensando Pensando
j.p.n

Novo foreiro
Novo foreiro
23/04/09
0 Carreiras
10 Mensaxes
Carballo( A Coruña)
Respostar citando Envío Mér, 28 Xan 2015, 16:57
Asunto: Re: III Trail de San Alberte - Ribeira (01/02/2015)

Ola! É a primeira vez que vou participar neste Trail, e uería preguntarvos, cal é a mellor opción para ir dende Carballo. Se vou dirección Noia,lévame sobre unha hora chegar a Portosín. Hai moita distancia dende Portosín ata a Capela? É recomendable coller a autopista ata Padrón e enlazar ata Ribeira?

Grazas e noraboa pola iniciativa.
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Xan 2015, 18:30
Asunto: Re: III Trail de San Alberte - Ribeira (01/02/2015)

j.p.n escribió:
Ola! É a primeira vez que vou participar neste Trail, e uería preguntarvos, cal é a mellor opción para ir dende Carballo. Se vou dirección Noia,lévame sobre unha hora chegar a Portosín. Hai moita distancia dende Portosín ata a Capela? É recomendable coller a autopista ata Padrón e enlazar ata Ribeira?

Grazas e noraboa pola iniciativa.

Non tajas tal...Autovia Padron Santa Uxia de Ribeira.. a millor opcion...

saudos
Edu_Iglesias

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/03/11
0 Carreiras
862 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Xan 2015, 20:21
Asunto: Re: III Trail de San Alberte - Ribeira (01/02/2015)

koala36 escribió:
Eu non sei o resto da xente, pero eu cando miro os plazos de inscripcion fago no calendario e non ando polos foros adiante repasando as paxinas haber que fechas poñen. Creo que o primeiro seria actualizar ali a fecha e despois se o querias facer no post da carreira pois tamen me parece correcto. As cousas teñen unha lóxica e creo que o mais lóxico sería facelo asi.
Por outro lado o que das a entender coa tua explicación e que a xente se anote para reservar plaza, despois se non se vai non pasa nada. Pois ben, eu prefiero estar seguro de poder ir para anotarme e non facerlle ver os organizadores que teñen moita xente inscrita e despois que un tanto por cento deses inscritos non van.
E xa por ultimo, imaxino que eres membro da organización. Pois se asi é, ti mesmo reconoces que tiveches un fallo o non actualizar a fecha no calendario, pois ben, si o fallo foi da organización creo que non seria moito pedir que 5 ou 6 personas que se quedaron sin poder inscribirse o poidesen facer un dia despois de cerrada a inscripcion e quedabades de P.M.
Xa que non é asi, pois nada, que todo vos salga moi ben e que a xente disfrute da proba.
Saludos.

Sí, estas no certo: nas nosas carreiras podes anotarte, e si un día ou dous antes de pechar o plazo non estás pagado mandámosche un correo recordando que o tes pendiente (incluso nas que se limitan o número de participantes, abrimos unha listaxe de reservas) para que podas facelo ou rexeitalo. Si non o fas nese prazo, elimínaseche do listado.

Asumo o erro de non rectificalo aquí, xa o dixen no post anterior. E creeme si damos entrada a todos os emails, chamadas, mensaxes polo facebook, e whatsapps que recibimos, non serían 5 ou 6, plantábamonos nos 400 participantes.

E por último, si no calendario puxen que a páxina web oficial era www.arousa.com era para que @s interesad@s tiveran información de primeira man, máis completa, e máis actualizada (o evento colgouse no calendario bastante antes que na web); para eso poñemos empeño en que a web teña a máxima información posible.
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Mér, 28 Xan 2015, 20:36
Asunto: Re: III Trail de San Alberte - Ribeira (01/02/2015)

Edu_Iglesias escribió:
koala36 escribió:
Eu non sei o resto da xente, pero eu cando miro os plazos de inscripcion fago no calendario e non ando polos foros adiante repasando as paxinas haber que fechas poñen. Creo que o primeiro seria actualizar ali a fecha e despois se o querias facer no post da carreira pois tamen me parece correcto. As cousas teñen unha lóxica e creo que o mais lóxico sería facelo asi.
Por outro lado o que das a entender coa tua explicación e que a xente se anote para reservar plaza, despois se non se vai non pasa nada. Pois ben, eu prefiero estar seguro de poder ir para anotarme e non facerlle ver os organizadores que teñen moita xente inscrita e despois que un tanto por cento deses inscritos non van.
E xa por ultimo, imaxino que eres membro da organización. Pois se asi é, ti mesmo reconoces que tiveches un fallo o non actualizar a fecha no calendario, pois ben, si o fallo foi da organización creo que non seria moito pedir que 5 ou 6 personas que se quedaron sin poder inscribirse o poidesen facer un dia despois de cerrada a inscripcion e quedabades de P.M.
Xa que non é asi, pois nada, que todo vos salga moi ben e que a xente disfrute da proba.
Saludos.

Sí, estas no certo: nas nosas carreiras podes anotarte, e si un día ou dous antes de pechar o plazo non estás pagado mandámosche un correo recordando que o tes pendiente (incluso nas que se limitan o número de participantes, abrimos unha listaxe de reservas) para que podas facelo ou rexeitalo. Si non o fas nese prazo, elimínaseche do listado.

Asumo o erro de non rectificalo aquí, xa o dixen no post anterior. E creeme si damos entrada a todos os emails, chamadas, mensaxes polo facebook, e whatsapps que recibimos, non serían 5 ou 6, plantábamonos nos 400 participantes.

E por último, si no calendario puxen que a páxina web oficial era www.arousa.com era para que @s interesad@s tiveran información de primeira man, máis completa, e máis actualizada (o evento colgouse no calendario bastante antes que na web); para eso poñemos empeño en que a web teña a máxima información posible.

o final cantos somos po domingo??

porque non sei eu si daremos estirado o grupo antes da primeira baixada brava.
smsamp

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/12/13
3 Carreiras
78 Mensaxes
Riveira
Respostar citando Envío Mér, 28 Xan 2015, 22:57
Asunto: Re: III Trail de San Alberte - Ribeira (01/02/2015)

Non se vai estirar o grupo non. Máis che vale poñerte en primeira liña e darlle ás pernas Mr. Green Mr. Green
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Xov, 29 Xan 2015, 20:30
Asunto: Re: III Trail de San Alberte - Ribeira (01/02/2015)

smsamp escribió:
Non se vai estirar o grupo non. Máis che vale poñerte en primeira liña e darlle ás pernas Mr. Green Mr. Green

malosera,a primeira parde da carreira e moi rapida,a carreira comeza cando afrontas o primeiro cortalumes.
Edu_Iglesias

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/03/11
0 Carreiras
862 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 29 Xan 2015, 21:44
Asunto: Re: III Trail de San Alberte - Ribeira (01/02/2015)

CesGti escribió:


o final cantos somos po domingo??

porque non sei eu si daremos estirado o grupo antes da primeira baixada brava.

289 confirmados!!!

A primeira baixada empeza bastante ancha para estirarse, e logo ca saida de novo á pista, xa volves a gañar metros antes da "baixada brava".

E sí, tes razón, todo o mundo comenta que a carreira "empeza" despois do primeiro cortalumes arriba (km. 5). A partir de ahí ¡¡sapatilla!!
martin_lsp

Foreiro infantil
Foreiro infantil
23/12/13
0 Carreiras
57 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 30 Xan 2015, 11:21
Asunto: Re: III Trail de San Alberte - Ribeira (01/02/2015)

Eu fixen o percorrido o martes e coido que xa non me lembro do que había antes do primeiro cortalumes... A emoción comeza a partires de ahí. Antes parece un cross. Serpentease moito e ata que se faga o primeiro corte na primeira subida dura, vai haber un pelotón grande de carallo.
kevin34

Novo foreiro
Novo foreiro
9/11/12
7 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 30 Xan 2015, 11:50
Asunto: Re: III Trail de San Alberte - Ribeira (01/02/2015)

Suerte a la organización y gracias por facilitar este tipo de eventos. Yo debutaré en este tipo de pruebas, me dicen que el que la prueba queda enganchado.
xosemaria

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/12/12
2 Carreiras
68 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Ven, 30 Xan 2015, 16:35
Asunto: Re: III Trail de San Alberte - Ribeira (01/02/2015)

Pois eu si cheguei ben para anotarme, así que repetirei esta proba. Fora o meu primer trail o ano pasado.
Se teño que cualificalo entre trail ou cross, evidentemente, isto é un trail, ainda que tampouco execesivamente duro coma outros, ideal para iniciarse.
Coma sempre, a dureza, depende do ritmo que te impoñas, pero estas carreiras son ideales se comezas para disfutuar delas e equencer os tempos. Eu é o que facía, e decidín non cambiar, se disfruto chegando pola metade e descansao, pa que vou esghañitarme? Bailar
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Sáb, 31 Xan 2015, 20:55
Asunto: Re: III Trail de San Alberte - Ribeira (01/02/2015)

e di EDU que mañan o tempo fai unha tregua.

jajajajajjajajajajajajjaja.
eso non o crees nin ti !!!!


ides ter que deixar o borrocoptero na casa.
Edu_Iglesias

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/03/11
0 Carreiras
862 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 01 Feb 2015, 18:00
Asunto: Re: III Trail de San Alberte - Ribeira (01/02/2015)

Houbo ou non bo tempo??

Xa están as clasificacións provisionais colgadas na web: www.arousa.com/eventos...E2015.html
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1018 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 01 Feb 2015, 19:50
Asunto: Re: III Trail de San Alberte - Ribeira (01/02/2015)

Carreira moi bonita e con un tempo moi bó tendo en conta a semán que viña facendo. A organización de 10.
Un saudo e ata o ano que vén.
Por certo, no enlace non vexo a clasificación.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos